[B][COLOR=red]את כותבת ממש יפהה
אהבתיי ת'סיפורר
אני במתחחח
תפרסמי המשךךך =]
😊
עומר-"חיימשלי..לכי....אמא שלך מחכה לךך....גם מאור...ואבא שלך...וגם לירון"
לא הוצאתי מילה מהפה...ירדתי במדרגות...הרגשתי סחחורת
בוווווווווווווווווווום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-------------------------------------------------------------------------
עומר+מאור-טללללללללללללללללללללללללל
אני-"אני בסדררר"...אמרתי חצי מעולפת.!!!!
אמא-"כנראה זה בגלל שלא אכלת כמה ימים...בואיי אני יעשה לך לאכול"
אני-"תשתדלי שזה יהיה כמה............."
אמא-"כמה שפחות?!....לא חמודה שלי...את הולכת לאכול...ובגדול"
אני-"תקשיבי כבר....תשתדלי שזה יהיה כמה שיותררררר"
אמא-"חחחח סליחה"
אחרי 10 דק' שבינתיים הם ניפחו אותי משתיהה.....הגיעה הארוחה...
אכלתיי....את הכל...הייתי כל כך רעבה....בנסס הצלחתי להחזיק מעמד שם!!!!
אחרי זה....ישבנוו בסלון...גם לירון באה....ישבה איתנו...סיפרתי להם את הכל...את כל הכאבב שלי...
אחרי שסיפרתי את הסיפור שלי....הם קמוו וחיבקו אותי.....הם ידעו שיהיה לי קשה לשכוח את הסיפור הזה....
הגשנו תלונה במשטרה...ואחרי כמה ימים נודע לנו שתפסו אותם והם במאסר!!!
----------------------------------------------------
כעבור 4 חודשים:
אני-"הלווווו"
עומר-"יפה שלי?"
אני-"כן נסיך?"
עומר-"היום....היום הבית שלי ריק!!!"
אני-"ומה אתה רומזז מכוערר שלייי?!"
עומר-"את...אצלי היום...וחסר לך שלא"
אני-"שעה?!"
עומר-"9 וחצי"
אני-"אוקיי...וואי אבל השעה עכשיו 5"
עומר-"נוווו...יש לך 4 וחצי שעות של אירגון!!!!"
אני-"חחחחח אבל זה לא מספיק!!"
עומר-"פרינססה שלי....את רוצה עוד 7 שעות?!"
אני-"כןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן"
עומר-"חבל!!!"
אני-"חחחח אוקיי...9 וחצי אני אצלך..."
עומר-"בה ביי נסיכה!!"
אני-"בה ביי נסיך!!"
סיימנו לדבר.....'אויייייייייייי כמההה שהואאאא מוווושלם....לא טעיתי....איתו אני רוצה להקים מישפחה....הוא החיים שליי!!!!!
יאווווווווווווווווו מה אני לובשת?!'
חשבתי לעצמי....ואזזזז הגעתי להחלטה.....'כנראה שלא חלמתי את החלום הזה סתם...אני צריכה לקחת את השימלה השחורה'
ישנתי קצת...דיברתי אחר כך עם ידיד שלי....נכנסתי להתקלחח...השעה הייתה כבר 9 שיצאתי מהמקלחת!!!
פתחתי את הארון הוצאתי את השימלה השחורה קשירה עם המחשוף...
שמתי את שרשרת הלב מזהב שלי...
שמתי מוס בשיער...התאפרתי...
ויצאתי.......כוסייייייית!!!
אם לרן הייתי צריכה להשקיע....אז מה לעומר?!....
אמא הסיעה אותיי.....כל הדרך היאא שיגעה אותי
אמא-"תיזהיייי טל...אני סומכת עליו בעיניים עצומות...אבל לגבר יש יצרים....ואת לא מוכנה עדיין"
אני-"חלאס אמא...תפסיקי כבר...אני.....אני חושבת שזה הגיע...היום שלי!!!"
אמא-"מהההההה?????"
אני-"טוב חשבתי שאפשר לסמוך עליך....תודה רבה על העזרה..."....הגעתי...יצאתי מהדלת...סגרתי אותה....סידרתי את השימלה...שתשב במקום!!!
שתיהיה פרפקט!!!
דפקתי על הדלת!!
עומר-"מייייי זהההה?"
אני-"מהעיקול....באנו לעקל לך את החיים"
פתאום הדלת נפתחה והוא אמר
עומר-"לעקל אותך?!......אין מצבב כנסי!!"
משך אותי אליו....והתחיל לנשקק אותי..אייייייייייייייי אני מתהה...נשיקה סוף הדרך...
עומר-"דיי דיי את הדברים הטובים נשמור לסוףף!!"
אני-"חחחחח מה שתגיד"
אמרתי...ואז הוא משך אותי לסלוןן...
אני-"וואו עומר מי עשה את זה?!"
עומר-"אההה אמ....השכנה מימול...ביקשתי מימנהה שתדליק את כל הנרות וזה...כן שכנה טובה"
אני-"אה-הא....מסור לה נשיקה חמה מימני..."
עומר-"אין בעיה תביאי לי ואני יעביר להה"
אני-"טובב חחחח"
נתתי לו נשיקה חטופה בפה....ואז...הוא אמר
עומר-"וואוווווו טלל.....את יודעת שחלמתי על השימלה הזאת..מוזר....כי בחיים לא ראיתי אותה"......מההההה.....גם הוא חלם עליה?!....מדליקקק=]]
אני-"חחחחחחחח תאמת....גם אני"
עומר-"כוסית שלי"
אני-" 😁 לההה...לא נראה לי..."
עומר-"מזה לא נראה לך?!....את....את מלכת היופי שלי!!!"
אני-"מלכה....מי ישמע....נראה לי שאני רק העוזרת של המנקה של זאתי ששוטפת כלים בארמון של המלכה!!"
עומר-"איזה דימיון מפותחחחחח"
אני-"כן תמיד אמרו לי את זה"
עומר-"טוב טוב שתקי"
ומשך אותי לסלון שהיה מוצף בנרות...ישבנו על הריצפה כי זה היה מכוון!!!
אחד מול השני....ארוחה רומנטית...אחרי שסיימנו....
לאכול....לקשקש...ולפטפט...הוא הדליק את המערכת והתנגן לו ברקע השיר So Sick
הואא הצמיד אותי אליו...התחלנו לרקודד את הריקוד הכיי יפההה בחיים שלי..
הרגשתי איך אני מתמסרת לו...לאט לאט ובעדינות!!!
ואז...אז זה התחיל!!!!!
הינה לכן המשך!!!
מקווה שתאהבוו אותו
ד"א תודה על כל התגובות!!!!
אוהבת המוווון ושבת שלוםם!!!
טלושש=]
המשששששששששששך
עככככככככככככככככככשיווו
איזה מדהיייים@!
מאמי אבל למה פרק כ"כ קצר הא?!? =[
חחח סתאםםם מהמםםםםםםםםםםם המשךך =]
מהממםםםםםםםם
מוווששלםםםםםם
מדהיםם
אהבתי..
ומחכה להמשך בייבב
אוהבת אותך המוןןן
רותמיק שלך =]]
חחמודותת....תודה על כל התגובות..
אממ....המשך?!
אני עכשיו אצל חברה....אממ....אם אני ישאר ערה אז אני יכתוב המשך!!!!
שבוע טובב!!!
טלטל=]
פרק ממש יפפה..
תמשיכיי בובה
מוואהה