פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

"מלכת היופי שלי"...:)

✍️ טלטל963 📅 18/06/2006 05:04 👁️ 13,451 צפיות 💬 408 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 9 מתוך 28
ואני ימשיך עוד מעט
טלטל=]]
QUOTE (טלטל963 @ 30/06/2006) QUOTE (רותם-יוני @ 29/06/2006)גאאדדד מאמי איזה סיפור יאאאפפפהה יש לך..
מה קרה נטשת את שלי?
אממ טוב אז מחכה להמשך מאמי..
מוואאהה
חולה עלייךךך
רותמי שלך =]]

בטחח שלאאא....
אני מתמידה לקרוא תסיפור שלךך!!!
אוהבת המוווווון
טלטל=]]
אבל את לא מגיבה אז חשבתי שאת לא קוראת..
אם את קוראת אז תגיבי מאמי..
ואממ אני מחכה להמשךךךךךךךך
רותם..
QUOTE (רותם-יוני @ 30/06/2006) QUOTE (טלטל963 @ 30/06/2006) QUOTE (רותם-יוני @ 29/06/2006)גאאדדד מאמי איזה סיפור יאאאפפפהה יש לך..
מה קרה נטשת את שלי?
אממ טוב אז מחכה להמשך מאמי..
מוואאהה
חולה עלייךךך
רותמי שלך =]]

בטחח שלאאא....
אני מתמידה לקרוא תסיפור שלךך!!!
אוהבת המוווווון
טלטל=]]
אבל את לא מגיבה אז חשבתי שאת לא קוראת..
אם את קוראת אז תגיבי מאמי..
ואממ אני מחכה להמשךךךךךךךך
רותם..
אהה לא....כי פשוט אתמולל לא יכוללתיי להגיב לך כי הייתי אצל חברה...
ושלשום גם לא יכולתי כיי הלכתי למסיבת סיום של הבית ספר הקודם...
והיום....תמשיכי ואני יגיב לךך!!!
טלטל=]]
והתחלתי ללכת....לפתע הרגשתי מין סחרחורת כזאת...
ראיתי מישהו רץ אלי...
הבנתי מיד שזה היה עומר
עומר-"טללללללללל"....הוא רץ אליי
אני-"עומר תחזיק אותי...כואב לי כל הגוףף"
ואז...כבר לא ראיתי יותר....
------------------------------------------------------

אני לא זוכרת בדיוק מה קרה...אני רק זוכרת שהתעוררתי וראיתי אנשים מסביבי
...-"היא מתעוררת...תקראו לדוקטור...".....הבנתי מיד שזאת אמא שלי...אויי כמה זמן לא שמעתי את קולה...
מאור-"אוייי אחותיייייייי מה הייתי עושה בלעדייך"
אני-"היית מאושר"...
מאור-"אוקיי שוב חזרת להיות עצמך"...
...-אוקיי צאו בבקשה ותשאירו אותנו לבדד"....אמר..וכך כולם עשו..
"שלום..אני הדוקטור שמטפל בך....שמי דוקטור יובל..ו..איך את מרגישה?"
אני-"מרגישה מצויין...מתי אני הולכת הביתה"
דוקטור יובל-"חחח חמודה...אנחנו נעשה עכשיו בדיקות קצרות ואז נשחרר אותך..
את הגעת לפה מתוצאה שלא אכלת כלום!..במשך שבוע"
אני-"מהה?........לפחות אני יוצאת היום כןן?"
דוקטור יובל-"הרגעי...היום את תצאי..למרות שנאי לא כל כך ממליץ...כי את עדיין חלשה...אבל את זה רק נדע אחרי הבדיקות...."..
בסיום הבדיקות שהוא ערך לי הוא יצא..ונשארתי לבדד....לא היה לי כוח לכלום..ואז...אז הוא נכנס..שטוף כולו מדמעות..
עומר-"יפה שלי?"...אמר בעודו מנגב את הדמעות
אני-"אהובי אל תבכה...הכל טוב איתי..באמת"
עומר-"אני לאא יודע מה אני יעשה לו..אני יהרוג את הבנאדם שהרס לך את החיים..שלקח מימך את הבתולין בכוח"
אני-"דיי עומר בבקשה אל תעשה כלום...וזה בסדר..אני בכלל לא מחשיבה את זה....מצידי אני עדיין בתולה...
אל תעשה כלום עומר"
עומר-"שששששש....בסדר בסדר יפה שלי תרגעי.."...אמר...ולא כל כך בטחתי בו שהוא לא יעשה כלום...
אחרי כמה זמן דוקטור יובל אמר שאני יכולה להשתחרר מפה...
קמתי...וישר הלכנו!
הגעתי הביתה...ואחי הרים אותי כמו פרינססה למיטה...ישר נירדמתי...

-----------------------------------------

קמתי...שטפתי פנים ציחצחתי שיניים וירדתי למטה
אמא-"שלום יפה שלי...מה שלומך היום?"
אבא-"כן קטנה שלי...איך את מרגישה?"
מאור-"אולי תתנו לה לענות?"...אמר בעודם יושבים בשולחן ואוכלים ארוחת צהריים..
אני-"מרגישה עייפה....באנו ב2 הביתה...והשעה 3....רק שעה ישנתי??????!"
מאור-"חחחחחחחחחחחחחחח חמודה זה היה אתמול ישנונית"
אני-"אה 😁 "
אמא-"טוב שקט מאור...אגב חמודה לירון מאוד דאגה לך....היא מאוד התבאסה שהיא לא הייתה ברגע שקמת...היא ועומר ישבו איתך כל הזמן הזה עד שקמת...פשוט לפני שקמת היא בדיוק הלכה...היא הרגישה שעוד שניה היא תצטרך לחלוק איתך את החדר בבית חולים...אז היא הלכה"
אני-"אה אוקיי אני ידבר איתה"
אמא-"וד"א יש לך מכתב על השולחן בחדר שלך מעומר"
ישר רצתיי לחדר...לא לפני שלקחתי לי קורנפלקס עם חלב...
וקראתי אותו

'יפה שלי אהובתי..
אני מאוד שמח שאת שוב איתנו...
את לא מבינה איך הלחצת אותי..
כשאת התעלפת לי בין הידיים.חשבתי שאני מת..
את לא מבינה כמה כאב היה לי באותו רגע!!
אבל זה לא חשוב...
החשוב הוא שאני ואת שוב ביחד!!
יש לי הפתעה בשבילך!!
היום..ב9 תהיי אצלי...
אוהב אותך המון
את לא מתארת לעצמך כמה...
עומריקו שלך=]]'

קראתי את המכתב....סיימתי לאכול..
התקשרתי ללירון...ודיברתי איתה....סיפרתי לה כל מה שקרה לי שם...
ואחר כך דיברתי עם ידידים וחברות שבאו לבקר........
השעה הייתה 7 וחצי...
נכנסתי להתקלח הורדתי מעצמי את כל הליכלוך..
יצאתי מהמקלחת ב8
פתחתי את הארון.....=[[ולא היה לי מה ללבוש!!!
לבסוף...{אחרי חצי שעה} מצאתי את הבגד המושלם!
שימלה שחורה קשירה עם מחשוף...
שמתי את שרשרת הלב מזהב שלי...
שמתי מוס בשיער...התאפרתי...
ויצאתי.......כוסייייייית!!!
אם לרן הייתי צריכה להשקיע....אז מה לעומר?!
לקחתי את המפתחות...ומאור הסיע אותי...
מאור-"את ישנה אצלו?"
אני-"כנראה"
מאור-"טוב לא לעשות שטויות"
אני-"כן אבא"
מאור-"וואווווו אחותיי"....אמר בעודו מסתכל עליי...."אם לא היית אחותי...הייתי עושה אותךך"
אני-"ששששש.......יאללה ביי מאורושש....ותודה עלל ההסעה"
מאור-"ביי אחותי היפה"....אמר ונסעעע לווו

הגעתי לדלת ועוד לפני שהספקתי לדפוק הדלת נפתחה..
ומולי....עמד הנסיך שלי..
לבוש במכנס ג'ינס וחולצה שחורה עם פסים דקים דקים בלבן כסף
עומר-" 😯 בואייי לפהההה"....אמר ומשך אותי אליו....היינו מאוד צמודים..
אני-"שלום לך"...אמרתי....ועוד לפני שהספקתי להשחיל עוד מילה....הוא נשק לי..
אויייי הואאא כזה עדיייייין!!!
עומר-"דיי דיי את הדברים הטובים נשמור לסוףף!!"
אני-"חחחחח מה שתגיד"
אמרתי...ואז הוא משך אותי לסלוןן...
אני-"וואו עומר מי עשה את זה?!"
-----------------------------------------

חמודות נראה לי שזה פרק ארווךך
"המשך מפנקקקקק"
חחחחחחח יאללה תגובות!!
טלטל=]]
מדדדדדדדדדהים המשך מותק
איזה סיפורר חזזזזק'קקקקקק


המשךךךך
מעלףףףףףףף
מושלםם
מדהיםםם
מהמממםם

קיצרררר= >> מחכה להמשךךךך
מוואהה
אוהבת המוןן
רותמיק שלך =]]

נ.ב- שמתי המשך כבר מאמי..
ליטלווווושששש נשמהה שלייי..........

הפרקקקק ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש יאאאאפהה!!!

תמשיכייי דחווףףף..!!!!!


קיצררררר אני עפתייי..

- נועיקקק=]] - 😊
מדהייים המשךךךך
פפרקק מווושלם
איזה מתוק עומר..
תמשיכיי מאמי
מוווואהה
הגעתי לדלת ועוד לפני שהספקתי לדפוק הדלת נפתחה..ומולי....עמד הנסיך שלי..לבוש במכנס ג'ינס וחולצה שחורה עם פסים דקים דקים בלבן כסף
עומר-" בואייי לפהההה"....אמר ומשך אותי אליו....היינו מאוד צמודים..
אני-"שלום לך"...אמרתי....ועוד לפני שהספקתי להשחיל עוד מילה....הוא נשק לי..
אויייי הואאא כזה עדיייייין!!!
עומר-"דיי דיי את הדברים הטובים נשמור לסוףף!!"
אני-"חחחחח מה שתגיד"
אמרתי...ואז הוא משך אותי לסלוןן...
אני-"וואו עומר מי עשה את זה?!"
---------------------------------------------------------

ואז נזכרתי....אולי יש עוד תקווה...
כןןןן......ישש עודד תקוהההההההההההההה
---------------------------------------------------------
אני-"אההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה" קמתי בבהלה....
"מהההההההההה?....." אני עדיין פה?!.......חלמתי את כל זההההה?!.....איפה עומר?.....איפה השימלה השחורה?
איפה אמא?...איפה אבא?...איפה מאור ולירון?.....
איפה כולםםםםםםםםםם??????.
איפהה הדוקטור יובללל?!.......אני חלמתי את זה?!.......
התבוננתי סביבי וראיתי את אותוו חדרר שחורר....כוליי הייתי מזיעה...למה אני פהה.?........
לא לא יצאתיי?......
נמרודד נכנס לחדרר שבו אני הייתי...סגר את הדלת ואמר
נמרוד-"את מוכנה למנה היומית שלי?"
אני-"נמרודדד דייי תעזובב אותייי כברר...לקחת לי את הבתולין אז דיייי"
נמרוד-"תרגעי חמודה...זהו...היום זה היום האחרון שלך פה אחרי שבוע....היום את יוצאת...אבל......
אם אני ישמע..ויש לי קשרים..שסיפרת את זה למשטרה....אני הורג אותך....מבינהההההה?????????"..
וחנק אותי....התחלתי לבכותת...והנהנתי בראשי..
את אותו הפעם האחרונה אני לא ישכח....כמה שהוא התעלל בי...כולי הייתי אדומה...סגולה...ירוקה....גם את הנשיכות שלו אני לא ישכח..
הוא הוריד לי דם...הבנאדם מטומטם!!!!
לא בכיתי...לא צרחתי....לא השמעתי קול...שתקתי..לא יכולתי להלחם..שוב פעם לא יכלתי לאזור כוח...
אחרי שהוא סיים....הוא הלביש אותי...לא קילח...ולא שם לי שמפו בעיניים...ישר הלביש...
שם עליי כיסוי לעיניים....וקשר לי רק את הרגלים...ואמר...
נמרוד-"ספרי עד 20...בעשרים תוכלי להוריד את הכיסוי לעיניים..
ותשתחררי מהרגליים ותלכי מפה...".....אמר..ויותר לא שמעתי את קולו
ניסיתי להשמיע קול...אבל לא יכלתי....לבסוף אחרי מאמציים רבים..התחלתי לספור...אומנם בקול צרוד...אבל לספור...התחלתי לספור...ובכל מספר נזכרתי במשהו אחר
אני-"1=שנה של סבל עם נמרוד
2=שנתיים שאני מכירה אותו
3=ההפרש בין ההורים שלי הוא 3 שנים
4=אנחנו 4 במשפחה
5=ביום חמישי לפני בערך 16 שנה...אני נולדתי
6=בתוך שישה ימים אני הצלחתי להעלות ריקוד..
7=7 ימים אני פה
8=8 פעמים אנסו אותי במשך השבוע הזה
9=9 חודשים הייתי בבטן של אמא שלי
10=בגיל 10 נפצעתי מאופניים
11=אם היו שואלים אותי כמה אני אוהבת את עומר מ1 עד 10 הייתי אומרת 11
12=בגיל 12 חגגתי בת מצווה באולם
13=בגיל 13 אחי עלה לתורה וגם חגג בר מצווה
14=בגיל 14 התנשקתי פעם ראשונה
15=בגיל 15 ההורים הודיעו לי שעוזבים את חיפה
16=אני בת 16
17=בגיל 17 אני רוצה להתחיל ללמוד נהיגה..
18=בגיל 18 אני יהיה כבר לא קטינה
19=אחי הבכור בת 19
20=אפילו אחרי 20 שנה אני לא ישכח מה שקרה לי בשבוע האחרון"
סיימתי לספור....הורדתי את הכיסוי מהעיניים וראיתי את הדלת פתוחה...התחלתי להשתחרר...כשסיימתי התחלתי ללכת בכל המבוך הענקי הזה...כולו היה חשוך...ולא היה שום סימן לבני אדם
הגעתי לרחוב...לא ידעתי איפה אני...לא ידעתי כלום
הכל היה חשוך...
ואז משום מקום באה עזרה!!!!!!!!!

-----------------------------------

חמודות שיהיה לכן שבת שלום..
אם יהיו תגובות אני ימשיך בערב
אוהבת המווווון
טלטל=]]
מדהיםם
המשך דחוף
ממממממממש אהבתיי @~
את הקטע שזה חלום,
מדההההההההים #!%
את כותבת כ"כ יפפפה ,
יש לךךךך כישרררון

תמשששששיכי
אוייי המשךךךך איזה עצוב😢
מ ד ה י ם
המשכיכיכי
מווואהה..

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך