ליטלווווושששש מהממת שלייי.........
את כותבתת ממש ממש ממש מדהיםם!!!
הפרקקקקק הורססססס!!!
ת מ ש י כ י ד ח ו ף ! ! ! !
ח
ו
ל
ה
ע
ל
י
י
ך
נועיקקקק =]]]]
אני-"עומרר?"
עומר-"טל?"
ואזז מישהו היה חייב להפריעעעע......ופשוטטט פתח את הדלתת
-------------------------------------------------
אני-"אמממ מאורר?....לא לימדו אותך לדפוק בדלת?".....יופי זה מה שאני צריכה על הראש...את אחי עם השאולות שלוו
מאור-"חחחח מדברת זאתי שפותחת לי תדלת וזה לא מפריע לה אם אני ערום או לאא"
אני" 😁 "
מאור-"יאללה אני יתן לכם להמשיךך...".....וסגר את הדלת...
עומר-"חחחחחח שנמשיךך?..."
אני-"חחחחח"...
עומר-"סתם סתם יפה שליי אני צריך לזוז.....דברי איתי בטלפוןן טובב?"
אני-"טובב....ועומרר?"
עומר-"אהה חיים?"
אני-"אני אוהבת אותךך.."
עומר-"אחחחחחחחח"....ונסחפנו לנשיקה ארוכהה ארוכהה וטעימההה
"יאללה נוו אני חייב לזוז"
אני-"ביי אוהבי"
אני-"ביי אהובתיי"...והשאיר אותי לבדד....
התחלתי לסדר את החדר....יותר נכון לאסוף את הבלוניםםובין כל הבלונים גיליתי קופסא אדומה כזאת
ועליה היה רשום פתקק....
'לחיים שלי.....
אור כן את האור את הכוח את הכל
אני צועק אורי אורי אור כן את האור
את הכח את הכל
אז עכשיו אני יודע
שאלוקים אותי שומע
שלח מלאך שבי נוגע
נתן לי את האור
שום דבר אותי לא יעצור
לא יפיל ולא ישבור
רץ קדימה לא מביט בי לאחור
רק לכיוון האור!
טלל יפתיי....אני אוהב אותך כמו שלא אהבתי אף אחת
את השמש שמחממת אותי כל בוקר
את הירח שמאירר לי את הלילה
את הכוכבים שזוהרים ליי בעיניים
את האור וגם הצל ואני אוהב אותך עד השמיים
אםםם רק הייתי יכול לתאר לך כמה אני מאושר עכשיו שאתת שליי!!
ואנייי בטוחח שאףף אחד לא יפריד בינינו
ומי שכן....חבלל לוו על החיים
מתת עלייך ואת לא יודעת כמה
עומריקוו שלךך'
אייייייייייי איזה חמודדד חשבתי לעצמייי
מאור-"חמודה יש לך אורחיםם"
אני-"נו אז תכניס אותםם"
פתאום מי שהכי לא ציפיתי נכנס...
אני-"מההההההההההה?.........."
חמודות ההמשך הזה נורא קצרר...
אני מצטערתת
אבל המשכתי אותו רק בשיל ידיד שליי..
שזיין לי תשכלל שאני ימשיךך!!
מחרר נשבעת לכן המשךך ממש ארוךך ומפנקק
רותמיי חמודהה אני רוצה כבר המשך לסיפורישן שלך
אוהב אותכן המוווון
טלטל=]
מזההההקצר הזההה?!
בקטנהה יצא יפה
מחכה להמשךך ארוךך((:
מזההההקצר הזההה?!
בקטנהה יצא יפה
מחכה להמשךך ארוךך((:
מאמי זה ממש אבל ממש קצר..
אני מצפה להמשך מפצה..
חח
אה.. והמשכתי את הסיפור שלי.. אם בא לך לקרוא..
אוהבת..
רותמי =]]
בנות...מצטערת על הפרק המעפןן...
בערב נעשה אותו יפההה
טלטל=]]
2 פרקים יפפפפיםםם ממאוד..
תמשיכיי בובית
מווווואהה
מעלףף המשך דחוףף
איזה חיות יש שה' ישמור
חחח תודה
אבל אני מחכה לעוד תגובות..
יבש פה בזמן האחרוןן!!
טלטל=]]
ליטלוושששששש מאמיי שלייי =]]]....
הפרקקק מהמםםםםםםם כמו תמיידדדד.. 🙄
קיצררר תמשיכיייי אל תיבשיי אותנוו... 😉
חוווולההההה עליייךך יפפה שליייי..!!!
- נוועיקק =]] -