וואי הכול קרה כ"כ מהר....
תמשיכייי
חמודות אני ימשיך עוד מעטט
שבוע טובב
טלטל=]]
עומר-"אוקיי תקשיבי"....אמר ושתקק
אני-"מקשיבה "
עומר-"יש....יש לי רגשות....כלפייך"....גימגם והשפיל את הראש
אני-"...........................גם לי"
עומר-"לא לא לא לא לא לא לא רגשות כאלה......רגשות עזים כלפייך...
טל אני.....אני אוהב אותךך"
אני-"............................."
-----------------------------------------------------
עומר-"טל?.......טל מה יש לך את בסדרר?
אני-"אה כן כן בטח".....מה?...אני חלמתי?
עומר-"על מה חשבת?"
אני-"סתם על כלום".......עצרתי....כן חלמתי את זה....ואז המשכתי
"רצית לדבר איתי על משהו"
עומר-"כן אז זהו......בגלל שאת בנאדם הכי חשוב לי בחיים אז את הראשונה
שיודעת את זה"
אני-"יודעת מה?"
עומר-"יש לי חברה"
אני-"מההההההההההההההההה"
עומר-"כן.....את לא שמחה בשבילי?"
אני-"ומי זאת?"......מהה?........כולי הייתי המומה...איך יכול להיות שיש לו חברה איךך.?
עומר-"אמ.....זאת ירדן....מהשיכבה שלך"
-------------------------------
אוקיי בואו נספר לכם מי זאת ירדן...
ירדן זאת הילדהה הכי שרמוטה בבית ספר שלנו...
היא בכל מקום ובכל זמן מוצאת לה עם מי להתחרמן!
ואני והיא האויבות הכי גדולות שלי....והוא יודע את זה!!!
-------------------------------
עומר-"טל נו אל תכעסי עלי....אני אוהב אותה.."
אני-"אוהבבב אה.?.........אוהב?.......אתה לא מבין שהיא סתם זונה?...
אתה לא מבין את זה?.......מה אתה לא יודע שהיא שונאת אותי?....ושהיא תעשה לי הכל דווקאא?"
עומר-"טלוו אני מצטער לא ידעתי שתגיבי ככה..."
אני-"זה בסדר....תיהיה חבר שלה...תזדיינו תעשו מה שבא לכם.....אם אתה תפגע מימנה
אתה לא בא אליי....לא מתקרב אלי בכלל....(ופה כבר דיברתי עם דמעות בעיניים) שכחת שהיא זאת שמזדיינת
איפה שהיא רק יכולה.."
עומר-"טל אל תדברי עליהה ככה .....שמעת אותיי?"
אני-"לא לא שמעתי.....דבר יותר חזק..".....ופתאום הוא פשוט צרח עליי
עומר-"שלאאאאאאא תעזיייייייייי לדבררררררררר עליהההההההה ככהההההההההה.........אםםםםם לאאאאאאא נאההההה לךךךך אתתתתתתתתת מוזמנתתתתתתת.......".....ועצר
אני-"מוזמנת מה.?....".....כבר נחנקתי מרוב דמעות....."מוזמנת ללכת?....."
עומר-"טל מצטער"
אני-"לך קח אותה ותזדיין איתה ביחד...תמותו מצידי....אני איתך ג.מ.ר.ת.י"
גמרתי לנגב את הדמעות.....וחשבתי לעצמי....'זהו יאללה גם ככה אני הולכת לפחות נגיד לו שאני אוהבת אותו ונלךך'
אז המשכתי......"חשבתי שיש לי רגשות כלפייך ושאתה חמוד....כנראה שטעיתי..."
עומר-"מהההה מה מה מה מה?"
אני-"עזוב אותי...".....לקחתי את הדברים שלי ויצאתי בריצה מהבית....ברחתי הכי רחוק שאני יכולה...כשראיתי
שהוא כבר לא עוקב אחריי...לקחתי מונית הביתה....
הגעתי הבית ופתחתי את הדלת
מאור(אחי הבכור)-"טלווווושש תעליי דחוףףףףף למעלהה לחדר שלךך
אני-"תעזבו אותיי כולכם...."....ועליתי.....פתחתי את הדלת....ולא האמנתי למראה עיניי
אני-"מההההה?.......מי זהההה עשה את זההההההה???????????"
חמודות אני ימשיך יותר מאוחרר....
ואני מבטיחה המשךךך ארוווווך
אוהבת המוןןן
טלטל=]]
המשךךך דחוףףףף
אני מזה במתח..
את מייבשת אותנו הרבה זמן...
שימי איזה המשך מפנק הא?!
אוהבת.
רותמי שלך =]]
השארת אותי במתחחחחחחח
זה לא הוגגגגגן 😢
המששששך
מה ? איך ניגמר? מה ניגמר? אמאאאאאאאאאאאא חחח יאלה יאלה המשךך
חוצפנים אנשים במתח עוצריםםםם
QUOTE (רונוש_וזהו @ 25/06/2006) מה ? איך ניגמר? מה ניגמר? אמאאאאאאאאאאאא חחח יאלה יאלה המשךך
חוצפנים אנשים במתח עוצריםםםם
😊
מאור(אחי הבכור)-"טלווווושש תעליי דחוףףףףף למעלהה לחדר שלךך
אני-"תעזבו אותיי כולכם...."....ועליתי.....פתחתי את הדלת....ולא האמנתי למראה עיניי
אני-"מההההה?.......מי זהההה עשה את זההההההה???????????"
[B]---------------------------------------
כללל החדרר שלייי היה מלאאאאאא בלווווווווונים
ומכתב עם מעטפה אדומה....וורד....
ככה היה רשום במכתב...
'טללוווששש אני יודע שאת כועסת עליי....
אבל אני רוצה שתקראי אותו עד הסוף
תקשיבי....כל הקטע הזה שיש לי חברה היה סתם
רק כדי לראות מה התגובה שלך..
את לא מבינה....אני לא אוהב אף אחת....יש רק
אחת אצלי בלב...שאני שומר אותה אצלי כבר הרבה מאוד זמן
והאחת הזאת....היא את!!!
טלווו אני אוהב אותך!
מהרגע הראשון שראיתי אותך התאהבתי בך!
אני לא יכול להפסיק לחשוב עלייך
את האושר שלי....את השמחה שליי
כשלך שמח גם לי שמח
כשלך עצוב....אני עצוב יותר...
ואם תסכימי להיות איתי....אני ואת....רק שנינו!
אני יהיה האדם הכי מאושר בעולם!
טלווו את רוצה להיות חברה שלי?
רגעעעע.........תעשי טובה ותפתחי את הדלת של המקלחת בחדר שלךך
אוהב אותך המווווןןן
את לא יודעת כמה...
עומר!'
קמתי מהמיטה....ניגבתי את הדמעוות...כן דמעות של אושר...
קמתי ופתחתי את הדלתת...וראיתי אותו....את הנסיך שלי....לבוש אומנם בג'ינס וחולצה לבנה
ולא בחליפה....אבל נסיך!!!
הסתכלתי עליו.....לפי דעתי זה היה רגע שנמשך נצחח!!
ואזז....נישקתי אותו....נישקתי אותו כמו לא יודעת מה....
אני-"אחחח עומרר אני אוהבתת אותך....אתה מבין?....א-נ-י א-ו-ה-ב-ת א-ו-ת-ך......"...והדגשתי כל אות ואות...
עומר-"חחחח גם אני אוהב אותך....רקק אותךך"
אני-"עומרר?"
עומר-"טל?"
ואזז מישהו היה חייב להפריעעעע......ופשוטטט פתח את הדלתת
-----------------------------------------
בנות אני חייבת ללכת לחברה שלי
אני יתחבר מאצלה וימשיךךך
אוהבתתת המווווווון
טלטל=]]
חחח "משו היה חייב להפריע ומישו פתח את הדלת.."
המשךךךךךך אני פשוט חולה על הסיפור שלך מאמי..
מחכה להמשךךךךךךךך
רותמיק שלך =]]
איזה מעעעעעלף..
חחחחחחחחח
המממממממשך $!
מממדהים
תמשיכיי מאמי
מוואה עננקית