מדהיםם =-]]]
תמשיכייי
לילוש 😊
מושלםםםםםםם
מחכה להמשך =]
הגענו הביתה שלו...
מאי+רן-"את יושנת איתי?".........
אני-"תכננתם את זה ביחדד?..............
רן-"חחחח לאאאא"..................ואזז הואא לחש לי בשקט..."לכי תרדימי אותה ותבואי לחדר שלי....איתך לא גמרתיי"
אני-"יאללה מאי בואי נלך לישוןן"
מאי-"לילה טוב רנוש...."
רן-"לילה טוב נסיכה שלליייי"
-----------------------------------------------
הלכתי והרדמתי אותהה.....סיפרתי לה סיפור....זה היה נראה לי קצת הזוי.....
רק הכרתי אותם וכברר ללכת לישוןן אצלהםם?.......
טובב אבלל סבבה....אני לא יתלונן...
היאא נרדמהה....ואני יחדד איתהה......
אךך מישהוו היה חייב להפריע לי.....
שונאת שזה קורהה....
רן-"טללל קומי מה נקדמת לי" שאל ולחש באותה הזדמנות
אני-"מה?....מה השעה?" שאלתי בקול ישנוני.....חחחח קול חמודיייי
רן-"11 יא מעפנה קומי.....לא סיימתי איתך"
אני-"טוב אני קמה"......קמתיי והלכתי לשטוף פנים.....
שמתי לבב שאני עדיין עם הבגדים....
אז החלפתי למכנס וגופייה פשוטים אספתי ת'שיער עם קליפס והלכתי לחדר שלו
רן-"בואי שבי".....וסימן לי לשבת עליו......
ישבתי........
אני-"כן מהה?".....שאלתי אותו בעודי מסתכלת אל תוך העיניים הירוקות חומות שלו
רן-"את יודעת שאת יפה?"......
אני- 😁 כן הרבה אמרו לי את זה...בכל אופן תודה"
רן-"שויצרית"
אני-"חחחחחחח סתם סתם.....תודה.....גם אתה נורא יפה"...
אמרתי והסתובבתי לכיוון המחשב....
בלי שום הודעה מוקדמת פתחתי את האייסי שלו מהמזער ובדיוק נשלחה לו הודעה...זו הייתה ידידה שלוו
זאת השיחה שלהם.....
יותר נכון....שלי ושלה...היאא חשבה שאני זה הוא:
מט(ו)מטמת א(ח)ותך (PM 11:34):
יפיוףףףףףףףףףףףףף
*%*רן*%* (PM 11:34):
כן כוסית?
מט(ו)מטמת א(ח)ותך (PM 11:35):
מה נשמעע?
*%*רן*%* (PM 11:36):
הכל מושלם כמוך מה איתך?
מט(ו)מטמת א(ח)ותך (PM 11:36):
רן חמוד מה קורה איתך?....למה אתה מתנהג משונהה?
*%*רן*%* (PM 11:36):
אני צריך להגיד לך משהו....
אני אוהב אותךך
מט(ו)מטמת א(ח)ותך (PM 11:36):
מההההההההההה?
אני גם!!1
*%*רן*%* (PM 11:36):
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חמודה זה לא רן!!!!
מט(ו)מטמת א(ח)ותך (PM 11:38):
אזז מי זהה?
*%*רן*%* (PM 11:38):
זאת ידידה שלוו......הוא לא פה......חחחחחחחח יאללה הוא קוראא ליי.....זזתי ביושש חמודהה
-------------------------------------------------
זו הייתה השיחה.....מפה היא כבר לא ענתה...איזה ביצ'ית אני......חחח לא יפה
בדיוק באתי להסתובב אל רן לראות מה התגובה שלו....
אך במקום זה שתי השפתיים שלנו נפגשו
לנשיקה חטופה...
שתקתי....גם הוא שתק.....
הסתכלתי לו עמוק בעיניים וכך גם הוא עשה
ופתאום ממש ממש בלי שום הודעה מוקדמת
הוא קירב את הפה שלו
ונשק לי.......
-----------------------------------------------------------------------
חמודות....
בגלל שלאא רשמתי לכן אתמול אז ניסתי לעשות פרק ארוך
אבל בכל פעם שכמעט וסיימתי אז נכבה לי המחשב...
אז זה ההמשך שלי לעכשיו
יותר מאוחר אני ימשיך!!
אוהבתת המוווווווווון
טלטל=]]
אהבתיייי
איזה חמודייםם הםם יחדד
אוהבת אותך המוןןן ומחחככהה להמשךךך רותמי =]]
טוב חמודות אני ממשיכה...מגיע לכןן
זו הייתה השיחה.....מפה היא כבר לא ענתה...איזה ביצ'ית אני......חחח לא יפה
בדיוק באתי להסתובב אל רן לראות מה התגובה שלו....
אך במקום זה שתי השפתיים שלנו נפגשו
לנשיקה חטופה...
שתקתי....גם הוא שתק.....
הסתכלתי לו עמוק בעיניים וכך גם הוא עשה
ופתאום ממש ממש בלי שום הודעה מוקדמת
הוא קירב את הפה שלו
ונשק לי.......
---------------------------------------------------
אומנם לא התנשקנו עם לשוןן
אבלל היה ממש כיף....איזהה חמודדדד
סיימנו להתנשקק ועדיין נשארנו עםם עיניים עצומות
אוליי שנינו פחדנו לדעת מה התגובה של השני\ה
פתחתי עיניים ובדיוק גם הוא פתחח
הוא חייך...הבנתי שהוא נהנה
רן-"את יפה"........שתק...ואז המשיך בזמן שהוא מלטף לי את השיער....."את כ"כ יפה"
אני-"רן....תקשיב...כיף לי איתך...אבל רק היום הכרתי אותך...בוא נחכה עם זה קצת טובב?"
רן-"טובב יפה.....רוצה ללכת לישון?"
אני-"כן אני נורא עייפה"
רן-"אוקיי בואי".....לקח לי את היד והוביל אותי למיטה הזוגית שלו.....
"תשני לידי....זה מפריע לך?"
אני-"אם סבלתי אותך בנשיקה אני יכולה לסבול אותך גם פה... 😛 "
רן-"חחחח אוקיי"
אני-"אתה יודע שזה היה בצחוק"
רן-"להה באמתת"
נכנסנו למיטה והתקרבלנו בשמיכה....
אני-"לילה טוב לך חמודד"
רן-"חחח לילה טוב לך חמודה"
--------------------------------------------------
רן-"טלללללל קומי כברררר השעה 7 ורבע"
אני-"אני קמה אני קמה"....אמרתי בקול ישנוני
רן-"יש לך 2 דק' להיות מחוץ למיטה"
עברו בערך 5 דק'....ופתאום
אני-"מההההההההה אתהההההההההההההה עושהההההההההההה?".........כן כן...החצוף הזה שפך עליי מיםםםם
רן-"חחחחחחח יאללה קומי כבר"
בלית ברירה קמתי....הלכתי למקלחת....ציצחתי שיניים....שטפתי פנים...
סידרתי את השיער שהיה נראה כאילו יצאתי עכשיו ממלחמה.....
שמתי מוס תלתלים בשיער.....ניפחתי אותו...יצא מווושלם
לבשתי מכנס 8\7 מקופל....בצבע שחור עם חולצת בית ספר בצבע וורוד....
נעלי פומהה.....שחורות!!
האיפור הרגיל שלי....קצת סומק...גלוס...צללית.....מייקאפ....והכללל פרפקט
ירדתי למטה...השעה הייתה רבע ל8
רן-"סוף סוף הגברת שלנו מוכנה".........עצר...הסתכל עליי פתח פה......ואמר "אוווווווווו איזה כוסיתתתתתת"
אני-"חחח כן אה..."
ופתאום צילצול הפלאפון שלי נשמע מהחדר של רן.....רצתי ממש מהרר....ועניתי
אני-"הלוו"
לירון-"יפתיייי...........איפה את עכשיו.ץ?"
אני-"אל תשאלי.....אני אצל רן...ישנתי אצלווו......התנשקנו"
לירון-"תשבעיייייייייייייייייי..............דיי באמשלך....."
אני-"כן....תקשיבי...אני עפתי לשתות שוקו...נדברר בבית ספר...ביי אישתי"
לירון-"ביי אישתך"
וניתקנו....
חזרתי אל רןן
רן-"יאללה שתי את השוקו ואנחנו זזים"
שתיתי....וזזנו
הגנו לבית ספר....אמרתי לו להתראות...והלכתי לשיכבה שלי
השיעור הראשון....לא הקשבתי...כל השיעור אני ולירון דיברנוו על איך שהיה אתמול.ץ..
שהיעור השני עבר בצחוקים וקטעים עם ידיד שלי שירד על המורהה
בהפסקה לא יצאתי מחדר המורים...המורה הייתה צריכה אותי
בשיעור השלישי......
תקווה{המורה}-"שלום...להוציא ספרים ולהתיישב במקום בשקטט.........
היום נלמד על..........................................................................................."
"סליחה...חמודה...הייי טל......טל?........"
אני-"אהה.ץ.....כן המורה"
תקווה-"יפה שאת מקשיבה...והיום עוד לפני שאתת מבקשת אני מרשה לך לצאת מעכשיו לשירותים....ואל תחזרי משםם"
לקחתי את הדברים שלי ויצאתי....הלכתי לדשא שלנו....ישבתי שם....
בשקט בצל....ברוגע שלי...
פתאום ראיתי את הדבר הכי מזעזע שראיתי בחיים
את רןןןןןן מתנשקק עם לירוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן???????????????
חמודות.....
המשכתי.....
מקווה שתהנו מהפרק
אוהבת אותך המווווון
טלטל=]]
אהההההה?!?!?! לא הבנתי מה קרה עם המורה??
המשךךךך
ולמי שלא הבינה מה קרה עם המורה......
אז טל נרדמה באמצע שיעורר
מובןן?!
מ-ה-מ-ם-
מחכה להמשך
מוואההההההה
לוביוו
איזה פרק יפהההה
אבלל רן הזה בוגדדדדדדדד
מחכה להמשךךךך
מוואאאהה
רותמיק שלך =]]
ליטלוששששש מאמיי שליייי...
הפרקקקקקק מ-ה-מ-ם..!!!!!!!!!!!!!
תמשיכיייייייייייי.............
ד
ח
ו
ף
מתה עלייייךךך!!!
-דשא=]]- (נועהה..)