אני-"אייייייייייייייי זההה כואבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב".....
כמובן שזה כמעט לאא נגע בי...סתםםם בשביל לעשות לו יסוריי מצפון
רן-"וואי אני ממש מצטער"...ועזב לי תיד
אני-"חחחחחחחחחחחחחחחח".....ונתתי לו סטירה .....ובלי כוונה נתתי לו ממש כואבת...אני עצמי הרגשתי את העוצמהה..
רן-"איזה מניאקיתתתת......."....ועשה לי פרצוף עצוב...באותו זמן הוא גם היה המום..
אני-"אני ממש ממש ממשש ממששש מצטערתת.....אני יעשה הכללל רק תסלח ליי"
..........אפילו אני ינשקק אותך.........רקק תגידדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד
רן-"טוב אני יגיד לך אחר כך".....רצית לקלח את אחותייי"......
אני-"טוב תכף אני באהה....."............עצרתי ואז המשכתי......"סליחהה"...ויצאתייי מהחדררר
----------------------------------------------------------
התחלתי לחפשש אאותהה בכלל הביתת....איזה ביתת ענקק....
למהה צריך את כל החדרים האלהה?..........טוב בטח יש לו עוד אחיםם ואחיותת
ובריכה........ואיזה סלון...ואיזה מטבח........רגעעעעעעע.......בריכההה?............
לאא שמתיי לבבב לזהה......כיף לווווו.........גם אני רוצה בריכה 😠
בכלל אופן....בסוף מצאתייי חדר שהדלת שלוו הייתה פתוחה קצתת....וראיתייי חדרר כל כך חלומי
כולו בוורוד מוקף בהרבה ברביותת!!....וילדה קטנהה שיושבת עצובה במיטה שלה ומחבקת
את הדובי שלה
אני-"מאיי?.....אפשר להכנסס?"
מאי-"את לא עם רן?"
אני-"את רואה אותי עכשיו עם רן?"
מאי-"לא"
אני-"אז יופי...אני עכשיו איתך"
מאי-"את יכולה בבקשה לקלח אותיי? 😢 "
היא הייתה כ"כ חמודה......איזה מלאכיתתתתתת
אני-"בטח.....רוצה שנעשה אמבטיהה?"
מאי-"כןןןןןןןןן..........אבלל רןן לא יסכים לךך"
אני-"מי שואל אותו?....חחחח"
מאי-"חחחחחח אזז את עושה לי אמבטיה?"
אני-"אה-הא"
מאי-"ואפשר להביא את כל הצעצועים שלייי?"
אני-"בטחחחח כמה שאתת רוצהה"
היאא קמה מהמיטהה והביאה לי חיבוקק.....אחר כך אספנו את כל הצעצועים שהיא רוצהה לאמבטיה
ונכנסנו......עשיתי להה מן בריכה כזאת בתוך המקלחת....וראיתי שהיה לההה נוראא ככיףף איתי
אחרי שיצאנו מהמקלחת שמתי לב שרן עומד בפתח הדלתת עםם חיוך חצי פיתה
אני-"מה אתה מחייך?"
רן-"על כמה שאת מושלמת".....אני מוווווווושלמתת?............סתכלל עלייייייךךךךךךךךךךךךך
אני-"טובב שקט......מאיי בואי נבחרר לך בגדים"
רן-"לאא צריך היא יודעת מה היא רוצה"
מאי-"אני רוצה שטל תבחר לי את הבגדים"
רן-"לי את לא נותנת לבחורררררררר"
מאי-"כי אתה לא אוהב אותי..."
רן-"הייי קטנה....אני כן אוהב אותךך.....תביאי לי חיבוקקק.........לאאאאאאא......אחרי שתתלבשי כמובן"
סיימתי להלביש את מאי.....היא ישר רצה לקחה תדובוןן שלהה וישרר רצה לזרועותיו של רן
אחרי שהם סיימו להתחבקק..אוחרי שהואא נישק אותהה 70000 נשיקות שאלתי:
אני-"אין לכם עודדד אחים או אחיות?"
רן-"ישש....עודד 4.....אבלל כולם עם ההורים בחופשה....אני שומר על מאי...."
מאי-"טללללל בואי תישני איתיי במיטה".....
לא ידעתי מה לענות....הייתי קצת מבויישת...ולפני שרן הספיק להגיד אמרתי:
אני-"חצופה אני עוד לא גמרתיי איתךך....קדימה לכי תביאי את המסרק וקוקייה ואני יעשה לך צמה"
היא ישר רצה למקלחת....בזמן שהיאא הלכה להביא רן שאל אותי:
רן-"שני אצלי....גם ככה אני משתעמם פהה..."
אני-"לא לא נראה לי....אני סתם יפריע"
רן-"את אמרת לי שאת תעשי כל מה שאני מבקש.....הדבר הראשון זה שאני רוצה שתשני היום אצלי...
אני יקח אותך הביתה ותביאי בגדיםם!!!.....מובןןן?"
אני-"אוקיי אוקיי"
מאי-"הבאתיייייייייייייייייייייייייייייייי"
עשיתי לה צמה.....וישר שלושתינו נסענו הביתה שלי........כל הדרך שמתי לבב שרן מסתכל לי על הרגלים שהיו חשופות בגלל המיני.....אוףףףף מעניין מה הוא חושבבבבב
הגענו לבית שלי....לקחתי את כל מה שאני צריכה...נתתי נשיקה להורים......ולאחי הגדול מאור....ועפתי משםםם.....
הגענו הביתה שלו...
מאי+רן-"את יושנת איתי?".........
אני-"תכננתם את זה ביחדד?..............
רן-"חחחח לאאאא"..................ואזז הואא לחש לי בשקט..."לכי תרדימי אותה ותבואי לחדר שלי....איתך לא גמרתיי"
אני-"יאללה מאי בואי נלך לישוןן"
מאי-"לילה טוב רנוש...."
רן-"לילה טוב נסיכה שלליייי"
חמודות אני ימשיך מחר
גם ככה לא היו הרבהה תגובות
מקווה שתנהו לקורא
טלטל=]]
איזההה פרק יפה..
אני רוצה המשךךך דחוףףףף
אוהבת אותך המוןןן
רותמי =]]
פרק מושלםםםם
את כותבת ממש יפפפה
אהבתי את הסיפורררררררר
המשך
דחווווווווווווווווף ! 😛
מ ד ה י ם. . . !
תמשיכי מאמי
מוואהה
ליטלוווווווששש יפה שלייייייייי....
הפרקקקקק מ-ד-ה-י-םםם
ו...תמשיכייי אוותוווווו ותעשיי ארווךך... אחמ אחמ...
יאלללה מתתהההה עלייייךךך!!!
-דשאאאא=]]- (נועיק..) 😊 [COLOR=blue]
מהממממממםםםםםםם
המשךךךךךך
חמודות.....
כנראה שהיום לא יהיה המשך...
אני קצת עסוקה...
אני ינסה להמשיךך!!!
אוהבתת אותכן המוווווון
טלטל=]]
הינה אני ממשיכה עכשיוו
טלטל=]]
מאמי
יש
לך
סיפור
פשוט
מהמםם =]
אני
ממש
אהבתי =]]
שלך, סופפה =]