פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

"מלכת היופי שלי"...:)

✍️ טלטל963 📅 18/06/2006 05:04 👁️ 13,459 צפיות 💬 408 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 13 מתוך 28
יאואיואיוווווווווו
מזלל שהוא לא בגד בה!!
וואהה..
פרק יאפפפפפה רצח
תמשיכיי מאמי
מוואה ענקיתת
מהמםם המשךך
😊
QUOTE (HeNNNNNNN @ 14/07/2006) יאואיואיוווווווווו
מזלל שהוא לא בגד בה!!
וואהה..
פרק יאפפפפפה רצח
תמשיכיי מאמי
מוואה ענקיתת
😊
המממממממממממממשך
הפרקק הזה מוקדשש לרותמיקק..
i love you בייב...

-------------------------------------------------

אני-"שלום..."
..-שלום..."..לחצנו ידיים הוא גם לחץ לעומר....ואז המשיך
...-"את לא מכירה אותי אבל אני......................."

לא ידעתי שאותו בנאדם ישנה לי את החיים...ובזכותו החיים שלי נהפכו למושלמים!!!!
-------------------------------------------

אני-"אתה?"......אוף...למה כלכך הרבה מסתורין שיגיד כבר מי הוא וזהו!...אה וד"א אני חייבת לציין שהוא אחד היפים שראיתי..
גבוה שרירי שיער שחור ועיניים אפורות!
מווווווושלם!
...-"שלום אני בן.."
אני-"אוקיי נעים מאוד בן.."
בן-"את בטח שואלת את עצמך למה אני פה..".....לא אני שואלת את עצמי למה השמש צהובה והירח לפעמים נהייה בננהה...
איזה דפוק....בטח שאני שואלת למה אתה פה..מפגר!
אני-"כן..."
בן-"תראי..ההורים של אורלי...תקווה ושלום...לא סתם אמרו לך לשיר בבת מצווה שלה.."...ואז פנה לאמא שלי ואמר..."אני מקווה שזה בסדר"
אמא-"כן כן...תגלה לה"
בן-"הם אומרים שאת ממש טובה בשירה...והזמינו אותי לשמוע אותך"
אני-"אהההההההה בגלל זה אתה מוכר לי"....תאמת...מי אתה בכלל?!
בן-"תראי...באתי...שמעתי אותך שרה..ואני חושב ש......"....ועשה פרצוף שכאילו הוא עוד שניה הולך להגיד לי 'מצטער את שרה מזעזע'
והמשיך!!
"אני חושב שאת לא זמרת כל כך טובה...."....מהההההההההההההההה..........
"את מצויינת...".....פיוווו
אני-"בטוח?...ומזה אומר?...מה הולך לקרות מעכשיו?......כאילו זה כיף לקבל מחמאה כזאת והכל...אבל...מה מי מו...אני לא מבינה"
אמא-"סתמי כבר...מה שהוא מנסה להגיד לך...זה ששבוע הבא את הולכת לשיר ליד אנשים נורא חשובים...הם חייבים לראות אותך בהופעה חייה כמו שאומרים....ואם תהיי טובה את מקליטה סינגל ראשון!"
אני-"לההה?!"...כנראה שבאותו זמן מזה לא הבנתי מה אמא אמרה לי עכשיו...
אני-"לההההההה.......מהההההה?........אניייייייייייי?............ישששששששששששששששששששששששששש"
וקפצתי על עומרררר.....כל כך שמחתיייייייי......זה החלום שלי....החלום השני שלי...הראשון זה להיות כל הזמן עם עומר!!
יאאא..אני הכי מאושרת בעולםם
בן-"כמובן שאין מה להתלהב יותר מידי....".....סתום תפה שלך כבר יא בלתי נסבל....מזה לא להתלהב...חמוד...כשאני יהיה כוכבת אני ירק לך בפרצוף....טוב אני לא...אבל מזהה צריך להיות?..מטומטם!!
אני-"כן צריךךךך"
בן-"טוב נו צודקת.....אמ....יום ראשון שבוע הבא...את ברחוב הזה והזה"...והצביע לי על הדף שאומר בדיוק איפה להיות
אני-"אוקיי תודה"
בן-"בהה ביי"...ויצא!!!
איך שהוא סגר את הדלת התחלתיי לקפוץ בכל הבית
אני-"יששששש מאוררררררררררררררררררררררררררררר"
מאור-"סתמייייייייייייייי תפההההההההה כמההההה אתתתתתתתתתתתתת צועקתתתתתתת"
וירד למטה...כנראה הערתי אותו משינה...חחחחח אופסיי...
אני-"לך לך תחפש תחברים שלך"
מאור-"מצאתי אותם..מה לעשות איתם?"
הלכתי לידו חיבקתי אותו ובשקט בשקט אמרתתי לו..
אני-"תזדיין איתם"...בכל זאת...אמא לידי...לא נעים
מאור-"להזדיין איתם?"....צעקק
אני-"סתום תפה...חכה חכה אני יהיה כוכבת...ואתה סתם תנקה רחובות!!"
מאור-"כוכבת?"
אני-"כן....בא לפה מישהו...ויש מצב שאני מקליטה סינגל ראשון"
מאור-"להה?!"
אני-"כן זה גם מה שאמרתי אני כששמעתי את זה"
מאור-"יאאאאא אחותיי.....מזל טובב"
נתתי לו חיבוק..אחר כך לאמא...התקשרתי לאורלי והודתי לה ולהורים שלה...אחר כך התקשרתי ללירון...
סיפרתי לה הכל....ואז....הבנתי ששכחתי אותו..
את עומר
אני-"עומרררררררררררררררררררררררררררר"...צעקתי לו...כי אני הייתי בחדר...והוא ראה טלויזיה בסלון{?}
עומר-"כן יפה"....אמר ואז שמתי לב שהוא לידי במיטה
אני-"אה...נו ואני חשבתי אתה בסלון....ישש עומרר.."
עומר-"אני לא כל כך שמח"
אני-"למהה נסיך שלי?"
עומר-"כי אז את תשכחי אותי..."
אני-"מה פתאוםם"
עומר-"תוכיחי לי"
אני-"הינה".....ונישקתי אותו...אויייי איזה טעים...יאמיייי
חחחחח
עומר-"אני מבין יש למלכה שלי מצב רוח אה?!"
אני-"לא יודע כמה..."
....-"אפשר להפריע?!"

-----------------------------------------------

חמודות...הינה לכן ההמשך...
אוהבת המוווון
ושבת שלום
טלטל=]]
מווווווווווווווושלם כמו תמייייד
QUOTE (ADI1 @ 14/07/2006) מווווווווווווווושלם כמו תמייייד
חחחחחחח תודהה חמדוהה
דרך אגב...איך קוראים ללךךך?!
טלטל=]]

אה ואל תחשבי ששכחתי את הסיפור שלך...אני רוצה המשך!!
והינהה עודד המשךך לשבת!!
טלטל=]]
עומר-"אני מבין יש למלכה שלי מצב רוח אה?!"
אני-"לא יודע כמה..."
....-"אפשר להפריע?!"

-----------------------------------------------

אני-"כן כנס ירונוש"
ירון-"מזלללל טובבב"
אני-"איזה יופי החדשות מתפשטות מהרר.."
ירון-"חחח כן אה"
פתאום נשמע צילצול הטלפון של עומר...הוא ענה
עומר-"הלוו....כן אמא....מתי?.....אני עולהה?....כן כן כן כן אני בא הביתה"...וניתק...פנה אליי ואמר
עומר-"יפה שלי...כנראה זה יום המזל של שינינו...עכשיו צריכים להחתים אותי על חוזה..ואני עולה לבוגריםםםם"

---------------------------
אוקיי....אז עומר...הופך להיות כדורגלן..
קבוצה?!....בני יהודה...קבוצה טובה יחסית...גם רביבו התחיל משם...
עד עכשיו עומר היה בנערים ג'
עכשיו הוא בבוגרים!!1
----------------------------

אני-"מהההההה?........ישש יפיוףף שלייי"
עומר-"אני ידבר איתך בערב אני חייב לרוץ"....
אני-"טוב חיים שלי"
עומר-"אוהב אותך"...אמר ונשק לשפתי נשיקה עדינה ונעימה....
--------------------------------------------------------------

הימים עברו....הגיע יום ראשון....הייתי לחוצהה נוראא
ועדיין לא ידעתי איזה שיר לשיר להם!!
הגענו לפגישה
אמא-"שלום"
בן-"שלום שלום...."....ושלא נתראה גם בחלום...כמה יפה ככה דפוק
בן-"שלום טל"
אני-"שלום"...אמרתי ולחצתי את ידו
נכנסתי לתוך משרד...הייתי קצת-הרבה סגורה עם עצמי
הם ביקשו שאניי יתחיל לשיר
לא ידעתי מה...
רציתי שיר מרגש...שצריך לשיר בו עם קול אדיר...שיהיה בתימנית...ושכולם מכירים
ואז התחלתי לשיר:
"ישקף אלוהים ממעון קודשו
ויך כל שונאי עמו כהרף עין
הנה ה' קם וניצב על אנך
ישקם לכוס רעל אבל ,אבל לא יין"
{מי שלא יודעת זה השיר של סגיב כהן...ישקף אלוקים}
כשסיימתי לשיר...נהייה שקט במשרד...אף אחד לא צייץ..
חשבתי שהייתי גרועה
ואז...הם התחילו למחוא לי כפיים....הם היו בערך 10 אנשים..
ירדה לי אבן מהלב...
הם אמרו שהייתי מצוינת...הם לא הפסיקו למחוא לי כפיים...
הם אמרו שלפני שהסינגל שיצא בקרוב....מאוד...הם רוצים לחשוף אותי בפעם הראשונה..
והם רוצים שאני ישיר את השיר הזה גם......
סגרנו איתם.....

--------------------------------------
כעבור שבועיים שבהם כמעט ולא ראיתי את עומר
כי הוא היה בעיסוקים שלו....ככדורגלן
ואני בשלי...כזמרת חדשה!
הגיע היום הגדול
בו אני צריכה להיחשף לכל העולם ואישתו בשידור חי כשאניי שרה
לא ידעתי מה ללבוש...
הלכתי עם הסוכנת החדשה שלי...{שלומית}...ועם אמא שלי לקנות בגדים
קניתי שמלת מיני שחורה
קניתי שעון חדש
שרשרת חדשה..עם השם לי באנגלית בסכף אמיתי
עשיתי מוס בשיער
וסיכת ראש בצורת פרח בצד של השער מכסף!
הגעתי עם עומר בעיקרון...המשפחה ושלומית וכולם כבר היו שם...
נכנסנו בהחזקת ידיים אחד של השניה..
ואיך שנכנסנו התחילו העיתונאים לתחקר אותי ואותו
היו שאלות אליי...כמו "איזה שיר את תשירי..."....או "את חושבת שזה הולך להצליח לך כזמרת?"
ואל עומר זה "אתה החבר שלה?".....או "האם אתה מתכוון להמשיך להיות בבני יהודה?"....לא הבנתי מה הקשר אבל סבבה...
כולם התכנסו...והציגו אותי...
עליתי לבמה...והתחילה המוזיקה...הרגשתי סחרחורת...ולא..דווקא אין לי כל כך פחד במה..
אבל זה היה מרגש...כי עד לפני שתי שניות אף אחד לא ידע מי זאת טל כהן
ועכשיו...כבר כמעט וכולם מתחילים להכיר אותי..
שתקתי...ספרתי בלב עד שלוש...ואז התחלתי לשיר...כי בדיוק הגיע הקטע שאני אמורה לשיר..
אני חושבת שצימררתי את כולם....לי כבר הייתה צמרמורת...
סיימתי לשיר..והמון מחיאות כפיים נשמעו באוזניי
ירדתי מהבמה...חיפשתי את עומר..אך הוא לא היה
התקרבתי להורים...ולמאור..וללירון...ולירונוש...הם חיבקו אותי ואמרו שהייתי מצויינת..
אך אני?1....רק חיפשתי בעיניי את עומר..
איפה הוא?!
ראיתי אותו בפינה..מדבר...אך לא ראיתי עם מי..
התקרבתי..וראיתי שהוא עם איזה עיתונאית אחת...
רציתי לשמוע מה הם מדברים..אך לא רציתי לעמוד לידם..כי אז הם סתם יהיו צבועים
ואז שמעתי
העיתונאית-"אוקיי...ומה אתה אומר על החברה שלך?...שלפני שתי שניות הקסימה פה את כל האולם...
ואני בטוחה שגם את אלה שבבית?"
עומר-"אממ....היא בסדר...היא צריכה עוד להשתפר..אבל בכללי...נחמד"
העיתונאית-"מז"א נחמד?...אתה אומר שהיא לא שרה כל כך יפה"
עומר-"את אמרת...אני אומר שהיא עוד צריכה להשתפר"
נעמדתי מולו...ביקשתי מהעיתונאית ללכת..ואחרי שיכנועים רבים היא הלכה..
אני-"תודה רבה לך"
עומר-"על?"
אני-"היה נחמד אה?!....כולם אומרים לי שזה יפה...שהשירה שלי מדהימה...אבל ממי שהכי פחות ציפיתי....אומר שאני שרה נחמד?"
עומר-"טל...את לא צריכה להעלב מזה"
אני-"בטח שכן..אתה..התגובה שלך הכי חשובה שלי...ודווקא אתה...דווקא מימך?"
עומר-"מצטער...אני אלך לתקן את זה איתה"
אני-"שום דבר...שזה ישאר ככה"
עומר-"אפשר נשיקה?"
אני-"לא"
והלכתי....כל כך כעסתי עליו....אכלנו...באותו זמן..רצו לצלם אותי עם שלומית...אחר כך עם בן
ואז..אמרו לי ולעומר להתנשק...שזה יהיה תמונה לשער של הכתבה
בלית ברירה הייתי חייבת להתנשק איתו
אני מודה שזה היה רגע קסום....
כל כך נהנתי...
צילמו אותנו...אחר כך צילמו אותנו מחובקים..אחרי זה...הסתכלתי עליו
עומר-"את סולחת לי אהובה שלי?"
אני-"כן...אבל שזה לא יקרה שוב"
עומר-"טוב נסיכה"
ואז ביקשו מימני לשיר עוד שיר...לא ידעתי מה....זה היה הפתעה בשבילי..
עליתי לבמה...ביקשתי מהנגנים לנגן את השיר..."אור"

התחלתי לשיר=
"אני צועק אור כן את האור
את הכח את הכל
אני צועק אורי אורי אור
כן את האור את הכח את הכל

מהרגע הראשון שראיתי
את חיי אני שיניתי
היית כל מה שרציתי ציפיתי קיותי בחיי
אוחז אותך בשתי ידיי
דמעות של אושר בעיניי
צועק תודה לאלוהי נתן לי את האור"

אך לפני שהספקתי להמשיך לשיר את הפזמון...
שמעתי את קולו של עומר איתי על הבמה...
וכך הוא שר לי
עומר-"אז אני צועק אור כן את האור
את הכח את הכל
אז אני צועק אורי אורי אור
כן את האור את הכח את הכל"

ומפה שרנו כבר דואט
עומר-"אז עכשיו אני יודע שאלוהים אותי שומע
שלח מלאך שבי נוגע נתן לי את האור"

אני-"שום דבר אותי לא יעצור
לא יפיל ולא ישבור
רק אני מביט לי לאחור רק לכיון האור"

ביחד="אז אני צועק אור כן את האור
את הכח את הכל
אז אני צועק אורי אורי אור
כן את האור את הכח את הכל"

ואז הוא שר לי את הבית האחרון כולו לבד!!
"יש לה זוג עיניים מדהימות ולחיים מתוקות
ילדה יפה שבא לבכות היא האור
היא מתנה מאלוהים הטעם לחיים
סימן שמתפללים אותך שומעים
כן היא האור"

שרנו את הפזמון...וכך נגמרר השיר...
מחאו כפיים והכל...היו המוןןן תגובות!!

אחרי זה רקדנו והכל....וחזרנו הביתה...
---------------------------------------------

כעבור חודשיים:
עומר-הלו
אני-יפיוף?
עומר-כן טל
אני-מה קרה אתה נשמע מוזר
עומר-לא מוזר אני פשוט באימון עוד מעט חוזר הביתה
אני-אה אוקיי דבר איתי
וניתקנו...

רציתי לעשות לו הפתעה...כי לא ראיתי אותו כבר שבוע..
הגעתי לבית שלו...דפקתי...ואמא שלו פתחה לי
היא הייתה גם מוזרה...
נכנסתי לחדר שלו...
ו..................תפסתי אותו בוגד בי=[[

את מה שקרה אחר כך אתן צריכות לדעת...נפרדנו..
היה קשה...כולם דיברו על זה...
וגם...ידעתי שעוד כמה ימים אני מוציאה את הסינגל!!
אוףףףףףףףףףף
זה שבר אותי=[[

-------------------------------------------------
חמודות...הינה ההמשך לשבת
ארוך יותר מידי
אוהבת המווווווון
טלטל=]]
טלטללל אני יושבתת ארבעים וחמש דקות מרותקתת למחשבבבב
לא שומעתת ולא מדברתתת
רקק קוראתתתת
ומה שיש לי להגיד זה
ווווו=אאאאאאאא=וווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
אמאאא'להה אין לךךך שמץץ של מושגג כמהה הקסמתת אותיי
סחפת אותי
איןן פשוטט איןן מיליםםםם
את כותבתתתת מדהיםםםם
והמפרקיםם כלל כךךך יפיםם שלאא רציתיי שזההה הסתייםם!!!!
במילה אחתתת
מ-ו-ש-ל-ם!!!!!!!!!
ראית!@?#$
הבטחתי לקרוא וקראתי😊
פשוטטט מושלםםםם
מחכהה להמשךךך
שבתת שלוםם לךךך
אוהבת המוןן,
ממואיתת,
ויק😊
מ ע ל ף ף ף ף ף ף ף !!
מוכשרת בררררררררמות :]

וקוראים לי עדי 😊
עכשיו קראתי הכל ואת כותבת מ ד ה י ם!!!
המשך!
QUOTE (vikile @ 14/07/2006) טלטללל אני יושבתת ארבעים וחמש דקות מרותקתת למחשבבבב
לא שומעתת ולא מדברתתת
רקק קוראתתתת
ומה שיש לי להגיד זה
ווווו=אאאאאאאא=וווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
אמאאא'להה אין לךךך שמץץ של מושגג כמהה הקסמתת אותיי
סחפת אותי
איןן פשוטט איןן מיליםםםם
את כותבתתתת מדהיםםםם
והמפרקיםם כלל כךךך יפיםם שלאא רציתיי שזההה הסתייםם!!!!
במילה אחתתת
מ-ו-ש-ל-ם!!!!!!!!!
ראית!@?#$
הבטחתי לקרוא וקראתי😊
פשוטטט מושלםםםם
מחכהה להמשךךך
שבתת שלוםם לךךך
אוהבת המוןן,
ממואיתת,
ויק😊
ויקוש יפה שלי....אממ....המשך יהיה רק בערב
ורק שתדעי שהעלת לי חיוך על הפנים..
נורא כיף לקרוא הודעה כמו שרשמת!
אממ...גם הסיפור שלך מאודדד יפהה!!!!
ובלי שום קשר!
אני רוצה המשךךךך
אוהבת המוווווווווווון
ושבת שלום\שבוע טוב
טלטל=]]
QUOTE (ADI1 @ 14/07/2006) מ ע ל ף ף ף ף ף ף ף !!
מוכשרת בררררררררמות :]

וקוראים לי עדי 😊
אהההההה נכוןןן עכשיו שמתי לבב בכינויי
חחחח...
ותודה....כיף לראות שיש לי קוראת מתמידה{חוץ מאחד אשאתן פשוט לא יודעות...שלא מגיב לי פה...
הוא מגיב לי באייסיקיו..}
בכל מקרה..
המשך בערב!
אוהבת המווווווון
ושבת שלום\שבוע טוב



אהה ותזכרי דבר מאוד חשוב!!
אנחנו איתך....גם אם לא ריגשית...תמיד זה יהיה בלב!
ואל תדאגי...הכל יעבור בשלום!...ואז...אז יגיע לנו המשך...נכון!? 😊

טלטל=]]

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך