מתהה עליייךךך נשמהה שלייי
המשךך?...
חחחח את עצמך רואה שיבשש פהה בזמן האחרון רצחחחח
אזז לא יודעת.....
אוהבת המוווןן
טל=]
טלטל שלייי...
פרק מדהיםםםםםםםםםםםםםםםם
ו...מה אכפת לי מהתגובות עכשיו?!
העיקר..שאני פה מגיבה לךך....
ותעשי את הפרק בשבילי...
וככה אני יהיה שמחה=]]]....
אז יאלה...
להתחיל להקליד=)
אוהבתתת
-יסוו-
תודה חמודות שלי...
מחר יהיה המשךך....תלויי גם בכמות התגובות...התחלתן לפשלל!!!1
וחוץ מזה יש לי סיפור חדשש
"מתנה משמיים ופסק זמן לבינתיים"
תקראו....אחלה סיפורר=]]
אוהבת המוון
ושבת שלום
טלטל=]
פרק יפפפה ((:
המשךך מאמי.
איזה מושששששלם ((:
המשששך#!
^^
עם ספיירר
אני עדיין מחכה להמשך מאמייייייי
בננות מצטערת שנטשתי.......גם ככה אין תגובות
אמ..המשך מחר אולי
היום יומולדת : ]
אוהבת המוןן
טלטל!
יש לך יומולדת היום???
מזל טוב מאמייייייי
טנקס נשמה..
עודד מעטט המשך : ]
מהמם מהמם מהמםםםםםםםםםם
המשךךךךךךךךךךךךךך דחופיי =]