דייייי לא... שלא יעשה את זה... איכככס
המשךךךך ומהררררר
עוד תגובה אחת!!!
יודעים מה? דווקא בכוונה עוד 2!!!
"מה..?" שאלתי
"מה מה!?" הוא צעק!
"תשתקי אוקי! פשוט תשתקי!"
הוא הוריד לעצמו את המכנס פתח את המכנס שלי
ניסתי להיאבק בו.. אבל הוא החזיק לי את היידים חזק
וניסה לנשק אותי כדי לסתום לי את הפה
הזתתי את הראש והוא נתן לי סטירה
בכיתי כ"כ הרבה "דייייייייייייי בבקשה דיייייייייי" צעקתי
אבל הוא נתן לי אגרוף ובעט בי ואמר לי "תסתמי את הפה שלך מטומטמת!" יותר נכון צעק
כאב לי, כ"כ כאב לי
הוא לקח את היידים שלי כדי שאפסיק להאיבק ושם אותן מתחת לגב שלי
ואז התחיל עם האקט עצמו, כאב לי כ"כ!
בכיתי בלי הפסקה כבר לא יכולתי לצעוק מפעם לפעם כשעוד יצא לי קול קיבלתי עוד אגרוף
כשהוא גמר הוא הלביש אותי נתן לי עוד סטירה ואמר "חסר לך ותדברי ברור!?"
בכיתי והנהנתי בכן עם הראש
"לא יפה לך לבכות פרח" הוא אמר וליטף אותי.
הורדתי את היד שלו מהלחי שלי והוא התעצבן ונתן לי עוד סטירה
"עכשיו תעופי מפה!" פתח את הדלת ודחף אותי החוצה
הלכתי כולי כחולה וניראת כמו אחרי מלחמה אל אלי
דפקתי בדלת שלו ו..
מה קרה מה קרה!?!??
וואי מסכנה...
תמשיכי מאמי...סיפור יפה
איכססססססססס בעעעעעעעע יואוו איזה בן ז*** !!!!!!! 😠
איזה מסכנה היא............. 😢
שימי המשך נשמתי
מוואה ענקיתתת
עוד תגובה אחת!
אנשים אתם לא יודעים לאיזה סיפור נכנסתם
נכנסת עכשיו יהיה לכם מאווווד קשה לצאת!
יווו איזה מניאק איזה בן ****!!!
שימותתתת!!!!! אוייש איזה דוחההה חוסר כבוד לאישה..חי
המשךךךך ומהררררררר
ווואיייי מאמי סיפור מושלם!!!!
תמשיכי....
אוהבת המונים!!!!
QUOTE (L-I-T-A-L @ 03/03/2005) יווו איזה מניאק איזה בן ****!!!
שימותתתת!!!!! אוייש איזה דוחההה חוסר כבוד לאישה..
המשךךךך ומהררררררר
בדיוק!!!!!
דפקתי בדלת והתעלפתי
מצאתי את עצמי בבית חולים
מחוברת לאינפוזיה ועוד כל מיני מכונות, ההורים שלי היו ליידי
וגם אלי, החזיק לי את היד, ראיתי הכל במטושטש
אמא שלי ליטפה אותי כולה מלאת דאגה
"שירוש, את מרגישה טוב? מה קרה!?" אמא שלי שאלה
"שיר.. את בסדר..?" אל שאל גם..
אבא שלי שוחח עם הרופא יכולתי להבחין בו משוחח עם אדם במדים לבנים, הבנתי שזה הדוקטור
"משה! משה! הילדה התעוררה!" אמא שלי צעקה לאבא שלי
אבא שלי הגיע "אוי מתוקה שלי! את בסדר?"
לאט לאט ראיתי יותר ויותר טוב..
"למה אני פה??"
"את באת אליי והטעלפת! דבר ראשון שעיתי הזמנתי אמבולנס וקראתי להורים שלך"
חייכתי קצת.. לא יודעת למה.. אולי כי למרות הכל אלי היה איתי ועזר לי ונשאר איתי
"כמה זמן הייתי בלי הכרה?" שאלתי, פשוט שכחתי לגמריי מהאונס!
"בערך 5 שעות.. כ"כ דאגנו!" אלי ענה.
"חמודה שלי, את כולך מוכה, מה קרה לך לפני שהגעת לאלי? את זוכרת אולי?" אמא שלי שאלה
ניסיתי לחשוב, התחלתי להזחיר את הגלגל לאחור
אני זכרתי שהלכתי אליו מאיפשהו ממ.. מליאור
האונס!
התחלתי לבכות וישר כולם קפצו כדי לחבק אותי
"מה קרה??" אבא שלי שאל בדאגה
"הוא אנס אותי!!"
"מי????" אמא שלי שאלה
"זה היה ליאור נכון!? אני יהרוג אותו!!!"
"אליי דייי!" התחלתי לבכות בהיסטריה..
"אנחנו נעשה הכל כדי שהעונש שמגיע לו יגיע לו!" אבא שלי אמר
הייתי כ"כ בלחץ ובכעס, מרוב כל זה שוב קריסה, התעלפתי שוב
לאחר שעה התעוררתי
הפעם רק אלי היה שם
ההורים שלי הלכו לברר על ליאור
"אלי.."
"כן מתוקה שלי.."
"תעצור אותם בבקשה!!"
"למה?!?!"
"אני לא רוצה שילשינו עליו!!"
"למה???"
"כי הוא היה עצבני! אני מבינה אותו.."
"מה את מבינה אותו!?!??! הבן אדם הכה אותך ואנס אותך!"
"שש.. אל תצעק, הראש כואב לי"
"מצטער.."
"אלי, אני רוצה להעיד בעצמי, אני לא רוצה שהם ילכו בלעדיי"
אלי דאג לזה שההורים שלי יחכו
ואז סירפתי לו את כל הסיפור.. בכיתי וסיפרתי ובכיתי וסיפרתי..
היו לו דמעות בעיינים
"אל תבכה בבקשה!" ביקשתי ממנו
"מתוקה.." הוא אמר בקול רועד והדמעות זולגות
ובכיתי ובכיתי
הוא חיבק אותי, וכשסיימתי לספר הוא אמר "את חייבת לזכור את הסיפור הזה וגם אני שנוכל להעיד!"
"בסדר.." אמרתי בחצי לחישה
דבר אחד זכרתי, ממש לפני שהוא אמר לי עכשיו תעופי מפה הוא אמר "וחסר לך שתדברי!"
בגלל זה האמת פחדתי לספר..
אני לא באמת הבנתי אותו
"אלי...?"
"אה מתוקה..?"
"אתה עייף! לך הביתה תנוח.. אני אהיה בסדר.."
"אוקי מתוקה שלי.. את בטוחה?"
"כן מתוק שלי.. תודה.."
הוא נשק לי בעדינות
"אני אוהב אותך וסומך עלייך ואני רוצה לחיות איתך לנצח!" הוא אמר
"גם אני אוהבת אותך מתוק שלי ואני לא רואה את החיים שלי בלעדייך!" עניתי
הוא חיבק אותי בעדינות והלך
לאחר זמן לא רב כאשר צפיתי בטלוויזיה האחות באה ואמרה "שיר.. יש לך אורח" וחייכה
אבל כשהאורח נכנס לא חייכתי הייתי בשוק!
מי זה היה מי זה היה????
אוייייי אל תעשי לנו את זהה
בבקשה המשך
תמשיכי........... פליזזזזזזזז איזה סיפור!