הלכנו מחובקים לכיוון האוטו
כן האוטו שהוא תמיד חלם עליו..
נכנסו למכונית הקלקנו חגורות והוא כיוון מראות
"לאן נוסעים?" שאלתי "לאן שההגה יקח" הוא ענה
הבטנו אחד על השני בחיוך ואז הוא השיב מבטו אל הכביש.
יצאנו מהעיר, הרגשתי את הפרפרים שבבטני
פתחתי את המראה כדי לסדר את האיפור "את ניראת נהדר" הוא אמר.. חייכתי.
הבטתי אל החלון, השמש הייתה כה נעימה, שמש אביבית כזאת
הכל פרח היה שם שדה גדול ופרחים וגם חממות ופרדסים
הכל כ"כ שמח, הייתה לי הרגשה טובה
הנסיעה עברה בשתיקה, אבל השתיקה אומרת הכל
פתאום ראיתי אותו פונה לכיוון מדשאות ענקיות
חשתי מעט פחד אבל סמכתי עליו.
הוא עצר את האוטו ואמר "אל תרדי"
פנה אל התא מטען הוציא משם תיק גדול שנראה קצת חשוד והלך לכיוון המדשאות.
הוצאתי דבר ראשון את הפלאפון שלי נסיתי לחייג לאחת החברות.. רק כדי להגיד שמשו לא בסדר
אבל לא היה לי טוקמן.
מה אני יעשה?!
מה זהוו??!!
המשך!
מואההה ג'ויה
אמאמאא מה קרה.?!?!
שימי המשך מאמי!!
נשמע אחלה סיפורר..
בתאלושששש
טוב אם אתם מועניינים שיהיה המשך לסיפור שלי תגידו
כדי שאני לא סתם אתחיל לכתוב ואף אחד לא יקרה :-/
יאאאא איזה מותחח..!!!
שימי המשך דחוף מאמיי!!!
זה מושלםם..!!
אוהבת המונים שלי!
יאא אמא מפחידד :\\
תמשיכי :]]
סיפור ממש ממש יפה
ישבתי באוטו מסתכלת במראה רק כדי להעביר את הזמן..
השעה הייתה 4 בצהריים
פתאום הוא בא לאוטו ואמר לי "בואי שימי את המטפחת הזו על העיינים ותיהי בשקט"
יצאתי מהאוטו כשעייני קשורות ואני עדיין מפוחדת
הוא כרך את ידיו סביב המותניים שלי, הפה שלי היה יבש מרוק
הרגשתי את הדשא מדגדג את רגליי שהיו חשופות בגלל המכנס שלבשתי
"שבי" הוא ציווה עליי חשבתי לעצמי עליי לעשות כל דבר שיגיד רק כדי שלא אפגע
פתאום נשמעו קולות מוזרים מעט..
הוא הוריד ממני את המטפחת הבטתי מסביב כשכולי מופתעת!
לא האמנתי שזה מה שהוא יעשה...
יאאא סיפור מהמם..!!
ופליז תעשי שהפרקים יהיו יותר ארוכים...(:
המשך דחוף!!
אוהבת המונים שלי!
מה הוא עשה????? 😮
זה ניראה סיפור יפההההההההה 😁
שימי המשך נשמה
מוואה ענקיתתת
פתחתי את העיינים וכל מה שלחמתי עליו היה שם
חחח הוא ידע שאני הכי אוהבת בעולם זה פיקניק ענק על הדשא בשמש החמימה
הוא הביט עליי הבטתי עליו בחזרה צחקתי ודמעות בעייני
הוא צחק ואמר "כ"כ פחדת אה..?"
שמחתי "דייט לאור השמש" אמרתי שנינו צחקנו
היו שם הרבה דברים טעימים הוא האכיל אותי בתותים ודובדבנים
הרגשתי כמו נסיכה כזאת, הייתי מאושרת
כשאר סיימנו קיפלנו את הדברים
ממ בגל שזאת הייתה רק הפגישה השנייה שלנו הסתפקתי בלתת לו נקישה עדינה על השפתיים
שוב חייכנו ונכנסתי לאוטו
הנסיעה הייתה מעט ארוכה, הייתה לי תחושה שהוא האריך אותה אבל לא היה לי איכפת
הוא חנה לייד הבית שלי "ממש נהנתי" אמרתי "גם אני" הוא השיב חייכתי אליו "אני אתקשר אלייך.. מחר.. אולי" "אין בעיה!" עניתי בשמחה ועליתי הביתה
פתחתי את הדלת כולי מאושרת, אימי הסתכלה עליי במבט מעט מאיים והפנתה את מבטה אל החדר שלי..
הסתכלתי במבט חשוד ניהרתי את הראש הלכתי אל אחי הקטן נתתי לו נשיקה ענקית מרוב אושר
קפצתי על אחותי הגדולה שהתחילה ליילל ולצרוח למרות שהייתי רגילה..
נכנסתי אל החדר בתדהמה
הוא ישב שם.. הביט בי וחייך אני עדיין הייתי בשוק..
סיפור מושלםם..!!!!
המשך דחוףףף..!!
אוהבת המונים שלי!
יאאאאאאא איזו התחלה מהממת...
ואני במתחחח חבל"ז....
אז המשךךךך
מהמםםם
תמשיכי.....
אוהבת המונים!!!!