פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

מממ סיפור בלי שם

✍️ Killer-it 📅 26/02/2005 16:31 👁️ 1,589 צפיות 💬 129 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 3 מתוך 9
יפה..תמשיכי

סיפור יפה!!!

מהמםםםם
המשךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךך
"טוב אני אגיד לך את כל האמת.. אני.. נמשכת אלייך בטירוף!
לא יכולתי להפסיק לחשוב עלייך אחרי הפגישה שהייתה לנו..
אני האמת חושבת שיש מצב אבל יש בעייה קטנה.. האקס שלי עדיין מציק קצת
אני לא רוצה שהוא ידע מזה מבין...?"
הוא חייך חיוך שכולו אושר "גם אני רציתי להגיד לך שאת פשוט.. בחיים לא נדלקתי כ"כ מהר על מישהי..
ואל תדאגי בקשר לאקס שלך נדאג לזה שהוא לא ידע מזה"
חייכתי אליו, התקרבנו אחד אל השנייה ו.. התנשקנו
לאט לאט נשכבתי על השמיכה כשהוא רכון מעליי
התנשקנו והתחבקנו, אבל אז הפסקנו להתנשק ורק הבטו אחד על השניה
הוא היה כ"כ מהפנט! העיינים שלו.. העיינים שלו שגרמו לי לא לסרב לו אלא ללכת איתו..
באותו רגע אפילו לא חשבתי מה אני הולכת להגיד לאלי..
אח"כ נשכבנו על השמיכה והבטנו אל השמיים
היו כ"כ הרבה כוכבים מנצנצים.. החום של הלילה, הקולות של הים, הכוכבים וליאור
נתנו לי הרגשה מאוד מיוחדת.. הרגשה שלא בא לי לעזוב
"מה את עושה מחר?" הוא שאל פתאום..
"מממ.. כלום.."
"חח בא לך לעשות משהו...??" הוא שאל במין ממזריות כזאת..
"לא אכפת לי, אבל אני כן הולכת לבצפר.."
"כן כן. זה ברור לי. אי יאסוף אותך ישר אחרי!"
התחלתי לחשוב.. שזה לא טוב ישר אחרי בגלל שאלי כן לומד איתי, ליאור עומד להתגייס
אם אלי יראה שאני עולה עם ליאור זה לא יהיה טוב
"אין בעיה! אחרי בצפר תבוא לאסוף אותי!" עניתי..
כשהגענו לשאלה הזאת הבנו שזהו.. הגיע הזמן ללכת היבתה ובאמת היה לי כבר מאוחר!
הוא הקפיץ אותי הביתה נתתי לו נשיקה עדינה על השפתיים ועליתי הביתה
פתחתי את הדלת בזהירות הלכתי להתארגן קצת ולהחליף לפיג'מה והלכתי לישון
בבוקר התייפיפתי נורא לקראת הפגישה..
מכנס לבן 3/4 צמוד וגופיית ספגטי ורודה כזאת, וגם כפכפים עם עקב קטן בצבע ורוד ולבן
הייתי ממש בובה חח (עם להשוויץ..)
הגעתי לבי"ס וראיתי את אלי.. באתי אליו וחיבקתי אותו חזק חזק ונתתי לו נשיקה
הוא חייך אליי כאילו הבין שאין יותר ליאור שיפריע לנו..
"לכבוד מה את כ"כ מיופיפת היום..?"
"אני..אני נוסעת.." עניתי בגימגום שגרם לאלי לחשוד
"לאן את נוסעת..? עם מי..?" הוא שאל בחשדנות
"ממ..." מה לענות? מה לענות? אם אני אגיד לו שאני נוסעת עם ליאור...
הוא הביט בי במבט לוחץ ואני...
יאאא לא יפה... משחקת בשני בנים... נו נו נו...חיחי
המשךךךךך
QUOTE (L-I-T-A-L @ 01/03/2005) יאאא לא יפה... משחקת בשני בנים... נו נו נו...חיחי
המשךךךךך
חח צודקת..
ממש לא יפה..רעה..חי

סיפור מהממםם

מוואאהה שלי!
"אני נוסעת עם בן דוד שלי!" אמרתי במהירות
"אהה, ו.. לאן בדיוק?"
"אני לא ממש יודעת האמת.."
"אוקי.. במסגרת מה אתם נוסעים?"
"אז ככה.. בן דוד שלי סוף סוף קיבל רישיון ובגלל שאני והוא התקרבנו אחרי הפרידה הוא אמר שהוא
רוצה לקחת אותי סיבוב"
"אהה אוקי שירוש אהובתי תהנו!"
"חח תודה מאמי.."
איכשהו יצאתי מזה..
היום עבר יחסית מהר..
ואז ליאור בא..
אלי יצא איתי החוצה רק כדי לראות את הבן דוד שלי..
נכנסתי לאוטו ונופפתי לאלי לשלום "סע ועכשיו!" אמרתי לליאור..
והוא נסע..
עצר באיזשהו שהו מקום נתן לי נשיקה ארוכה ומתוקה והמשיך בנסיעה
"את ממש יפה היום!"
"חחח תודה!" צחקתי.. והיה רגע של שתיקה..
"אז לאן נוסעים?" שאלתי
"יש לך פה בגד ים..?" הוא שאל
"ממ לא..." עניתי במין חשדנות כזאת..
"טוב אני הבאתי לך.. מקווה שזה יעלה עלייך, ניסע לים אתמול ממש נהנתי!"
"חח כן גם אני!" עניתי לו בשמחה
הגענו לים.. החלפתי במהרה לבגד הים שלי
באתי להיכנס למים ו..
ו.........??
איזה חמוד ליאורו'ששששש
שימי המשךך נשמה


מוואה ענקיתתת
ו...?
המשךךךךךךך
חח תגובה אחת קבלו המשך
ו...? לא מעניין מה קרה אה!?
ה=מ=ש=ךךךךךךךךך
ו... באמת נכנסתי חח
המים היו כ"כ קרירים אבל נעימים התחלנו אני והוא להשתולל
השפרצנו אחד על השניה מים
צחקנו וכשהתעייפנו אז סתם ישבנו במים ושיחקנו בחול
היה לי כ"כ כיף! ממש נהנתי..
לא שמתי לב איך שהזמן טס..
לאט לאט התחילה להיות שקיעה
זה היה רומנטי..
נהיה לי קריר, התלבשתי..
לא שמתי לב שהיו לי כ"כ הרבה שיחות נכנסות והודעות

"מאמי איפה את? דברי איתי כשתוכלי"
"שירוש אני מתגעגע אהובתי!!"
"שירוש תקשרי אליי אנחנו צריכים לדבר!"
"שיר מה נלעמת לי???"

ועוד איזה 5 שיחות שלא נענו והכל ממנו!
מאלי.. הוא ממש אוהב אותי.. אני יודעת.. התחלתי להתבלבל קצת..

אני וליאור ממש נהננו, לא ידעתי מה אני עושה, ליאור היה בוגר וקצת ילדותי למרות שהוא היה גדול
אלי היה בוגר ושנון כזה.. אחד שגם מבין אותי, התחלתי להשתגע..

כנראה שאלי לא הסתפק בזה שאמרתי לו שאני נוסעת עם בן דוד שלי..
אני וליאור ישבנו על החול, הבטנו על השקיעה מחובקים..
ואז התנשקנו, אוי ליאור ידע לנשק..
ולאט לאט הפסקתי את הנשיקה והסתכלתי לאחור..
הייתי בשוק! מה שראיתי שם!

ממ מעניין מה ראיתי שם אה..?
הסיפור נהיה יותר ויותר מעורפל..
חחחחח שובבה אחת!!!!!!!!
סתם חולה עלייך תמשיכי..
אוהבת המונים..מיקה😊
תמשיכייי

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך