פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

מממ סיפור בלי שם

✍️ Killer-it 📅 26/02/2005 16:31 👁️ 1,588 צפיות 💬 129 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 2 מתוך 9
סיפור יפהההההההההה 😂
שימי המשך נשמה


מוואה ענקיתתת
האקס שלי לשעבר לא הבנתי "מה אתה עושה פה!?" שאלתי בצורה קודרת
"אני מתגעגע אלייך שירוש" והשפיל מבטו
"אבל חמוד שלי! זה נגמר עבר המון זמן מאז שהיינו ביחד! עבר המון זמן מאז שנפרדנו"
לקחתי נשימה עמוקה בשביל להירגע, עדיין מבטו היה מושפל, נראה עצוב כזה ומדוכא
שבר לי את הלב..
"מאמי.. אני חשבתי ששכחת ממני.. שאולי נמשיך הלאה.." אמרתי ברוגע
"אבל זה לא ככה שירוש! אני אוהב אותך! אני עדיין אוהב אותך"
הוא קם, אני עמדתי ליד הדלת והוא ישב על המיטה ככה שהוא קם אליי..
ליטף לי את הלחי, דמעות היו בעייניו, דמעות היו גם בעייני

"יש לך מישו..?" הוא שאל, כ"כ פחדתי לענות.. לא רציתי לפגוע בו..
"ממ אני הכרתי עכשיו מישהו.." גימגמתי, "זה.. זה.. בסדר.. לא ציפיתי שתשארי ככה לנצח
אם טוב לך טוב לי" הוא הוריד את ראשו ועצם את עייניו ראיתי דמעה זולגת מהעין שלו..
לא יכולתי שלא להתפרץ בבכי..
ישבנו על המיטה והיינו מחובקים..
היה לי כ"כ טוב לשבת איתו, התגעגעתי.. התחלתי לחשב למה בעצם נפרדנו???
למה בעצם זרקתי אותו!?!? רק כי הוא דאג לי והיה לי שה לקבל את זה?
תמיד הייתי יותר מופרעת ויותר רועשת אבל הכל מבחוץ..
יש ככה מחובקים ונרדמנו..
אבל התעוררתי באמצע הלילה כשהרגשתי משו משונה..
פקחתי את עייני ו...
ו.....?
תמישיכי סיפור סוףףףףףף
אוהבת המונים מיקה😊
ו...?
תמשיכי מאמי
סיפור יפהה
וראיתי שהא מוריד לי את הנעליים ובא לכסות אותי
"מה קרה..?" שאלתי, "ממ אני הולך הביתה תמשיכי לישון מתוקה שלי" הוא ענה
"לא! אל תלך!" ביקשתי ממנו...
הוא הביט בי "שירוש אני אוהב אותך.." הוא בא לתת לי נשיקה בלחי
הזזתי את הראש הכל קרה כ"כ מהר, לא הבנו מה קורה..
הנשיקה הייתה על השפתיים
כ"כ התגעגעתי לשפתיים האלו.. לא תיארתי לעצמייי
הבטנו אחד על השניה בעיינים פעורות
סרקתי את הפנים שלו ונתקעתי בשפתיים שלו
הצמדתי במהירות את השפתיים שלי אל השפתיים שלו והתנשקנו
נשיקה כ"כ ארוכה, כ"כ מתוקה, כ"כ התגעגעתי לזה..
הבטתי בו..
הוא הביט בי..
הייתה שתיקה ארוכה, ושוב התנשקנו
פשוט לא יכולנו שלא..
הוא עצר אותי..
"אני אוהבת אותך" אמרתי..
לא חשבתי יתר מדי על מה שאמרתי, פשוט אמרתי
הוא הביט בי בתדהמה "אני חייב ללכת" הוא אמר
"אבל לילה! מאוחר אולי תשאר פה?!"
"מממ..." הוא חשב וענה..

האם הוא נשאר? האם לא? מה קרה ביינהם כל עוד תגלו בפרק הבא חח סתם
יעני באמת תגלו אם תרצו 😊
😊 מממ.. אז אתם לא רוצים המשך
חבל 😠
החלטה שלכם בלבד!!!!!

חח בקשה תרשמו תגובות אפילו אני מסוקרנת מה יהיה ההמשך!
😁
חחחחח איזה חמודההה בטחח שרוציםםםםםםםם

שימי המשך נשמה


מוואה ענקיתתת
ברורר שרוצים המשךך
סיפור מהמםם
תמשיכי!!!!!
אוהבת המונים 😍
סיפור מושלםםםם
שימי המשךךךךך
"אני חייבת ללכת! אני פשוט חייב!" אמר
"אלי.. בקשה אל תלך!" עניתי
"אני חייב!" והלך..
הדמעות הציפו את עייני, לא יכולתי לדמיין לעצמי מה קרה בינינו
אולי זאת רק נשיקה אבל בשבילי זה היה הרבה יותר מזה..

בבוקר התעוררתי, לא היה לי חשק ללכת לבית ספר. כן אני תלמידת יא'
והייתה לי איזו הרצאה, אבל חשבתי שאין לי מה לחפש בה..
ישבתי כל היום מול הטלוויזיה, בלי תאבון או חשק לעשות משו
ולא רוצה לזוז מרוב בלבול ומין דיכאון כזה
פתאום.. הפלאפון צילצל, זה היה ליאור. זה עם הדייטים, לא עניתי..
הוא שלח לי הודעת אס אמ אס "מאמי כשתוכלי דברי איתי אני כבר מתגעגע"
למרות שיכולתי לא רציתי, הדבר היחידי שחשבתי עליו היה אלי,
אז הרמתי את הטלפון והתקשרתי אליו, הוא לא ענה, חשתי עצבות נוראה!
אמא שלי חזרה מהעבודה, היא ניסתה לדבר אליי, לא יכולתי להקשיב, היא החלה לפחד,
הדבר הראשון שעשתה היה להתקשר, לא יודעת למי..
כשאמא שלי ראתה שהבית מבולגן ולא סידרתי אותו אפילו היא החלה לצעוק עליי..
הלכתי אל החדר טרקתי את הדלת נפלתי אל המיטה והתחלתי לבכות..
בכיתי ובכיתי עד שנרדמתי.
פתאום דפיקות דלת, התעוררתי לא היה לי כוח לגשת אל הדלת נשארתי שוכבת על המיטה
העיינים שלי היו נפוחות מרוב בכי
אלי היה שם, פעימו הלב שלי נהיו חזקות ודוקרות כסכין
"מה איתך!?" הוא שאל
"אלי.. אני הבנתי משו.. אני אוהבת אותך.. אני מתגעגעת אלייך! אני רוצה לחזור אלייך באמת!"
"שירוש גם אני אוהב אותך אני נשבע! אבל.. אנחנו לא יכולים לחזור.."
"אבל למה!?" שוב התחלתי לבכות
"די! אל תבכי!" הוא חיבק אותי "אני מפחד!"
"ממה אלי? ממה?"
"אני מפחד... שאת תזרקי אותי שוב, שזה שוב לא ילך.."
"אלי.. היינו שנה ביחד.. עברה עלינו שנה עם הכל! עם מריבות ועם אהבה עם עצב ועם שמחה עם הכל!
אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לזרוק את כל זה! פשוט לא!"
"שיר. תשבעי לי בכל היקר לך שמה שאת מרגישה אליי זה אמיתי.."
"זה אמיתי אלי.. זה אמיתי.."
הוא הביט בי.. הדמעות עמדו בעייניו. הוא חייך שנינו ביכנו והתחבקנו
התחבקנו כ"כ חזק..
באנו להתנשק כשפתאום...

מממ מה קרה פתאום..
פתאום????????? 😕
איזה סיפור מ () ה () מ () םםםםםםםםם

שימי המשךך נשמה


מוואה ענקיתתת
לפחות תגובה אחת יהיה גם המשך..
חחח כנראה לא מעניין מה קרה פתאום אה..?
בטח שמעניין מאמי תמשיכי סיפור מושלם!!!!!!!!
פתאום הפלאפון צלצל..
שוב ליאור הייתי חייבת לענות
"שנייה אלוש"
"אין בעיה אהובתי"

"הלו..? שיר..?"
"כן.."
"מה איתך? ביקשתי שתצרי איתי קשר או משהו.."
"כן פשוט.. עזוב.. מסובך..בקיצור אני צריכה לדבר איתך.."
"כן! גם אני איתך!" הוא ענה בקול שמח
"סבבה מממ מתי ניפגש..?" עניתי לו באדישות
"ב-7 אני אאסוף אותך.."
"אוקי.."
"אז ב-7 קבענו!" אמר במרץ
"כן כן!"

וככה אני והוא קבענו
"מה ז"א מתי ניפגש??" אלי שאל
"ז"א שאני צריכה להגיד לו שאני איתך ושישכח ממני ושאני משמ מצטערת!"
"שירוש אני סומך עלייך! אל תאכזבי!"
"אל תדאג אלוש!" ונתתי לו נשיקות עדינות על הלחי עד שהגעתי לשפתיים והתנשקנו והתחבקנו
"טוב מאוחר שירוש!"
"ממ באמת קצת מאוחר.. אני נכנסת להתקלח להתארגן קצת ולצאת.."
"בסדר אהובתי אוהב אותך!!!" התנשקנו נשיקה ארוכה
"ביי ביי אהובתייי" "ביי אהובי.."

עד מהרה הגיעה השעה 7
3 צפירות נשמעו
ירדתי למטה.. נכנסתי לאוטו..
"היי, איזה יפה את!"
"תודה חומד, גם אתה נראה לא רע.. לאן נוסעים?"
"לים מתאים לך..?" הוא שאל במין תמימות/שובבות שכזאת..
"ממ לים זה לא רע" עניתי בחיוך קטן, כולי מפחדת מהתגובה שלו
הגענו לים.. הוא פרס שמיכה ענקית כזאת ושאל "את רוצ לאכול/לשתות משהו..?"
האמת שגוועתי מרעב לא אכלתי כל היום..
"ממ לא תודה"
"טוב חמודה אני בכל מקרה מביא משהו.."
צחקתי וכ"כ הייתי שמחה..
הוא הביא לנו פיצה, לא התנגדתי לקחת אותה.. אכלתי אותה בעדינות למרות שמתתי לטרוף אותה
"טוב.. אחרי שאכלנו ואנחנו מלאים ספרי לי מה רצית להגיד.."
"לא.. דבר אתה קודם" הבטן החלה לכאוב לי...
"לא! דברי את!"
הבטתי לו בעיינים חזק חזק..
היו לו עיינים מהממות, הן הפנטו אותי!
"תראה.. אני אגיד לך את כל האמת...

איך היא אמרה לו?
מה היא אמרה לו?
איך הוא הגיב?

רוצים לדעת תגיבו תדעו!
יפיפה!
המשך

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך