ה-מ-ש-ך ד-ח-ו-ף!!!!!!!!!!
😮
מיטל...
אמאאאאאאאא איזה מתחחחחחחחחחחחחח 😮
שימי המשך נשמה ד=ח=ו=ףףףףףףףףף
מוואה ענקיתתת
אמממממ אני מעדיפה שהיא לא תיכנס להריון כי אמרת שהסיפור ניגמר עוד כמה פרקים!!!
מאמי סיפור מהמם המשך!!!!!!!!!!
"או.קי.. אז.. תראי.."
"כן..." עניתי בחשדנות
הלב שלי פעם בחוזקה
היו לי פרפרים בבטן
הנשימה שלי הייתה כבדה
אלי ואמא שלי היו איתי באותו הרגע
"מזל טוב מתוקה! את בהריון!!!"
זרקתי אל הטלפון על הרצפה והתחלתי לבכות
אמא שלי ואלי חיבקו אותי, אמא שלי התחילה לבכות ולאלי הגלגלים במוח התחילו להסתובב
הם כבר הבינו, אני בהריון, ואני כ"כ מפחדת!
הם אמרו שהם יעשו לי את ההפלה, הם הבטיחו.
עברו עליי ימים קשים, אלי הי איתי בלילות ושמר עליי ודבר איתי
הוא ישן אצלי כל הזמן אחרי הבשורה,
אחרי האונס אחותי הגדולה ישנה איתי. הית הייתה בת 20,
בצבא, אבל שחררו אותה אחרי כל הסיפור, וגם מהר מאוד גם החזירו אותה.
אז ככה שאלי היה איתי רוב הזמן.
קבענו תור שלפני ההפלה,
ככה בשביל יעוץ, הסברים תהליכים וכו'.
הגעתי לשם, אחרי לילות שלא ישנתי כמו שצריך גם העיינים שלי היו נפוכות
הגעתי עם אלי ואמא שלי.
חיכתה לנו שם דוקטור רז, איזה מאוד נחמדה
"שלום.. את שיר..?"
"כן.."
"נעים מאוד, אני דק' רז" חייכה אליי ולחצה לי את היד
"ובכן אני מבינה שאת בהריון לא רצוי מהחבר" והפנתה את מבטה אל אלי
"לא.. לא!" אמא שלי מיד התפרצה
כולנו הבטנו עלייה
"היא.. נאנסה.." כולם השפילו את הראש, אני מבושה, למרות שאני לא אשמה
אמא ואלי מעצב, הדק' מזה ש.. פשוט.. זה אונס!
"אוקי.. תפסו את הבן אדם משהו..?"
"לא!" עניתי
"אני מכירה אותו, אני צריכה את הזמן קודם לצאת מהפחדים שלי ומההריון ורק אז
להיכנס לבלאגנים איתו ועם המשטרה"
"בסדר חמודה..אז בואי נעשה לך כמה הסברים מקיפים
הפלה כמו שאת יודעת עושים במצבים שונים, יש גם בנות שעשו במצב כמו שלך
יש נשים גם מבוגרות שפשוט לא מתאים להן ילד, נערות בגילך עם הריון לא רצוי מהחבר
וכו'.."
"אוקי..תמשיכי" אישרתי
"בת כמה את?" היא שאלה
"אני בת 17"
"וזאת פעם ראשונה נכון..?"
"כן.. ברור!"
"יש לי שאלה, עשית בדיקות איידס?"
"כן.. עוד בבי"ח, אמרו לי שלמזלי אין לי כלום"
"אוקי, ו.. בת 17 עם הריון ראשון..." היא כאילו עשתה 1+1 וחשבה את הדברים
"את מודעת לזה שרוב הסיכויים שאחרי ההפעלה את תוכלי ללדת אי פעם בחיים שוב הם מועטים"
אני ואלי הבטנו אחד על השני, אח"כ על אמא שלי בדאגה..
השפלתי את ראשי, התחלתי לחשוב, אני לא מוכנה לאבד את היכולת שלי ללדת
אני אוהבת ילדים!
"אז..? מה את מחליטה חמודה...?" היא האיצה..
"אני מחליטה ש..."
מה היא החליטה? מה היא החליטה???
חח מסתבר שיש עוד2 פרקים כי כתבתי הרבה ויש לי עוד מה להרחיב בעניין!
מושלםםםם
מאמי תמשיכי!!!!!!!!!
😊
דיייי הריון בגיל הזה?! יאאא מסכנה..
סיפור מעניין חבל"ז...
אז המשך מהרררר כי אני במתחחחחח
אנשים ננסתי להתקלח
ואח"כ אני אספר לכם את ההמשך
כנראה שהיום הסיפור נגמר תחליתו אתם
או היום או מחר
אהה ועוד משהו
מי שאהב את הסיפור, אתם תרצו שאני אכתוב עוד אחד כשזה יסתיים?
אני תמיד כותבת סיפורים קצרים..
אתם תתנו לי כיוון של איזו עלילה ואני אכתוב לוב יווו
תחליטו*
סליחה על הטעות האיומה!
יאאא תעשי שהיא תעשה הפלה..אבל היא תוכל ללדת שוב.!!
אל תגמרי ת'סיפור רע..חבל..
וכשאת מסיימת אותו ברור שתתחילי עוד אחדד!!!
את כותבת מהמם מאממיי!!
המשך דחוףף
אוהבת המונים שלי! =)