קראתי עכשיו את כל הפרקים אין אני חייבת המשך דחוףףףףףףףףף
איזה סיפור מהממממממממםםםםםםםםםם
זה לא פרררררררררררררררררררררררר
כבר עברה חצי שעהההההה תמשיכייייייי מהררררררררר
תכף יש לי תגבור בלשון אז אני אעשה את זה קצר!
פרק אחד עשר-התוצאות!
"או.קיי אני מוכנה!"
את בטוחה?"שאל עידן!
"כן!" אמרתי!
"טוב.. אז התוצאה היא שאת .."
טל הורידה את הראש! ישר עידן ואני ידענו מה היא התוצאה!
עידן וטל באו וחיבקו אותי חזק חזק!
לקחתי את הבדיקה הייתי חייבת לראות את זה!
הסתכלתי בעינים מלאות דמעות! וראיתי + .. כלומר חיובי!
לא יכולתי יותר התחלתי לרוץ החוצה מחוץ לבית וירדתי מהר מהר במדרגות בינתיים כולי בוכה וטל ועידן רצים אחרי רצתי עד שלא יכולתי לנשום יותר..
הגעתי לגן ליד הבית של טל.. ופשוט העצרתי והרגשתי חלשה! מאוד חלשה!
אחרי כמה דקות התעוררתי!
עידן וטל אמרו לי שהם ראו אותי עומדת בגן בינתיים שרצו אלי ופשוט התעלפתי.. הם השכיבו אותי על הספסל ושפכו עליי מים שאני אתעורר..
"מאי תשתי קצת!" אמר עידן כולו דואג!
שתיתי קצת הם ישבו לידי לא אמרו כלום! רק חיכו שאני ארגע..
"עידן! אני מצטערת!" אמרתי.
"מצטערת?! על מה?!" הוא אמר לא מבין מה אני רוצה.
"קודם כל שעכשיו התחשבתי רק בי! ולא התחשבתי בך זה נוגע לך כמו לי זה ..זה.. הילד גם שלך!.. וגם כי הבאתי עליך כזאת מכה."
"אל תדאגי לי עכשיו.. וה.." הוא שתק לכמה שניות ואמר " הילד הזה! אם תרצי תלדי אותו ואני אהיה איתך לאורך כל הדרך.. ואם לא תרצי אני אשלם על ההפלה כדי שההורים שלך לא ידעו.. ואל תדאגי כל עוד לא תרצי גם שלי לא ידעו!"
חיבקתי אותו כל -כך חזק! ואמרתי " על זה נדבר ביום יותר רגוע טוב?" " טוב" הוא אמר..
"את מרגישה יותר טוב?" אמרה טול טול.. "כן טולטול הודות לכם! לא יכולתי לבקש חברה וחבר יותר טובים ממכם!" "שוב את אומרת לי את זה?? תביני אנחנו גם לא יכולים לבקש חברה יותר טובה ממך!"
חייכנו! והלכנו הביתה!
עידן ואני ישבנו טיפה למטה דיברנו על הכל! הוא נשבע לי שיהיה תמיד איתי..
ואחרי שעה וחצי ככה עליתי הביתה.. בלילה לא הצלחתי לישון וכנראה שעידן גם לא כי כל שעה ככה הוא שלח לי הודעה לוודא שנרדמתי.. ובבוקר ראיתי שבערך ב-4 וחצי בבוקר הוא שלח לי הודעה שלא עניתי כנראה נרדמתי בערך בשעה הזו! מעניין מתי הוא נרדם.
בבוקר קיבלתי טלפון..
"מאי?"
"כן? נסיך שלי? מתי נרדמת?"
"לא נרדמתי נסיכה שלי!"
"אויי.. ואתה לא עייף? אולי לא תבוא לביה"ס היום? תנסה לישון!"
"לא אני לא הולך וגם את לא!"
"מה??" אמרתי.. לא מבינה כלום!
"פשוט חשבתי שנלך לעשות שוב בדיקה אצל רופא!"
"בשבילך הכל! אין בעיה! אבל צריך לקבוע תור לא?!"
"לא אכפת לי.. ניפגש ליד הבי"הס כדי שאחד ההורים שלנו לא יראו אותנו נגיד ליד הבית של אחד מאיתנו ויתחילו לשאול שאלות."
"או.קיי.. ב-8?"
"כן! ביי נסיכה מושלמת שלי!"
"ביי צוצי שליי.." .
ב-5 דקות לשמונה חיכיתי לו .. ראיתי אותו באופק..
כשהוא בא התחבקנו חזק חזק..
"חחאאממ.. אפשר להפריע רגע?!?!" אמר גיא!
"גיא! כן?" אמרתי לא מבינה מה הקשר גיא עכשיו?!?!..
"ראיתי אתכם וחשבתי.. תראי.. מאי אני מכיר אותך הרבה זמן! ואני יודע בדיוק מה עובר עליך אם את שמחה עצובה! והיום שניכם נראים ממש עצובים.. ק רה משהו?אני יודעת שזה בטח לא העניין שלי ושאני לא צריך להתערב.. אבל יש משהו שאתם צריכים עזרה בו?!?!"
"תודה גיא אבל לא!" אמרתי!
"רגע.. גיא תכפה עלינו בביה"ס אנחנו לא באים היום! טוב?!?!" עידן הסתכל עליי כדי לאשר שאני מסכימה איתו ושהוא לא סתם שבר לי את המילים!
אישרתי.. וגיא אמר" או.קיי.. אני לא אלחץ עליכם לספר לי..אבל אם אתם רוצים אני פה!"
"תודה גיא!" אמרנו והלכנו!
חיכינו בתור נכנסנו.. הרופא ביקש מעידן לחכות קצת בחוץ כדי שיוכל לעשות את הבדיקה.. ורק אחרי זה כשחיכינו לתוצאות עידן נכנס.. הרופה אישר לנו את מה שחחששנו לא מכל! "זה חיובי מאי.. את בהריון!" אמר הרופא..
"החלטתם מה לעשות עם המצב?"שאל הרופא!
"לא" אמר עידן!
"או.קיי עד גיל 18 ההפלות בחינם! עם חשאיות מוחלטת ההורים לא יגלו כלום!
אבל במקרה ותחליטו שאתם שומרים את התינוק את צריכה לעבור מספר בדיקות!
למשל איידס וועוד בדיקות לשלום הילד שלך!אני יודע שזה מבלבל כל המצב הזה אבל אני אתן לכם לפחות חודש לחשוב טוב טוב על הכל! תשתדלו כמה שיותר מהר לחזור עם תשובה כי כשאת מושכת את זה יותר ויותר יכול ליהות שכבר יחעבור הזמן שאפשר לעשות הפלה.. או שפשוט תיקשרי לילד ויותר יהיה קשה לך לעשות הפלה.. הכל תלוי בכם!"
ישבנו הקשבו לרופא קיבלנו חוברות הסברה.. אמרנו תודה לרופא..
והלכנו לגן ליד הבית של טל..איפה שהתעלפתי אתמול.. בהתחלה היה שטק.. ואז קראנו את החוברות..
עברו שבועיים וחצי.. שבועיים וחצי של הקאות בחילות ועוד תופעות לוואי..
ואז ישבנו עידן ואני והחלטנו..
עידן אמר "אז? אז החלטנו ש.." ..
האם הם ישאירו את התינוק למרות שהיא בת 17 וחצי והוא בן 18 וחצי.. בתחילת החיים שלהם!
או יפילו ואז.. ?? מה יקה?? זה ועוד אני ארשום יותר מאוחר! הלכתי לתגבור!
יצא לי דווקא ארוך! 😊 .. 😁 ..
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
את לא יכולה לעשות לי את זה דווקא עכשיו את עוצרת
המשך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
אבל דחוףףףףףףףףףףףף
איך יפההההההההההה
אני רוצה המשכי וכמה שיותר מהר!
ואאאאיייי מהממםםםם...!!!
את פשוט מוכשרתת..!!
המששךך דחוףףףףף!!! (:
ואאאאיייי מהממםםםם...!!!
את פשוט מוכשרתת..!!
המששךך דחוףףףףף!!! (:
וווואי הסיפור מדדדדהים.......!!
שימי המשךךך.... 😊
זה סיפור כזה יפה!!! 😁
אני במתח!~!~!~!~!
נו לא דווקא עכשיו את עטצרת?! אוףףףףף 😢
הסיפור שלך שולטטטט אין פשוט מהמם!!!
תמשיכייי מהר פליזוששששששששש
אני ממשיכה..
פרק שתיים עשר-ההחלטה הגורלית!
עברו שבועיים וחצי.. שבועיים וחצי של הקאות בחילות ועוד תופעות לוואי..
ואז ישבנו עידן ואני והחלטנו..
עידן אמר "אז? אז החלטנו ש.. עושים הפלה! כן?"
"כן.. אין לנו ברירה אנחנו קטנים מידי ואם התינוק הזה יהיה לא נוכל לצאת לא נוכל לזוז זו אחריות עקניתת.. וגם ההורים של שנינו יהרגו אותנו!"אמרתי.. בעצבבבבבבבבבב.. :'( היה בא לי לבכות אבל הייתי חייבת להחזיק את עצמי אני שבועיים וחצי רק בוכה! די נגמר!
החזקתי ת'בטן והסתכלתי עליה..
עידן הסתכל על הבטן גם!
"חוץ מזה שאם נרצה ילדים אז אחרי הצבא נתחתן ונביא 50 ילדים לא?!"
עידן כל הזמן ניסה להצחיק אותי כמה שיותר לפעמיים הצליח לפעמיים לא! עכשיו בערך חח..
"חח.. 50?! לא הגזמת?! טוב בוא נתקשר לרופא להזמין תור להפלה!"
"טוב" אישר עידן את דברי..וישר טילפן לרופא וקיבל תור ליום חמישי ב-12:35 בבוקר!
הלחץ היה איום! טולטול עידן ואני רק חיכינו ליום הזה! והוא הגיע!
ביקשתי מטולטול לבוא איתנו והיא כמובן הסכימה כמובן שגם עידן אישר את זה!
הגענו לבית-חולים!
וההפלה התקרבה יותר ויותר אלינו!
"אאממ.. מאי ..עמר?"
הרמתי את הראש..הלחץ!
עידן חיבק אותי ואז טלוש ונכנסתי!
ההפלה וזמן המנוחה אחרי זה נמשכו שעתיים טולטול ועידנוש הנסיך שלי כשהייתי אמורה להירגע ולנוח ישבו לידי..
אני נרדמתי..וכשקמתי היה ליד המיטה שלי מלא בלונים שוקולדים וממתקים!
כל-כך שמחתי.. סיפרתי להם מה עבר עליי.. וכמה זה כואב!
משתי בחינות מבחינת כאב כאב.. ומבחינת הכאב שלאבד את הילד שלך שאצלך בבטן שלוש וחצי שבועות!
כשחזרנו הביתה הייתי מלאה מהממתקים.. את הבלונים לא יכולתי לקחת הביתה ועידן וטולטול הבינו אותי! מה אני כבר אגיד לאמא שלי?!?!.. סתם הרגע עשיתי הפלה אז הביאו לי בלונים!.. בבעע..
עידן בא אלי וישבנו מחובקים ושקטים במיטה.. לא הפסקתי להודות לו על הכל! וגם לטולטול לפני שהלכה הביתה..
ושאלתי איך הוא מרגיש והוא אמר שאם הזמן זה יעבור לשנינו!
אף-פעם לא היה אכפת לו ממנו רק ממני! כזה מושלם דדיי..
אה איך שכחתי לספר לכם! סיפרנו ה-כ-ל לגיא!
הוא עזר לנו גם הוא חיפה עלינו כל הזמן עם זה בימים שהכלנו לרופא ואם זה כשהיינו מבריזים כי לא היה לנו ראש לזה.. למרות שעידן לא בכיתה שלנו הוא היה מאחר לשיעור ומקבל צעקות כדי להודיע למורים של עידן את התירוצים המפורסמים שלו! חח.. כזה חמוד! אני יודעת שהוא כבר לא אוהב אותי וזה עושה לי טוב שהוא חופשי.. ולא תקוע בי! אאהה.. הוא בקשר אם אחת שהגיעה לפני חודש לביה"ס שלנו! היא כזאת יפהההההההההה.. מושלמת פשוט! טל ואני קצת התחברנו אליה.. אני חושבת שהולכת להירקם פה חברות ממושכת חח.. הלוואי! איך שכחתי.. קוראים לה שני!
מאז המקרה הזה של ההפלה והכל עבר חודשיים! עידן ואני מנסי לא להזכיר או לדבר על זה!
עוד שבוע יש לנו מסיבת טיול.. ועוד שבוע וחצי יש לעידן מסיבת סיום התיכון!! עם קבלת התעודות הבגרות והכל!
זה משמח אותי כי אז יש את החופש הגדול!!
אבל בדצמבר עידנוש מתגייס!! אבל הוא יהיה ג'ובניק אז זה בסדר קרוב לבית!!
"הם מתאימים לך בדיוק!" אמרתי לנסיך שלי!
הלכנו לקניון לקנות בגדים למסיבות סוף שנה שלנו!
"את חושבת?! " אמר עידן!
"בטח! נו מה אני אשקר לך?!?!"
"בטח שלא! חח.. טוב ת'אמת גם אני מאוד אהבתי! לקחתי! "
"מתלהב אחד! אבל כמה שאני אוהבת אותך"
"טולטולללללללללללללללללללללללל??..מה נסגר איתך שנה את מסתכלת על אותה חולצה? אהבת תלבשי לא אהבת תחזירי! חח.."
"לא יודעת היא יפה אבל אני רוצה בשחור ונגמר.."
"רצית לבן לא?!"
"ככןן.." טולטול ענתה בהיתלהבות!
"תראי את זאתי..היא מושלמתת!"
"ככןן היא באמת יפה!.. הלכתי למדוד!"
אחרי יום קניות ארוךך.. הגענו הביתה.. לא יכולתי יותר הייתי חייבת ללכת לישון!
ישבתי במיטה מנסה לישון וחשבתי וואי.. איזה יפה עידן התלבש! מכנס שחור חגיגי עם חולצה לבנה וג'קט שחור.. רגיל ביותר מה!??! ללאא.. זה סגנון מיוחד כזאת שמאים לו והוא קנה כובע מצחיה קטלנייייייי קחור לבן.. הסגנון של עידנוש דומה מאוד לשלי מגניב כזה.. איך אני אתאר לכם?!?!.. בסגנון של עפר שכטרר.. ככה!
אני כל-כך מרוצה מהסגנון לבוש שלנו!!!!! .. 😊 ..
טולטול יותר אוהבת אלגנטי לא יותר מידי לא כמו פאקאצות שרמוטות לפעמיים היא נסחפת איתנו ומתלבשת כמונו אבל לרוב לא חח..
היא קנתה מכנס שחור מטורף! חגורה לבנה חולצה לבנה! שאני מצאתי חח..! נעלי מגזית שחורות עם שרוך לבןן קטלניות! סרט לשיער לבן.. והיא הולכת עוד יומיים להסתפר ולעשות פן!
ואני קניתי מכנס שחור גם! שונה משל טולטול חגורה חומה חולצה חומה ו2 סיכות קטלניות חומות! עם נעליים עקב שפיצי קטלניי שחורות!..
קיצור אנחנו הולכים להיות מושלמיםם.. אני אשים את שמקפי שמש של הטייסים שליי.. לא ממש התלבשתי בסגנון שלי כאילו ברוררררררררר שכןן זה ממש הסגנון שלי אבל יום יומי אני הולכת יותר עירבוב של צבעים! 😊 ..
עידנוש בא איתי למסיבת סיום שלי בהתחלה כל הבלה בלה של המנהלת ומורים חלוקת תעודות הצטיינות! טקס שיעמום שלל שעה! ואז אוטובוסים למסיבההההההה השכירו את גני התערוכה בשבילנו! הייתה מסיבה מטורפתת!
במסיבה שלו זה היה נשף ..זה היה גם בגני התערוכה רק שהטקז שלהם היה גם שם..וזו היתה מן הסתם מסיבה יותר גדולה.. מלא שתיה.. בלי שהמורים ידעו כמובן! חח.. יותר נכון העלימו עין!
בסוף המסיבה הרבה בכו.. כלומר רוב הבנות.. וחן חבר של עידנוש היה שיכור לקחתי אותו לשירותים לשטוף לו פנים " אמרו לך פעם שאת יפה?" לא יחסתי לזה חשיבות הוא היה שיכור!
כשיצאנו החוצה הוא חיבק אותי ונפלנו.. אני נפלתי עליו והוא המשיך לחבק אותי ולא עזב וצרחתיי..
"חןןןןןןןןן..עזוב אותיייייייייייייייי..די חןןןןןןןןןןןןןןןן.."
פתאום משום מקום חן קיבל כזאת בעיטה ליד.. וככה השתחררתי.. וכשרציתי להודות למי שזה היה הסתובבתי וראיתי את..
את מי ראיתי? את עידן??.. אז הנה ניחוש! לא! חח..
רוצים לדעת מי זה?!?!?.
חכו לפרק של מחר! 😊 ..
הפרק יצא לי יותר ארוך אבל פתאום נמחק לי כמה וכמה שורות.. באסה אז לא היה לי כח ורמשתי אותן שוב בקיצור חח 😊 .. מקווה שאהבתם!
תרשמו המון המון תגובוווווווווותתתתתתתתת..
וגילמור למה את לא מגיבה כבר?!?! 😢 ומה עם הסיפור שלך? תמשיכי אותו אני סקרנית! 😢 ..
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^* קריאה מהנה!*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^
אויייייייייייייייייייייייייייי יפהההההההההההההההה מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
פצצצההההההה אהבתי בטרוףףףףףף יאללה המשךךך
איזה סיפור יפהההההההההההההההה
אבל מה זה את משאירה אותנו במתח עד מחררררררררר
אני כועסת עלייך!!!!
ואי מחר קבלת תעודות נקווה שיהיה טוב