איך אהבתי!
בובית ממש סיפור מטריף! תעשי המשך דחוף כוסית שלי!
אני רוהצ המשך בבקשהההההההההההההההההההההההההה
אני רוצה המשך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
ותיזהרי להפריד ביניהם הם חמודים ביחד
פצצההההההההההההההההההההההההההההה
המשךךך דחוףףףףףףףףףףףףף
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך😊))
"עידן, זה לא הולך. חייבים להיפרד אני אוהבת את שי!"
"לאאאאאאאא אל תעשי לי את זה לאאאאאא"
חיחיחחי....
ניחוש פראיייי!!!
מואה!
מוכשרת אחת סיפור מהמם!!!
וואי סיפור מ-ה-מ-ם!!!!
תמשיכיי דחוףףףף 😁
אוהבת *-*אולוש*-*
יו אמא'להה קראתי עכשיו את כל הסיפור והוא מושלם מהמם אין לי מילים לתארררררררררר
פליז שהם לא יריבו הוא כל כך אוהב אותההההההההההההההההההההההההההההההההה
מתה עליך מואההההההההה
אגב מה שמך ובת כמה? אם שאלו אותך כבר לא שמתי לב...חיחיח סורי
סורי אני כבר כמה ימים עם שפעת :-/ ..
אני עדיין עם שפעת אני ירד לי החום ואני מרגישה ט=יותר טוב ברוך השם!
אז אני תכף אשים המשך!
ומאמי אני מעייןבת 17 .. ואת? יש לך איסיקיו?!?!
וואי איזה באסהה תרגישיי טוףףף!!!!!!!!!!!
תודהההההההההההההה..
אני יותר מאוחר אמשיך.. כי כואבת לי הבטן! :-/ ..
תמשיכי כבר!!!!!!!
עכשיו אני ימות פה מהמתחחח
יאללההה המשךך!!!!
אוהבת
בתאלוששששש
סורי שלקח לי הרבה זמן להגיב אני הייתי ועדיין חולה בשפעת .. :-/ ..
אבל אני עכשיו מרגישה יותר טוב ..
אז.. אני ממשיכה.. וכיפיצוי אני עושה את זה קצת יותר ארוך 😊 ..
פרק 14-רק זכרונות ונשיקה שעדיין י ושבת על הפה שלי..זה מה שנשאר לי!
אחרי שעה ככה הייתי אצלו..
דיברנו התנשקנו ובלה בלה כרגיל! שיעמום!
"מאי מה יש לך אני לא מבין אותך בזמן האחרון.."
"טוב זה חייב היה לקרות מתישהו.. עידן אנחנו צריכים לדבר.."
עידן פתאום הוריד את הראש למטה! לא הבנתי למה.. אולי הוא ידע מה אני הולכת להגיד לו?!
"אני מצטער!" אמר עידן ואני עוד יותר התבלבלתי..
"למה אתה צריך להצטער פה?" שאלתי..
"תראי אני לא רציתי אבל זה בכל זאת קרה אבל זו היא לא אני ..אני נשבע לך!"
אני הסכלתי על עידן כולי המומה! הוא בגד בי?????!!!!!!!!????????!!!!!! זה לא יכול להיותתתתתתתתת!
אבל..אבל.. עידן אוהב אותי!
"אני יודע שאת בטח כועסת עליי אבל אני מוכן לעשות מה שתגידי לי כדי לכפות על מה שקרה".
"עידןןןןן.." צעקתי לרגע כדי שישתוק!
"מה?"אמר והוריד את הראש.
"אני לא ידעתי על שום אחת שהיית איתה!" פתאום עידן כולו מבוהל הרים את הראש.. "אז?.. את.."
"עידן.. אני לא ידעתי כלום! וכדאי לך מאוד לספר לי.. ומה לא התכוונת לספר לי אם לא הייתי באה אליך ובמקרה מוציאה את זה ממך?"
"התכוונתי! באמת! אבל אל הייתי מסוגל ידעתי למה זה יגרום.. מאי.. מה שקרה זה..
בעבודה שלי יש אחת שכנראה אוהבת אותי.. אז לפני שבוע ככה היא באה אלי ודיברה איתי כל הזמן התקרבה והתקרבה אלי ואלך הבנתי בהתחלה למה.. אחרי זה כשקלטתי היא כבר באה וניטשקה אותי.. אני לא החזרתי לה נשיקה אבל! ואז התנתקתי ממנה.. היא שאלה אותי למה ואמרתי בגלל שיש לי חברה ואני א ני אוהב אותה.. ואז הלכתי ובסוף היום באותו יום היא באה אמרה לי ביי עם נקישה על הפה.. הייתי המום ואמרתי לה די! וזהו מאז לא קרה יותר כלום".
"עידן יש לך מזל שאני אוהבת אותך ומאמינה לך!".
"זאת אומרת שאת?"
"כן עידן אני סולחת לך!"
עידן חיבק אותי חיבוק כל-כך חזק שהיה קשה לי להגיד לו מה שאני רוצה! אבל הייתי חייבת!!!!!
"אבל.."
עידן נבהל לרגע וחזר למקום שלו.. ואמר.. "אבל מה נסיכה יפה שלי?".
"כשאני התחלתי לדבר איתך אם אתה זוכר אמרתי לך שיש לנו על מה לדבר וזה בלי שום קשר לפאקצה המטומטמת מהעבודה שלך!.. ומה שרציתי הוא.. ש.." לא יודעת למה היה לי כל-כך קשה להגיד לו את זה!
"שניפרד" השלים עידן!
נבהלתי לרגע מה הוא הרגיש?!?!
"מה? איך?" אמרתי בבילבול ..
"מאי אני לא מטומטם אני יודע שרצית להיפרד ממני כי את מרגישה משהו לשי ואני יודע שזה גם אמרתי כיא ני עסוק בעבודה שלי אבל מחשבתי שבתור חברה את תבינית אותי שבהתחלה עד שאני אתרגל לשעות האלו ועד שאני אהיה קבוע ויחליפו לי אותם לשעות בוקר את תביני אותי ותהיהי לצידי.. כנראה שביקשתי יותר מידי!"
נבהלתייייייייי!!!!! הוא כל-כך צודק הייתי כלך-כך מגעילה.. ניסיתי שזה לא יקרה אבל לא יכולתי הרגשתי כאילו העיניים שלי מתנפחות ונהיות אדומות! ולאט לאט דמעה ירדה לה ועוד אחת ועוד אחת עד שלא יכולתי לעצור את זה..
הרמתי את הראש שלי וראיתי שעידן מתחיל גם לבכות!
"אני כל-כך מצטערת.. אני כל-כך שונאת את עצמי עכשיו" אמרתי בין הדמעות..
"אל תצטערי! ואל תשנאי את עצמך.. כל אהבה נגמרת מתישהו! למרות שחשבתי ששלנו תהיה לנצח!"
"אני כן שונאת את עצמי אתה יודע למה?.. כי אתה נתת לי הכל אתה באמת עשית אותי מלכה! ואני מה? אני נתתי לרגש שלי לבגוד בך! אני עדיין אוהבת אותך אבל אפילו הרגש הקטנטן הזה לשי לא נותן לי את ההרגשה שאני יכולה להמשיך לשקר לך ולהיות איתך" אמרתיי עדיין שנינו בוכים בוכים.. היה שקט כמה דקות!
"אני אדבר עם שי" הוא אמר כשקצת נרגע..
"מה?על מה?"שאלתי שוב מבולבות.
"אני אדבר איתו שיהיה חבר שלך.. כל מה שאני רוצה זה שתהיהי מאושרת כבר לא אכפת לי ממני ולא מעניין אותי שום דברררר חוץ ממך!" עידן אמר והתחיל שוב לבכות..
אלוהים למה אתה עושה לי את זה? כל-כך הייתי מאושרת עם עידן.. הוא אהבת חיי הפעם הראשונה שלי! למה זה קורה לי מה עשיתי כבר?!?!
"גם אם אני אה יה מאוהבת בו אני לא אהיה איתו תביןן! קודם כל כי זה סתם רגש אהבה אני עדיין אוהב אותךךךךךךך.. וגם הוא חבר הכי טוב שלך אין מצב שהוא ירצה אותי ואין מבצ שאניא היה איתו כשהוא החבר הכי טוב שלך". אמרתי ופתאום הרגשתי סחרחורת הרגשתי שאני נופלתתתתתתתתתתתת..
אחרי זה התעוררתי במיטה שלך עידן!
הייתי כל-כך מבולבלת לא הבנתי מה קרה לי.. התחלתי לבכות ולבכות עידן לא היה בחדר ואז הוא נכנס הוא קלט שהתעוררתי ושאני בוכה הוא בלי להגיד כלום בא וחיבק אותי חזק חזקקקקקקקקק..
"למה??.. למה אלוהים עשה לנו את זה למה??.. אני כל-כך לא רוצה להיפרד ממך! אני כל-כך אוהב אותך! אני פשוט לא רוצה שנהיה בשקר!" יכולתי להרגיש את החולצה שלי מלאה בדמעות!
עידן קם ואמר לי" גם אני אוהב אותך אבל אם זה הגורל נצטרך להשלים אם זה"
אני שכבתי ועידן ישב לידי! הוא אמר לי שהתעלפתי לאיזה 5 דקות לא משהו רציתי ושהוא מאוד נבהל!
כלללללללל הדיבור הזה הי כששנינו בוכים! אפשר להגיד אפילו בוכים דםםם כבר! פתאום הייתה דממה!
אף-אחד מאיתנו לא דירב .. רק בכינו! כמו שני ילדים קטנים אולי זה נשמע מוזר.. אבל אנחנו החיים אחד של השני עוד שבועיים שנה! זה לא צחוק!
אחרי כמה דקות קמתי!
שמתי נעליים שעידן הוריד לי כששם אותי על המיטה!
"עידן.. עדיף שאני אלך עכשיו"
עידן התקרב אלי.. פחדתי ממה שהוא יעשה!
הוא התקרב יותר ויותר ולחש לי "זה למזכרת.. ולימים קשים!"
הרגשתי כמו בפעם הראשונה את הנשימות שלו יותר ויותר קרובות.. הרגשתי את השפתיים שלו מתקרבות לשפתיים שלי.. ואז הם נגעו רציתי כל-כך ללכת אחרוה ידעתי מה זה יגרום לי!
אבל לא יכולתי כי כל-כך רציתי לנשק אותו ..בפעם האחרונה!
נסחפנו לנשיקה ארוכה .. אני חושבת שהתנשקנו בסביבות ה-20 דקות עד חצי שעה.. הכי קשה היה הניתוק של השפתיים שלנו!
הסתכלנו אחד על השני..
"ביי.."אמרתי..
"ביי" הוא השיב..
וכשמו שראיתי אצלו דמעות התחיל למלא לי את העינים!
ירדמתי מהר למטה .. איך שהגעתי לכניסה התחלתי לרוץ ולרגע אחד עצרתי!
הסתובבתי לחלון של עידן וראיתי אותו עומד שם ומסתכל עליי עם דמעות בעיניים!
הרגשתי כל-כך אשמה בהכלללל.. נמאס ליייייייי מאהבה!
הורדתי את הראש ורצתי לטל!
סיפרתי לה תוך כדי בכי מה קרה! הכל הכל לפרטים!!!!! ..
היא אמרה שכך עדיף! למרות האהבה .. זאת לא אהבה בריאה היא לא אהבה שלמה.. כי אני מרגישה משהו לשי!
שבועיים עברו מאז הפרידה! לא נשארתי בקשר עם עידן.. ולא עם שי.. זה היום הכי קשה שהיה לי בפרידה!
היום הסילבסטר!
היום שנה לעידן ולי!
טל היתה אצלי.. ואמרה"מאי דיברתי עם בן! ואנחנו נבוא לארח לך חברה היום"
"מה? נראה לך? לא אתם תצאו כמו גדולים ואל תגידי לי לא!"
טל ניסתה לשכנע אותי אבל אין מצבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב..
מה נכון שזה השנה של עידן ושלי אבל די עברו חודשיים! אני כבר לא מרגישה כלוםם לשי.. נראה לי!
ואת עידן ברור שאני עדיין אוהבת אבל אני לא מוכנה שהם יהרסו את זה בגללי..
"טל פשוט לא! חוץ מזה שהיום גם לך ולבן יש 4 חודש אם את לא זוכרת.. ומה תבלו את זה אצלי בבית?! נו וואייייייייי.. "הצלחתי לשכנע את טולטול והיא אמרה טוב אם זה ככה א ני רצה לסדר הכל שיהיה מוכן וזה יוצא דווקא טוב עכשיו אני אגיד לו שהולכים אלייך שיעבור ממני לאסוף אותי חיחיחיחיחיחיחי.. ואין לי אף-פעם בימים כאלה אנשים בבית.. אאחחאאממ.. נהנה קצת! את.. את.. מרגישה לי לקחת לך רעיונות מהחצי שנה שלך ושל.."
טולטול פחדה לשאול כי אולי אני יעלב שהיא מעתיקה ממני וגם כדי לא להזיכ ראת עידן כדי שאני לא ארגיש יותר רע..
"בטח קחי הכל מה אכפת לי? חייכתי אליה.. הבאתי לה עוד כמה רעיונות.. ומקומות שתקנה בהם את הדברים וצעקתי עליה.. " לכי כבררררררררררררר.. אין לך זמןןןןןןןןן.."
"אין לי זמןןןןןןןןןןן.. וואי לרגע הזכרתי לעצמי את דודו טופז חיחיחיחיחיחיחי .. אני רצה! ותזכרי שאם את צריכה משהו הטלפון שלי תמיד זמין בשבילך אפילו לדבר הכי קטןן.."
"לכייייייייי.." צחקנו והיא הלכה!
זה משהו אצל הילדה הזאת היא תמיד היחידה שמצליחה להצחיק אותי במצבים הכי קשים אצלי!
החלטתי שזה לא היום שלי כמובן.. אמא הכינה לי לאכוללל ראיתי טלויזיה איזה 3 סרטיםם מרוב שיעמום נכנסתי להיתקלח מקלחת קרההההההההה.. כי ככה הלב שלי עכשיו 😢 יצאתי מהמקלחת זרקתי על עצמי סמרטוטים.. כי גם ככה אף-אחד לא יראה אותי היום.. אולי רק מחר.. וגם לא בטוח! עידן בטוח שלא! 😢
שמתי את הראש על הכרית.. ושוב.. התחלתי לבכותת..
נזכרתי בהכלללללללל.. איך ב-ד-י-ו-ק ל-פ-נ-י- ש-נ-ה היינו פה.. והייתה הנשיקה הראשונהה..
וכל מה שהיתגלגל אחרי זה עד החצי שנה
שבדיוק פה על המיטה שאני בוכה עכשיו עליה שכבנו בפעם הראשונה והשניה ועוד ועוד..
וכל הנשיקות
והחיבוקים
והליטופים
והריבים הקטנים שבקושי היו לנו
הצחוקים
והטיולים
וההפתעות
והמבטים
והריח שלו
והעינים שלו
והשפתיים שלו
והמגע שלו
והמכתבים שהיה רושם לי
והפתקים שכל כמה זמן בדרך לפה או בדרך לשם שידע שאין לו זמן לעצור אצלי היה שם לי פתקים שרשום עליהם..
'כבר מתגעגע' או 'אני אוהב אותך ל-נ-צ-ח' או 'מחכה כבר למגע שלך' או כל דבר אחררשהיה רושם..
אני נזכרת ביום שהכרתי את שי
את הרגש לשי
ושואל למה הוא קיים השי הזה
למה בגללו הרסתי הכל
למה?!?!
נזכרת באותו יום שנפרדנו
בדמעות
במילים הקשות
במילים שנחרטו ל בראש לתמיד.. 'למזכרת..ולימים קשים'
נזכרת
בנשיקהה
החלומית
האחרונה
המתוקה
לנשיקה שאני כל-כך מתגעגעת
במבט שלו
ב..ביי באחרון שלנו
במבט שלו כשהוא עודמ בחלון ואני עומדת ומסתכלת עליו
ברגע האחרון שראיתי אותו עד עכשיו..
במחשבות שבאו אחרי זה
בחלומות הקשים או שפשוט נקראה לזה סיוטים!
פשוט נזכרת ובוכה!
לאט לאט נכנסתי לתוך שינה עמוקה ומרגיעה!...............................
אני מאוד אשתדל לרשום לכם את ההמשך בהמשך היום..
אוהבת אתכםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם.. ותודה רבה רבה על כל התגובות.. זה עושה לי חשק להמשיךךךךךךך.. 😁 😁
סורי שיש הרבה בילבולים במילים פשוט רשמתי את זה ממש ממש מהר.. חיחיחיחיחיחחיחי.. 😊 ..