יואוו עכשיו קראתי את ה-כ-ל איזה סיפור מ=ו=ש=ל=ם !_!_!_!_!_! 😁 😂 😁 😂
שימי המשך נשמה.....
סורי השם של הפרק הוא-התחלה חדשה התבלבלתי ואין לי כוח לשנות.. חח..
ואני תכף שמה המשך..
אני רוצה המשךךךךךךךךךךךך
איזה סיפור יפההההה
מהמםםם..!!!
המשךךךךךךךךךךך...!!
נווווווו מזה אין עדיין המשך? זה לא הולך ככה..
יאללה מהר המשך מאמי 😉
יאללה מאמי מה קרה עם ההמשך?!111
סיפוררר נדיררררררר
אוהבת פולללללללל
בתאלוששששש
שמעת מתי שהו ת'מילה "ה=מ=ש=ך"?!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח..
כפרה עליכןןןןןןןןןןן..
אני לא הייתי כל היום על המחשב כי הדבירו לנו את הבית(ריססו נגד ג'וקים חח.. בבעע.. ) ..
והייתי צריכה לסדר! 😊 ..
ותכף אני הולכת לראות פלור.. ואחרי זה אם האח הקרציה שלי יתן לי אני ארשום אם לא יותר מאוחר.. לאב יו אולל.. וסורי על המגילה המשעממת למה לא רשמתי המשך! חח.. 😊
עכשיו 12!!!
מחר יש לי בצפר.. וישבתי לקרוא את כל הסיפור שלך!!
רק שתדעי שהוא מהמם..
ואופה... למה נפרדת מעידן??
כשקראתי את החלק של הפרידה והנשיקה האחרונה התחלתי לבכות..
דייי נוו זה סיפור סוף.. התמכרתי!!
אני רוצה המשךךךךךךךךךךךךךךךך
משכת את זה כבר הרבה זמן אני סקרניתתתתתת