מאמי איך היה לך היומולדת?!
תכתבי לנו כבר פרק!!!!!!!
שיהיה לך המון המון מזל~ט!2..קצת באיחור אבל לא נורא..חח
טוב תמשיכיי..
וואי המומולדת שלי היה כזה מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם.. 😊 ..
אני ממשיכה ..
תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
חחחחחחחח וואי אחלה סיפור יש המשף או שזה ניגמר ככה כמו כול טלנובלה 😉 לא אבל באמת יפה וגם אמיתי במלא קטעים כמו שכול ילדה בגיל הטיפשרה עוברת ואני מזה יכולה להבין
נוווווווווווווווווווווו מה עם המשך אמרת שאת ממשיכה ולא המשכת
מתוקות שלי אני כל-כך מצטערת שאני לא ממשיכה אני מזה לא במצב רוח.. לא בגלל אהבה או משהו כזה בגלל הרבה הרבה דברים מסביב .. ואין לי ראש בלחץ לשבת על המחשב.. תשאלו אפילו את רינתוש ומורנוש שאני בוקי מדברת איתם בזמן האחרון לא בא לי לעשות כלום!!!!! בבבבבבבבבבבבעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע ...........................
😢 😢 😢 😢 😢 ..
טוב לא נורא...
כשתצאי מזה..תמשיכי..=)
מאמי אני מקווה שתצאי מהדיכי
אם בא לך את מוזמנת לספר לי
מה קרה ואולי אני יוכל לעודד
אותך קצת!
תודה מתוקות שלי .. אלב אולי בהזדמנות אחרת .. אם בא לכן כנסו אלי לאיסיקיו 304447304 .. אוהבת אתכן!! ותודה!!
.
איזה סיפורר יפההה רק לא הבנתי מזה השםן הזה פופו?!?
חח לא משנה סיפורר מדהיםם
זה לא שם זה הכינוי שלו חחחחחחחחחחחחחחחח ..
אני עוד מעט אמשיך יצאתי לחופש אז יש לי זמן ואני אעשה עוד איזה 2-4 פרקים ואסיים את הסיפור כי אני רוצה לארשום סיפור חדש..
קראתי עכשיו את כל הסיפור שלך.. הוא מהממממממממממם!!!
אני רוצה המששששששששששששששששששךךך