פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי *~^~* מה יהיה הסוף?!?!*~^~*...

*~^~* מה יהיה הסוף?!?!*~^~*

✍️ maayan-t 📅 17/01/2005 18:27 👁️ 6,138 צפיות 💬 359 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 24
זה הסיפור הראשון שלי פה מקווה שתאהבו..

פרק 1-הפרידה..

"אני מצטער אני באמת אוהב אותך אבל..אנחנו צריכים להיפרד מאי"אמר גיא.באותו הרגע הרגשתי כאילו נופלת עליי פצצה בדיוק על הלב!
כך-כך בכיתי לו שלא יעזוב אותי עד שנראה לי שכבר התחננתי!
"מה?..למה?.."הצלחתי להוציא בין גלי הבכי."מאי זה לא מסתדר בינינו! ואת יודעת את זה".בחיים לא ראיתי את דיא ככה העינים שלו היום אדומות ונפוחות וראיתי שהוא עומד לבכות אבל מתבייש לבכות לידי.
אבל בכל זאת מה הוא הרגע נפרד ממניייייייי אחרי 10 חודשיים!!
לא יכולתי לשמוע ממנו אפילו עוד מילה אחת! סטרתי לו והלכתי מהגינה הביתה.הגינה זה היה המקום שתמיד היינו נפגשים בו. בספסל השני ליד עץ האלון הגדול.
יומיים שלמים לא יצאתי מהבית אפילו לא לביה"ס לא יכולתי לראות את הפנים שלו.
הוא כל-כך רע! למה הוא עשה לי את זה?!.. כלום לא עזר לא חברות לא ידידים .טל אחרי יומיים הצליחה והוציא את המשפט הזה היא התנצלה שזה כל-כך ישיר אבל בכל זאת אמרה לי"את יודעת שהוא צודק כל הזמן רבתם..כל הזמן צעקות..כל הזמן בכית בגלל שהקשר שלכם לא טוב!" באותו רגע השתתקתי,טל צודקת!
בעצם אם טל צודקת גם גיא צודק.
לא יכולתי לעצור את זה עוד והתחלתי שוב לבכות.
טל שהייתה החברה הכי טובה שלי חיבקה אותי ואמרה לי"תוציאי את זה החוצה! תבכי..ותזכרי שאני פה בשבילך!"אני חושבת שרק בזכותה יכולתי עוד איכשהו 5 דקות לא לבכות.
למחרת בביה"ס נכנסתי לכיתה עם הראש על הריצפה לא רציתי שגיא יראה את הכריות האדומות מתחת לעינים שלי כי לא ישנתי ולא אכלתי יומיים,בעצם כבר שלוש.
אבל כמו כל בוקר גם היום למרות שנפרדנו גיא בא ואמר לי בוקר-טוב!
הפעם זו הייתה סתם נשיקה עלובה על הלחי,אבל זה היה משמעותי בשבילי.מה אז גיא רוצה להישאר ידיד שלי. טוב לפחות זה גם משהו. חן האקס שלי עד עכשיו אנחנו כבר לא מדברים למרות שעברה שנה וחצי.
החלטתי פעם אחת ולתמיד לא להיתאהב שוב יותר!
אחרי חודש בערך הלכנו טל ואני לקניות.כמו כל יום חמישי לעשות קניות לכבוד יום שישי!
אבל הפעם זה היה ארוע מיוחד! יום שישי הזה זה *~הסילבסטר~* למרות שיהודים לא חוגגים את זה כולם יוצאים ביום הזה.ולא חוגגים את הסילבסטר באמת אלא את השנה החדשה.
קניתי חצאית מיני שחורה היה רשום עליה בתחת ג'דור באנגלית מ"יהלומים" קטנים כאלה..משהו מעלף!
וחולצה ארוכה כמובן כי בכל זאת היה קר! החולצה הייתה מבד סטרצ' וכולה הייתה סגורה אבל בחזה היא הייתה חשופה! זה היה כל-כך מושלם ביחד! אהבתי! אבל אחרי שעשינו ת'קניות וישבנו לאכול! (אני אכלתי רק סלט מאז הפרידה מגיא אני בקושי אוכלת.)אז דיברנו טל ואני על אם מי היא תצא! לטל יש הרבה מחזרים.
יש לה שיער חום עינים חומות אבל כמו של חתול משהו סוףף..וגוף חטוב ויפה!היא ממש יפההההה..
גם רמי וגם רון ביקשו מטל לצאת איתם,רמי היה יותר מידי שרירי בעע.. אבל הוא ממש יפה!
לעומת זאת לרון היה גוף סוףף..והוא בכלל היה יפה! הוא היה בין החתיכים בשכבת י'ב,אה כן! שניהם מי'ב.
ואני וטל מי'א.
היא החליטה לצאת בסוף עם רון! 😊
ואני הייתי מבואסת אמרתי לה"טל את חושבת שגיא יזמין אותי לצאת איתו?"
טל השתתקה.וכשטל משתתקת זה סימן שהיא יודעת משהו והיא לא סיפרה לי כדי לא לפגוע בי.
הבנתי כבר מה זה יכול להיות חוץ משקשור למה שדיברנו עכשיו. ישר שאלתי אות"עם מי הוא יוצא?"
היא אמרה "עם שירלי." "מהההההההה?? עם שירלי הפאקצה הזאת? גגגגררררררר חכי אני יראה לו מה זה!" אמרתי.
ואז נזכרתי שאני לא יכולה לעשות כלום. חוץ מלשבת ולחכות שעד מחר אולי מישהו יזמין אותי!
בדרך חזרה הביתה כשעלינו לאוטובוס הוא היה מפוצץ והיה 3 מושבים פנויים אבל לא ביחד!
התיישבנו הכי קורב אחת לשניה היא התיישבה 2 שורות לפני.
ברגע שהתיישבתי שמעתי מי שיושב לידי אומר לי"מאי? זו את?".. נבהלתי לרגע לא הבנתי מי זה אבל כשהסתובבת הייתי בהלם.. יואו אני לא מאמינה זה היה..


אם אהבתם את הסיפור שלי תכתבו ואני אמשיך אותו בהקדם! 😊 ..

פצצה מאמי תמשיכיי
תודה! עוד תגובות..
מהמם מאמי..
תמשיכי..!!
מאמיי יווו איזה סיפור יפה...
תמשיכי יוו אני במתחח 😊



תמונה







אהבתי!1
המשך
אני מאוד מאוד מאוד רוצה המשך
פליזי?
סיפור פ33ה!!!
שימי המשך
אני תכף ממשיכהההההההההההההההההההה.. 😊 תודה על התגובות! ..

אני ממשיכההההההההה.. 😊 .. אני שמחה שאהבתם.. אם אתם אוהבים גם את החלק הזה תגידו לי! 😁 ..

פרק 2- הפגישה באוטובוס..
ברגע שהתיישבתי שמעתי מי שיושב לידי אומר לי"מאי? זו את?".. נבהלתי לרגע לא הבנתי מי זה אבל כשהסתובבת הייתי בהלם.. יואו אני לא מאמינה זה היה.. עידןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן..
עידן הוא ילד שלומד שנה מעליי בכיתה י'ב. כן כן עוד יבטניק חתיךךךךךךךך..איזה חתיך?!?! מושלםםםםםםםםםם.מכיתה ט' אני רק ניסיתי לכבוש אותו!או שלפחות ידע מי אני!
כל ט' הייתי מאוהבת בו הכיתה י' נהייתי חברה של חן.. בהצחלה רק כדי לשכוח את עידן אבל אז אהבתי אותון וכשנפרדנו חן ואני נפרדנו כי לא הייתי בטוחה שהייתי מאוהבת בו חשבתי שאני מאוהבת בגיא וצדקתי!אחרי כמה זמן גיא ואני נהיינו חברים.. ועכשיו נפרדנו! 😢
אוף עוד פעם גיא כל הזמן זה מתקשר לי לגיא! אני בתוך המחשבות שלי ופתאום אני שומעת שוב"מאי?"..פתאום מצאתי את עצמי נבהלת וגם משמיעה איזה צרחה קטנה של בהלה!טוב לא כל-כך קטנה כל האוטובוס הסתכל עליי!
עידן התחיל לצחוק ואמר"מה הבהלתי אותך?!" "שטויות לא נורא סתם הייתי שקועה בתוך המחשבות שלי!".
רציתי לשחק אותה ראש קטן אז שאלתי אותו"אאממ..רגע תזכיר לי ..איך קוראים לך?"מנסה לא להתחיל לצחוק ובזוית העין רואה את טל כולה מאושרת מסתכלת עליי!
"עידן..ולך מאי לא?!?!" ואז שנינו התחלנו לצחוק!
כל הדרך הביתה דיברנו ודיברנו עד ששכחתי שטל עלתה איתי לאוטובוס.. טוב לא נורא טל תבין אותי היא תמיד מבינה אותי בגלל זה היא החברה הכי טובה שלי לא?!?!..
באמצע שטף הדיבור שלנו עידן אמר לי" אני מצטער לקטוע את השיחה איתך! מאוד נהנתי אבל אני חייבת לרדת פה!" האמת קצת התבאסתי אבל לא הראתי את זה .. "או.קיי אז..תהיה בקשר כן?!" הוא אמר "כן" נתן לי נשיקה ח-ל-ו-מ-י-ת על הלחי כמובן! וירד מהאוטובוס.
ואז טל עברה לשבת לידי הרי עכשיו שעידן ירד יש לנו איך לשבת ביחד ..למרות שכבר האוטובוס היה ריק חח..
סיפרתי לטל את הכלל והיא התחילה לצחוק עליי.. ואמר לי את רואה בסוף יהיה לך עם מי לצאת מחר.
באותו רגע נזכרתי וואלה אולי עידן יציע לי לצאת איתו מחר..יותר מאוחר כדנבר ב.. אופסי אין לו את המספר שלי ולי אין את שלו.
זהו הכרזתי רשמית אני אהיה רווקה בודדה לנצח!
יום למחרת בביה"ס השיעורים עברו לי מהר כי יום שישי לומדים בסך הכל 4 שעות למזלי!
כשבאתי לצאת מהבי"הס כולי חושבת מה יהיה היום בערב ואיזה באסה זה להישאר לבד בבית בזמן שטל יוצאת עם רון..וגיא אהובי האקס המושלם שלי יוצא לו ם שירלי הפאקצה הזאתת.. גגגגגגררררררר..
כל המחשבות על זה שגיא ושירלי בטח יתנשקו ב-12 עיצבנו אותי כל-כך עד שהתחלתי ללכת מהר ויותר מהר בכעס..
אבל לפתע שמעתי צעקה חזקה מישהו קרא "מאייייייייי.. מאיייייייייי.. חכי אני צריך לדבר איתך!"
הסתובבתי ולא יכולתי להאמין.. לא לא זה לא היה עידן! זה היה ..
אז מי זה היה עם לא עידן?? 😕
סיפור פשוט מהמם!! אהבתי את שני הפרקים חחח 😊
שימי המשך מאמי
את יודעת שאני מרגישה רע נכון?
זה לא יפםה מצידי וזה אבל אני מתה עוד מעט והסיפור שלך מאוד עוזר לי להעביר את הזמן ממחשבות רעות..
תביא לי המשךך זה מהמםם
תודההההההההה..
ורציתי לחכות לעוד תגובות.. אבל אני רואה שאני עוזרת לך אממי וזה עוזר גם לי חח.. אוהבת אתכם! אני מיד ממשיכה..

הנה ההמשךךךךךךךךך.. תהנוו..


פרק 3-גיא ועידן..


אבל לפתע שמעתי צעקה חזקה מישהו קרא "מאייייייייי.. מאיייייייייי.. חכי אני צריך לדבר איתך!"
הסתובבתי ולא יכולתי להאמין.. לא לא זה לא היה עידן! זה היה ..גיא!!!!!
חשבתי לעצמי מוזר על מה הוא רוצה לדבר איתי?!?! אולי על שירלי?!?! 😊
באתי להיסתובב וללכת..אבל לא יכולתי יש לי כמה דקות לדבר עם אהובי..
בביישנות אמרתו לו "היי..גיא..מה .. המצב??.. " ,"אאממ..בסדר ואיתך?" הוא אמר "אני בסדר" אמרתי.
"תקשיבי לא רציתי שתשמעי את זה מאחרים רציתי אני להגיד לך את זה אז..היוםם בערב.. הרי היום.. אאממ.. " " אני יודעת שאתה יוצא עם שירלי הפ .." עצרתי את עצמי.
"מה??..מאיפה את יודעת??" הוא אמר.."טל אמרה לי".
יכולתי לשים לב לפנים האדומות שנהיו לגיא כנראה הוא היה מובך! הרי שירלי היא אחת שרדפה אחרי כל הזמן שהיינו חברים ועוד לפני.והוא אף-פעם לא יצא איתה."מאי..תאי חשבתי..אאממ.. להזמין אותך! אבל ידעתי שזה לא מתאים..ושירלי באה והזמינה אותי אז.." לא יכולתי יותר הייתי חייבת פשוט התגלגלתי מצחוק ואמרתי" היא ??הזמינה אותך??" חחחחחחחחח.. לא יכולתי להחזיק את עצמי..וכנראה שטוב שזה היה ככה כי זה שיחרר גם את גיא והוא התחיל לצחוק גם!
כשנרגענו התסכלנו אחד על השני התקרבנו לאט לאט וכשהיינו ס"מ אחד מהשני הזזנו את הראש אחורנית ביחד.
ידענו שזה אסור.
"תראי אניבאתי להסביר לך על שירלי" "אני לא צריכה הסברים גיא..אנחנו כבר לא ביחד ואתה חופשי לעשות מה שאת רוצה העיקר שתהיה מאושר ביחד לא היינו מאושרים אולי כשנהיה כל אחד עם מישהו אחר אז נהיה מאושרים" אמרתי. "אני שמח שאת חושבת ככה גם אני חושב ככה".
"ביי גיא אני ממהרת הביתה אמא הכינה ספגטי ..ואתה יודע כמה אני אוהבת ספגטי" צחקנו צחוק קליל והמשכתי ללכת עד שגיא קאר לי שוב ואמר לי" יואו מאי כמעט שכחתי" "הפנים שלו נראה טיפה עצובות אז נלחצתי "גיא? מה קרה? " "לא לא אל תילחצי פשוט נכון עידן מי'ב?..אז הוא אמר לי שהוא צריך לדבר איתך ושהוא שכח לקחת את המספר שלך אתמול.. אז הבאתי לו את המספר שלך זה בסדר?" הוא אמר.
הרגשתי נבוכה לא רציתי שגיא יהיה עצוב בגלל עידן..ואז אמתי שהוא יחיה עם זה כמו שאני צריכה ליות עם זה שהוא יתנשק היום ב-12 עם שירלי בבבבעעעעע.. "כן! תודה גיא טוב ביי מאמי.. אמרתי והלכתי ושמעתי מרחוק אותו צועק " ביי מאייייייייי.. ".

הגעתי הביתה רעבה מתמיד אמא הגישה לי את הספגטי האהוב שלי ואני לא יכולתי לאכול כל הזמן חשבתי למה הוא רצה את המספר שלי?הוא יזמין אותי היום בערב?או שבעצם הוא רק רוצה הליות ידיד שלי כי הוא נהנה מהשיחה שלנו! הוא אמרה שהוא נהנה מהשיחה אפילו,את כל המחשבות שלי קטעו דבריה של האמא הבשלנית המתוקה שלי "מאי? את מרגישה טוב? לא אכלת את הספגטי שלך והוא כבר קר!" "אה אמא לא שמתי לב..אני אחמם שוב ואוכל".
סיימתי לאכול ומרוב שהייתי מאושרת גם עשיתי את הכלים. אמא הסתכלה עליי במבט שלא הבין מה עובר עליי היום,אבל היא נראתה די מרוצה. 😊

הגיעה השעה 4 ישבתי במחשב מדברת עם טל ומעדכנת אותה על הכל!
הפלאפון לידי שום הודעה שום צילצול! התחלתי להילחץ,אולי הוא ידבר איתי רק מחר או ביום ראשון כדי לא להרגיש חובה להזמין אותי היום ואני אשב היום לבד בבית?!.. דיי מאי דיי תפסיקי לעשות סרט מכל דבר בן שלא רוצה אותך את לא צריכה אותו. אמרתי לטל ביי באיסיקיו והלכתי לישון חשבתי שעידן לא יתקשר היום!
איך שנעצמו לי העינים קיבלתי הודעה שהעירה אותי.
לחצתי על o.k וקראתי את ההודעה :

--------------------------------
מאיוש יפיופה אם את לא עושה היום !
משהו בערב אני אשמח לצאת איתך !
עידן. !
--------------------------------

לא האמנתי למה שאני רואה יש יש הוא הזמין אותי!
רציתי לשחק את הקשה להשגה אז רשמתי לו:

--------------------------------
עידנוש אני לא יודעת עדין מה אני !
עושה,תוך חצי שעה אני אחזיר לך !
תשובה..מאי. !
-------------------------------

אחרי שלחצתי send הבנתי שלא ממש שיחקתי אותה קשה להשגה אבל לא נורא העיקרלא אמרתי לו ישר כן!
מה אני צריכה שידע שאני מתלהבת לצאת איתו?!?! לא ולא זאת לא אני!
אחרי 10 דקות היה לי טלפון.
"מאי?" "כן! מי זה?" אמרתי.
"זה עידן,אאממ.. התקשרתי כדי להגיד לך שאני לא יכול לחכות חצי שעה לתשובה כי.."
ואז אמרתי לעצמי נו בטח חתיך כזה למה שהוא יחכה יש לו עוד רשימה של בנות בטח! ואלי הוא שלח הודעה מאוחר כי בטח הוא ניסה אחרות.
ישר אמרתי לו" אתה חוצפן עידן!" וניתקתי.
אחרי דקה היה עוד צלצול עניתי ואמרתי " כן?????." בעצבים.
עידן היה בקו השני והוא אמר לי " מאי את בסדר? מה קרה? רק אמרתי לך שאני לא יכול לחכות חצי שעה כי אני כל היום חשבתי איך להציע לך ועד שהצעתי אני רק חכה שתגידי לי כן!".
הלב שלי קפא במקום! אויי איזה טיפשה אני זה רק המחשבות שלי.
"עידן.. אני מצטערת פשוט חשבתי שאמרת משהו אחר.." צחקקנו
"אז את מסכימה לצאת איתי?" הוא שאל. "אאממ.. תן לי לחשוב על זה אני אחזיר לך תשובה עוד חצי שעה.. חחח.. בתם עידנוש כן אני מסכימה" הרגשתי כאילו הרגע הוא הציע לי נישואים המשכנו לדבר עוד איזה כמה דקות קבענו שעה ומקום והכל!
ואז אמרתי לו " עידן אם נמשיך לדבר אז בערב לא יהיה לנו על מה לדבר" צחקקנו שוב אמרנו ביי וניתקנו את השיחה.

בערב אחרי מקלחת מרעננת לשבתי את הבגדים החדים שלי התאפרתי איפור מהמם וקל כדי לא להיראות כמו שירלי וכל החברות הפאקצות שלה ששמות עם כל האיפור על הפנים.

באתי לצאת ואז ראיתי את אמא שלי בוכה בסלון.
התקדמתי אליה לאט לאט מחשש ושאלתי אותה "אמא? אמא למה את בוכה מה קרה?"
"מאי תשבי רגע אנחנו צריכים לדבר..זה בקשר לסבא"
נהייתי בלחץ לא ידעתי כבר מה לחשוב ואז אמא התחילה לספר לי "סבא לפני שעה.." ..

מה קרה לסבא שלה?האם מאי תצא עם עידן או תבריז לו בסוף?.. כל זה ועוד מחר בפרק הרביעי..חח.. 😁
חחחחחחחח תודה מאמי!!
פרק יפההה
עשית לנו ספרררררררר
מהמםםם

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך