חחחחחחחח.. איזה מתוקות אתן!
לפיצוי על הזמן הרבבבבב שלא שמתי.. אני שמה עכשיו המשך.. ובעזרת השם בערב עוד המשך!! אולי שתיים!
אני ממשיכה.. ההמשך יצא לי קצר כי פשוט אני עכשיו בבית היה לי שעתיים מבחן בלשון ולי דחו אותו אז באתי הביתה חחחחח.. שמתי המשך ואני חייבת לזוז לביה"ס.. למרות שהוא ממש ממש קרוב! 😊 ..
תודה על התגובות! אוהבת אתכן מתוקות שלי!! ממוואאהה! 😘
פרק 25- 2 שאלות.. והן..
דיברנו צחקנו ואז שמענו צעקה!
"מה אתה עושה פה לעזאזל?!?!?!?!?!?!?!?"..
מישהו דחף את כל הילדיםש והם התחילו לצעוק עליו ולצרוח ולא הצלחתי לשמוע את הקול שלו כדי לזהות אותו!
אבל אז.. אז הוא עבר כבר את כל הילדים.. וראיתי מי זה! הייתי בהלם.. פתחתי עינים ופה!! לא יכולתי להאמין כמה חוצפה יש לבנאדם!!
זה היה .. פופו?!?!
הסתכלתי עליו עדיין המומה! לא מאמינה! הוא עשה ליא ת זה והוא בא לפה??..
אבל לא היה אכפת לו שכולם כועסים עליו! לא היה אכפת לו מכלום!
הוא פשוט נכנס.. עם חיוך כמו שאומרים 'מאוזן לאוזן' .. כאילו הוא זכה עכשיו בלוטו באיזה 10 מיליון שקל או דולר$!!
לא יכולתי לדבר.. אפילו לא להוציא מילה!
הוא עמד לידי הסתכל עליי והתחיל לצחוק!! הוא כזה ררעע.. איך בנאדם יכול להיות כל-כך רע?!?!..
הוא הסתכל על שרון ואמר לה.. " כמו שאת יודעת אין יותר אני ואת.. וגם לא יהיה בוגדת!" שרון עשתה את עצמה בוכה.. כדי שלא יתגלה הכלל!!
וא זהוא הסתכל עליי והמשיך לצחוק! " זו רק ההתחלה בובה! רק ההתחלה.. הדרך עוד ארוכה.. וכמו שאומרים את תראי את האור בקצה המערה!" צחק בקול גבוה וררעע!! ויצא מהחדר! הבנים באו לצאת אחריו לפוצץץץץץץץץ אותו! אבל צעקתי להם " איי לא! הוא אל שווה את זה בואו בבקשה בשבילי!" אז הם חזרו אף-אחד לא אמר כלום! ואחרי 10 דקות כולם אמרו שהם הולכים..
הם הלכו ועברו כמה שעות טובות.. וכול השעות האלה נשאר בראש שלי 2 שאלות.. ומתי? מתי כל זה יסתיים כבר?? האם כשאני אמות??.. 😯 😕
הרופאה נכנסה לחדר ואמרה לי שההורים שלי בחוץ מחכים לי.. לקחת אותי הביתה!
עברנו בבית-מרקחת קנו לי משאף! בבעע.. למרות שיש לי! אבל מילוי חדש! לא מספיק האסטמה שיש לי עכשיו גם הבעיות שפופו עשה לי! קנו לי כדורים בבעע.. מגעיל!
וחזרנו הביתה נכנסתי למיטה.. ואחרי הרבהההההה זמן של מחשבות מטרידות!! נרדמתי!!
כןןן פופפ המניאאאאאאאאקק
איזה שם דפקו לו חחחחח
המשךךך
בתאלושששש
פופו..עם שם כמו שלו לא הייתי יוצאת לרחובב!!! מכוערררררר
המשך...
אוווך כמה רוע אפשר למצוא בבנאדם?!
המשךךךךךךךךךך
איייייייייייייייככככככככ מגעייייללל תגידייי לו שילך לסגור על עצמו פחחח ומ-ה-ררררררררררררר...
מהמםםםםםםםםםםםםם
המשךךך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
אני ממשיכה.. זה ההמשך של הפרק הקודם!..
המשךך..
וחזרנו הביתה נכנסתי למיטה.. ואחרי הרבהההההה זמן של מחשבות מטרידות!! נרדמתי!!
"מאמי את עדיין לוקחת את התרופות??" שאלה אותי טולטול..
"לא מאמי עבר כבר חודש גם עם המשאף אני כבר לא משתתפת!"
"וואי יופי! תקשיבי התקשרתי להגיד לך ששרון אמרה שנהיה ב-6 בגינה.. היא נשמעה מאושרת ולחוצה!! מעניין מה קרה לה! חח.. "אמרה טולטול ..
"סבבה! אולי יש לה חבר חדש.. בשם פומפה.." חחחחחחחחח צחקנו! למרות שזה לא היה כזה מצחיק!! חחחחחחחחחח..
הגיע כבר רבע לשש זרקתי על עצמי טרנינג צמוד צמוד וחתיכי חח.. בצבע שחור ירוק.. קטלני!! וכובע ירוק מצחיה.. עוד יותר קטלני.. מרחתי ליפס שקוף שמתי מסקרה שחור בעיניים וטיפונת טיפונת סומק.. לקחתי ת'דיסקמן שקיבלתי במומולדת שלי.. וזזתי לגינה!! ..
שמעתי כל הדרך את השיר "bring me to life!" איזה שיר מושלם!!
נזכרתי בעפר.. בכל מה שהיה.. בכלל ובמיוחד בבית חולים! מאז עפר כל הזמן מתקשר ואנחנו נפגשים אבל אל הרבה כי אני ממש לא רוצה לפגוע בו! נזכרתי.. ואז אני לא יודעת למה אבל היא ברחה.. הדמעה!
היא ליטפה את פניי.. את הלחי שלי! היא הייתה כלך-כך!
חמה..
כל-כך..
עצובה..
כל-כך..
זקוקה לחום!
ניגבתי מהר את הדמעה ואמרתי לעצמי! " מאי דדיי!" מישהו לידי הסתכל עליי ולא הבין מה קרה לי חח.. התחלתי לצחוק.. המשכתי עוד טיפה והגעתי לגינה..
כולם כבר היו שם!
"הנה הגיעה הילדה הכי חשובה בחב'רה! אני מחכה מה הבשורה?!?!" אמרתי בסנוביות.. בכוונה!!
כולם צחקו..!!
"או.קי.." שרון נעמדה כאילו היא הולכת להרצות לנו איזה עבודה משעממת על דרום אפריקה!!
"אז ככה.. היום הלכתי לפופו!" "מההההה??.." צעקנו כולם! הייתי המומה! אבל חייכתי..
"מה את מתכננת עכשיו?!?!" אמרתי..
"אני לא מתכננת כלום! ביצעתי!"
"מהההה??" צעק אורן!! "תגידי כבר!" הוסיפה נטלי ..
"טוב בסדר בסדר.. באתי אל פופו הביתה.. וסיפרתי לאמא שלו את ה-כ-ל-!! "
לא האמנו היינו בהלם! היא לא נורמלית!
"שרון.. הוא יתנקם בך עכשיו! ומה את שמחה אני במקומך לא הייתי כל-שך מאושרת! ראית מה הוא עשה למאי.. כל עניין הבית חולים האיומים ההודעות במחשב.. אני במקומך הייתי ממש ממש מפחדת!" אמרה טולטול אהובתי הנצחיתתתתתתתתת..
"רגעע!! מה הלחץ שלכם?? תקשיבו עד הסוף! ולא הוא לא יתנקם בי! הוא כבר לא יכול!"
הוא כבר לא יכול?!?!.. מה זאת אומרת?!?!.. הסתכלנו עליה בלחץץ מסוקרנים!!
"טבו טוב אני לא אלחיץ אתכם אני רואה שאתם מסוקרנים.. ורוצים לדעת עכשיו!!" "נוווווווווווו!!!!!" צעקנו לה! היא צחקה ואמרה!
"פופו.. עובר דירהההההההההההההההההה!!" היא צרחה את זההההההההההההההההההההההההההה.. לא יכולנו להאמין נשארנו בהלם! התסכלנו אחד על השני כולם על כולם.. ואז חייכנו! ואז.. צעקנו!! "ישששששששששששששש.. יש אלוהים!!!!!!!!!!!!!!!"
"אמא שלו ישר אמרה לו.. ' לא רצית לעבור דירה נכון?? בגלל זה?? עכשיו אני מבינה! אני לא חושבת על זה עוד שניה אחת אפילו! עוד שבוע אנחנו עוברים.. כמה שיותר מהר יותר טוב ל "חברים " שלך פה! ' היא פשוט צרחה עליו! אתם לא מאמינים איך אפילו! הוא רצ לרצוח אותי!! חחחחח.. "
עמדתי שם בצד לבד! בינתיים כולם שמחו ושמחו! הסתכלתי עליהם וחשבתי לעצמי.. כמה טוב שיש חברים אמיתיים! אבל יש עוד שבוע מאז שהוא יעזוב והוא יכול להרוג אותי עד אז.. או לבוא.. למה לאן הוא כבר יעבור?!?!.. הסתכלתי על השמים והתפללתי בלב לאלוהים! ' אלוהים תעשה שפופו יעבור מפה וימצא לו את החיים שהוא רוצה! ושיהיה מאושר.. כדי שלא יעשה עוד פעם כאלה דברים לאנשים אחרים! כי הרי אלוהים! אין אנשים רעים.. יש אנשים שרע להם! ובגלל זה הם ככה! ואלוהים תעשה שאני לא אעזוב את החב'רה האלו לעולם!! אני אוהבת אותם כל-כך!' "גם אנחנו אותך!!" שמעתי אותם אומרים! שיטט.. כנראה שזה לא היה בלב!! 😁 😁
"כמה טובה את יכולה להיות אנחנו עומדים פה ושומעים אותך מתפללת לאלוהים.. שיעשה טוב לפופו.. זה מדהים כבר!" אמרה טולטו.. חייכתי אליה.. ואז התפזרנו הביתה..
הימים עברו ועברו כרגיל נפגשנו בגינה כל יום.. אבל אני פחות באתי.. פחדתי לפגוש את פופו.. פחדתי שהוא יעשה לי משהו בגלל שהוא עוזב! או יותר נכון עזב! עברתי ליד בית של פופו וראיתי מלא אנשים אצלו בבית.. אל יודעת למה אבל עליתי הדלת הייתה פתוחה ונכנסתי..
"סליחה??" הסתובב אלי מישהו! "כן מתוקה מה את צריכה?" "מי הולך לגור פה?" "חח.. לא מתוקה לא הולכים לגור פה..!" " מה זאת אומרת מה הולך להיות פה??".. "אנחנו לא יודעים עדיין! תראי זה בית ענקיי אפשר מצד אחד לעשות את זה מעין מועדון יכנסו פה מלא אנשים ומצד שני אפשר.." הוא שתק! "אפשר מה?" "חחחחח.. לא יודע! " "ומצד שני אפשר זולה!!" "זולה?? " " כן!! תראה זה מקום ענקי זה לא בבניין אפשר לעשות את זה הבית שנתי לשפץ אותו קצת כדי שיהיה הפרדה בית מאחורה לעובדים ללפה! שירותים מזרונים נרגילות אוכל! קטלני לא?!?!.." האיש הסתכל עליי וחייך! אבל לא ענה! הוא הלך לקח כיסע עלה עליו וצעק! "שקטט! הילדונת הביאה רעיון.. טוב מאוד! " הוא הסביר הכל ואז אמר לי.. " תודה מתוקה! כולם אהבו את הרעיון שלך! ונראה לי שזה מה שיקרה! הכניסה בדוק תהיה חינם! אבל אוכל ונרגילות זה בתשלום! לך ולחברים שלך גם אם זה 10 ראשים ביום זה חינם! ואם את מחפשת עבודה את ועוד חברות חברים.. הנה המספר שלי!" הוא הביא ליא ת הכרטיס ביקור שלו! הסתכלתי על הכרטיס חייכתי.. ועל הבנאדם! נפרדתי לשלום ממנו והלכתי.. הייתי מרוצה מעצמי.. גם מקום כמו שהחב'רה שלי תמיד רצו! גם נרגילות חינם! גם לעבוד ולהרוויח כסף! מושלם!!"
בערב הלכתי לשכונה וסיפרתי לכולם! התקשרנו אל הבנאדם והוא אמר שהוא יודיע לנו מתי זה יפתח וכמה עובדים צריך! שמחנו כל-כך!
הזמן עובר כל-כך כשנהנים! עבר כבר חודש מאז שפופו עזב! שבוע מאז הרעיון המבריק שלי של הזולה!! וכמעט חודשיים וחצי מאז הדיבור בבית חולים של עפר ואני! 😢 😢 ..
וואי מעניין מה יקרה עכשיו
המשךךךךךךךך
😢 אנלאאא מבינההההההה למה היא לא עםם עופפרררררררר...?!??!!
אוווווווווווווףףף.. יאלללה המששששששששך
וואי סוףסוף פופו עזבבב
סיפור מהמם!!
תמשיכייי
אוהבת*-*אולוש*-*
שנינושקושה.. (או איך שלא רושמים את זה! חחחחח.. )
ומאמי היא פשוט לא ממש מאמינה לו כי היא נפגעה הרבה בזמן האחרון.. עידן.. פופו.. אז היא מפחדת לאהוב ושיאהבו אותה!! מכירה את המצב?!?! .. חחחחח..
תהנו! ותודה על התגובות מתוקות שלי!
בעזרת השם אני מחר מוקדם מוקדם בבוקר נוסעת לבת-ים!!!!!
אז עכשיו בעזרת השם אני אשים המשךך הכי ארוך שאני יכולה כי אני אולי עוד מעט אכנס לישון לי קצת.. אז נראה כמה יצא כבר!!
אוהבת אתכןןןןןן.. ותמשיכו להגיב.. זה נותן לי חשק להמשיך לכתובב!!
והכי חשוב.. חג פורים שמייח לכולם/ן!!!!! אוהבת אתכם! 😊 ..