עדיין אין המשך?!
לא יפה..חיחי
נו מה עדיין אין המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אני רוצה המשךךךךךךךךךך
כאילוווווווו איפהה המממשךךךךךךךךךך??? נוו שימי בקשה!!
חחח מה יהיה הסוףףףףףףף??
אני רוצה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
כאילו מה שאני יבין!! עדיי אין המשך?!
הפעם בכלל לא יפה לפי דעתי!!
QUOTE (ShiRaN_4 @ 19/03/2005) אני רוצה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
😂
מתוקות שלי אני מצטערת! נסעתי!
אני ממשיכה עכשיו!
מתוקות אני ממשיכה..
תודה על כל התגובותת אבל באמת אל צריך להגזים הסיפור לא יצא משהו! 😊
זה המשך של הפרק הקודם בגלל זה אין שם של פרק..
המשךך..
אחרי כמה דקות טל ועפר נכנסו לחדר בריצה!!
דיברנו קצת אמרתי לה שאמא שלי תודיע לאמא שלה! ועפר אמר שהוא הודיע כבר לאמא שלו והוא נשאר גם! שמחתי! 😊 ..
הרופאה נכנסהה..
"חמודים הכנתי לכם את החדר! עכשיו הגיע הזמן לישון לא?!?!"
"כן כן לכו לישון.. "אמרתי..
"את מסלקת אותנו?" טולטול שאלה!!
"חחחח לא חס וחלילה פשוט אתם בטח עייפים!" התנצלתי חח..
"טוב לכי טל אני תכף בא אני אדבר טיפה עם מאי ואבוא!" עפר אמר..
טל הלכה עם הרופאה.. אויי על מה יש לו לדבר איתי?? אמא'לה!!
"את בטוחה שאת מרגישה יותר טוב??" עפר שאל אותי..
"כן כן! עפר.. על מה רצית לדבר איתי??" שאלתי בהיסוס..
"אאממ.. תראי מאי רציתי לדבר איתך על זה כבר הרבה זמן! ולמרות שאת יודעת את זה אף-פעם לא דיברנו על זה רציני.."
שיט שיט אני יודעת מה זה אבל איזה מצב לא נעים זה!!
"אאממ.. או.קיי דבר!!" אמרתי.. בלחץ!!
"טוב.. תראי את בטח יודעת שאני אוהב אותך!"
המשכתי להסתכל עליו.. *פאדיחה!*
"אז חבשתי על זה.. ואני רוצה לדעת מה את מרגישה אליי.. אם בכלל! כדי לדעת אם אנחנו יכולים .. את יודעת.. "
איזה חמודדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד..
"עפר.. תראה זה לא כדי לךפגוע בך אני פשוט לא יכולה לחשוב על אף-אחד עכשיו! פופו פגע בי מאוד!"
מה????. למה אמרתי את זה????????? הרי אני מטורפת עליוווווווווווווווווווו..
"אני מבין! אבל אני רוצה לדעם אם את.."
"אם אני מה??"
"אם את מרגישה אלי משהו! או הרגשת לפחות!"
הנה מאי זו ההזדמנות שלך לתקן את השטויות שלך!! רק חבל שהפה לא עושה את מה שהלב מרגיש אלא מה שהראש רוצה!! בבעע.. 😢 😊
"ת'אמת עפר.. יש משהו! אבל זה לא מספיק כדי .. "
"כדי לשכוח את פופו! "
"כן.. כן.. בדיוק! " אמרתי בגימגום! ולמה?!?! הרי זה לא נכון.. תמיד זה היה עפר ועפר.. וכמה שהיה משהו לפופו זה היה סתם! וזה הפך לשנאה!!
"אפשר לשאול אותך שאלה עפר?" אמרתי..
"כן! בטח!" הוא אמר..
"אתה יכול לספר לי מה בדיוק קרה בגינה?? מי סתם לי את העינים וגרם לי להיות פה עכשיו ?!?! " .. שאלתי בלחץ!! אני רוצה כבר לדעת מה קורה פה באמת! למרות שחששתי מהאמת כי עמוק עמוק בתוכי ידעתי תתשובה! אבל לא המלאה.. לצערי!!
"ידעתי שזה יגיע מתישהו!! טוב!! אז ככה.. אני הלכתי לדבר בטלפון וטיילתי לי בינתיים את יודעת שאת מדברת והולכת והולכת לךא משנה לאן?!?!.. אז ככה זה היה הלכתי לצד אחד של הגינה ואז לצד השני.. כשהגעתי לצד השני מרחוק ראיתי את.. את.. פופו... -הוא שתק איזה 2 שניות!- ראיתי את פופו מנסה לחנוק אותך! רצתי אליך אבל כשהגעתי היה כבר מאוחר.. פופו ברח!! ואת כבר התעלפת! צעקתי וצרחתי לכולם שהתעלפת אבל זה היה יחסית טיפה רחוק אז אף-אחד לא שמע אותי! ובגלל זה התעכבנו כל-כך להביא אותך לבית-חולים!! אז הרמתי אותך ורצתי איתך על הידיים שלי לכולם כולם התחילו לצרוח מבהלה! לה הבנו מה קורה איתך! הם הזמינו אמבולנס ובדרך סיפרתי להם.. טל במיוחד אבל בכלל כל הבנות התחילו לבכות!! כשבאנו לעלות על האמבלונס עם מלא אפילו המון חוצפה פופו חזר!! הוא ראה את שרון בוכה בגללך!! והוא נפרד ממנה! היא עשתה כאילו היא פגועה מזה כדי שהוא לא יגלה כלום! אנחנו כבר עלינו לאמבולנס ואת טל ואני באנו לפה! אמרנו לכולם שנודיע להם אם קורה משהו! וזהו מפה את כבר יודעת!"
הייתי בהלם!! למרות שידעתי שזה פופו.. אבל תקאמת אל חשבתי שהוא כזה רע!! חשבתי אולי זה גם היה בטעות לא יודעת משהו.. אבל כנראה שטעיתי!! התחלתי לבכות! זה מאוד כאב לי!!
עפר התקרב אלי וחיבק אותי חזק חזק!
"אל תדאגי אני איתך!! תמיד!! " הוא אמר..
"אני יודעת! למזלי אני יועדת!" עניתי לו..
אחרי כמה דקות נרגעתי..
"טוב עפר תילך לישון ואני אראה אותך בעזרת השם מחר בבוקר! אתה בטח עייף! וגם אני מאוד מאוד עייפה!"
"כן אני מתאר לעצמי!" הוא אמר..
והלך לכיון הדלת.. "לילה-טוב מאיוש.." הוא אמר..
"לילה-טוב עפר!" עניתי! מסתכלת עליו ומודה לו כל-כך! על הכל!!
"עפר .. תודה! תודה על הכלל!! באמת!! מכל הלב!! " אמרתי!
"את אל צריכה להודות לי על זה! אני עשיתי את זה רק בגלל שאני.. שאני אוהב אותך!" הוא אמר והתחיל לצאת מהחדר.. לאט לאט לא ראיתי אותו אבל העינים שלי היו שם.. בציפים שיכנס לחדר שפשוט ינשק אותי!!
פתאום הוא חזר!! חייכתי חיוך גדול!!
"אני מצטער להפריע לך שוב.. רציתי להגיד לך עוד משהו! תראי מאיוש נכון שאת לא רוצה אותי!! אבל אני תמיד יאהב אותך! ואני אלחם בשבילך ואני לא ארפא ממך! עד שתרצי אותי!"
אין אין איזה חמודדדדדדדדד הוא.. חשבתי לעצמי! חייכתי אליו! הוא חייך ויצא מהחדר.. אמרנו שוב לילה-טוב! והלכנו לישון..
בבוקר קמתי לצלילי ילדים שריםם!!
פתחתי עינים וראיתיא ת כל החב'רה שלי בחדר!! כמה טוב שיש חברים אמיתים!
וחברים אמיתים רואים בשעת צרה.. וברגעים הכי לא טובים!
דיברנו צחקנו ואז שמענו צעקה!
"מה אתה עושה פה לעזאזל?!?!?!?!?!?!?!?"..
מישהו דחף את כל הילדיםש והם התחילו לצעוק עליו ולצרוח ולא הצלחתי לשמוע את הקול שלו כדי לזהות אותו!
אבל אז.. אז הוא עבר כבר את כל הילדים.. וראיתי מי זה! הייתי בהלם.. פתחתי עינים ופה!! לא יכולתי להאמין כמה חוצפה יש לבנאדם!!
זה היה .. 😮 😮 😕 😕
פופו?!
המשךךךךךךךךךך!~!~!
QUOTE (L-I-T-A-L @ 21/03/2005) פופו?!
המשךךךךךךךךךך!~!~!
😕
פופוו.. מן הסתם.. חחחחחחח..
המשששששששששך זה כזה יפפהה.. ועופררר כזה מושלללםם.. חחחחחחחחח
פופו??
סיפור ממש י-פ-ההההה
ץמשיכיייי
אוהבת*-*אולוש*-*
איזה חמוד עופררררררררררררררררר
וזה בטח היה פופו הבן זונה