בננות אני ממשיכה..
חמודות שלי אני צריכה שתגידו לי אם אני מעבירה את הארועים מהר מידי.. אם להתעמק בהם יותר הז ממש ממש חשוב לי!! תודה!!
פרק 24- בית-חולים!
בכיתי לא רצח אבל בכל זאת בכיתי.. לא ממש הבנתי למה..
ואז הרגשתי שמישהו מכסה לי עם היד את העיניים ואז.. ואז הוא כיסה לי גם את הפה!
הרגשתי לאט לאט שאין לי אוויר.. ניסיתי להתנגד להישתחרר אבל האחיזה שלו הייתה ממש ממש חזקה אפילו לא יכולתי להסתכל אחורה כדי לראות אותו כי הוא כיסה לי את העיניים לא יכולתי יותר האוויר כבר נגמר לי ניסיתי לעשות משהו לא יודעת מה אבל ממש ממש השתוללתי אבל לא היה לי כוח כבר לא היה לי אוויר..
לאט לאט התחלתי כבר ממש ממש לפחד.. ואז הרגשתי איך הגוף שלי נהיה יותר ויותר חלש!
והתעלפתי! נדמה לי!
כשקמתי הייתי בבית חולים!
הרופאה נכנסה לחדר בדיוק..
"אוו חמודה התעוררת?" אמרה הרופאה.
לא הבנתי מה הולך פה! " מה ? מה אני עושה פה? " שאלתי..
"חברים שלך הביאו אותך לפה הם טענו שאיבדת את ההכרה!" היא אמרה לא מודאגת בכלל! התעצבנתי!
"כמה זמן הייתי מחוסרת הכרה?" שאלתי..
"ת'אמת הרבה זמן! יחסית! שעתיים!"
"שעתיים???????????????.. " צרחתי! אוי ואבוי..
"ויש פה מישהו בחוץ?"
"כן! ההורים שלך אחים שלך! ועוד חברה שלך..וחבר שלך"
"חבר??" לא הבנתי.. אין לי חבר!
"כן! הוא עם שיער שטני כזה בלונדיני.."
"עפרר!!"
"אם את אומרת.." כנראה הרופאה לא הבינה למה אני לא זוכרת מי זה חבר שלי!
"ואני יכולה לראות אותם? "
"כן! ההורים שלך יכנסו עם האחים שלך ואחרי זה החברים טוב?"
"בסדר! אין בעיה!"
אחרי כמה דקות אחדות ההורים שלי שאנל ונועם נכנסו לחדר שלי..
"מאיוש.. איך את מרגישה?" שאלה אמא..
" אני מרגישה הרבה יותר טוב!" אמרתי..
"מאיוש למה זה קרה לך?? את זוכרת??" שאל אבא דואג!
זכרתי! אבל לא רציתי שההורים שלי ידעו! וידאגו יותר! " לא לא אבא אני לא זוכרת.. אני זוכרת רק שלא הרגשתי טוב.. למה מה אמרו לכם פה? "נלחצתי..
"אמרו לנו שזה כלום זה חוסר אויר ואת תהיהי בסדר גמור!" אמא אמרה..
"מאיוצקה.. דאגנו לך!" צעק נועם! איזה אח חמודי יש לי! חחחחח..
"אתם לא צריכים לדאוג לי הכל בסדר.. כבר מאוחר מאוד.. אולי תלכו הביתה לישון.. מחר יש לנועם ושאנל לימודים לא?"שאלתי..
"כן! אבל אני נשארת איתך!" אמרה שאנל..
"תודה שאנל אבל זה בסדר מקסימום תבואי אחרי הביה"ס.. למרות שאני כבר הישתחרר אני מאמינה.."
"את רוצה שמישהו ישאר איתך? אני ?אבא? שאנל?"אמא שאלה..
"איי או אני!" צעק נועם!
"נועם תפסיק לצעוק! אתה בבית-חולים! " אבא אמר לו!
"טוב טוב .." חחחחח צחקנו נועם ואני איזה שובבון הוא!
"לא אמא זה בסדר מקסימום טל תישאר איתי..אני אדאג שהיא תודיע לאמא שלה גם!"
"או.קי.. ואני אודיע לאמא שלה זה בסדר!"
"או.קיי.."
"ביי בינתיים נתראה מחר" כולם אמרו והלכו..
אחרי כמה דקות טל ועפר נכנסו לחדר בריצה!!
דיברנו קצת אמרתי לה שאמא שלי תודיע לאמא שלה! ועפר אמר שהוא הודיע כבר לאמא שלו והוא נשאר גם! שמחתי! 😊 ..
אני אשים המשך היום יותר מאוחר אני מצטערת שזה המשך כל-כך קצר! פשוט מתחיל עכשיו קיץ נצחי.. אוהבת אתכם! 😊 ..
בפרק הקודם רשמתי שמישהו כיסה את הפנים וסורי התוונתי לעיניים פה שיניתי.. *





