פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי *~^~* מה יהיה הסוף?!?!*~^~*...

*~^~* מה יהיה הסוף?!?!*~^~*

✍️ maayan-t 📅 17/01/2005 18:27 👁️ 6,147 צפיות 💬 359 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 20 מתוך 24
בננות אני ממשיכה..
חמודות שלי אני צריכה שתגידו לי אם אני מעבירה את הארועים מהר מידי.. אם להתעמק בהם יותר הז ממש ממש חשוב לי!! תודה!!


פרק 24- בית-חולים!
בכיתי לא רצח אבל בכל זאת בכיתי.. לא ממש הבנתי למה..
ואז הרגשתי שמישהו מכסה לי עם היד את העיניים ואז.. ואז הוא כיסה לי גם את הפה!
הרגשתי לאט לאט שאין לי אוויר.. ניסיתי להתנגד להישתחרר אבל האחיזה שלו הייתה ממש ממש חזקה אפילו לא יכולתי להסתכל אחורה כדי לראות אותו כי הוא כיסה לי את העיניים לא יכולתי יותר האוויר כבר נגמר לי ניסיתי לעשות משהו לא יודעת מה אבל ממש ממש השתוללתי אבל לא היה לי כוח כבר לא היה לי אוויר..
לאט לאט התחלתי כבר ממש ממש לפחד.. ואז הרגשתי איך הגוף שלי נהיה יותר ויותר חלש!
והתעלפתי! נדמה לי!
כשקמתי הייתי בבית חולים!
הרופאה נכנסה לחדר בדיוק..
"אוו חמודה התעוררת?" אמרה הרופאה.
לא הבנתי מה הולך פה! " מה ? מה אני עושה פה? " שאלתי..
"חברים שלך הביאו אותך לפה הם טענו שאיבדת את ההכרה!" היא אמרה לא מודאגת בכלל! התעצבנתי!
"כמה זמן הייתי מחוסרת הכרה?" שאלתי..
"ת'אמת הרבה זמן! יחסית! שעתיים!"
"שעתיים???????????????.. " צרחתי! אוי ואבוי..
"ויש פה מישהו בחוץ?"
"כן! ההורים שלך אחים שלך! ועוד חברה שלך..וחבר שלך"
"חבר??" לא הבנתי.. אין לי חבר!
"כן! הוא עם שיער שטני כזה בלונדיני.."
"עפרר!!"
"אם את אומרת.." כנראה הרופאה לא הבינה למה אני לא זוכרת מי זה חבר שלי!
"ואני יכולה לראות אותם? "
"כן! ההורים שלך יכנסו עם האחים שלך ואחרי זה החברים טוב?"
"בסדר! אין בעיה!"

אחרי כמה דקות אחדות ההורים שלי שאנל ונועם נכנסו לחדר שלי..

"מאיוש.. איך את מרגישה?" שאלה אמא..
" אני מרגישה הרבה יותר טוב!" אמרתי..
"מאיוש למה זה קרה לך?? את זוכרת??" שאל אבא דואג!
זכרתי! אבל לא רציתי שההורים שלי ידעו! וידאגו יותר! " לא לא אבא אני לא זוכרת.. אני זוכרת רק שלא הרגשתי טוב.. למה מה אמרו לכם פה? "נלחצתי..
"אמרו לנו שזה כלום זה חוסר אויר ואת תהיהי בסדר גמור!" אמא אמרה..
"מאיוצקה.. דאגנו לך!" צעק נועם! איזה אח חמודי יש לי! חחחחח..
"אתם לא צריכים לדאוג לי הכל בסדר.. כבר מאוחר מאוד.. אולי תלכו הביתה לישון.. מחר יש לנועם ושאנל לימודים לא?"שאלתי..
"כן! אבל אני נשארת איתך!" אמרה שאנל..
"תודה שאנל אבל זה בסדר מקסימום תבואי אחרי הביה"ס.. למרות שאני כבר הישתחרר אני מאמינה.."
"את רוצה שמישהו ישאר איתך? אני ?אבא? שאנל?"אמא שאלה..
"איי או אני!" צעק נועם!
"נועם תפסיק לצעוק! אתה בבית-חולים! " אבא אמר לו!
"טוב טוב .." חחחחח צחקנו נועם ואני איזה שובבון הוא!
"לא אמא זה בסדר מקסימום טל תישאר איתי..אני אדאג שהיא תודיע לאמא שלה גם!"
"או.קי.. ואני אודיע לאמא שלה זה בסדר!"
"או.קיי.."
"ביי בינתיים נתראה מחר" כולם אמרו והלכו..

אחרי כמה דקות טל ועפר נכנסו לחדר בריצה!!
דיברנו קצת אמרתי לה שאמא שלי תודיע לאמא שלה! ועפר אמר שהוא הודיע כבר לאמא שלו והוא נשאר גם! שמחתי! 😊 ..



אני אשים המשך היום יותר מאוחר אני מצטערת שזה המשך כל-כך קצר! פשוט מתחיל עכשיו קיץ נצחי.. אוהבת אתכם! 😊 ..

בפרק הקודם רשמתי שמישהו כיסה את הפנים וסורי התוונתי לעיניים פה שיניתי.. *
המשששששששששששששששךךךךךךךך
דחוף מהר
אני שונאת את פופו...ואני רוצה את עפר הוא חמודדדדדדדדדדדד
אלוווווף.. הלוואי היא תהיה עםם עופפרר.. איזה חמוווד הואא..
ונראה ליי שפופו עשה לה את זה.. זה ההתחלה של התוכנית שלו.. ונראה לי הוא בכלל לא מאמין לשרון..
מושלםםםםם
המשך דחוווףףף



שלי
ווא ימי זה המשוגעע הזה.. פופו??
סיפור מושלם!!!
תמשיכייי

אוהבת*-*אולוש*-*
לא דעת מה הקטע הייתה שהיא תתעלף נו היא הייתה שעתיים בבית חולים..ו..??

יאלה הבטחת המשך ךךך נווו המזשךךךךךךךך
תודה על התגובות אני תכף ממשיכה.. ומורנוש מאמי לא הבנתי..
לא יודעת מה איתכן אבל לי הבטיחו המשך
יואווו טוב הסיפור שלך מדהים!!
עכיו ישבתי לקרוא את כל העמודים!!!
הוא ממש ממש יפה!!
ואני ממש ממש מחכה להמשך (:

מואאאאאאאאאאאאה (:
חח סורי אני אוכלת.. ותשאלו את מורנוש אפילו שאני אוכלת ממש ממש לאט!! חחחחח..
וואי כמה זמן לא קראתי ת'סיפור הזה...
קראתי עכשיו בערך מעמוד 8 וזה מ=ה=מ=ם...

תמשיכיי...
המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הממשךךךךךךךךך דחוווףףףףףףףףףףףףףףףףףףף...
המשךך מותקק'
איזה מהמםםםםםםםםם
אני לא מאמינה שהפסקתי לקרוא את הסיפור!!!!
המשך ומהרררררררררר!!!!!!

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך