יאלה המשך יאלה המשך מהר!!
חחחחחחח קראתי את ההמשך ואני כבר מאחרת לבצפר..
שיהיה לכולם יום נעים..
ואני רוצה המשךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
עדיין אין המשך נו כברררררררררררררררררררררררררר
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אני ממשיכה מתוקות שלי..
פרק 23- נקמה מתוקה!
"הלו??" אמרתי..
" אני שונא אותך! פשוט שונא אותך!" מה?? מי זה?!?! ..
" מי זה???? מי אתה??????" שיואו איך נלחצתי..
"מי זה? זה הסיוט של חייך!"
"מה ? מה? נו מי זה?" פה כבר התחלתי לרעוד!!
"אני מבטיח לך שלא תשכחי אותי! כי בגללך אני מסוכסך עם רוב החבר'ה!וחברה שלי נפרדה ממני!"
"מי זה?????????????????".. צרחתי!!
"זה פופוו!! " הוא אמר וניתק!
אני לא מבינה מה עשיתי? הוא זה שבגד בי! עד אותו יום לא הבנתי באמת מי זה פופו! וזו רק ההתחלה!
רגע?? אז היא נפרדה ממנו?? חשבתי! יישש זה טוב!! חייכתי לעצמי וניקיתי את הכלים ונכנסתי לנוח קצת!
בערך ב-7 בערב קן התקשרה אלי אמרתי לה על פופו והיא אמרה לי.." יופי עכשיו נוכל לעשות מה שרצינו!"
"מה?? מה קרציתם? ומי זה רציתם בכלל?? קרןןן??"..
קרן צחקה ואמרה לי "שרון ואני החלטנו לסובב את פופו.."
"מה??.." לא הבנתי כלום!
" את עוד תראי! אה ודרך אגב אם כבר מדברים על פרידות.. עפר נפרד סופית מחברה שלו!"
"כן?? מסכן אמרתי! טוב אני זזה להתקלח כי נפגשים היום את יודעת?" "כן אני יודעת!" אמרה קרן וניתקנו במקלחת וכשהתארגנתי ממש שמחתי שמתי מוזיקה כי הייתי מאושרת!! ובמיוחד כי עפר נפרד מחברה שלו! אבל למה בעצם אני שמחה?!?!..
הלכנו ישבנו בגינה היה ממש מצחיק באתי עם מצב רוח והתחלתי להשתגע..
"וואי מאי את מטורפתת.." אמר עפר
התסכלתי עליו וחייכתי!
"הצלחתי להצחיק אותך?" שאלתי אותו.. וכולם מסתכלים עלינו.. ומחייכם! חח שרוטים!
"כן בטח!" הו אמר וחייך!
" יופי אני שמחה! אם אחרי היום שעבר עליך הצלחתי להצחיק אותך אני מאושרת!"
"את מדברת בגלל חברה שלי ?? לשעבר! -הוא צחק!- זה בסדר גם ככה לא כזה אהבתי אותה! זה היה סתם! "
חייכתי אליו "בוא!" משכתי אותו מהיד!
" מה?? מה קרה?? הוא שאל!
" מה מה קרה?? תעשה לי שק קמח! יאללה! "
"את רוצה שק קמח?? את בטוחה?? את עוד תתחרטי על זה!"
" אני בטוחה! אני לא אתחרט!"
"טוב אם את אומרת!" הוא עשה לי שק קמח והתחיל לרוץ ולרוץ ואני צעקתי כמו משוגעת!
"איייי.. יותר לאט אני אפולללללללל.. עפרררררררר"..
"מתחרטת??" הוא צעקק..
"ככןן!! ככןן!! " צרחתי!
"טוב אז תצעקיי.. עפר אני אוהב אותך! " אני השתתקתי! וואי איזה מזל שאנחנו רחוקים כבר מכל החב'רה!
"עפרררררר אנייייייי חולההההההההההה עליךךךךךךךךךךך!!!!!!!" צרחתייייייייי..
"לא לא! זה לא מה שאמרתי! "
"נו עפררררר.. "
"אה אה תצעקי או שאני ממשיך לרוץ!" התחלנו לצחוק!!!!!! ואז הוא עצר תפס אותי הקריב אותי קרוב קרוב אליו! ובא לנשק אותי..
"עפר לא! " התרחקתי.. יותר נכון ניסיתי להתרחק כי הוא תפס אותי חזק!
"עפר אתה מכאיב לי! " הוא הרפה ממני קצת כדי שלא יכאב לי!
"את אוהבת אותי אל תגידי שלא! אני רואה את זה בעינים המשגעות האלו שלך"..
"עפר החבר'ה מחכים לנו בוא נלך.." התחלתי ללכת לכיון שומעתי את עפר אומר לי " בטח! הכי טוב זה להתחמק ולברוח!" לא התייחסתי המשכתי ללכת ואז שמתי לב שהוא רץ אחרי כולו צוחק התחלתי לרוץ ואז הוא תפס אותי והרים אותי ורץ כמו מגע וצעק..
"ילדה כוסית למכירה! ילדה כוסית למכירה! מי רוצה ? מי רוצה? ".. כבר היינו ליד כולם! וכולם צחקו!
"מה לאן נעלמתם אה??" שאלה קרן..
"שמעי היה לנו 'עיסוקים' מאחורי השיחים!" עפר הסתכל עליי וצחקנו!!
"טוב מאיוש בואי נלך כבר מאוחר.. קרן שרון דנה אתן באות? עוד מישהו בא?" אמרה טולטול..
"אני באה!" אמרה קרן!
"אני נשארת עוד קצת!" אמרה דנה
"גם אני! " אמרה שרון..
"טוב יאללה בואיי" אמרתי הן קמו והתחלנו ללכת..
"אאיי מאי טל קרן.. חכו לי אני בא!" צעק עפר ובא!
כל הדרך דיברנו וצחקנוו.. לאט לאט כולם נכנסו לבית שלהם ואני נשארתי לבד.. כשעליתי הביתה מול הדלת שלי היה פתק לבן והיה רשום עליו ' הסיוט של חייך מתחיל מעכשיו!'
אוי לאא.. זה פופו.. הוא היה רציני.. הוא משוגע מה יש לו??.. לקחתי את הפתק נכנסתי הביתה נכנסתי לחדר שמתי אותו במגירה והתקשרתי לטלוש.. סיפרתי לה הכל ואז לקרן..
יום למחרת בבי"הס בשעה האחרונה שרון רצה אלי וצעקה לי.. "יש לי חבר!" כל-כך שמחתי! "מי זה??" צעקתי לה בחזרה.. אבל היא כבר הייתה לידי חח..
"פופו!""מההההה??" וישר הבנתי.. " זה התרגיל שלך ושל קרן אה??..".. "כן!! תראי פופו ממזמן רצה אותי! את יודעת שהוא היה מאוהב בי מעל שנה וחצי.. אז הנה הוא יתאהב בי שוב! וקרן סיפרה לי על מה שהוא עשה לך! אני אוציא ממנו מה הוא הולך לעשות לך אספר לך ואת תהיהי כבר מוכנה!" צחקנווווו..
"אבל רגע מתי כל זה קרה??" שאלתי אותה.. הייתי ממש סקרנית! "אתמול כחזרתי הביתה ראיתי אותו יושב בגינה מול הבית שלך!" "בגינה ? מוך הבית שלי? כנראה הוא בדק שאני באה הביתהה.."..
"כנראה! אבל אל תדאגי טוב תקשיבי ככה זה היה.. " שרון סיפקה לי הכל שהם ישבו והיא נישקה אותו.. וואי איזה אומץ יש לה! ואז שהיום הוא בא ואמר לה אם היא רוצה להיות חברה שלו.. איזה ילד קטןן חח..
אני מקווה שאני לא מסבכת אותן!! :-/
חזרתי הביתה אכלתי וישבתי על המחשב. ופתאום המחשב השתגע הCD נפתח ונסגר כל מה שפתחתי נסגר עלו לי הודעות! ' זה סופך!' ו.. ' את הרסת לי את החיים.. עכשיו אני אהרוס את שלך!' .. וכל מיני כאלה!!
נלחצתי אבל הבנתי שזה היה פופו אז סגרתי את המחשב והלכתי לנוח.. כשבערב נפגשנו בגינה פופו גם בא.. בגלל שרון!
ואז שרון באה אלי ואמרה לי " אחרי מה שעשית לי היום אנ י לא רוצה לראות אותך לשמוע ממך אל תתקרבי אלי.. אני שונאת אותך!" ואז נישקה את פופו..
הבנתי שהכל חלק מהמשחק אבל שאר החב'רה לא הבינו!
"מה ? מה קרה?" שאל אורן!
"מה קרה אתה שואל? אולי תשאל את הזבללללל הזאת?!?!" ..
והתווכחנו והתווכחנו.. זה היה כזה מצחיק לא יכולתי להתאפק! ופופו בצד ישב והיה מרוצה! מטומטם אחד!
קרן לקחה אותי לצד ואמרה לי..
"היא גילתה הכל! מה הוא הולך לעשות לך.. והמיוחד מהו הצעד הבא שלו.." הייתי בשוק! היא גאונה הילדה הזאת!
"אז?? מה הצעד הבא??".. שאלתי כולי חייכתי!
"את בטוח שאת רוצה לשמוע??.." קרן נראתה לחוצה!
ירד לי החיוך! " אני רוצה לשמוע -היה שקט איזה 10 שניות!- ננוו??.. אז מה הצעד הבא??.." ..
הנה ההמשך! מקווה שאהבתם! אוהבת אתכם! ותודה רבה רבה על התגובות! 😊 ..
מהההה הצעדדדדד הבאאאא?? יאא מה הבןן זונה הזההה הולך לעשוותת לההההההה????
איזההה חראאאא איככככככככ...
חחח וואה וואה נכנסתייי לזההה..
ה-מ-ש-ךךךךךךך איזה מתחחחחח
מאמאי המשך רק מחר חח..
וכנסי לעמוד השירים שלי! כנסו כולם!
המשךךך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
נוווו מה הצעד הבא??
אני גם רוצה לדעעתת!! חח...
המשך דחוווףףף
סיפור מדהייםם!!
אוהבת המונים שלי!
ואאאאאאאיייי המשך דחוף מה הבן זונה הולך לעשותתתתתתתת??????????