סיפור מהמםםםםםםםם מאמי המשךךך דחוףףףףףףףףףףףףףףףף
אם היא הייתה חברה אמיתי היא הייתה אומרת וכנראה שהיא לאט!
המשךך
איזה מתוקות אתן!
תודה על העצות מה לעשות על טל.. אבל הסיפור פחות או יותר גמור לי.. בראש כמובן! חח..
תודה רבה רבה על כל התגובות.. אני תכף שמה המשך! 😊 ..
אוהבת אתכןן.. 😊 ..
נו...
המשך בבקשההההההההההההההההההה
QUOTE (ShiRaN_4 @ 07/03/2005) נו...
המשך בבקשההההההההההההההההההה
😕
QUOTE (L-I-T-A-L @ 07/03/2005) איזה יפהההה
המשךךךךךךך
=)
אני שמה המשךך.. 😉 😂
פרק 21- קוראת בקלפים..
איך שהשיר נגמר שמעתי את שאר השירים לא יכולתי להפסיק לבכות.. ולאט לאט נרדמתי..
יום שבת עבר עליי בדיכאון רציני.. היו לי 50 הודעות באיסיקיו מטל..40 מפופו..
בפלאפון 20 מטל..ואיזה 5 מפופו..
ושיחות 7 מפופו ואיזה 100 מטל.. אוי שיעזבו אותי.. לא יצאתי מהמיטה כל השבת רק לאכול לשירותים ולמקלחת..
והלכתי לישון מאוחר מאוד.. מה אני יעשה לא הצלחתי להירדם מרוב מחשבות מציקות!
ביום ראשון קמתי בבוקר ותפס אותי כאב ראש ענקק..
"מאי?? כבר קמת??" אמא צעקה מהסלון.. אוי רק היא על הבוקר חסר לי..
"כן קמתי! אבל אני חוזרת לישון אני לא מרגישה טוב בכלל!" צעקתי אליה בחזרה..
אמא נכנסה איל חדר ובדקה עם יש לי חום.. " את לא חמה אין לך חום.. זה סתם תירוץ נכון? זה בגלל שהלכת לישון כל-כך מאוחר".. " אוי אמא עזבי אותי אני לא מרגישה טוב" צעקתי.. ואמא נעלבה.. אוףף למה תמיד אני עושה הכל לא טוב??..
"טוב אםא ת רוצה לא ללכת לביה"ס היום אני רוצה שתלכי לקנות כמה דברים לאחיך לגן..אני אביא לך את כתובת המקום כסף ותנסעי במונית".. אמא דרשה!
"אני לא מרגישה טוב.. את יודעת מה זה לא מרגישה טוב?? אני לא יכולה ולא רוצה לצאת מהמיטה!" אמא הביטה עליי במבט נעלב ועצבני..
"טוב טוב אני אלך.." קמתי בעצבים נכנסתי למקלחת אחרי זה התלבשתי בטרנינג אספתי לסתם קוקו לא התאפרתי ולא כלום לא היה בא לי.. הלכתי למטבח לקחתי כדור תכסף תרשימה ואת הכתובת והלכתי..
"ל..רגע.."הסתכלתי בדף.. "ליוספטל 22.." אמרתי לנהג מונית.. והוא התחיל לנסוע.. כל הנסיעה הסתכלתי מהחלוןן חשבתי.. וואי כמה אני יכולה לטחון את הדברים האלה?? אוף!! אבל אני לא מאמינה איך הם יכלו לעשות לי את זה?!?! איך??..
"טוב הגענו.. זה יוצא..14 שקל".."טוב תודה" אמרתי והבאתי לנהג את הכסף ויצאתי..
חיפשתי את החנות .. אוי הנה היא! הלכתי באתי לעבור את הכביש..
"אהההההההההההההההההה.." צעקתי.. " מטומטם אחד!" איזה נהג מטורף הוא עוד שניה דרס אותי..
עברתי את הכביש עליתי את ה-3 וחצי מדרגות לחנות ואיך שהגעתי למדרגה האחרונה עיקמתי את הרגללל.. "אייההה איזה כאביםם.. ועצבים!" " חמודה את בסדר?" פנה אלי איזה מישהו בן 20 ומשהו..
"מה אתה רוצה?" אניתי בעצבים.. " שאלתי אם את בסדר כי אני רוצה שעיקמת את הרגל.." הוא ענה..
"אני בסדר תודה! " עניתי רגועה ונכנסתי לחנות..
לקחתי את כל מה שצריך שילמתי ויצאתי מהחנות..
נכנסתי לאיזה מכולת שהייתה שם וקניתי לי קולה ושוקולד.. יאמיי.. לפחות משהו מתוק ביום מסריח כזה!
הלכתי לי ברוע מזמזמת את השיר "עד אליה" של יוסי אזולאי..
%&$#@ בווםם!! @#$&% הכול נפל לי מהידיים השוקולד הקולה נשפכה הכלל!!
" יואו איזה עצביםםםםם" אמרתי והרמתי את הראש..
"אני מצטערת לא התכוונתי.." אמרה איזה בסביבות ה-35 לחייה..
"לא התכוונת? יופי פעם הבאה תסתכלי לאן שאת הולכת.. ואם את רוצה אני אקנה לך משקפיים כדי שיהיה לך יותר קל!" הוצאתי על האישה את כל העצבים שלי..מסכנה!
"שוב.. אני מצטרעת.. ומתוקה אני רואה שעובר עלייך יום לא טוב.. אם את רוצה אני עובדת במיסטיקה ואני יכולה לפתוח לך בקלפים.." מה? היא מנסה להרוויח ממני? " מצטערת.. אין עליי כסף!" והמשכחתי ללכת! " אני אל ביקשתי כסף!" היא אמרה.. הסתובבתי אליה ואמרתי לה " או.קיי .. ו.. אני מצטערת פשוט באמת עבר עלייי יום.. בעצם.." " ששששש.." עצרה אותי האישה.. " את אל מתכוונת לספר לי נכון? אני אמורה לגלות את זה דרך הקלפים"..
הגענו אליה הביתה קצת חששתי כי אני לא מכירה אותה אבל איך שנכנסו נרגעתי המבית שלה כולו מיסטיקה וריח של קטורת כל-כך יפה.. ואיזה ריח טוב!
התיישבנו והיא הוציאה לי את הקלפים.. " תאי מתוקה כדי שלא תגידי שלא אמרתי לך מה שאני אומרת לך לא מחויב להיות אמיתי.. וזה לא קלפים שאני אומרת לך את העתיק זה קלפים שאת שואלת אותי שאלה ואני עונה לך לפי הקלפים.."
"אאהה.. טוב נראה לי שהבנתי.." אמרתי ת'אמת לא ממש הבנתי..
"תשאלי ככה.. 'איזה גישה אני צריכה לאמץ כדי ש..' ואז תשאלי.. "
היא פרסה אךת הקלפים הפוכים זה 2 סוגים של קלפים..
חשבתי לא הרבה זמן כי יש לי הרבה מה לשאול אותה ..
"טוב.. איזה גישה אני צריכה לאמץ כדי להבין למה חברה הכי טובה שלי ממש הנפש התאומה שלי הסתירה ממני משהו המון זמן.."
הוצאתי קלף כזה וקלך כזה..
בקלף המסגרת היה רשום חכם ובקלף תמונה היה נהר מצדדיו דשא היה קשת בענן בסוף ובהתחלה גשר ..
"או.קיי מעניין מאוד.. תראי מתוקה.." "מאי.. קוראים לי מאיי.. " " חח או.קיי תראי מאי.. הקלפים אומרים שאת חייבת להיות חכמה חייבת את חייבת לחשוב טוב טוב על הדברים לפני שאת עושה אותם תראי אולי לא הכל טוב ויפה אבל אם תשימי לב לפני הקשת בענן יש גשר תחשבי בחוכמה אולי לחברה שלך היה הגשר זה שהיא לא יכלה לספר לך את מה שהיא ידעה בגלל משהו! אבל זה יכול להיות ההפך שהגשר הזה אומר שהיא מנסה כמו שמטפסים על גשר היא מנסה לטפס עלייך אולי יש לה אינטרסים" וואי זה כזה מוזר ונכון! " הדבר השני לא יכול להיות כי יש לה חבר הרבה זמן והם ממש ממש מאוהבים אני בטוחה בזה! " אז הנה ענית לעצמך על השאלה! חייכתי אל האישה היא הייתה כל-כך נחמדה!
שאלתי עוד כמה שאלות על פופו עידן עפר על המשפחה על הלימודים ממש המון המון שאלותת..
" טוב אני חייבת לזוז היה נורא כיףף.. ועזרת לי מאוד.." אמרתי לאישה וחייכתי..
" את מוזמנת אלי תמיד.. אה חכי" היא הלכה שניה וכשהיא חזרה היא אמרה לי " קחי.. שוקולד! על זה שהפלתי לך את שלך!" " לא תודה זה בסדר(היא ממש התעקשה אז לקחתי בסוף! איזה פאדיחות!).. וכנראה שהיית צריכה להיתקל בי אה?? חח.. טוב ביי תודה! " " כנראה.. ביי".. אמרה האישה ואני הלכתי..
הזמנתי את עפר.. הנהג מונית!
נענו והוא אמר שאני רנאית קצת יותר טוב.. יותר מאושרת.. חייכתי ואז הגענו עליתי הביתה היה 11:30 בערך!
שמתי על שולחן את הכל! ונכנסתי לישון.. וואי איזה יום עבר עליי אני חייבת לישון לפחות קצת..
"אוי דווקא עכשיו הטלפון בבית מצלצל?" קמתי ועניתי..
" הלו??.. הלו??.. נו מי זה? אין לי כוח!" היה שקט ואז ענו..
"מאי.. "..
אוי שיט מה לעשות מה להגיד.. זה..
זה.......?
המשך דחוףף!!!
סיפור מושלםםם!!
אוהבת המונים שלי!
זה?
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
זה????????????? 😮
המשך דחוףףףףף
יאללה נו המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
טוב כפרותת.. אני ממשיכה..
סורי רציתי להמשיך לפני זה אבל זה עשה לי שגיאה!
תודה על כל התגובות! אוהבת אתכם! 😊 ..
פרק 22- בין אהבה לשנאה יש חבל דק!ולהפך!
"אוי דווקא עכשיו הטלפון בבית מצלצל?" קמתי ועניתי..
" הלו??.. הלו??.. נו מי זה? אין לי כוח!" היה שקט ואז ענו..
"מאי.. "..
אוי שיט מה לעשות מה להגיד.. זה..
טל!!
"כן טל?" אמרתי אחרי שעה שחשבתי מה לעשות!
"אני צריכה לדבר איתך.."היא אמרה כולה מבואסת.. אוףף אני לא אוהבת לשמוע אותה ככהה.. אבל היא שיקרה לי וזהו!
"כן?? יופי שאת צריכה..אני לא רוצה לדבר איתך! את פגעת בי אפילו יותר משפופו פגע ביי.." אמרתי בעצבים..
"אני יודעת.. ואני מצטערתת.. באמת מאי את לא יודעת כמה שאת חשובה לי.." היא אמרה..
"אולי אני לא יודעת את זה אבל אני יודעת שאת לא חברה אמיתי.. טוב אני בדיוק הולכת לנוח קצת.. עבר עליי י ם קשה..ביי.." אמרתי ובאתי לנתק אבל אז שמעתי אותה מהצד השני..
"מאיי.. זה לא היה כל-כך פשוט לספר לך.. זה פופו.." היא התחילה ללחוש..
"פופו מה?!?!" נלחצתי..
"פופו הוא איים עליי! " מה????. חוצפן! הוא איים על החברה הכי טובה שלי??..
אווווווויייייייייייייייייי.. זה מה שהקורת בקלפים אמרהה 'תחשבי בחוכמה אולי לחברה שלך היה הגשר זה שהיא לא יכלה לספר לך את מה שהיא ידעה בגלל משהו! ' ..
"מאי?? את פה?" שמעתי את טל..
" איזה חוצפן הפופו הזה הוא עוד יראה ממני.. טל.. אני מצטערת! אבל חבל שלא סיפרת לי את זה מקודם! ותקשיבי למשהו את לא תאמיני.." אמרתי
"אני שמחה שזה נסגר כבר.. הייתי זקוקה לך.. אפילו לא הלכתי לביה"ס בגללך מרוב שהייתי מבואסת.."
"חח כמו ששמת לב גם אני! את מקשיבה לי? יש לי משהו לספר לך!" אמרתי מהר כדי שתשמע לי כבר..
"כן כן בטח אחותי..ספרי!"
סיפרתי לה על כל היום שעבר עליי אתמול עם עידן ועל מה שקרה היום עם הקוראת בקלפים היא הייתה בשוק!
החלטנו להיפגש אחרי צהוריםם ניתקתי את הטלפון והלכתי לישון קצתת..
"מאי?? יש לך אורחת!" אבא בא אל החדר שלי ואמר לי..
כולי חצי שינה.. "זו טל אני יודעת שתיכנס!"
"לא זו לא טל.. היא אמה שקוראים לה קרן"..
קפצתי מהמיטה!! קרן?? מה היא עושה פה רצתי מהר לסלון לא ראיתי אותה!
"איפה היא??????" צעקתי.. " מאיוש? תירגעי! היא אמרה שהיא מחכה לך למטה! מאי קרה משהו??.."
"לא זה בסדר.. פשוט.. לא ראיתי אותה הרבה זמן אני יורדת אליה.."
"טוב ותעלי מהר כי טל התקשרה והבנתי שאתן עוד עשרים דקות יוצאות!" אמרה אמא..
"עשרים דקות? שיט השעון לא העיר אותי.. טבו אל משנה אני יורדת.." אמרתי ורצתי למטה..
"קרן????" צעקתי כמו משוגעת!
"אני פה!" הסתובבתי וראיתי אותה!
"מה את עושה פה?? אין לך בושה לבוא אלי הביתה??" צעקתי עליה!
"לא! תאמת שאין לי! רציתי ללמד אותך לקח! שאלי לא מדברים מסריח כמו שדיברתי איתי אתמול!" היא אמרה.. מאיימת עליי! חוצפנית! אין לה מושג אם מי היא מתעסקת! 😠 😠
"אויי מה קרה?? עשיתי לך פאדיחות אתמול מול כל הקניון.. מסכנה שלי!"אמרתי לה בזלזול!
"לי? פאדיחות?!?!.. פפחח.. את לא יכולה! לי בחיים לא עודים פאדיחות תביני שום דבר שתגידי לא ישפיע על אף-אחד!" היא אמרה איזה מתנשאה!
"אה נכון שכחתי את ה'מלכה'.. איך יכולתי לשכוח?!?!"
"אני לא מלכה אבל אני יותר טוב ממך! תראי מה זה חבר שלך בגד בך! וזה לא הראשון!"
"לא הראשון?? מי עוד בגד בי אה?!?!" צעקתי!
"מי?? אאממ.. עידן! ועפר אומר לך שהוא אוהב אותך אבל הוא לא! תביני את שרמוטה אז כולם רוצים אותך! רוצים?? אם אפשר לקרוא לזה ככה!" היא אמרה..
"עידן לא בגד בייייייייי.. ועפר..... אם הוא אוהב או לא לא אכפת לי!"
"באמת לא אכפת לך?!?!"
הסתכלתי עליה כמה שניות ואמרתי לה ..
"לא.. אל אכפת לי.."
"מוזר לקח לך הרבה זמן לחשוב על זה! זה אומר משהו"
" כן זה אומר משהו! חשבתי כמה.. כמה.. אני מרחמת עלייך!"
"מרחמת עליי? אני אמורה לרחם עלייך!"
" ממש לא אל תרחמי עליי.. החיים שלי נפלאים! אבל שלך.. ראי מה זה.. את עם מישהו שלא אוהב אותך!!"
באותו רגע היא באה ונתנה לי כזאת סטירה! השתתקתי! באתי משכתי לה בשיער והתחלנו לריב מכות אבל של רצחח..!!
ואז.. אוי לא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"קרן? קרן? מה יש לך?" שיט שיט איזה לחץ!
"מאי??????.. מאי???? מה קרה לקרן??" זו הייתה טל היא באה אליי בדיוק!
"אני לא יודעת התווכחנו ואז התחלנו לריב מכות ופתאום היא התעלפה לי!" כבר התחלתי לרעוד אמא'לה אם עשיתי לה משהו!!
עליתי מהר לבית שלי הבאתי בקבוק מים וירדתי..
שפכתי קצת על קרן אחרי כמה שניות היא התעוררה!
"מה? מה קרה לי?" קרן שאלה..
" התעלפת!" טל אמרה!
קרן קמה ובאה ללכת ואז התחילה לבכות! ממש ממש לבכות! כאילו קרה למישהו משהו!
והיא התחילה לאט לאט להיתיישב על הריצפה.. טל ואני באנו אליה..
"קרן מה קרה?? אל תבכי אני מצטערת! מה קרה?" אמרתי לה.. עדיין רועדת! איך פחדתי זה אף-פעם לא קרה לי!
"את צודקת!" היא אמרה בין הדמעות!
"במה אני צודקת?? אמרתי הרבה!" עניתי לה..
"בזה שאני שרמוטה ובזה שהוא לא אוהב אותי".. היא אמרה והתחילה יותר לבכות!
"מה?? אמרתי את זה בקטע של עצבים.. הוא אוהב אותך עובדה הוא בגד בי איתך! אות לא שרמוטה את אוהבת אותו!"..
"אני לא אוהבת אותו.. אני אוהבת מישהו אחר אני עם פופו כדי לגרום למי שאני אוהבת לקנא! והוא לא אוהב אותי וסורי הוא גם לא אוהב אותך! הוא עשה לנו את זה מאותה סיבה שאני הייתי איתו.. חברה שלו לשעבר בגדה בו! גיליתי את זה היום! הם חזרו להיות ביחד!" היא נרגעה קצת!
התסכלתי על טל והיא עליי! לא ידענו מה לעשות!
" אז למה באת לריב איתי?"
"לא באתי לריב איתך באתי להגיד לך אבל לא יודעת זה פשוט נגרר אני כל-כך כועסת עליו שהוצאתי הכל עלייך! אני מצטערת!"
" אל תצטערי! ואל תדאגי! הוא ישלם על זה.. נכון טל?!?!"
קרן טל ואני חייכנו.. ואז הבנתי בדיוק מיהי קרן! ילדה מתוקה..שיש לה אהבה נכזבת אהבה לא הדדית!
עזרנו לקרן! רמזנו לזה שהיא אוהבת.. ואז הוא בא ואמר לה.. לפי הציטוט של קרן.. "קרן רציתי להגיד לך את זה הרבה זמן.. אני אוהב אותך! שש.. אל תגידי שום דבר! אני יודע שאת לא!" אתם יודעים מה היא עשתה באותו רגע?? נכון הוא הסתובב והלך היא תפסה אותו סיבבה אותו אליה ונישקה אותו! הם חברים כבר יומיים.. הרבה זמן אה?!?!.. חחחחח.. קרן גם התרחקה מספיר כי ספיר היא פאקצה שהפיעה על קרן.. היא מסתובבת עם החב'רה שלנו עכשיו.. הכל קרה כל-כך מהר!
אני באמצע ארוחת צהריים אחרי הביה"ס חושבת על הכל! כל מה שסיפרתי עכשיו! ואז היה לי טלפון..
"הלו??" אמרתי..
" אני שונא אותך! פשוט שונא אותך!" מה?? מי זה?!?! ..
" מי זה???? מי אתה??????" שיואו איך נלחצתי..
מקווה שאהבתם את ההמשך! אני אמשיך מחר .. אוהבת אתכם!