וואי תודה על כל התגובות!
אני ממשיכה..
פרק 19- פגישה מחודשת!
התכופפתי להרים את הארנק שהרגע נפל לי..
מה?? מה זה?? אתם לא מאמינים מה ראיתי למטה!
אני כל-כך בשוק זה לא יכול להיות!!!!!..
היד שלו.. היד של פופו.. על הרגל של קרן!!!!!!!
לא זה לא קורה לי פתאום הבנתי הכל.. המסיבה של אורן הוא נעלם..וספיר וקרן היו שם!
היום הוא נעלם ועכשיו זה!
קמתי בזעם וכולם הסתכלו עליי.. פופו קם ואמר לי " מה קרה?" שתקתי והסתכלתי עליו כל-כל כעסתי גם עליו וגם על עצמי ..איך יכולתי להיות כל-כך מטומטמת??..
"מאיוש? מה קרה?תעני לי..למה את מסתכלת עליי ככה?" הוא שוב אמר לי..
לא יכולתי לשלוט בזב ירדה לי דמעה ..דמעה חמה שירדה לי מהעין ישר ללחי..
&%$#@~סקלאשש~@#$%& הבאתי לו כזאת סטירה הוא נהיה אדום!
"מה אתה חושב שאני מטוטמת אה??.. לידי לידי אתה שם את היד שלך על הרגל שלה.. אין לך בושה??.. "צרחתי.. וכל הקניון הסתכל עליי.. החב'רה היו בשוק..
"רציתי להגיד לך שזה כבר לא כמו פעם ושאני רוצה להיפרד אבל לא רציתי לפגוע בך!"
"לא רצית לפגוע בי אה?? שתדע לך שאני לא אוהבת אותך בכלל אני אוהבת את.. את.. את עידן עדיין! ורגע מקודם נישקת אותי כל-כך הרבה זמן על מי חשבת עליי? או על קרן??.." המשכתי לצרוח..
"מאי תירגעי כולם מסתכלים עלינו!" הוא אמר כולו התבייש.. "שיסתכלו שידעו איזה חרא אתה!.. ואת את ישרמוטה עוד פעם אחת רק תתקרבי לידי אפילו מטר ממני את תקבלי כאלה מכות שלא תדעי מאיפה באו לך!"
לא יכולתי יותר הייתי כל-כך מושפלת רצתי ורצתי לא יודעת לאן עד שהייתי בסוף בכניסה לקניות רצתי כדי לצאת מהמקום הזה כמה שיותר מהר! ~~~בוםםםם!~~~ אאחח.. הרמתי את הראש וראיתי את.. עידן!
הוא נבהל כל-כך! ראו את זה על הפנים שלו! "מאי? מה קרה לך? למה את בוכה?" הוא אמר בלחץ!
לא יכולתי לענות לו וגם לא רציתי.. הרמתי את הראש שלי ונתתי לו חיבוק חזק חזק.. לא יכולתי לעזוב אותו.. וואי כל-כך התגעגעתי אל המגע הזה אל הריח הזה.. הוא חיבק אותי ושתק! לא שאל יותר שאלות רק הראה לו שאכפת לי ושהוא דואג לי! אחרי זה הוא לקח אותי הושיב אותי בחוץ על ספסל המשיך לחבק אותי.. שיחררתי את המגע שלו..אוי כמה שהיה לי קשה! "טוב א ני הולכת.. תודה עידן!" קמתי ואז הוא קרא לי " מאי?.. חכי רגע תשבי שניה.." אוי מה לעשות? התיישבתי! "מה?" אמרתי והראש שלי למטה!
"מה יש לך? את לא יכולה להדאיג אותי ככה! וללכת!" לקח לי כמה שניות אבל סיפרתי לו הכל הכל! הוספתי גם את כל הקטע עם עפר! "אה הבנתי.. אז אני רואה שאנחנו באותו מצב.." הוא אמר והפנים שלו נהיו עצובות " מה ?מה קרה לך?" שאלתי בדאגה! "גם אני אמרתי למישהי שאני רוצה אותה והיא דחתה אותי.." הוא אמר מסכן שלי! " מישהי?דחתה אותך? אין מצב!" חחחחח צחקנו.. שאר השיחה הייתה לא על זה סתם איך אנחנו מסתדרים וכאלה דברים.. "טוב אני רוצה ללכת הביתה לנוח קצת..אכפת לך?" שאלתי.. "לא בכלל לא! איך שאת מרגישה.. ומאי.. טוב לראות אותך שוב ולדבר איתך!" הוא אמר בחיוך מתוק כל-כך חיוך ששכחתי כבר איך נראה! "כן גם אותך טוב לראות ולדבר איתך..אז אני הולכת..ביי" אמרתי "ביי" הוא ענה לי.. באתי לתת לו נשיקה ידידותית על הלחי.. הוא הסתכל אלי והתקרב אלי לאט לאט יכולתי שוב להרגיש את הנשימות שלו את הריח של הבושם שלו את מגע היד שלו מלטפת את הפנים שלי לראות את העינים המדהימות שלו מסתכלות אליי.. התחלתי להרגיש את השפתיים שלו נוגעות בשלי! ואז..
המשך יותר מאוחר.. לאב יו אולל.. 😁 🙄
איזה סיפור יפהההההה
ההההההההממממממממששששששששךךךךךךךךך
איזה סיפור יפפפפפפפפפפפפפההה
והפופו הזה...כמו השםםם שלווו גם הוא מכוערר הבן זונהההההה
עידוו כזה מתוקקקקק יאא תחזרו!!
המשךךךךךךךךך
בתאלוששששש
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
נו המשךךךך דחוףףףףףףף
פופו זה שם מצחיק מוזר כזה בגלל זה נתתי אותו בלי שום סיבה חח..
ולא עידו מאמי עידן! חח..
ותודה על התגובות בערב אני אשים המשך! וסרי שההמשך היה כל-כך קצר! ..
לא אני רוצה עכשיו אני חייבת, פ=ל=י=ז
איזה חמוד עידן תמיד אהבתי אותו חח כבר שכחתי למה הם ניפרדו
ופופו סתם מניאק מכוער לא צריך אותו יש את עידן ועפר החמוד
סיפור מהמם המשך דחוווווווווווווף
ואז...?
סיפור מהמם!
תמשיכייי
או7הבת*-*אולוש*-*
ואאאאאאאאאזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז?
מהההרר המשששךךךך
ואז???????????????????????????
המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מאמי הם נפרדו כי היא הרגישה משהו לשי החבר הכי טוב שלו.. תקראי תפרק.. כי זה בעיקרון לא הכל! זה גם עבודה וכל מיני.. 😊.. חח..
אני יותר מאוחר אמשיך.. 😊 ..