סיפור יפההה 😁
שימי המשך נשמה..
מוואה ענקיתת
געגעתי לסיפור!
מהמם המ/שך
בערך ב-9 יהיה המשך! לאב יו..
איפפהההההה המשךךךךךךךך??
ותסבירי בקשה כי לא ממש הבנתי.. מי זה עפר מי זה פופוו?
חחח חשבתי שזה אותו אחדד.. ושתיהם נישקו אותה ו.... לאא יודעת הכל הסתבך ליייי
רגעע פיספסתי משהוו
מי זה דאמטט פופו?
חח נכה אני
אוהבבבבבת
חני 😕
סיפור יפה!!!
תמישכי......
היי אולי המשך כבר?
מחכיייים
אוההההבת חני
🙄
ברוך השם סוף סוף המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ועכשיו המשךךךךךךךךךך של הפרק ששמת מהררררר לא מאה שנההההההההה
וואייי את נהנת לעשות לנווו את זההההההה???
אני רוצההה המשךךךך ומהררררררררר
סורי.. לא הייתי פה אני הייתי בסוף שבוע בחרמון!
אני אשתדל להיות המון המון פה ולרשום אפילו כל יום 4 פרקים אם לא יותר חח..
ולמי שלא הבינה רשום שמה שלטל יש חבר ושהן התחילו להיסתובב איתם.. עכשיו פופו אוהב את מאי והם נהיו ביחד אבל אז היא מגלה שעפר גם מאוהב בה היא התנשקה עם פופו.. חכו להמשך! חח..
הנה עוד פרק.. אני מקווה שהרבה יקראו כדי שאני אוכל לשים פרק נוסף היום! ..
אוהבת אתכם.. ומי שלא מבין הבין איכשהו מההסבר שלי?!?!.. אם לא תשאלו!
פרק 17- הריב עם טולטול..
"את לא מבינה? מה את לא מבינה?.. אני אוהב אותך! עכשיו את מבינה?.. את כל-כך יפה אני לא יכול להסתכל עליך כל פעם שאני מסתכל עליך בא לי לתפוס אותך ולהביא לך כזאת נשיקה..".
כולם השתתקו במיוחד טל ואני!
"אני.. אני מצטערת עפר אם רק הייתי יודעת אולי הייתי יכולה לשנות את הכל וזה לא היה מגיע למצב הזה!"
"אם רק הייתי יודעת.. מתי הייתי יכול להגיד לך? באותו זמן שפןפן כל שניה הלך אחריך? או בשמן שאת הלכת אחריו?"..
לקחתי את עפר ודיברנו בצד! הבהרנו הכל ..יואו אני כל-כך מרחמת עליו! שטפתי לו את הפנים והוא חזר לשאר החברים..
"איפה פופו??.." שאלתי.
"אין לי מושג" אמר אורן "אולי בחוץ" אמרה שרון.
טוב אל משנה רקדנו נהנו אבל זה היה מוזר לי מאז שהתחיל כל הקטע הזה עם עפר הוא נעלם ועברה איזה שעה מאז.. טוב הוא כנראה יושב בחוץ עם איזה חבר.
"טל?..טולטול?.. טלללללללל איפה את?.." התחלתי לצעוק לאיפה טל נעלמה לי עכשיו??.. גגרר.. היא ופופו נעלמו לי בדיוק כשאני צריכה אותם.. אוףף!
אחרי כמה דקות טל באה ..
"טל.. חיפשתי אותך! תקשיבי אני זזה הביתה! אין לי מצב רוח להיות פה.."
"למה??.. יאללה בואי סיגריה ואז נלך" היא אמרה.
" טוב אני באמת זקוקה לסיגריה להירגע אני עדיין לא קולטת את כל הסיפור הזה עם עפר.. אוף למה זה קורה לי! דווקא לי יש את כל הבעיות".
"בעיות? 'אוף למה זה קורה אוף למה יש לי בעיות' תפסיקי את נשמעת כמו ילדה קטנה שלקחו את הסוכריה על מקל.. תביני שני בנים מאוהבים בך! איזה בעיות יש לך?!?! אה?!?!.. "
שתקתי מה אני יכולה להגיד לה היא צודקת! אבל בכל זאת זה לא סתם שני בנים זה פופו ו.. עפר!!!!!
"כן את צודקת! טוב עזבי בואי נסיים את הסיגריה בדרך למונית".
"מאיוש מתוקה יש לך טלפון" אמא צעקה לי.
"מי זה? טל?" שאלתי.
"אאממ.. לא! זה קול של גבר".
גבר?? אה פופו! הלכתי לקחתי את הטלפון ונכנסתי לחדר
"הלו? מי זה?" שיחקתי את עצמי שאני לא יודעת.
"חיים שליי.. התגעגעתי אליך! לאן נעלמת לי אתמול?" שמעתי את פופו.. או.קיי זשה פופו למרות שקיוותי ש.. גגרר לא משנה! עדיף לא לחזוב על זה!
"לאן אני נעלמתי? לאן אתה נעלמת? פתאום לא ראיתי אותך.. מה נראה לך שאני אשב ואחכה לך?" התחלתי לצעוק לא יודעת למה.. אבל הייתי חייבת להוציא את הדיכי שלי על מישהו.
הייתה שתיקה כזאת.. ואז הוא אמר " מה את רוצה שאני אעמוד שם ואשמע את חבר שלי! את קולטת חבר שלי! מכריז את האהבה שלו אליך בפני כולם! את קולטת "חבר שלי"! "
שתקתי! מה אני כבר יכולה להגיד!
"טוב בואי נשים את זה בצד זה עניין שלי ושלו! בואי ניפגש בגינה בא לך?"
"אאממ.. בטח אין בעיה".
אחרי שעה נפגשנו בכניסה לגינה.
"יפה שלי התגעגעתי אליך!" אמר ונן לי נשיקונת על הפה.
"גם אני!" אמרתי הלכנו וישבנו בספסל.
"היה כיף אתמול,למרות כל הקטע עם עפר נכון?"
"כן היה נחמד ביותר".
פוופ התקרב אלי לנשק אותי ואני כמו מטוטמת התרחקתי!
"מה יש לך?" שאל פופו.
"אאממ.. לא נראה לי שהתקררתי אתמול ואני לא רוצה להדביק אותך" פפוו יצא לי ממש מהר תירוץ טוב..
"אאהה.. אל משנה אם אני אהיה חולה בגללך אז לא אכפת לי"
הוא התקרב שוב ולא הרשתי לעצימי הפעם להתרחק.
ישבנו איזה שעתיים בגינה דיברנו התנשקנו ואז זזנו הביתה.
"נו המ איתך ועם פופו? הכל חלק?"שאלה טולטול כשבאה אלי.
"כן!"עניתי.
"אז למה זה לא נראה ככה? כשאנחנו עם הח'ברה את לא נותנת לו לנשק אותך את תמיד איתי אם עם שרון או עם דנה או לא יודעת עם מי.."
" טולטול תביני אותי אני לא יכולה לנשק אותו כשעפר שם! נכון מאז אותו ערב לא הזכרנו בח'ברה את זה יותר אבל עדיין".
"אולי תצאי מזה כבר?.. עבר כמעט חודש!"
"אני יודעת.. אבל אני מרחמת על עפר.." אמרתי.
"מרחמת? או אוהבת?"היא שאלה! ואני נלחצתי.
"מה ?אוהבת? נראה לך? אין מצב! עזבי אותך משטויות! את עפר אני בחיים לא יאהב לא מספיק שהם בריב איתי".
"את לא מבינה שהם לא בריב בגללך שהם בריב בגלל.." טל צעקה ואז השתתקה!
"בגלל מה?.."שאלתי.
בגלל מה שאלתי טלל..".
"בגלל שהוא חבר שלו והוא "בגד בו" זה לא קשור אליך את לא גרמת לזה".
טל תפסיקי כבר טוב? נמאס לי כבר מכל המצב הזה כמעט חודש אני רק חושבת על.." שתקתי!
"חושבת על מי??.. חושבת על עפר??.."
הורדתי את הראש!
"ללאא! אל תתבלבלי חושבת על פופו שהוא מפסיד כזה חבר.. ומרחמת.. מרחמת על עפר תביני מרחמת!"
"אני מרחמת עליך!"
לא הבנתי למה טל התכוונה אבל לא אכפת לי אני רוצה שקט! שלא יתערבו לי בדברים אולי אני מגעילה בזה כי היא בסך הכל החברה הכי טובה שלי והיא מנסה לעזור לי אבל אני לא יכולה ככה זה משגע אותי!
למחרת בבוקר כשהגעתי לביה"ס ראיתי את עפר בכניסה ניגשתי אליו..
"מה קורה עפר? הכל טוב?"שאלתי.
"כן הכל מצוין החיים נפלאים..ואצלך?"הוא אמר.
"נחמד.. אתה נכנס לביה"ס?"שאלתי.
"כן תכף אני מחכה לחברה שלי."הוא אמר ואני כמעט התמוטטתי.
"חברה? יש לך חברה?"שאלתי.
"כן! מה אסור לי?" הוא אמר וחייך!
באילוץ רב חייכתי אליו ואמרתי לו "אאממ בטח שכן! מי זאת?"
"נטלי מכיתה יא' מכירה?" הוא שאל.
"לא.."
"הנה היא באה! .. ביי!" הוא אמר.
"ביי" אמרתי.
"מאיי?" שמעתי קול של מישהי והסתובבתי.
"מה נבהלת? זו בסך הכל אני!"
"אה טולטול.. מה קורה?"אמרתי.
"מה ?מה זו הייתה השיחה הזו עם עפר? על מה דיברתם?"היא שאלה.
"אוי אולי תעזבי אותי.. עפר עפר תביני אין לי כוח לכל החרא הזה אני הולכת לכיתה.. ביי!"
"וואי כמה שאת השתנת.."
אני התשתנתי אה? את זאתי שבכל דבר מתערבת לי תביני אני עם פופו אני לא רוצה את עפר לעפר יש חברה!!!!!" הרגשתי שמדעות חונקות אותי ועולות לי מהר מהר.. רצתי מהר לשירותים שמעתי את טל צועקת..
"אהה.. אז זה מה שקרה אה? יש לו חברה!".
לא יכולתי לסבול את היום הזה מהבוקר .. לכל הריב עם טל דיכא אותי עוד יותר..
הייתי חיבת לעשות משהו ועשיתי.. שלחתי לה הודעה.
_________________________
טולטול אני יודעת שאת כועסת עליי!
ובצדק! אבל תזכרי שאת אחותי
ואני אוהבת אותך! אם בא לך דברי
איתי יותר מאוחר ונלך ממני לסרט..
אה אני לא יודעת אם שמעת כולם
יוצאים לסרט היום! אוהבת אחותך מאי..
------------------------------------
לחצתי על send והלכתי לנוח צהריים כדי שיהיה לי כוח לצאת בערב.
סיפור מושלם תמשיכי אוהבת המונים מיקה😊