ההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
ממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממ
ששששששששששששששששששששששששששששש
ךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
מה עם המשךךךךךךךךךךךךךךךך??????
מה עם המשךךךךךךךךךךךךךךךך??????
סורי המשכתי אתמול.. אבל משום מה זה לא נשלח לי.. 😊
אני שמרתי את זה ואני שמה עכשיו עם כל מה שרשמתי אתמול חח..
😊 ..
שמתי הפעם פרק קצר.. אני מחכה לתגובות.. אוהבת אתכם! 😊 ..
הלכתי לראות ברוס הגדול מכולם! חח..
והשיר שרשמתי פה של יוסי אזולאי הוא באמת השיר הכי אהוב עליי! זה שיר מושלם!! חובה לשמוע!! חח..
וגם לא חסר שלמות ליוסי אזולאי חח.. כפרה על המושלם הזה! חח..
אוהבת אתכם מאוד מאודדדדדדדדדד.. 😊 ..
ואת הפרק הזה אני "מקדישה" ל "חברה" הבוגדנית שלי! היא עשתה לי יותר גרוע מהדבר הזה! הרבה יותר גרוע! והיא היתה הנפש התאומה שלי! 😢 😢 ..
פרק 20-"חברה" בוגדנית!
הוא הסתכל אלי והתקרב אלי לאט לאט יכולתי שוב להרגיש את הנשימות שלו את הריח של הבושם שלו את מגע היד שלו מלטפת את הפנים שלי לראות את העינים המדהימות שלו מסתכלות אליי.. התחלתי להרגיש את השפתיים שלו נוגעות בשלי! ואז..
"אאממ.. עידן אני לא חושבת שזה במקום.. אני זזה הביתה.." אמרתי.. מה?? אני אל יכולה ישר ללכת ולקפוץ על הבן הראשון שאני רואה!
"זה בסדר אני מבין אותך.. את רוצה שאני הלווה אותך?" הוא שאל אותי..
"לא זה בסדר אני לוקחת מונית"אמרתי נתתי לו נקישת שלום אמרתי לו " ביי.. " הוא אמר לי "ביי.." והלכנו..
אבל הסתובבתי ראיתי אותו הולךך וצעקתי לו.. " אאיי.. עידן! " הוא הסתובב אלי ושאל אותי .. " מהה??.. " " תהיה בקשר כן??.. " אמרתי וחייכתי אליו! הוא חייך בחזרה! הסתובב והמשיך ללכת! וככה הלכתי לי חצי מבואסת חצי שמחה.. לא יודעת אפילו על מה לעשות.. עליתי על מונית..
"שלום! לרחוב הכלניות 52" אמרתי לנהג.. " או.קיי.. " הוא ענה.
אחרי כמה דקות נסיעה הנהג אמר לי דבר מוזר.. " ילדונת? " הסתכלתי אליו.. "כן?" אמרתי.. " את עצובה נכון??.. מה קרה?זה קשורה לאהבה נכון?" מה?? איך הוא יודע? מי זה? הוא עקב אחרי? ישר כל החושים שלי קפצו! " מה? איך את היודע? מי אתה?" הנהג התחיל לצחוק ואני התחלתי יותר לחשוד.. ואז הוא אמר לי " אל תדאגי ילדונת פשוט רואים את זה עלייך.. אני גם הייתי פעם נער את י ודעתת.. אני יכול לתת לך עצה?" נרגעתי פפוו.. " כן בטח!" אמרתי.. " תחשבי טוב לפני שאת עושה משהו.. והכי חשוב תקשיבי טוב טוב אבל ממש טוב טוב ללב שלך.. תבררי מה את והלב שלך באמת רוצה.. את זה שאת מאוכזבת ממנו.. או את השני..".. עכשיו לגמרי התבלבלתי זה .. זהה ממש כמו הסיפור שלי.. " אתה בטוח שאתה אל עוקב אחריי??" צחקתי.. " לא ילדונת אמרתי לך גם אני הייתי פעם נער.. ואני מכיר את ההבעה הזאת.. זה הבעה של עצב ובילבול ביחד.." הוא עצר את המונית כי כבר הגענו לבית שלי.. " איך קוראים לך נהג?" "עפר.. ולך ילדונת?" עפר??????.. וואו מה קורה פה??.. זה צרוף מקרים או מה?? חח.. " לי קוראים מאי.." אמרתי..
"מאי? איזה שם יפה! " אמר הנהג שנראה בכלל לא רע הוא היה צעיר חח.. "טוב אז כמה אני צריכה להביא לך על הנסיעה?" שאלתי.." 15 שקל.." אמר הנהג וחייך.. "אוקיי.. ותגיד יש לך מספר פרטי שאני יוכל להזמין אותך?" שאלתי.. קצת בהיסוס שלא יחזוב שאני מתחילה איתו.. "כן 05******* רשמת?"
"כן תודה.. ביי.." "ביי הוא אמר" ויצאתי מהמונית.. יופי! עוד משהו שהעלה אלי את המצב רוח!
עליתי במדרגות ואז ראיתי שיחה נכנסת.. הסתכלתי וראיתי שזו טלוש..
"כן טלוש?" אמרתי שמחה!!
"מאי? את שמחה?" היא שאלה המומה..
"כן! למה? אסור?"
"מותר! בטח שמותר חח.. איפה את?"
"אני בדיוק עולה הביתה ואת?"
"רק? חשבתי שאת מזמן בבית מה עשית כלךכ- הרבה זמן בחוץ? ואני הרגע הגעתי הביתה.."
"סתם אני אספר לך בהזדמנות.. אז מה ??"
" אאממ מאי אני מצטערת על מה שקרה.. הייתי צריכה לספר לך את זה ממזמן"
מה? מה זאת אומרת היא הייתה צריכה לספר לי את זה מזמן? היא ידעה??????????..
"טל.. ידעת?? ממתי??"
"מהמסיבה! תפסתי את פופו איתה.. אני מזה מצטרעת!"
לא יכולתי לשמוע את הקול של ה"חברה" הבוגדנית הזאת! איך היא לא סיפרה לי? ועוד עבר הרבה זמן!
לא יכולתי לשמוע אותה יותר ופשוט ניתקתי לה את הטלפון בפנים.. נכון זה מעצבן אבל לא יכולתי..
נכנסתי הביתה נעלתי אחריי בדקתי שכולם ישנים נכנסתי לחדר שמתי פיג'מה שמתי מוזיקה חלש חלש שלא יתעוררו לי עכשיו רק זה חסר לי.. שמתי ת'דיסק של יוסי אזולאי.. ישר העברתי לשיר שאני הכי הכי אוהבת בעולם "בוכה בלילות" והתחלתי לשיר.. וכמובן גם לבכות..
"כבר לילות את לבד לא נרדמת
את החושך כובשת דמות אור
כל מילה בלעדיו כמו אילמת
וגופך מבקש לחוש את גופו
הירח מאיר את האופק
ואת שוב אל החוף מביטה
הגלים מתנפצים כמו דופק
שפועל בגופך שהוא איתך
ואת נאחזת כל כך בגבר שלך
הוא לא שב מאז שהלך
את בוכה בלילות
לא מפסיקה לקוות
את פותחת דלתות
שבמהרה נסגרות
את שבויה בצילו
ושוב יוצאת לקראתו שיבוא
אין לך למה לחכות
והלילה ארוך כמו נצח
הדמעות מכסות את הכר
וליבך רק כבוי יש רק פתח
שנסגר למשמע קולו המוכר
החדר הופך כל כך קר
עכשיו זה נגמר
ובכלל לא נשאר מה לומר
את בוכה בלילות
לא מפסיקה לקוות
את פותחת דלתות
שבמהרה נסגרות
את שבויה בצילו
ושוב יוצאת לקראתו שיבוא
אין לך למה לחכות.."
איך שהשיר נגמר שמעתי את שאר השירים לא יכולתי להפסיק לבכות.. ולאט לאט נרדמתי..
כמו שאתם רואים ברוס הגדול מכולם היה אתמול חח.. אוהבת אתכםםםםםםםםםם.. 😊 ..
איזה סיפור מהמםםםםם!!!!
עידן חמוווווד שתחזור אליו 😁
ולדעתי היא יכולה לסלוח לטל כי לא קל
לספר דבר כזה למישהו שאוהבים! {מניסיון}
הסיפור מדהים שימי המשך ארוווווך
וד"א גם אני מתה על השיר הזה!
מיטל..
המשך...
וכמו שמישהי פה אמרה ..תסלחי לטל כי באמת לא קל להגיד דבר כזה לחברה הכי טובה שלך