מחר? לי יום שישי קבלת תעודות! ב-ה-צ-ל-ח-ה לכל מי שמחר ובכלל! 😊 ..
וסורי..
איך הסגנון לבוש שדפקתי להם?!?! חח.. 😊 😊 😊 😊 😊 ..
לילה-טובבבבבבבבבבבבבבבב..
נו מי זה??????? סיפור מ=ה=מ=ם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
שימי המשך דוחףףףףףףףףף
אמאאא זה כל כך יפהההההההה מרגששש
בטח זה היה גיא חח
תעשי המשך מהר מהר (:
פלייייייייז המשך כמה שיותר מהר!
מושלםםםםםםםםםםםם מדהיםםצ המשךךךךךךךךךך
וואי מהמם!!! אייך יפההה!! (קראתי עכשיו מעמוד 4 וזה מדהים)
המשךךךךךךךך
מי זה היה?!
אי במתח של הלייף!!!!!
תכתבי המשך מהר!!!!!!!!
אני מגיבה לא הייתי פה כול היום ושמי מורן מאמי זה מהמםםם
מורנוש אני יודעת שקוראים לך מורן אבל לא הייתי בטוחה אז לא אמרתי מורן! חח..
תודה רבה רבה על התגובות!
חשוב לי שתגידו אם יפה איך שהלבשתי אותך! אני מבינה את עצמי למה! חח.. 😊 תודה!
טוב אני ממשיכה..
פרק שלושה עשר-השינוי!
כשיצאנו החוצה הוא חיבק אותי ונפלנו.. אני נפלתי עליו והוא המשיך לחבק אותי ולא עזב וצרחתיי..
"חןןןןןןןןן..עזוב אותיייייייייייייייי..די חןןןןןןןןןןןןןןןן.."
פתאום משום מקום חן קיבל כזאת בעיטה ליד.. וככה השתחררתי.. וכשרציתי להודות למי שזה היה הסתובבתי וראיתי את..שי?! ..
"תודה שי!"
"על מה?" אמר וחחיך!
"אז מה קרה בעצם?!" שאל..
הסברתי לו ואז הלכנו לעידן סיפרנו לו מה קרה והלכנו הביתה..
"עידןן אני כועסת עליך!"
"למה יפה שליייי נסיכה שליי..למה?!"
"כי שתית יותר מידי רק חסר עוד כוסית אחת ואתה נופל על הריצפה מרוב אלכוהול!"
"לא לא יפה שלי אני שפוי לגמרי.. מאמי רוצה לבוא אלי?!"
לא ידעתי מה לעשות אבל ידעתי שלא רציתי להשאיר אותו ככה לבד ..
"טוב! אבל איך שאתה חוזר לעצמך אני חוזרת הביתה"
"טוב!"
הגענו לעידן לבית הכנסתי אותו למקלחת ואמרתי לו" אני מחכה לך פה תתקלח מהר ..ואל תדאג אני לא מסתכלת! חח.."
פחדתי להשאיר אותו במקלחת לבד!
"מאיששששששששששששש.. אניי כל-כך אוהב אותךךךךךךך.."
חייכתי ואמרתי " גם אניייי.."
"מאיוש?"
"כן צוצי?"
"רוצה להיתקלח איתי? זו הזמנה של פעם בחיים!"
קצת נלחצתי ת'אמת! אני לא יודעת למה ..סתומרת ראיתי אותו כבר ערום! והוא ראה אותי ערומה! אבל חששתי!
אבל זה עידןןןןןןןן ממה אני מתביישת נכנעתי..
"או.קיי אם אתה כל-כך רוצה! "
חחחחחחחחחחחחחח.. 😁 😁
התקלחנו ביחד! עידן לא נסיה כלום רק התנשקנו..
אחרי זה יצאנו עם המגבות לחדר שלו.. אני רצתי כדי שאם מישהו יתעורר לא יראו אותי..
נשכבתי על הגב על המיטה שלו.. ועצמתי עיניים.. חשבתי איזה חמוד שי!
ואז עידנוש אהובי בא ונשכב עליי התחלנו להיתנשק.. ואז.. חחאאממ.. אני לא צריכה לספר לך בפרטים מה קרה כן?! .. 😁 😁 חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח..
יום למחרת היה לנו יום חופשי ואחריו התעודות! 😊 .. עידנוש כמובן אל בא הוא כבר סיים לגמרי את הבי"הס! איזה כיףף לו!
החופש עבר ממש ממש כיףף כמעט כל יום היינו או בים או בבריכה או טיילנו סתם הלכנו ללונה פארק לסופרלנד ולכל מינייי.. שנקין אלנבי והלה בלה לקניות בגדים לשנת הלימודים החדשה.. טולטול ואני כמובן!
שי הוא חבר ממש טוב של עידן.. אז הוא בא איתנו כמעט לכל מקום נהיינו ידידים ממש ממש טובים מאז הקטע במסיבת סיום שלהם עם חן! בבעע..
"עוד שבוע לימודים איזה באסה.. עבר מהר החופש.." אמרתי לטולטול כשהיינו בים..
"כןןן.."היא ענתה..
"סליחה? אפשר קצת שמן שיזוף?" אמר איזה ילד נראה בגילנו אולי שנה יותר.. שחום בטח כמונו היה הרבה בים.. עינים כחולות שיער שחור רואים עליו סטייליס..!
העיניים של טולטול נפתחו..כמו שאני מכירה את חברתי הטובה היא נדלקה עליו ישרררררר חחחחחחחח..
"בטחחח!" קפצה טולטול..
"תודה!" אמר וחייך.. לקח את השמן ושם עליו..
"יפיופה?" הוא פנה לטולטול " את יכולה למרוח לי את הגב?? אם לא אכפת לך!"
"לא אכפת לה!" אמרתי בשקט ..
"לא לא אכפת לי!" אמרה טל.. חחחחחחחחחחח נקרעתי מצחוק הם לא הבינו למה אבל אני כןןןן חח 😊 ..
באותו יום עידן נשאר בבית ורק טל שי ואני באנו לים.. טל נשארה עם החתיך.. שדרך אגב קראו לי בן!
ואני עם שי.. שי ואני בילינו מאוד כיףף ביחד! ואז באה איזה ילדה אחת קפצה עליו..
"שיייייייי..יפיוף שלי!" ונתנה לו נשיקה בלחי.. הם ישבו ודיברו אני בינתיים השתזפתי..אחרי שעה ככה קלטתי אותם מתנשקים.. רציתי להרוג את הילדה הזאתתתתתתתתתתת..
מה? מה נסגר איתי? מה אני מקנאה בה? זה שי זה לא עידן!
באותו יום יצאנו בזוגות עידן ואני הילדה הפוסטמה ושי טל ובן! כן כן הם נהיו לא חברים אבל בדרך!
היה כיף! אבל הילדה הזאת כל-כך עיצבנה אותי איך היא נמרחה על שיייייייייייי..
"בוקר-טוב ישנונית" שמעתי את טל..
"בוקר טוב..? בוקר חרא.. היום הראשון של הלימודים ותראי איזה מצב רוח יש לך!" אמרתי בקושי מרוב עייפות! עבר עלינו קיץ מעייף.. וכיפי כמובן!
"בטח שאני אהיה ערנית ושמחה.. בן ואני נהיינו חברים אתמול!"
"באמת?!?!" חיבקתי את טולטול כל-כך חזקק.. " מזל-טובבבבב.. עשית לי את היום!"
"אז מה? את תראי אותו כל יום בביה"ס גם אה?!?!.."
"כן!" אמרה טולטול.. אההההה שכחתי לספר הבן הזה הוא חדש בעיר המתוקה שלנו! הוא בשכבה שלנו! 😊
כשנכנסו לכיתה גילינו שהוא גם בכיתה שלנו! קטלניי.. טולטול באה ונישקה אותו וכולם כמעט אכלו אותה בעיניים שלהם! לא הבינו מאיפה הם מכירים! 😊
כשחזרנו הבית הפלא שלי בדיוק צילציל..
"הלו"
"סבטה?" ככה שי קורא לי חח..
"שיייייייי.. ממצב יפיוף??"
"בסדר מה איתך?"
"אני אחלהה.. חוץ מדבר אחד! המורה החוצפן שלנו אמר שהוא לא רוצה לחזור על החומר שוב ושוב אז הוא עבר איתנו על החומר ואמר שיעור הבא יש מבדק.. איזה עצבים! ואני לא יודעת כלום!"
"מתי השיעור הבא שלך?"
"לא יועדת מחר נקבל את המערכות!"
"או.קיי תגידי לי ואני אבוא יומיים לפני זה ונשב יומיים על החומר ואת תדעי הכל.."
"איזה חמודדדד.."
"תקשיבי עידן אמר לי להודיע לך שהוא מצא עבודה! הוא עובד בחברה של חבר של דוד שלו משהו כזה.."
"וואי איזה יופי ישששששששש.."
ככה עבר חודש המורה סתם הפחיד אותנו ואמר לנו שהוא דוחה את הבוחן עד שיהיה עוד חומר חדש.. מטומטם אחד!!!!!
ועידן ואני בקושי היינו נפגשים הוא היה עובד מהבוקר עד 6 בערב חוזר הביתה כולו עייף יושן קצת ובא אלי או יושן ולא היינו נפגשים או לפני שהיה יושן הייני קצת וזה היה מבאס בארץ מזה התרחקנו אבל לא נורא הייתי עם טולטול ועם שונשין.. זה שי כמובן! חח..
ישבתי בבית כולי משטעממת ואז היה לי טלפון..
"נסיכה שלי?"
"מה עידן?" לא יודעת למה לא היה לי בדיוק בא לדבר איתו!
"קרה משהו אהובתי?"
"לאא! מה קרה אתה מתקשר אלי שבעה כזאת רק 4 אתה לא אמור להיות בעבודה?"
"כן..אבל המנהל שיחרר אותנו היום מוקדם.. עוד חודשיים יש לנו שנה!!!!!!"
"כן!" אמרתי בחוסר התלהבות!
"בא לך לקפוץ אלי?"
יש לי ברירה?,אמרתי בשקט!
"מה?מה אמרת? לא שמעתי.."
"אמרתי כן בטח אני מתארגנת ובאה!"
אחרי שעה ככה הייתי אצלו..
דיברנו התנשקנו ובלה בלה כרגיל! שיעמום!
"מאי מה יש לך אני לא מבין אותך בזמן האחרון.."
"טוב זה חייב היה לקרות מתישהו.. עידן אנחנו צריכים לדבר.."
רוצים לדעת את ההמשך?!?! יהיו תגובה יהיה המשך! ואם כל הבנות המתוקות שיש פה אני בטוחה שיהי המון המון תגובות! 😊 ..
לאב יו אולל..
ודניאלוש אם את נכנסת לפה אני צריכה לדבר איתך.. 😊 שלחי לי הודעה פרטית! תודה! 😊 ..
וואאייי שלא תפרד ממנו..!!!!1
איזה רעעהה..!!!!
גררר
המשךך דחוףףףףף
מאמי אל תדאגי חשבתי כבר על הכל! זה יהיה מושלם! ( אני מקווה חח..) ..
ורציתי לשאול אתכן משהו!
מה אתן מעדיפות שיהיה יותר מה שהיא חושבת..או יותר דיברוים?!?! חח.. אני רואה שהרבה עושות הרוב דיבורים ואני הרוב מחשבות.. אבל איך שבא לכן! חח.. אני מכונה לעשות גם הרוב מחשבות ואו הכל דיברוים.. 😊 ..
זה לא משנה דיבורים או מחשבות....
יש לך סיפור פשוט יפה... תמשיכי איך שזה... סיפור מעלף
לוב יו... מואה לילוש