יאלה אני מצפה להמשךךך..
זה היה קצר חח אהבתי מאמי
יאוו המשך דחוףףףף
היא בטח מאחרת...גררר...באסותת!!
אתן יודעות הכל אה?!?! זה היה צפוי אבל! חח.. המשך יותר מאוחר.. 😊 ..
איך יפהההההה
אני רוצה המשך!
הנה עוד פרק! וואי כבר 10 פרקים איזה פחד! חח..
פרק עשירי-הבדיקה!
"מה? את ועידן נפרדתם?!"
" לא מאי! נראה לך?! פשוט.. פשוט.. אני לא.. "
"לא טל! 😢 אני באיחור של שבוע!"
"מאי.. אני לא יודעת מה להגיד לך! אבל אני יכולה להגיד לך שאני אהיה איתך תמיד גם אם זה נכון וגם אם לא!
ועכשיו נלך לבית-מרקחת לקנות ארכת בדיקה! ואל תדאגי יש לי כסף!"
"אני לא אקח ממך כסף! נלך אלי וניקח כסף!"
"לאאאאאאאאא.. את לוקחת ממני וזהו!" טל נראתה מאוד בלחץ.. אז לא התווכחתי איתה! גם לא היה לי כוח!
לא הייתי יכולה לבקש חברה יותר טובה ממנה! אין עליה!
"קודם כל אני צריכה לספר לעידן!"
"או.קיי! אני אלך להביא את הטלפון ותזמיני אותו לפה!"
טל הלכה והתקדמה לסלון!
"טולטול??.."
"כן מאיוש?"
"תודה רבה! לא יכולתי לבקש חברה יותר טובה מך! את החיים שלי! תודהה!"
"בבקשה!" 😊 טולטול חייכה ב"התלהבות" והמשיכה! סוף סוף משהו העלה לי חיוך על הפנים היום! 😊 ..
"הלו עידן?"
"מאי מה קרה?"
"מה? איך אתה יודע שקרה משהו?"
"לפי זה שלא אמרת עידנוש או צוצי או נסיך או משהו כזה! " עידן מכיר אותי חוץ טל הכי טובב!
"אני אצל טל! ואני צריכה שתבוא מהר!"
"מאי מה קרה אבל?"
"אני אספר לך כשתבוא טוב?"
"טוב! אני רץ אליך! ביי צוצה.."
"ביי צוצי".
אחרי אולי פחות מ-10 דקות הוא הגיע!
טל הביאה אותו לחדר אני ישבתי עם הראש למטה!
הוא הרגיש שקרה משהו חמור!
הוא לא ידע מה אז הוא ישר שאל: " מאי מה קרה? זה סבא שלך?הוא בסדר?"
"כן! סבא שלי בסדר גמור! עידן תקשיב.."
"אאמממ.. מאי עידן אני בסלון אם אתם צריכים אותי תקראו לי!"
"או.קיי טל!" אמר עידן.
"כן מאיוש? מה קרה?"
"ה.. ה.. המחזור שלי! הוא מאחר.. מאוד!"
הורדתי את הראש לא יכולתי להסתכל על עידן! עידן הרים לי את הראש ואמר לי..
" גם אם את בהריון וגם אם לא אני אוהב אותך יותר מכל דבר אחד בעולם! ואני לא אעזוב אותך עכשיו!
אני אהיה איתך עד הסוף! דבר ראשון הוא בדיקה!"
הרגשתי כזאת הקלהההההההההה..!
"תודה עידן!" חיבקתי אותו חזק חזק נתתי לו נשיקונת ואמרתי " לטל יש פה כסף היא תלווה לי! בוא נלך עכשיו! טוב? אכפת לך?"
"ממש לא נסיכה שלי! בואי נלך!"
הגענו לבית-מרקחת טל קנתה לנו את הערכה והלכנו לטל הביתה!
לא היה לי אומץ ללכת אלי או לעידן וטל הציעה את הבית שלה!
עשיתי את הבדיקה ועכשיו צריך לחכות 8 דקות לתוצאות!
אלו היו 8 הדקות הכי ארוכות בחיים שלי.. אבל בסוף עברו ה-8 דקות טל הלכה לבדיקה עידן חיבק אותי חזקקקקקקקקקק חזקקקקקקקקקקקקקקקק.. ואמר לי "לא משנה מה התוצאות אני אוהב אותך! ואני תמיד אהיה איתך!" "גם אני אוהבת אותך! ותודה!" אמרתי..
"להגיד את התוצאה?"טולטול שאלה!
"כן! כמה שיותר מהר יותר טוב.." אמר עידן..
"כן!" אמרתי..
"טוב אז.."
"רגעעעעעעע.." צעקתי!
"מה קרה??" שאל עידן! " רגע אני צריכה אויר !" הלכתי לחלון נשמתי איזה 2 דקות אויר! "או.קיי אני מוכנה!"
את בטוחה?"שאל עידן!
"כן!" אמרתי!
"טוב.. אז התוצאה היא שאת .."
רוצים לדעת את ההמשך?!?! ..
עוד חצי שעה המשך! 😊 ..
ווואאאאיייי תעשי שהיא לא בהריוןן...!!! זה סתם סיבוך עכשיו....!!!!
והמשך דחוףףףףףףףףף!!!
אני לא ישרוד חצי שעההההההה!!!!1
אני רוצה המשך עכשיו!
רגע אני לא מבינה משהו!
קראתי עד הפרק שהיא רואה מכונית צהובה ומאז כבר איבדתי אותכם! איפה ההמשך של זה??
יאאאאאאאא אני במתח...
אז חייבת לכתוב המשך מהר....
עד איפה כפרה?!?! חח..
תקראי מההתחלה! עד הסוף! ..
אוי פליזזזזזזזזז תכתבי מהררררררררררררררררררררררררר
שלא תהיה בהריון זה ממש לא כיף בגיל כזה..!!
עדידיייייייי המכונית הצהובה זה בכלל בסיפור אחר..חח...
התבלבלת...
מה אתם אומרים לי מה לרשום?!?! 😊 ..
חוץ מזה מה סיבוך בזה?? אם לא בא לכם להיכנס ל "סיבוך" הזה! פשוט אל תקראו!
יההההההה נו היא בהריון או לא?! מאמי תעשי את ההמשך כמה שיותר מהר אחרת אני אמות כאן מרוב
מתחחחחח
הסיפור מ=ה=מ=ם! תמשיכי דחוףףףףףףףףףףףףףף