וואי מאמי איזה סיפור מדהים!!! מושלם!!!
אני במתח... אז בייבי פליז תני המשך...!!!!
חחחח תנקס מואה! 😁
איזה סיפור יאפהההההה
יש לך כזה כישרוןן1!!!
בא לך לחתוםם לי?!?!?!?!
חחח
תוציאי כבר ספרר..!!!
מתה עליךךך
ותמשיכי מהררררר
בתאלוששששש
הנ המשך! עכשיו! ..
ותודה!
ובתאלוש כפרה עליך איזה מתוקה את! 😊 ..
וווואאאאאאאאאיייי אמאאא איזה סיפוור יפההההההההההה!!!
אני חייבת המשךך!!!
אויייייייי איזה מוכשרתתתתתת!!!!!!!!!!!!!
אני חייבת המשךךךךךךךךך!!!!!!!!
ד=ח=ו=ף=!!!!!!!!!!!!
אוהבתתתתתתתתתת
דניאלווש 😊
סורי שלא המשכתי אתמול כמו שאמרתי פשוט קרה לי משהו בבית 😢 ..
אבל עכשיו אני ממשיכההההההההההההה.. 😊 ..
פרק שביעי-דמות משונה!
נרדמנו מחובקים! ואז שמענו דלת נפתחת וצעקה " מאייייייייי מה את חושבת שאת עושה לאזעזל?????????????????????????? "
הסתובבתי בהתחלה חשבתי שזה אמא או אבא או גיא או לא יודעת מי אבל לא זה היה ..
טטטטטטטטטטטטטטטטללללללללללללללללללללללללללל?!?!
"טל הבהלת אותי! חשבתי שזה ההורים שלי או..או לא יודעת כבר מי! "
ואז צחקנו שלושתינו.. 😁 😁
"איך נכנסת?" פתאום קלטתי שהרי הדלת הייתה נעולה!
"הדלת הייתה פתוחה! ואם זה היו ההורים שלך? דרך-אגב ההורים שלך..תראי איך הבית נראהההההההההההההה..!"
הסתכלתי מסביב והבית היה באמת הפוך!
ידעתי שלא יותר מ-3 שעות ההורים שלי באים!
עידנוש הבונבון שלי ישר קם והתחיל לסדר ואנחנו אחריו ניקינו את כללללל הבית ואז היה לנו זמן לשבת ולדבר ולצחוק..
"אזז..?"שאלה טל!
מה נפל עליה?? ..
"אז..?מה??" חחחחחחחח.. צחקנו!
"אז ?? מה איתכם? אתם ביחד?".. השאלה של טל גרמה לי קצת לאי נוחות! כי ת'אמת אנ י לא יודעת הוא לא בא ואמר לי מאי את רוצה להיות חברה שלי? או משהו כזה! אבל למזלי טוב ששתקתי!
"מהצד שלי כן! עכשיו זו ההחלטה של מאי! מאי את רוצה שנהיה ביחד? " עידן אמר!
😁 נהייתי אדומה! כל פעם שמישהו מציע לי חברות אני נהיית אדומה! חח..
"כן! אני רוצה!" ושוב כמו בשיחה הראשונה עם עידן הרגשתי כאילו הוא מציע לי נושואים! אולי נתחתן מתישהו ואז אני אגיד כן אני רוצה! שבאמת יהיה של הצעת נישואים!
"מאי???." טל העירה אותי מכל המחשבות על החתונה חח.. הייתי ממש שקועה!
"אה?סורי בהיתי במשהו!"
"כן שמנו לב!" צחק עידן! ואני עשיתי פרצוץ של כלב קטן נעלב המתחנן לתשומת לב!
עידן ישר בא ונתן לי נשיקהההההה.. הייתי חייבת לראות את התגובה של טל אז פתחתי את העינים היא הסתכלה עלינו והיה לה חיוך ענקי כזה! היא הייתה מאושרת בשבילי שסוף סוף שכחתי את גיאאאאא..
אבל זה מוזר אז התחלף החיוך שלה בפרצוף עצוב!
הפסקתי את הנשיקה ואמרתי לטל :" טולטול שלי מה קרה?" היא כנראה לא הבינה איך ידעתי שהיא עצובה אז היא שינתה את הפרוצוף מעצוב ללא מבין וישר לשמח ואמרה:"כלום" ..
אחרי שעה ככה שדיברנו וצחקנו עידן אמר שהוא צריך ללכת הביתה אז טל ואני נשארנו ואמרתי לטל:" כשעידן נישק אותי פתחתי את העינים לראות את התגובה שלך בהתחלה היית מאושרת אבל אחרי זה ראיתי שהפרצוף שלך עבר לעצוב מה קרה?"
טל הורידה את הפנים למטה ואמרה לי :" זה רון! אתמול ב-12 התנשקנו ואחרי זה הוא אמר לי חכי לי פה אני שניה בא! אחרי 10 דקות ראיתי שהוא לא בא נלחצתי וישר חיפשתי אותו ראיתי אותו אומר למישהי סורי שאיחרתי אחת נדבקה אליי ועדיין אני לא יכולה לעזוב אותה לצערי היא חושבת שאני חבר שלה! הם צחקנו ואז.." פה כבר טולטול שלי התחילה לבכות! מסכנה שלי! 😢 "ואז הם התנשקנו..איך הוא יכל להיתנשק איתה הרי לפני 10 דקות התנשקת איתי! ואני נקמנית את יודעת לא הייתי מוכנה שזה יקרה אז באתי אליו ואמרתי לו רון תקשיב אני לא מוכנה שתידבק אלי כל הערב הזכמתי לצאת איתך כי אתה באמת כבר התחננת אה ועדו משהו.. אתה מנשק מצזה גרועעעע! והלכתי בהתחלה היה לי חיוך על הפנים! אבל אז קלטתי נהרס לי היציאה!" טל הייתה עצובה לא ידעתי מה להגיד לה במצב כזה! אז פשוט חיבקתי אותה חזק חזק שתדע שאני כאן בשבילה!
"טולטול?"
אה מאיוצקה?"
"הכנסת לו אה?!?!" ואז התגלגלנו מרוב צחוק! טולטול שלי תמיד מעמידה את כולם במקום! היא אומרת הכל בפנים עד גבול מסוים כמובן!
אבל אם מעליבים אותה אין לה גבול! אני גם אומרת הכל בפנים אבל לפעמיים המילים לא יוצאות לי! טוב לפחות לא כמו אצל טולטול שלי חח..
"טולטול חכי לי אני נכנסת להיתקלח!"
"לא מאיוצקה שלי אני כבר אלך הביתה את תלכי תתקלחי ימסריחה!! חח.. ואז תלכי לישון קצת שיהיה לך כוח לנשק את עידן מחר! חח ביי אחותי .. "
"ביי סיסטררררררררררר.. "
נכנסתי להיתקלח כשיצאתי אכלתי לי איזה משהו קל כדי שאני לא אקום באמצע הלילה עם הבטן מקרקרת! ואסור לאכול בלילה כי זה מאוד משמין! מאוד!
ואז הלכתי לישון.. שמעתי שההורים שלי באו אז ישר קפצתי ושאלתי מה עם סבא! הם אמרו שהכל בסדר ושב-6 נלך לסבא! שמתי לב שישנתי רק שעה.. וואי כמה שאני עייפה!
"אמא אבא תעירו אותי ב-5 אני אתלבש ונלך לסבא!"
"אין בעיה מאיו " אמרה אמא.. ואני נחתתי על המיטה נרדמת לתוך עולם החלומות הקוסמים על עידן שלי! 😁
ב-5 בדיוק אמא העירה אותי התארגנתי הלכנו לסבא ביקרנו הבאנו לו כולם נשיקות וחיבוקים דיברנו קצת וחזרנו הביתה!
הייתי עדיין אמוד עייפה.. אני רגילה לישון המוןןןןןן ועם עידנוש לא ישנתי כל הלילה ואיך שנרדמנו בבוקר טולטול הגיעה!
שלחתי לעידנוש הודעה..
---------------------------
עידנו נסיך שלי!
שיהיה לך לילה-טוב!
אני כבר מתגעגעת אליך מאוד!
אוהבת אותך מאי-הנסיכה שלך! 😊
----------------------------
והלכתי לישון עם חיוך על הפנים!
טוב.. לילה-טוב לכולם מחר יום חדש!
אחרי שנרדמתי הרגשתי שישנתי אולי שעה! ואז התעוררתי בבהלה מרעש מוזר בבית..
הסתובבתי עם הראש אל הדלת כל הבית היה חשוך! והיה אור קטן בפינת-אוכל.. האור האיר על דמות מוזרה..
שהתקרה לחדר שלי.. אמאאאאאאאאאא'להההההההההההההה..!
מי זו הדמות? האם זה פורץ?או סתם ההורים שלה?
ומה יהיה כשגיא יגלה שמאי ועידן כל-כך מהר נהיו חברים?!
כל זה ועוד בפרק הבא.. חח.. 😁 🙄
מקווה שאהבתם המשך מחר!
וואי היום ביכלל לא שמת המשכים ושמת כזה המשך קטן?
אני דורשת עוד אחד עכשיווו
נו מי זה???????????????
סיפור מהמם! המשך דחוףף
וואי המשך שווה!!!
פליז תמשיכי!!!
סורי על ההמשך הקצר ועל זה שלא ממש שמתי המשך! אני ממשיכה עכשיו..
פרק שמיני- נועם!
אחרי שנרדמתי הרגשתי שישנתי אולי שעה! ואז התעוררתי בבהלה מרעש מוזר בבית..
הסתובבתי עם הראש אל הדלת כל הבית היה חשוך! והיה אור קטן בפינת-אוכל.. האור האיר על דמות מוזרה..
שהתקרה לחדר שלי.. אמאאאאאאאאאא'להההההההההההההה..!
"מאי?"
"נועם? הבהלת אותי!"
נועם הוא אחי הקטן!
"אני מצטער מאי פשוט אני מפחד!"
"בוא נועם!" נועם בא והתיישב על המיטה שלי! יש לי עוד 2 אחים בן ובת.
אני הכי גדולה עוד אחות שנאל בכיתה ח' ונועם בכיתה ד' ..
"מה יש לך?ממה אתה מפחד?"שאלתי.
"לא יודע.. קמתי עכשיו וכל הבית היה חשוך רציתי ללכת לאמא ואבא אבל בכלל שהיה ממש חשוך לא ידעתי איפה זה אז הלכתי והגעתי לפינת אוכל פתחתי את האור ובאתי ללכת לאמא ואבא אבל ראיתי שאת ערה!"
"נועם אתה רוצה לישון איתי הלילה? ומחר אני אלך לקנות לך מנורה קטנה לחדר?"
נועם חייך אלי ..אני חושבת שזה בדיוק מה שהוא רצה לבקש!
הוא בא נכנס למטה לידי תפס לי את היד וניסה לישון..
"מאי?"
"כן נועם?"
"לילה-טוב!"
"לילה-טוב!"
בבוקר כשקמנו אמ ואבא לא הבינו למה הוא ישן אצלי! הסברנו והם אמרו שבדרך חזרה מהעבודה אבא יקנו לו מנורה!
אני התארגנתי מהר שמתי ג'ינס צמוד צמוד וגופיה כתומה שמתי גם חגורה כתומה.. התאפרתי טיפונת עשיתי קוקו גבוה והורדתי את הפוני לצד! והלכתי לביה"ס..
בשער של בי"הס ראיתי את עידן!
"חיכיתי לך!" הוא אמר!
"תודה!" אמרתי.. ואז התנשקנו..
שמענו מישהי עוברת לידנו ואומרת "עידן?"
הסתובבנו וזו הייתה האקסית המגעילה שלו!
"אה אז זו את?" היא אמרה ברוע.
"כן זו אני! למה יש לך בעיות?"
"איי די! אולי תעופי לנו ממול הפנים! לא בא לנו לראות פנים כאלה על הבוקר"
צחקנו והיא התעצבנה!
"שתדעי לך שזה לא ידמר ככה את בסוף תגלי שהוא עדיין אוהב אותי! " היא אמרה והלכה!
צחקנו ונכנסנו לביה"ס בדיוק היה צלצול אז נכנסנו לכיתות!
"איי.. פפסס.. מאי?"
הסתובבתי וראית את גיא קורא לי!
"היי גיא!" אמרתי.
"מגיע לך מזל-טוב אה?!"
מאיפה הוא כבר יודע?! יואו איזה לא נעים! חייכתי אליו ואמרתי " כן! תודה! גם לך מגיע לא?"
הוא צחק ואמר לי.." נראה לך? אני ושירלי? נו וואי! " חייכנו וחזרנו לשיעור..
ישבתי על המחשב מדברת באיסיקיו! ואז טולטול באה..
"טולטול?שניה אני אאגיד לכולם ביי ונלך לחדר לרכל" חח.. אמרתי.
ישבנו בחדר וידעתי שהשאלה הזאת תגיע..
"מאיוצקה אז מה החלטת?" היא שאלה.
" אי דונט נו טולטול.. מה אני כבר יכולה לעשות? "אמרתי ביאוש.
"מאי היום יש לך ולעידן חצי שנה! את חייבת לעשות משהו!" אמרה טל כפקודה!
"אני יודעת! אבל.. טולטול? יש לי שאלה! "
"כן מאי?"
"איך?.. איך..הייתה.. הפעם הראשונה..שלך?" שאלתי בהיסוס!
טולטול שכבה בפעם הראשונה שלה בכיתה י'!
היה לה חבר מתחילת כיתה ט' עד כמעט כיתה יא' עד החופש הגדול שעולים ליא בקיצור..ואז הם נפרדנו!
הם ממש אהבו אחד את השני.. אבל הוא עזב לגור בחיפה! והמרחק לא בריא כמו שאומרים!
טולטול צחקה ואמרה לי: " ידעתי שמתישהו זה יגיע! מאיושקה שליי.. הפעם הראשונה זה משהו חלומי.. קודם כל כי זה היה מאהבה! וגם בכלל שלקיים יחסי מין זה........כיף!" היה נדמה לי שטולטול התביישה להגיד לי את זה! 😛 😁 😁 😂
"טול טול..אני חושבת שאני מוכנה! את גיא כבר שכחתי לגמרי עכשיו אנחנו ידידים טובים! ועידן אין הוא אהבת חיי!"
"מאי אם את מרגישה מוכנה לכי על זה! 😁 אבל אם את עדיין טיפה מהססת אז תחכי עוד קצת זמן!" אמרה טל כמו מורה לחינוך מיני! חח..
"אני מוכנה! " אמרתי בלי היסוס! " וכבר חשבתי איך זה יהיה!
"ההורים שלי אמרו לי שהם רוצים לנסוע לסוף שבוע באילת איתנו בסוף השבוע הזה! הם אמרו לי את זהמן והסכמתי! אני אגיד להם שאני לא באה ואני אשאר בבית!
אני אשים נרות כל הבית.. יפזר שושנים מטיפה אחרי הדלת בשביל שנחצה ל-2 אחד יוביל לפינת-אוכל ואני אעשו לו קודם כל ארוחה רומנטית שהכל יהיה בצורת לב! והשביל השני לחדר שינה ששמה אני אסד ראת החד עם מלא ששונים ונרות! משהו כזה! יפה??" שאלתי בהיסוס!
"מושלםםםםםםםםםםםם.."
הכל יצא לפי התוכנית המשפחה נסעה לאילת! ואני הזמנתי את עידן!
רוצים לדעת את ההמשך??.. תחזרו יותר מאוחר ואני אמשיך! 😊 ..
מהמם,
אני מחכה (כמו תמיד חחח..)
לאאאאאאאאאאאאאאאא
תמשיכי עכשיו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איך יפההההההההההההההההה
אני רוצה המשך עכשיו! דחוף! סיפור לגמרי מטריף!
וואי למה הפסקת?! אני במתח של הלייף!!!
פליז תמשיכי היום!!!!