אנייי חייבת המשךךך!!
וואייי את כותבת פשוט מושלםםםםםםםםםםםםם!!
אהבתתתתתתתייי!!=)
תמשיייכיייי!!
אוהבתתתתתתתת
דניאלווש 😊
המשךךך דחוףףףףף
הסיפור הכי יפה שיש!!
למה ניראה לי שעידן ומאי ישכבו ואז הוא יעזוב אותה?!! 😕
טוב..חח ניראה כבר מה יהיה!!
תמשיכי מהררר
אוהבת פוללללל
בתאלוששששש
וווווווואי אני על קוצים.... תמשיכי כבר מותק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מאמי ישבתי עכשיו וקראתי את כלללללללל הסיפורר..
אני מחכההה להמשך!!!
סיפור מושלםם
על הכל היא כבר חשבה... מקווה שזה לא יהרס להם בסוף 😢
סיפור מהמם!! תמשיכייי
סיפור יפההההה
שימי המשך מאמי.......
וווווואי אני מתפגרת אם אין המשך בקרוב.....................
בובה את חייבת להמשיך!!!!!!!!
אוייי פצצה יאללה אני רוצה לדעת מה קרה דחוףףף
סורי שלא רשמתי הרבה זמןן.. היה לי עומסס חח..
פרק תשיעי- עושים אהבה!
הכל יצא לפי התוכנית המשפחה נסעה לאילת! ואני הזמנתי את עידן!
עידן אמור לבוא ב-22:00 .. עכשיו 16:00 .. יואו איזה לחץ! רק שאני לא אקבל היום מחזור זה בעירון התאריך שלי 😁 ..
רצתי מהר לחנות פרחים קניתי עלי שושנים מדהימות באדום ולבן!
רצתי גם לחנות הפינתית ליד הבית שלי יש שמה דובים מזה יפיםםםםםם וחמודיםםםםםםםםם.. קניתי לו דובי לא גדול ולא קטן! חמודי! למרות שהוא בן אבל אני רוצה לקנות לו את זה חח..
רצתי למכולת קניתי את המצרכים לאוכל! ושתיה כמובן! 🙄 🙄 ..
ואז נזכרתי.. שיטט.. נרות!! נשאר לי 70 שקל.. בדוק יספיק לי!
רצתי מהר לחנות הפינתית שוב! קניתי מלא נרות רגילים כאלה חמודים אדומים! זה חבילה של 50! 😛
ועוד כמה בצורת לב אגומים והיה שם רק 2 לבנים בצורת עיגול רגילה כזאת אז בכל זאת קניתי.. עלה לי 50! אחלה! 😂
אז קניתי ב-20 שקל נייר מיוחד לרשום לנסיך שלי ברכה!
כשבאתי לצאת מהחנות קלטתי את המדף של הדברים "למבוגרים בלבד"!
היה שם חבילת קונדומים! .. או מי גאדדדדדדדד.. הרי עידן לא יביא איתו קונדומים!
ונגמר לי הכסף! מזל שהחנות לי הבית עליתי לקחתי כסף לקחתי את החבילה ו.. איזה פאדיחותתתתת.. 😁
מישהי בת 22 ככה ראתה אותי ואמרה לי תביאי ! חייכתי אליה הבאתי לה ת'כסף..את כולו הריא ני לא יודעת כמה זה! 😊 .. היא קנתה לי! והביאה לי את זה בחוץ! אמרתי לודה ורצתי הביתה!
ארגנתי את האוכל את החדר את השבילים! הכל יצא כמו שתכננתי!
רשמתי לו את המכתב.. והשעה הייתה.. לאאאאאאאאאאאא.. השעה כבר 21:05!!!!!
התקלחתי טוב טוב.. חח.. התלבשתי סקסי סקסי 🙄 התאפרתי טיפונת!
פוו.. עוד 10 דקות עידן מגיע!
^~^~^~דינו דונג!^~^~^~
זה עידן!
פתחתי את הדלת.. עידן לא היה שם!
היה רק מלאאאאאאאאאאאאא בלוניםםםםםםם אדומים בצורת לבבבבבבבב.. ובאמצע דובי ענקקקקקקקקקק..
עם פתק שרשום עליו..
"לאהבת חיי..
אפילו כל הבלונים והדובי האלה לא יכולים לתאר את האהבה שלי אליך!
עידן!"
קראתי את זה בקול רם! ואז עידן הציץ עליי מאחורי הבלונים..
חיקתי אותו ונישקתי אותו! הוא הביא לי עוד ברכה ארוכה חחחחחחחחח..
"צוצי.. חכה שניה!"
הכנסתי את הבלונים והדובי הם קצת הרסו לי את השביל אבל לא נורא וסגרתי את הדלת! ועידן בחוץ! 😛
שמתי הכל אצל שאנל בחדר.. כמובן שאני לא אשים את זה אצלי עכשיו! 😛
סידרתי את השביל ופתחתי לעידן!
הוא הי בהלםםםםםםםם..
הובלתי אותו בשביל ימינה למטבח!
אכלנו הי טעים.. יאמי איזה בשלנית אני!
"צוצה?" אמר עידן..
"כן צוצי?"עניתי.
"כשנתחתן את תבשלי לי כל כל יום.. נכון?!?!" צחקנוו..
"אני אוהבת אותך כל-כך!"
"גם אני אוהב אותךך הרבה הרבה הרבה הרבה הרבה והמון!"
"עידן עכשיו להפתעה השניה שלי!"
"מה??יש עוד הפתעה? וואי וואי איזה קינוח הכנת לי?"
"קינוח.. אאממ.. חחחחח.. זה לא אוכל שמנצ'יק שלי!..בוא!"
הובלתי אותו לחדר הוא ראה את המעטפה ששמתי לו על המיטה ופתח אותה!
"מאי?"
"מה?"
"זה.. זה.. קו.. קונדום!!" אמר בהיסוס!
"אני יודעת!" חח..
"עידנוש אני יודעת שאתה אהבה חיי ושאני לא אתחרט על הרגע הזה כל החיים שלי! ואני מוכנה לעשות את הצעד הזה בזוגיות שלנו.." אמרתי בביטחון! שאני אפילו לא י ודעת מאיפה הבאתי! ..
עידן חייך אלי ואמר " גם את אהבת חיי! אני בטוח בזה במילארדי אחוזים!" חחחחחחח..
"אבל.." במילה אחת הוא קטע את האושר שלי!
"מה קרה?!?! אתה לא מוכן?!?! יואו איזה פאדיחות.. גם לך זו הפעם הראשונה אני מצטערת הייתי צריכה להיתייעץ איתך!" כל-כך התביישתיייייי..
"לא! יפיופה שליי.. אני מוכן! אבל .. יש לי שאלה!"
😢 "מה?"
"אני מוכן! באמת! אבל את.. את בטוחה שאת מוכנה? אני לא יוכל אחרי זה לחיות אם המחשבה שהרסתי לך את הפעם הראשונה.. ושאת מתחרטת על זה.. או חס וחלילה תיפרדי ממני כי תביני שזה טעות!"
"עידןןןןןןןןןן.." צעקתי!!!!!
"מה קרה?!?!" הוא נבהל!
לא יכולתי יותר נקעתי מרוב צחוקקקקקקקק.. חחחחחחחחחחחחחחח.. 😁 😛 ..
"אני בטוחה שאני מוכנה לזה! בטוחה במילארדי אחוזים! כמו שאמרת!"
"אני אוהב אותךךךךך הכי הכי בעולםםםםםםםםםםםם.."
"גם אני אוהבת אותךךךךךךךךךך הכי הכי בעולםםםםםםםםםםםםםםםם.."
נשכבתי על המיטה ועידן נשכב עליי!
התחלנו להיתנשק ולאט לאט הורדנו את הבגדים! הכל זרם בדיוק כמו שרציתי..
אחרי זה שכבנו ערומים מתחת למיטה! מאושרים מתמיד! הכל זרם בדיוק כמו שרצינו כל הלילה הוא אמר לי כמה הוא אוהב אותי..
וכמה הוא נהנה!
עידן ישן אצלי כל סוף השבוע! היה כזה כיף.. וקיימנו יחסים עוד פעם אחת! 😁
טל כל-כך שמחה שהם יצא מושלם!
שבוע לאחר מכן רצתי לבית של טולטול שלי..
היא פתחה אתץ הדלת וראתה שאני לחוצה! נכנסו לחדר ולא עמדתי בזה! התחלתי לבכות כאילו מישהו מת! (חס וחלילה חס ושלום! ) ..
"מאי מה קרה?!?! תספרי לי! רוצה כוס מים?!?! וואי אני לא יכולה לראות אותך ככה!!!!! "
"אני לא רוצה מים! טל זה לא יכול לקרות לייייייייי.. "
"מה? את ועידן נפרדתם?!"
" לא מאי! נראה לך?! פשוט.. פשוט.. אני לא.. "[/B]
[B]רוצים לדעת מה היא לא?!?! זה ועודדדדדדד.. בפרק הבא! 🙄 😛
תגידי עכשיו שהיא חושבת שהיא בהריון חחח
סיפור מהמם! תמשכייי
QUOTE (שלך_תמיד @ 23/01/2005) תגידי עכשיו שהיא חושבת שהיא בהריון חחח
סיפור מהמם! תמשכייי
חחחחח... 😊
המשךךך מהררר