פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי אם אף אחת לא רואה.....

אם אף אחת לא רואה..

✍️ Sombode 📅 02/01/2005 20:51 👁️ 1,289 צפיות 💬 91 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 4 מתוך 7
[B]אז דבר ראשון- אולי אני קטנה, ולא הכי מבינה בנושא אהבה וכ'ו אבל אני אשתדל לעזור.
אל תחשוב שאתה אפס, כי אתה לא!
אתה תראה, היא עוד תגיע... אותה אחת שאתה תאהב, ושהיא תאהב אותך.
כל אחד שונה באופי שלו-לפי מה שסיפרת פה על עצמך, אני חושבת דווקא שאתה בן-אדם מאוד נחמד ומעניין.
אני לא יודעת כ"כ איך לעזור לך-כי אני לא הכי מבינה בזה.
תנסה להיות אופטימי, ותתאמץ ואל תוותר ותרים ידים!! מה יעזור לך להרים ידים? תמשיך לחפש את אותה אחת, שמעניינת אותך. הרי אם תרים ידים ככה בטוח לא תמצא את אותה אחת.
יכול להיות בכלל שכל מה שאני כתבתי זה שטויות כי קראתי את ההודעה אבל הגבתי מאוחר יותר ככה שאני לא הכי זוכרת מה כתבת.

אני מקווה שעזרתי, ואם אתה צריך אוזן קשבת או כל דבר אחר:
מסנג'ר- karingeron@hotmail.com
איסיקיו- 236654380

* 😁 למרות שאני קטנה *[B]

קרין :] חדשה (?) 😁
חמודה.. 😛 😁
תודה רבה 😊
אם התכוונת אלי. 😁
אלייך אלייך... 😁
אני מקווה שעזרו לך פה להרגיש אחרת.. 😂 😁 😛
איזה מאמי אתה יואוו 😛
תראה זו אומנם פעם ראשונה שאני מגיב זה זמן רב אבל בכל זאת ננסה לעשות את זה כמו שצריך.
קודם כל תפסיק לחפש מה לא בסדר בך, לפי מה שנראה אתה מחפש בנרות את מה שלא בסדר אצלך, דבר שני אני ממש באותו מצב שלך (גם אני ביישן, וכל מה שרק תרצה), דבר אחד למדתי בחיים האלה בהקשר לבנות, אסור לתת לבנות להרגיש שהן נסיכות מההתחלה, כלומר לא לתת להן כל מה שהן רוצות ובפרוש לא להתנהג לידן שונה מאשר ליד אחרים, כי במקום הן הופכות להיות ידידות שלך שלא רואות אותך כבן אדם בעל רגשות אלה כידיד לשעת הצורך, אומנם זה אכזרי אבל זה המצב, אתה חייב ללמוד לגרום להן לראות אותך כפי שאתה, אסור לך להשתנות בישבילן (אף אחת לא שווה את זה).
בקיצור, תתנהג כרגיל ואתה תראה שתגיע האחת הנכונה.
תודה על הכל אנשים.. באמת.
עם חלק הסכמתי, עם חלק פחות, אבל זה לא משנה כרגע, מה שאני עובד עליו כרגע זה להעלות את הבטחון העצמי שלי.

בכל מקרה, אני ופסיכולוגיה זה משהו שלא מסתדר. אני מאוד אוהב את הנושא אבל אני חושב שהוא נעשה למאוד מפוקפק לאחרונה, ולכן אני מעדיף להמנע ממנו כרגע.

בקשר לתמונה, אני מנסה להפעיל פה את מצלמת האינטרנט של אח שלי בלי הצלחה גדולה... זה רק מראה לי מסך ירוק בלי כלום במקום את התמונה שלי, אם מישהו יודע אולי מה יכולה להיות הבעיה אני אודה לו אם הוא יוכל לעזור לי...

בכל מקרה, הנה משהו קצת יותר אקטואלי ואולי תוכלו לעזור לי בו, דוגמא חיה:
יש מישהי בבסיס שלי שאפשר להגיד שמהרגע שראיתי אותה שמתי עליה עין.
היא נראית נורא נחמדה ונורא פשוטה, לא מנסה להתבלט, לא מנסה להחצין שום דבר, נורא צנועה וטובת לב כזאת.. זה ממש מושך אותי אליה.

בכל מקרה, בהתחלה ממש לא דיברתי איתה כי התביישתי, פחדתי אפילו לגשת אליה בדיוק מאותה הסיבה שאני לא רוצה להיות ישיר מידי.
יום אחד לפני משהו כמו חודש היא נכנסה למשרד שלנו וראתה שהתאריך לידה שלה הוא בדיוק כמו שלי, באותה שנה, אותו יום ואותו חודש, ואני נורא התפלאתי, כי הנה עוד בחורה שהיא באותו מזל כמוני שבלי להכיר אותה ישר שמתי עליה עין (זה תמיד קורה לי עם אחד משלושה מזלות, שלי - סרטן, תאומים, ודגים. תמיד אני רואה בעקרבים לעומת זאת דמויות להערצה).
בכל מקרה, מאז שאפשר להגיד "נשבר הקרח", החלטתי שמאותו רגע אני משוחרר איתה יותר...
נתקלנו אחד בשניה הרבה פעמים בבסיס ותמיד דיברתי איתה קצת, התעניינתי בה, צחקתי איתה קצת... כשהיא באה אלינו למשרד לעשות משהו תמיד אני זה שקם לעזור לה.. זאת הדרך שלי להראות למישהי שאני מחבב אותה. בכל מקרה, זה ככה כבר חודש, והאמת שבזמן האחרון היא התחילה לעשות לי פרצופים כשאני עובר לידה, לזמזם את השם שלי, לצחוק איתי, כשהיא באה היא תמיד פונה אליי, היא הרבה יותר נחמדה אליי מאשר לשאר האנשים אצלי במשרד.

בכל מקרה, היום הבנתי שכנראה יש לה חבר (מישהו אמר לי שלפני חודש-חודשיים הוא יודע שהיה לה חבר). אני לא יודע עד כמה זה אמין, אבל סביר להניח שלא שיקרו לי, וככל הנראה באמת לא מזמן היה לה חבר, ויכול להיות שהוא עדיין חבר שלה.

עכשיו אני בדילמה ענקית...
מצד אחד, יש את המעצור שלי, שאני לא רוצה להיות ישיר, אני רוצה לאט לאט לפתח ידידות טובה, ואז להתקדם.
מצד שני, אני פוחד להפגע.. למרות שזה הדבר שהכי פחות מפריע לי, אני עדיין פוחד להפגע בסופו של דבר אם יש לה חבר.
מצד שלישי, אם יש לה חבר, אני גם לא רוצה להרוס לה...

עכשיו, המצב הוא כזה שלי ממש אין מה לעשות במשרד שלה חוץ מפעם בשבועיים בערך להשים שם איזה ארגז, וגם אז לא בטוח שהיא תהיה שם, אבל היא.. היא לפעמים באה לקחת משהו מאצלנו, או לצלם משהו, או כל דבר בסגנון.
ההזדמנויות היחידות שלי לדבר איתה, כרגע לפחות, בלי להיות ישיר מידי (ז"א להכנס למשרד שלה שאין לי מה לעשות שם, ולדבר איתה, ככה שזה ברור שבאתי בשבילה), הם כשנפגשים בחוץ כשמסתובבים בבסיס, או כשהיא באה למשרד שלי פעם ב...
מה שאני יכול לחשוב עליו, זה שפעם אחת אני כן אכנס לשיחה איתה בהזדמנות כשהיא באה, למרות שזה קשה כי המפקדים שלה לא אוהבים שהיא נעלמת מהמשרד, ואז אגיד לה לבוא יותר למדור שלי.. או להכנס לשיחה, ולהציע לה סתם לצאת לאכול משהו בחוץ בינתיים, או משהו כזה.. אבל גם בשביל להגיד לה משהו פשוט כמו זה, אני צריך הזדמנות מתאימה, וזמן מתאים.
עניין החבר הזה עוד יותר מפריע לי, כי עכשיו אסור לי להיות אפילו טיפ טיפה ישיר, כי אם יש לה חבר היא מיידית תתרחק, או שהיא תגיד לי שיש לה חבר, ואז אני אתרחק.

אני מקווה שהבנתם איפה הדילמה שלי בענייני בנות, ומה עוצר אותי תמיד מלפנות למישהי, כי הנה דוגמא למישהי שכן יש לי דיבור איתה, וכן יש לנו יחסים טובים, וכן היא נותנת לי יחס ממש טוב יחסית למה שבנות בד"כ נותנות לי, אבל הנה.. אין לי מושג מה לעשות הלאה כדי לפתח את זה.

פה באמת אני צריך עיצה, ותשתדלו לנסות להשים את עצמיכם בנעליים שלי עם מה שעובר לי בראש, ולתת לי עיצה שתיראה לי הגיונית, כי ללכת ולדבר איתה זה פשוט לא משהו שאני מסוגל לעשות... לא מבחינת המקצוע שלי (אסור לי לצאת מהמשרד סתם ככה להרבה זמן), ולא מבחינת המוסר והביישנות שלי.
טוב, הצלחתי לצלם את עצמי.
עם טישרט לבן יושב מול המחשב 😊
הכי אמיתי...

בכל מקרה, זה נמצא על אתר, אז אולי חלקכם לא יוכל לראות למרות שאני בספק:
http://imgsrv.pic4u.co.il/a172e138318cfb5c...7e40020000.aspx

תחליפו את זה בכתובת למעלה וזה צריך לעבוד..

אממ.. עכשיו כשאני חושב על זה, יכול להיות מצב שמישהו שמכיר אותי יראה את התמונה ויקשר הכל, ואז אני במצב לא נעים, אבל שיהיה... כבר שמתי 😊
חח תתגלח.. 😉
ואתה נראה ממש רציני...
אבל אתה לא מכוער או משהו כזה... נחמד.. 😊
תחייך יהיה יותר טוב 😊

חיוך זה דבר שמושך אנשים...
כמו שאומרים "אם תחייך אל העולם, אז העולם יחייך אליך בחזרה" 😉

ולגבי הבת...
אם אתם כבר ידידים (ממה שהבנתי כן..)
אז לדעתי אתה לא צריך לחכות שיעבור עוד המון זמן ואז לפתח..
בנות מאבדות עיניין די מהר...
לדעתי עכשיו אתה צריך להתחיל עם זה לכיוון יותר רומנטי...
אוקיי אין לכם הפסקות צהריים?
תקבעו לאכול ביחד בבסיס...
כשתדברו אז תשאל אם יש לה חבר...
לא יקרה מזה כלום לא תיפגע ולא כלום.. אם היא תגיד שיש אז סבבה תשאל על כמה זמן וכל זה.. יענו תפתח שיחה..
אם היא תגיד שאין.. אז יותר טוב לך... 😉
אם היא תגיד שאין אז תגיד משפט כמו "איך אין? בחורה כזאת יפה.. מי הטמבל שלא מסתכל עליך?!" או משהו כזה.. זה יוסיף גיוון לשיחה.. וגם זה יעלה חיוך על פניה.. 😊
וזה גם ירמוז לה טיפה שאתה מעוניין...
תבקש את המספר שלה...
ומחוץ לבסיס תתקשר אליה..
תשאל אם יש לה תוכניות.. אם יש אז לא נורא תגיד לה "חבל ואני רציתי לעשות משהו איתך..😉"
ואם אין אז תגיד לה "בא לך לעשות משהו איתי..?"

מקווה שעזרתי לך...
ואני באמת ממליצה לך לעשות משהו עם זה מהר.. ולא לחכות עם זה כי זה ידעך..!
בהצלחה!!! 😊
אני רציני כי כמה שמח ונרגש אני יכול להיות כשאני יושב עייף מול המחשב ומנסה לצלם את עצמי אחרי שעתיים שאני מנסה להפעיל את המצלמה...? 😁
בכל מקרה, שם הייתי מגולח, פשוט היה צל... עכשיו אני לא מגולח כי יש לי אישור והעור שלי רגיש. =\
עוד דבר.. אחרי כל מה שאמרתי פה, לא נראה לי שמישהי תגיד שאני מכוער או משהו, אז זה לא הכי אובייקטיבי.. אבל אני מאמין לך אם את אומרת שאני לא מכוער. 😊

בכל מקרה, כמו שאמרתי בקשר לבחורה ההיא, זה קצת מסובך כי היא ממש ממש לא זזה מהמשרד שלה, אז הדרך היחידה היא לתפוס אותה מחוץ למשרד וזה נדיר.. אני יכול לקוות למצוא אותה שומרת איזה פעם, ואז לשבת איתה קצת...
בכל מקרה יום חמישי כבר תכננתי לדבר איתה יותר, והיא לא היתה משום מה, אין לי מושג מה קורה איתה.. זה הכי מפריע לי, זה מסקרן אותי לאללה.

ריגשת אותי במה שכתבת!!
זה שאתה רואה ואוהב בנות לפי האופי שלהם כבר מראה שיש לך אופי מדהים!! אין הרבה בנים כאלה! אני מקווה שיש מישהו כמוך בגיל שלי (14).. שלא מסתכל על הגוף אלה על האופי!.. שאוכל לדעת שכשאגיע לגיל שמתחתנים בו.. אוכל לדעת ש'בעלי' לא יתגרש ממני כשיראה שאני משמינה או יברח כשאהיה בהריון! וקשה למצוא כאלה! אז תצא מהרעיון שהאופי שלך אשם.. כי זה ממש לא ככה! אולי הרמזים שלך לא מספיק בולטים... בדרך כלל בנות עם אופי הם אלו שמזניחות את עצמם.. וזה מה שגורם לאופי שלהם להיות כזה עמוק.. כי הם סבלו הרבה מהמרא שלהם! בנות כאלה לא רגילות לרמזים.. אז יכול להיות שהם חושבות שרמזת למישהי אחרת.. או שסתם נכנס לך משהו לעין.

בקשר לזאת שיש לה חבר.. זה לא בטוח! יכול להיות שהם נפרדו.. יכול להיות שהוא סתם ידיד שלה.. יכול להיות שזאת סתם שמוע! אם אתה רוצה להפגש איתה יותר.. תבקש את הפלא שלה בהזדמנות שיצא לכם להיות יחד.. ואז תוכל להזמין אותה לאיזה מקום ותוכלו לדבר בשקט ורוגע 😉
לבקש את הטלפון שלה יהיה ישיר מדי בהתחשב ביחסים בינינו כרגע.. אני רוצה לעשות את זה טבעי, שאני ארגיש בנוח לבקש ממנה את הטלפון, שהיא תרגיש שאני מבקש אותו כי באמת יש לי סיבה, ולא סתם כי אני מנסה להתחיל איתה ולבקש את הטלפון זה הדבר הכי בסיסי שעושים.

אני באמת מקווה שהאופי שלי טוב כמו שאתן אומרות פה... כי אם הוא באמת ככה אז ככל הנראה שביום מן הימים מישהי כן תראה את זה... בכל מקרה, אני אנסה לקדם את היחסים שלי עם הבחורה הזאת.. אני מקווה שזה ילך ויצא לי לדבר איתה קצת יותר בשבוע הבא 😊
QUOTE (Sombode @ 28/01/2005) אבל אני מאמין לך אם את אומרת שאני לא מכוער. 😊
חח תודה על האמון 😁

ובאמת אני ממליצה לך לעשות מה שאמרתי לך.. 😊

בהצלחה!!! 😊
שמע...
קודם כל להגיד לך משהו..וגם לכולם פה...
כל מי שראה את הסרט "המסכה" עם ג'ים קארי,יש את הקטע שהג'ינגית שהיתה בתוכנית טלוויזה,ואז מתברר שג'ים קראי זה האיש ששלח את המכתב והדהים אלפי נשים.
בקיצור אחי,אני רוצה להגיד לך...שגם אותי ריגשת...
אתה אשכרה האיש הזה שמרגש ת'בנות כמו בסרט..

עכשיו,לא קראתי בכלל את כל ההודעה,קראתי את העומד הראשון ואת האחרון (עצלן,מצטער).
אבל אחי...
קודם כל,בקשר לתמונה וכמו שאמרת,אתה לא מהחתיכים ההרוסים ולא מהמכערים.
אתה בן אדם רגיל.
ובטוח ממה שקראיתי שיש לך אופי טוב ואתה לא חרא בן אדם.

עכשיו שמע,יש משפט שאומר
"בכל אחד יש משהו מיוחד,השאלה אם שווה לחפש אותו"
אל תשאל אותי איך זה מתקשר לפה,אבל נזכרתי בזה.
עכשיו ממה שקראתי וגם התוגבות פה של הבנות,מראה שיש בך משהו מיוחד.
ואני אומר לך גם את דעתי,אתה לא כמו כולם,לא כל בן(ואני איתך לדעתי)יותר להביע את הרגש שלו ולהגיד מה שהוא חושב..
עכשיו בקשר למשפט,כמו שאמרתי יש בך משהו מיוחד,אבל כנראה עוד לא הגיע האחת שחיפשה את זה.
יכול להיות?

אם בא לך לדבר עם בן,למה מה-2 עומדים שקראתי היו רק בנות נדמה לי
אתה מוזמן לפנות אליי אחי.
ואני אשמח לעזור לך..

אביב :]

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך