פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי אם אף אחת לא רואה.....

אם אף אחת לא רואה..

✍️ Sombode 📅 02/01/2005 20:51 👁️ 1,283 צפיות 💬 91 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 2 מתוך 7
היה לי כוח!
ואני לא יכולה לעבור עלייך בשתיקה בנאדםם!!
תתעורר מותק!ותפסיק לנסות לחקור את עצמך ומי אתה ומה אתה ולמי אתה מתאים ולמי לא..
אתה זה מה שאתה..ואמרתי ואני אומר שוב יש מקום לשינוי התנהגות ועוד לא מאוחר..
אולי הרמזים שאתה שולח מגיל 13 הם בכלל לא רמזים במובנים של בנות?ואתה ממשיך לשלוח מבלי לדעת שאלו בכלל לא רמזים בעייני המקבל אותם.
כמו כן אתה לא יכול לחכות לרגע המושלם לדקה לתזמון אתה לא יכול לחכות אתה גם כמו שאמרת לא יכול לדבר אם מישהו רק כשזה נוגע ל"תביא לי משהו" אם יש לך בעיה בפיתוח נושאים ואתה לא יודע מה מעניין כי כשאתה כן מפתח זה"מה נפלת עליי?"אז תצטרף לשיחה של אחרים שב..וברגע שיש לך מה להגיד תחשוב פעמיים רגע אם זה קליל ומתאים לשיחה (למרות שאני בטוחה שבאותו רגע יהיה לך משהו ממש חכם להגיד הרבה יותר ממה שבאמת תגיד)ואחרי שחשבת והחלטת שזה נחמד ויכול לתרום פשוט תגיד את זה אחרי פעם פעמיים או לא משנה כמה יגיבו לך מן הסתם אנשים לא רעים ואף אחד לא מתנכל אלייך בכוונה ובגלל זה לא זורם איתך.ולאט לאט אם תנסה קצת להשתוות לאחרים במחשבות אולי לתרום להם מהתפיסה המעניינת שלך ולקבל מהתפיסה הקלילה השטחית אך המהנה שלהם אז תחוש בשינוי...
ועוד דבר..אם תשב ותחכה לרגע המושלם..וכשתחשוב שהוא המושלם לא יילך לך כי אתה היית בטוח שזה מושלם לפנות אליה אבל בעיניה לא כי בדיוק האקס שלה חלף לה בראש היא תסרב ואתה תתאכזב עוד יותר ובכלל תשקע למעמקים ותהיה בטוח שאין אחת שמתאימה לך..אינך צריך לבלות את שארית חייך בחיפוש אחר האחת אלא להפך לא לחשוב על זה ואם כבר חיפוש אחרי משהו ושינוי זה אולי לדבר עם חברה שונים שנמצאים עם הבנות שמוצאות חן בענייך וכו'.
כרגע אתה בטוח שיש עלייך תווית של כבד אבל תוויות אפשר לשנות לאט ובטוח אומנם אבל אפשר.
העניין הוא בלבחור מה להגיד ומה לא להגיד..כמו ששמת לב גם לי יש איזה שהוא עומק אבל יש דברים שאני חושבת עליהם בזמן שיחה שבחיים לא יאמרו כי זה באמת"כבד"אז אל תחשוב שיש כאן ניסיון לשנות אותך אלא רק דפוס התנהגות מסוים שהייתי מציעה לך לעבוד עליו.אתה אדם ממש חכם כמו שהבנתי ולאחר שהבנת את הבעיה טוב ואחרי מה שאמרתי שאני מקווה שעזר אתה יכול גם למצוא את הדרך המדויקת לפתרונה.
אל תוותר !!!!חבל עלייך..
בתקופה האחרונה, בערך ב4 חודשים האחרונים, יותר נכנסתי למצב של זרימה וקלילות, והאמת שהדבר היחיד שזה עשה זה לגרום לי לחיות יותר בשקט עם עצמי...
התחלתי ללמוד קונג פו, וזה תרם לי המון לשקט שלי, מדברים על מהות החיים, ונכנסים לשיחות עמוקות עם חברה טובים, וזה בדיוק מה שהייתי צריך.. הייתי צריך מישהו לדבר איתו בעומק הזה, ועכשיו יש לי.. אז הצורך הזה פחות חזק. העניין עכשיו הוא אחר...

נכנסתי לפורום וכתבתי את מה שכתבתי לא בגלל שנשארתי באותו מצב שהייתי, ונמאס לי.. אלא בגלל שהשתניתי דיי הרבה בחצי שנה האחרונה, וכמה שהצלחתי לחיות טוב יותר עם עצמי, וכמה שנהייתי רגוע יותר, וכמה שלמדתי לצחוק יותר... נושא הבנות פשוט לא השתנה. אני עדיין אותו אחד שלא מדברות איתו בנות.. לא משנה מתי, גם כשאני יוצא עם חברים, אז עם בנות אני מדבר הרבה פחות.. וזה לא בגלל שאני נרתע או משהו... זה כאילו בנות לא נמשכות אליי, לא רוצות לדבר איתי, אני לא מעניין אותן... זאת ההרגשה שאני מקבל עכשיו ושתמיד קיבלתי, חוץ מכשהייתי קטן, עד גיל 10 או משהו.. אבל זה רחוק מידי אחורה.

אני מכיר עוד כמה אנשים שלא הלך להם כ"כ עם בנות.. אבל כמעט לכל אחד, וממש כמעט לכל אחד, יש ידידה טובה איפשהו.. לי אין, פשוט ככה.. אין לי ידידות טובות, ואף פעם לא היו, זה כאילו אני לא מעניין בנות בכלל... ואגב, עד היום, כל אחד שפגשתי שלא הלך לו עם בנות, וגם לא היו לו ידידות, התברר שהוא הומו. אני לא הומו, אלא אם כן להמשך לבנות נחשב להיות הומו. אז מה הבעיה? אני משתגע לגמרי כבר.
QUOTE אני עדיין אותו אחד שלא מדברות איתו בנות.. לא משנה מתי, גם כשאני יוצא עם חברים, אז עם בנות אני מדבר הרבה פחות.. וזה לא בגלל שאני נרתע או משהו... זה כאילו בנות לא נמשכות אליי, לא רוצות לדבר איתי, אני לא מעניין אותן...

"----נבואה שמגשימה את עצמה-----"
שמעת על זה??
אתה לא יכול להגיד את זה בביטחה כל כך הרבה פעמים ולצפות שזה לא יקרה אם בנאדם אומרים לו או הוא אומר לעצמו שהוא דפוק בסוף הוא באמת יהיה דפוק אבל אם בנאדם חושב שהוא יפה למשל אז הוא ישדר את זה החוצה ואנשים יתחילו לראות שהוא באיזושהיא צורה -יפה!
אתה החלטת שאתה לא מעניין אז אתה לא מעניין(בנות הכוונה)אתה לא מכיר אפילו חצי מהבנות שקיימות ותחשוב בהגיון ותראה שזה לא הגיוני שכולןןןן נרתעות ממך בנות זה עם חכם אין להן סיבה להרתע מחוכמה אולי תסתכל על איזה סוג בנות אתה מדבר אתה מכליל פה בצורה לא נורמלית ואומר ים של דברים שלא הגיוניים בכלל אתה בגיל 19 החלטת שאתה מכיר ויודע מספיק כדי להגיד ש"בנות" לא נמשכות אתה יודע כמה בנות נכללות תחת הקטגוריה "בנות"?!@
תחשוב על זה שניה ... 😠 😛
אתה יודע כמה אנשים בעולם מחפשים בן אדם כמוך?!
אבל מה קרה שהעולם גדול ולא כולם מכירים אותך!
או שאולי בגלל שאתה כזה מפרגן חושבים שאתה כמו החברים שלך?!
הם אולי סנובים קרציות כאלה וחושבים שאתה כמוהם!!
אבל באמת אתה לא ככה..
אז למה שלא תראה את זה לסביבה?!
תראה לכולם שאתה נחמד,
ואל תבהל להתחיל עם מישהי שיחה,
כי מאמי תבין..גם לפעמים הצד השני מתבייש להתחיל!
וזה קשה למצוא דבר כמו שאתה רוצה,
עם אתה רוצה שיהיה טוב תתן קצת מאמצים אבל ממש ריגשת אותי,
ולא רק אותי תראה כמה תגובות יש לך,
תדע שבאתר הזה כבר מצאת מעריצים לעצמך!
ואני נרשמת למעדון!!

😁
באמת שאני מסכימה עם כל מילה שאמרו לפני..

נכון שאומרים לך שאם תפסיק לחשוב על עצמך ככה אז זה ישתנה.. ונכון שאתה לא יכול לעשות את זה..
הדברים לא עובדים ככה... אתה צריך לשבת עם עצמך ולעשות חושבים ולהבין שאתה לא צריך להשתנות בשביל שאחרים יאהבו אותך יותר..
פשוט תתאים את עצמך לסביבה שאתה בה נמצא, תוסיף מהמחשבות והרעיונות שלך בהתאם למצב..
בקיצור בדיוק כמו שקרן אמרה 😊

ואני חושבת שאם אתה תפסיק להיות לחוץ לגבי הבת המושלמת במקום המושלם וברגע המושלם זה יבוא מעצמו..
ולדעתי זה לא נכון שאם יש מישהי שמוצאת חן בעיניך ואתה בעיניה אז זה צריך לזרום טבעי, מישהו הרי צריך לקחת את הצעד הראשון.. לא?
אני חושבת שבמקום לתת רמזים אולי אתה צריך לגשת לבת באופן ישיר?

בקיצור נתתי פה תגובה ממש מבולבלת כי אמרו כבר הכל לפני.. 😊
וקראתי ה-כ-ל 😊
לדעתי אתה פשוט צריך לקחת את החיים בקלות.. וכשיבוא הרגע.. אז תדע.. 😊
אל תחפש את הרגעים, תן להם לבוא לבד.. 😊
וגם זה שאתה אומר שבנות לא ניגשות אליך ולא מדברות איתך אפילו שאתה נותן רמזים..
אז אולי הן לא מבינות את הרמזים, אולי הן רוצות שאתה תיגש ותדבר איתן בצעמך?
כולם אוהבים תשומת לב ורוב הסיכויים שהבנות האלה רוצות שאתה תפעל ראשון...

בכל מקרה.. אני מקווה שמשהו ממה שכתבתי יצא ברור...
QUOTE אל תחפש את הרגעים, תן להם לבוא לבד..
הבאת אותה כפרה!!!
חח תודה 😁
זה בדיוק מה שאני עושה.. אני מנסה לתת לרגעים להגיע לבד.
העניין הוא שלא משנה כמה אני מנסה לחשוב שאני "שווה משהו", אחרי כ"כ הרבה זמן שהמציאות מראה לי אחרת, אני כבר בעצמי מתחיל לפקפק בזה...

בעקרון, בפנים עמוק עמוק, אני יודע שאדם ששואב הנאה מלעזור לאנשים, שמרגיש טוב כשמבקשים ממנו לעשות משהו כטובה, אדם שמרגיש רע כשהוא זורק חתיכת נייר שנתנו לו במתנה, אדם שיש לו כ"כ הרבה תחומי עניין... בעקרון זה נשמע ממש טוב לא? ואני באמת נהנה לעזור, ומרגיש טוב כשמבקשים ממני משהו, ובאמת שאני מרגיש רע כשאני זורק אפילו חתיכת נייר שכתוב עליה משהו שנתנו לי במתנה.. ואני חושב שיש לי דיי הרבה תחומי עניין.. אדם כזה הוא אדם טוב, לא? אם זה ככה אז כנראה שכן יש בי משהו טוב.. אבל אם אחרי כל כך הרבה שנים אנשים עדיין לא ממש קולטים את זה, מה זה אומר לעזאזל?

כן, יש לי את החברים הטובים שלי שכן קלטו את זה, והאמת לא יודע מה הייתי עושה בלעדיהם, אבל למה בעיני רוב האנשים זה לא ככה? למה אנשים שטחיים בטירוף זוכים להמון תשומת לב בלי לנסות, ואני לא?

אני מרגיש דיי מטומטם ככה לדבר על עצמי...
משום מה רק במקומות שעוסקים בהם באחד התחביבים שלי אני זוכה לתשומת לב.. כרגע זה רק בשיעורי הקונג פו, כשלומדים, אז אם אני עושה משהו טוב יותר מאחרים, או אומר משהו שמרשים אנשים בשיחות, אז בגלל שכולם באים להתעסק בקונג פו, כולם מסתובבים סביבי ומדברים איתי.. אבל ביום יום, איפה כל זה? זה דיי פשוט להסביר מה גורם לאנשים לבוא אליי בשיעור קונג פו או ציור, אבל מה גורם לאנשים לבוא ביום יום? זה שמחה? אם כן אז יש לי שמחה, אולי אפשר להרים אותה טיפה אבל יש... זה שקט? רוגע? קור רוח? מה זה לעזאזל?!

הלוואי שהייתי יכול לקבל ספר קטן שכל מה שכתוב בו זה משפט אחד שיסביר לי מה אני עושה לא נכון, שגורם לאנשים להתעניין בי פחות.
האמת אני חושב שאם היתה לי חברה ממש לא היה מעניין אותי כמה אני מעניין אנשים אחרים... אבל כדי להגיע לזה, אני צריך חברה, ובשביל שתהיה לי חברה אני צריך להכיר מישהי.. לעניין מישהי... אבל כרגע אני פשוט לא מעניין אף אחת, לפחות לא שאני יודע.

אני מסתבך עם עצמי כבר... 😯
אגב, תודה על המחמאות... זה באמת מחמם את הלב חחחח 😊

QUOTE אני חושב שאם היתה לי חברה ממש לא היה מעניין אותי כמה אני מעניין אנשים אחרים... אבל כדי להגיע לזה, אני צריך חברה, ובשביל שתהיה לי חברה אני צריך להכיר מישהי.. לעניין מישהי... אבל כרגע אני פשוט לא מעניין אף אחת, לפחות לא שאני יודע

ההרגל לא להיות מאושר

דבר ראשון קרא את זב בהקשר לציטוט
ותפסיק לחכות לדברים תחיהה כבר ת'חיים אתה מבזבז זמן מותק!
ומה כוונה עד שאתה חושב שאתה בסדר עוד ושווה משהו המציאות מורידה לך את זה?
איך אתה מסוגל לתת למישהו או למשהו להוריד את הביטחון העצמי בלי ביטחון עצמי אין לך סיכוי להתקדם בחברה האכזרית של ימינו בנאדם!
אתה אומר שיש לך ביטחון עצמי אבל זה לא נשמע ככה
אם היה לך היית אומר לכולם שיקפצו לך לא שם על מה חושבים עליך משנה את ההתנהגות בהתאם למה שאתה חושב שנכון לשנותה אותה וממשיך בלי לחכות לחברה כדי שבזכותה אתה לא תשים על מה שהחברה חושבת עלייך!!
אם מחכים זה לא בא חוק מרפי בדוק.
אתה צריך לעשות חושבין מתי שיש משהו במציאות שמראה לך שאתה לא שוה האם בענייך(נגיד קוראים לך משה)
אז האם בעיניי משה הדבר הזה לא בסדר???
קצת לסמוך על עצמך ועל שיקול דעתך..
אני מזה מקווה שהפנמת אם יש נקודה לא ברורה תגידד חשוב לי לדעת!!
אני כל כך מתעקבת על המקרה שלך כי פשוט הכרתי כמה כאלה וכמה שתגיד שאתה לא כמוהם זה כן אז הבנתי אותי בקיצור..
אני חייב להודות, טוב שקראתי את המאמר הזה ששמת פה.. באמת תודה על זה.
והאמת שדיי קלעת בול בעניין שאני לא סומך על עצמי מספיק, ועל שיקול הדעת שלי, תמיד צריך תמיכה מהסביבה לגבי החלטות שאני לוקח... לאחרונה רק שמתי לב לזה האמת.

העניין הוא שזה ממש לא זה...
אני אתן דוגמא למשל:
היום הלכתי עם מישהו מהמשרד שלי להשים שולחן בלשכה של היחידה שלי, וכשהגענו ללשכה ראיתי מישהי ממש ממש חמודה יושבת בשקט, בוהה באוויר כזה, לא ממש מרוכזת בכלום.. משועממת.. והיו המון אנשים מסביבינו.
עמדנו אני והחבר שבא איתי, היא ישבה בכסא לידינו, והיו עוד 3-4 אנשים לידינו..
אף פעם לא דיברתי איתה, אפילו לא זכור לי שראיתי אותה, והחלפנו מבטים פה ושם, אני כי היא מצאה חן בעיני והיא.. כי היא שמה לב שאני מסתכל עליה לפעמים, לדעתי.

עכשיו מה.. מה יכולתי לעשות ברגע הזה? היא לא יודעת מי אני בכלל, אני לא יודע אפילו איך קוראים לה, אם אני אגש אליה זה יראה מטומטם כזה, ולדעתי עדיף לחכות לרגע יותר מתאים לגשת... כשאני והיא יותר לבד, במקום יותר שקט, כשכבר ראיתי אותה כמה פעמים והיא אותי כמה פעמים...
ואחרי הכל, גם אם כבר כן אני מכיר אותה, ומדבר איתה פה ושם.. אין לי שמץ של מושג איך אני מקדם את זה.. אז אני מדבר איתה משפט או 2 פעם בשבוע, מחליפים "היי" פה ושם, אבל לאן אני לוקח את זה? אני לא יכול לקפוץ יום אחד ולהגיד "היי, אוהבת סרטים?", כי שוב, זה אדיוטי... צריך הזדמנות מתאימה, וזה בעצם מה שאני מחכה לו, ומה שפשוט לא מגיע.

זה משגע אותי, כי זאת תפיסה מאוד קשה, ואין לי מושג אם אני אגיע לאנשהו ככה.
QUOTE . כי היא שמה לב שאני מסתכל עליה לפעמים, לדעתי

דבר ראשון שיש לי להגיד לך זה שים לב ל-לדעתך אין כזה דבר לדעתך אם אתה מסתכל עליה והיא מסתכלת עלייך בעיניים בחזרה סימן שכן אם לא אין לך שום אינדיקציה לקבוע האם היא הסתכלה או לא..!

דבר שני הוא שנראה לי שאתה חושב יותר מידי צעדים קדימה.אם כל אחד שהייתי מתחילה איתו עד היום הייתי חושבת רגע מה יהיה אח"כ מה אני אגיד לו מה הוא יחשוב על זה וכו' לא הייתי מגיעה להיכן שהגעתי!
כי זה כמו לקפוץ למים בלי לדעת מה יש בפנים אתה לוקח סיכון הימור ועושה את זה בדרך שלך..קופץ ראש,הפוך וכו'...במידה ונתקלת איך לומר בסלעים שם למטה אז בסדר מה שלא הורג אותך מחשל אותך ואתה יודע לפעם הבאה שלבחורות מהסוג הזה לא פונים כך!וממשיך הלאה ..נקסט
במידה וצללת והכל טוב ויפה אז סבבה לך.
למשל בסיפור שסיפרת לי אני לא הבנתי למה לא אמרת לה לפעמים הדבר הכי מסובך("מה עושים כשהבחורה בוהה")הוא הכי פשוט כי אפילו משפט כמו "מה את בוהה?"יכול להעלות חיוך על פניה ולעשות את העבודה כי אתה מעיר אותה מהמצב שלה היא מחייכת אתה מציג את עצמך והעיניינים זורמים משם.
אל תחפש אישורים מאיפה שהוא שבאותו רגע זה נכון לעשות.
תאמין לי שאתה לא צריך לראות אותה כמה פעמים כדי לגשת אליה 99%כשרואים בחורה חמודה ניגשים אליה בלי לחשוב יותר מידי אתה מפחד מפגיעה?!אמרתי לך שום דבר לא הורג ואתה פשוט לומד לפעם הבאה.
אם לא תתנסה בלדבר עם סוגים שונים של בחורות משפטים שונים גישות שונות לעולם האחת שלך שאתה כל כך מייחל לה לא תבוא משמיים .
כל משפט הכי דפוק בעולןם היה הולך עם אותה בחורה ביחס לפעם ראשונה של דיבור אפילו לבוא ולהגיד לה"מניינים?" הכל אתה מבין ??הכל!
איתי למשל התחילו בכל מיני צורות בכל מיני גישות מה שקלע פשוט קלע ותאמין לי שאף אחד עוד לא מת מסירוב או מתוכחה(בינו לבין עצמו)שזה לא היה כל כך הרגע המתאים ישנן מספיק בנות כדי שתוכל "להתנסות"עליהן אלו כולה מילים ולא יותר מזה אף אחד לא אומר לך להתנסות איך לומר בקטע אינטימי על כל דגה שאתה רואה.
השאיפה הזאת לשלמות של רגע תזמון משפט מבט לא תביא אותך לשום מקום גם בגיל 40 וחבל כדאי שתתחיל להבין את זה מעכשיו
ועוד דבר גם אני פעם חשבתי בקטע של להתחיל עם בנים מה אני אגיד מה הם יחשבו וברגע שאתה ניגש אחרי שחשבת כל כך הרבה זמן קולטים את ההססנות בשפת גוף בדיבור ונרתעים וכשבאתי בלי לחשוב יותר מידי ואמרתי מה שעלה לי בראש ככה הלך לי הכי טוב כי אנשים לא אוהבים כבדות וגם אם אתה כזה לפחות בהתחלה תהיה זיקית..תסתווה.
שוב אם משהו לא ברור...צטט ,שאל ואני אסביר את עצמי!... 😊
מסכימה עם מה שקרן אמרה וכל מילה מיותרת!
QUOTE מסכימה עם מה שקרן אמרה וכל מילה מיותרת!
חחחח אין עלייך
חח תודה חמודה 😊

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך