פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי אם אף אחת לא רואה.....

אם אף אחת לא רואה..

✍️ Sombode 📅 02/01/2005 20:51 👁️ 1,286 צפיות 💬 91 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 7
בע.. אין לי מושג איך להתחיל ואיך לסיים את הנושא הזה בכלל.. אז אני פשוט אזרוק מה שיש לי בראש ואקווה שתבינו.

אני לא בן אדם שמסוגל להתחיל עם מישהי ישירות. לדעתי לעשות דבר כזה רק יגרום לבלבול, אם אנחנו מתאימים אנחנו אמורים להסתדר טוב בלי לנסות להתחיל אחד עם השני. אם אנחנו מתאימים זה אמור לזרום יפה.. לא? אם אנחנו מתאימים אז לשנינו יהיה עניין והעניינים יתפתחו מעצמם, ושתי הצדדים אמורים להשים לב... אני טועה? אולי רק אני מרגיש ככה? לא יודע...
בכל מקרה, אני באמת מאמין שאני לא בן אדם רע... ואני באמת מאמין שיש בי מספיק צדדים שיכולים לעניין אנשים אחרים.. והאמת שכל החברים שלי דיי מעריכים ואוהבים אותי... לפחות זאת ההרגשה שהם נותנים לי. אני מקבל הרבה מחמאות מאנשים, וזה כולל משפחה קרובה, רחוקה, חברים טובים... אבל משום מה, אני מקבל את ההרגשה שאנשים שלא מכירים אותי, פשוט לא רואים בי שום דבר.. זה כאילו אני סתם עוד יצור חיי בעולם, שנמצא כאן כדי למלא מקום במחשבים של הממשלה, וזה בעצם כל מה שאני.

אז אוקיי, אני לא אוהב להתבלט יותר מידי בחברת אנשים חדשים, אני מעדיף יותר להתבלט עם אנשים שאני מכיר... אוקיי, אז אני לא מר מושלם מבחינת מראה (אני גם לא מכוער, פשוט אני לא חושב שבנות רואות בי סמל ליופי או משהו כזה), ואני גם דיי ביישן... אני סומך על רמזים, אני סומך על מחמאות סתר כאלה, ועל סתם להיות נחמד לאנשים כדי לגרום לאנשים אחרים "להשים לב" אליי.
אני לא אדם שרץ קדימה יותר מידי, אני מעדיף לחפש נושאים משותפים לדבר עליהם עם כל אחד, אבל משום מה אנשים מסביבי פשוט לא נמשכים לזה.. הם מעדיפים לדבר על שטויות, או לא לדבר בכלל (שטויות כוללות מסיבות, ועד כמה השתכרנו בסילבסטר, וכמה זוכרים מאתמות בלילה).

אז רגע...
אני אדם אומנותי, אני אוהב לצייר, לכתוב, לנגן, אני אוהב סרטים וסיפורים טובים, אני עוסק באומנויות לחימה ואוהב מאוד שיחות פילוסופיות עמוקות כאלה...
אולי אני אדם כבד? האמת שאני לא ממש מראה את כל זה.. אני מתנהג דיי קליל, ורק אם מגיעים לשיחה אז אנשים רואים את זה בי.. ולשיחות כאלה בקושי מגיעים.

אז הגעתי למסקנה, שאנשים בעולם הזה, לפחות רובם, פשוט לא מסוגלים לראות מעבר למה שהאדם מחצין... בניגוד למה שאני רואה אצל אנשים, הם לא רואים שום דבר מעבר לחזות הביישנית והשקטה שלי, ואם אני מסוגל לגלות מישהי שמתאימה לי רק ע"י שיחה ממש קצרה איתה, ובכלל, לגלות מישהי נחמדה מאוד, רק ע"י החלפה של כמה מילים, ואף אחת שפגשתי עד היום לא יכלה לעשות את זה איתי, אז אני פשוט נכנע. נמאס עליי.

בהתחלה הייתי יחסית דיי רברבן.. רציתי מישהי שנראית טוב, רציתי מישהי שתתאים לתמונה המושלמת בראש שלי.. עם הזמן התבגרתי, והתחלתי להמשך לבנות שסתם נראות לי חמודות בגלל האופי, והגעתי גם למצבים שנמשכתי לבנות שנראות לא משהו בכלל, ואפילו דיי מזניחות את עצמן, רק בגלל שזיהיתי רמז לאופי מדהים בהן...
ואני? שום דבר... אף אחת לא מנסה אפילו להתקרב לשיחה ובנות פשוט לא מבינות רמזים שאני שולח, וזה אני.. אני לא יכול לשנות את עצמי, כי אם אני אשנה את עצמי, אל מי הבנות ימשכו? אליי או אל מי שאני הופך את עצמי?

אם אני מסוגל לזהות דברים אצל בנות בלי שהן יראו לי, והן לא מסוגלות לראות את הדברים אצלי באותה הצורה, אז אני פשוט מפסיק.
נמאס לי כבר לנסות, לחפש, לשלוח רמזים... דיי.
אני לא מפסיק להסתכל על בנות.. אבל מצידי, אם אני אצטרך, אני אחיה כל החיים לבד, אני מקבל את זה וזהו.
אם אין מישהי שמסוגלת לראות מה יש בי, בלי שאני אצטרך לזרוק לה את זה בפנים ולהגיד לה "הנה! TAKE IT OR LEAVE IT!", אז כנראה אני לא מתאים ל99% מהעולם הזה.

או שאולי אני פשוט נראה הרבה יותר גרוע משאני חושב, ואולי האופי שלי חרא ואני רק חושב שהוא טוב, ואולי בכלל אני סתם אפס שלא עושה שום דבר טוב... אם זה ככה, אז אני מבין. אבל באמת שאני לא חושב שאני כ-ז-ה אפס גדול...

*מבולבל, עייף ומתוסכל*
למה דברים צריכים להיות כ"כ מסובכים...
יאיאיואויאוי איזה חמווווווווווווווווווד..!! איך ריגשתה אותי..!!!
איאויאויא איזה מוווותתקק אתה.. אתה בכלל לא אפס אתה פשוט מאמי!
כל החלק הראשון שכתבת.. זה אשכרה קורה גם לי..!
ממש רגשתי אותי עכשיו..
אתה באדם מ-ד-ה-י-ם..
קראתי והתרגשתי.. לא הבנתי רק מה הבעיה מווותתק..!?!

אשמח עם תשתף אותי ואוכל לעזור..!
מווווווווווווווווווווואה ענק! אתו'ש
מאמי שתדע שקראתי את מה שכתבת ולא יודעת למה אבל ריגשת אותי
הפגנת הרבה רגש ומן כאב שנמצא בתוכו
אז נשמה שתדע שבלי להכיר אותך ובלי לראות אותך אני רואה שאתה בנאדם עם הרבה
רגש ושהסביבה החברים והמצב בחברה חשוב לו!
תרים את הראש ואל תהיה מבואס כי אתה אחלה ילד
ורק מהמילים שכתבת פה אפשר להבין את זה ולראות את זה
זה שקוף, אפשר לראות ולדעת מי אתה גם שסתם ככה קראתי את מה שכתבת!
אין דבר כזה שאתה לא מתאים ל-99% מהעולם יש לך את החברים, המשפחה,
הידידות וכל מה שיש לך בחיים ואתה אפילו בעצמך כתבת שהם מפגרנים לך
ככה שכן אוהבים אותך, וכן דואגים לך, מפרגנים לך!
אתה לא חייב לפתח עם כולם שיחות יש לך את החברה שלך ואני בטוחה
שאם חלק מהם אתה מדבר על כל מיני דברים שאתה אוהב!
אתה לא אדם כבד, יש הבדל אדם כבד זה אחד שלא אוהב לעשות כלום,
אין בו שמחה, כשאומרים לו משהו ישר הוא פוסל לא מסכים, לא רוצה וכל זה
לעומת זאת אתה כתבת שאתה אוהב לצייר לנגן ועוד כמה דברים שכתבת
שאלה בעצם דברים שלדעתי מראים הרבה רגש בבנאדם
ואני אישית אוהבת את זה!
אני בטוחה שבנות רואות בך הרבה יותר ממה שאתה מדמיין לעצמך
ואולי הן לא מראות לך את זה
אם לא הלך לך עד עכשיו עם בחורה
זה לא אומר שלא ילך לך...
הזמן יעשה את שלו, אתה תכיר, תתאהב והכל יסתדר!
ושוב אני אומרת אתה לא גרוע ואין בך שום דבר רע
כתבת פה על עצמך ואפשר לראות שאתה אחלה בנאדם חח(לא יודעת כמה פעמים כתבתי את זה
כבר אבל לא משנה)
אם בא לך כנס 304589929
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וואי איזה חמוד אתה..!!!
דבר ראשון ממה שהבנתי יש לך אופי טוב!!!
ואתה צודק בנות צריכות להימשך עלייך ולא למי שתאה הופך את עצמך... וזה שבנות לא שולחות לך רמזים וכאלה לא אומר שאתה לא מוצא חן בעיניהן...וכל החיים אני בטוחה שלא תחיי לבד... 🙄
(ואולי תשים תמונה שלך ואנחנו נגיד לך איך אתה נראה חחח 😊 )
אוו כפי שכבר כולן אמרו לך אתה מאוד ריגשת ורואים שאתה בן אדם מאוד עמוק,רגיש וכישרוני!..
שמע, התכונות הנפלאות שלך שהצגת פה..הם דבר מדהים שלא כל אחד זוכה בהם. יש לך יתרון גדול על כום בקטע הזה. אתה אומר שיש לך חברים ואתה מרגיש נוח איתם, משפחה ומפרגנים לך כבר עוד משהו טוב.
זה שלא הולך לך עם בנות, לא מעיד עלייך כבנאדם. תראה יש מצבים בחיים שלא הכל הולך כפי שרוצים וזה קורה לטובים בנינו. צריך פושט להרים ת'ראש, להסתכל על החצי כוס המלאה ויש הרבה בחצי כוס הזאתי.
לפי מה שאני ראיתי יש לך הרבה תכונות טובות! שאני אישית מאוד מתחברת אליהן משום שאני גם עוסקת בתחומים האלו. אני חושבת גם שזה טוב שאתה משתף, גם אם זה דרך פורום זו היא גם דרך טובה לשפוך את הלב. אל תהיה מיואש ילד, תחייך זה לא עולה כסף😊..
בן כמה אתה??
זה העניין שאני כבר לא ממש ילד.. אני בן 19.
האמת לא יודע למה דווקא בפורום הזה בחרתי לכתוב דבר כזה, אולי כי אני פה כבר כמה שנים (לא כותב.. סתם קורא מדי פעם).

בכל מקרה, אני באמת כבר לא יודע. את כל הדברים שכתבתי פה יש המון אנשים שיודעים עליי, אבל לאף אחד אין תגובה כמו שלכן. אולי באינטרנט יש בנות יותר טובות =\

אני לא אוהב להגיד דברים כאלה (במיוחד בגלל שפעם הייתי נוטה להגיד כאלה דברים הרבה), אבל כרגע אני לא ממש רואה חצי כוס מלאה... למרות שיש...
אני נוטה יותר לנסות למלא את החצי הריק מאשר להתמקד בחצי המלא..
אני משרת במקום מעולה, אבל אני מתרכז בעובדה שלא בטוח שמרוצים ממני שם.
חיי החברה שלי דיי השתפרו לאחרונה (האמת, כי נהרס לי המחשב 😊), אבל אני רק מתרכז בזה שאני רוצה מישהי, ואין לי, ואני גם לא רואה את זה קורה.

אני תמיד מקבל את ההרגשה שכולם מסביבי יותר אהובים, אהודים, יותר שווים... בפנים אני לא רואה סיבה לזה, ולא חושב ככה, אבל זה נראה ככה לפי ההתנהגות של האנשים סביבי... כאילו אני לא שם... אני יודע שבסרטים האנשים האלה שמתעלמים מהם, תמיד הכי מסקרנים והכי מעניינים, אבל כנראה שהחיים הם באמת לא סרט...

הייתי מדבר עם כולם באיי סי קיו, אם היה לי מחשב.. זה לא מחשב שלי לצערי.. ותמונה זה קצת בעיה, אולי בהזדמנות.
מאמי גם אם אתה בן 19 זה לא משנה את כל מה שאני כתבתי עליך ולך ואת מה שהשאר כתבו לך
ועליך בהצלחה נשמה 😛
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כל אחד הוא מיוחד!
אם אתה חושב שאחרים יות אהובים ויותר מקובלים..
מאמי תתחיל להאמין בעצמך ואחרים יאמינו בך!
אם לא תראה להם מה אתה שווה..
הם לא יבינו איזה בן אדם מדהים אתה!
אם אתה חושב שמה שהורס זה המחשב..
אז תהיה עליו פחות.. ותנסה לעשות משהו..
והכי חשוב ב-י-ט-ח-ו-ן ע-צ-מ-י
זה הדבר הראשון! תאמין בעצמך שאתה טוב!

אוהבת אתו'ש
אמרת שאתה בן 19 ואתה כבר לא ילד, ואני חושבת שמה שעובר עלייך, החוסר ביטחון עצמי, הסביבה , החברה..אתה לא הראשון שעובר אותם וזה חלק מהתבגרות שלנו כבני אדם!..
תאמין בעצמך!! זאת מילת המפתח..ברגע שתאהב את עצמך וכל דבר בך וגם אם זה חצי הכוס הריקה, אתה תראה איך אנשים יאהבו אותך!.
אחי
תעשה מה שאני עושה כבר שנים

דפוק וזרוק
ואז ברגע שתדפוק, ותרגיש רגש מסויים לבחורה, תשאיר אותה.
סמוך עלי
זה עובד.
אמממ ממש ריגשת אותי... כיאלו אני מרגישה שגמני לפעמים ככה...
וזהו.. אין מה לומר כי אני מזדדה עם התגובות האחרת..
=]
תראה מותק..
יש לי כמה דברים להגיד לך
דבר ראשון אני לא אגיד לך שהתרשמתי כי אמרו כבר ואני לא אגיד לך שאתה בנאדם עמוק רגשי מיוחד ומעניין כי אתה יודע את זה..
מה שאתה לא יודע נראה לי זה משהו שנראהלי אתיסקסית אמרה פה בקטנה ואני רוצה להרחיב על כך
תראה זה לא משנה בעיקרון איך אתה נראה מי אתה אם אתה יודע לנהל שיחות עמוקות וכנ"ל לגבי בנות מתוך הנסיון(הלא גדול אומנם) שיש לי אני הבנתי שהכל בענייני בנים בנות תלוי בבטחון עצמי
ואני לא מדברת על ביטחון עצמי כמו שאצל איזה שהוא חבר שלך שמתחיל עם כל בת שניה שהוא רואה ומחצין את עצמו ומדבר כל היום כמו שאמרת על מסיבות שטויות וכו' זה ביטחון עצמי שנובע מחוסר ביטחון עצמי והוא הגרוע שבגרועים זה מראה שבפנים אין לך כלום ואתה מחפש במה למלא את החלל הזה כי אתה לא שווה כלום מבפנים.אני מדברת על כזה ביטחון עצמי מהסוג שיש לך בצורה כלשהי ושצריך לעבור חידוש קל..ביטחון כזה של להרגיש בנוח בגיל 19 לבוא לפורום של ילדים בני 15-17 בערך(שלא יצאו עליי פה)
ולשפוך את הלב בלי להרגיש רע עם זה או פחות מגניב או וואט אבר אני מדברת על ביטחון עצמי כזה שבא מבפנים של כזה שגורם לך לכתוב בלי להסס שאתה יודע שאתה מעניין ועוד תכונות טוב שמנית(פשוט שכחתי) זה דברים שאולי נראים פה לאנשים שפשוט לעשות אותם אבל זה לא כזה פשוט.
אבל יש לביטחון העצמי מהסוג שלך בעיה קלה לדעתי הוא לא יוצא החוצה. אם יש לך כוח להמשיך לקרוא אני ייתן לך דוגמה קטנה אני הכרתי מישהו שהיום הוא בן 21 אחד שהיה תכנאי מחשבים של אבא שלי הבנאדם הכרנו אותו בגיל 18,בתול בלי שום נסיון מיני ממש כלום אפס!ואני ואבא שלי התחלנו לדבר איתו אני אז ילדה בערך בת 13 עם ניסיון פי 10 משלו מנסה להגיד לו איך להתלבש להתנהג אבל ממני זה לא בא טוב היה לא ביטחון בערך מהסוג שלך אבל אז אבא שלי דיבר איתו והסביר לו שהוא צריך להראות את זה ולא להתבייש במה שיש לו להרגיש שהוא מספיק טוב בשביל כל אחת שהוא ירצה ושהוא אכותי ושווה
כמו כן הוא היה גם חייל(עוד מעט משתחרר) והצענו לו טיפה להיפתח גם לדברים שנראים לו שטותיים וחסרי טעם לפעמים כמו מסיבות וכו'(גם לדעתי יש משהו שטותי בזה אבל עדיין זה כיף מפרק אחלה מקום להכיר אנשים אז אני הולכת) תראה אנחנו לא חיים בעולם ישן היום רובנו הולכים למסיבות כדי להנות נכון זה שטחי אבל עם המון צדדים טובים חוצמזה אתה גדול עם רשיון ולא רק מסיבות זה המקום גם להכיר חברה מהבסיס ולהתחבר לאנשים שעושים דברים כיפיים ומשם פשוט לדעת שאתה טוב שהבחורה תבוא להסתכל קצת מסביב על בנות שבא לך עליהן אפשר לרמוז גם טיפה יותר כי אולי מישהי מאווד מתאימה לך אבל אתה צריך לרמוז לה יותר שום דבר לא יילך לך מושלם אי אפשר גם מישהי שתתאים לך כמו שאתה רוצה במאת האחוזים וגם שמההתחלה תבין את הרמזים הדקיקים שאתה שולח..


ואם אתה חושב שלעבות טיפה את הרמזים שלך זה נחשב לשנות את עצמך זה מש לא זה אולי לשנות טיפה את ההתנהגות כדי שדברים יפעלו יותר לטובתך..וזה ברור שעל ההתחלה כל מי שמתחיל עם מישהי הוא טיפה משחק אותה מה שהוא לא אבל אחרי מקסימום חצי שעה של חצי אתה רואה תבנאדם האמיתי ומחליט אם להמשיך או לא...

בקיצור מה שהיה עם הבחור ההוא זה שהוא שנראה לי שהיה במצב גרוע בהרבה משלך בגיל 19 בתחיל לצאת עם חברים מהבסיס להבין שהוא שווה הרבה ושהרבה בנות יכולות לרצות אותו מאז כל פעם הוא מספר על בחורה חדשה את הבתולים הוא איבד מזמן ועכשיו יש לו חברה ממש מתוקה..
ועוד דבר אותה בחורה לא צריכה להיות כל כך ברמה השכלית שלך וכזאת שמגיעה לעומקים שלך כי הרבה לא מצאו בני זוג שמתאימים מהבחינה הזאת להם אבל אם היא מתוקה ואוהבת ויש איזה שהוא חיבור אולי עם הזמן אתם תגלו עומקים חדשים
אז מתוק באמת כל אחד הוא טיפוס מיוחד קצת יותר ביטחון אהבה וקבלה עצמית שלך ושל העולם שאולי ביחס אלייך טיפה שטחי תקבל אותו ותתחיל להנות כי אתה באמת בשנים היפות של חייך!1

מקווה שהיה לך כוח לקרוא ושלא נרדמת באמצע ואם הצלחת אז מאוד מקווה שעזרתי אשמח לשמוע תגובה ממך!
מצטער שלא הגבתי הרבה זמן.. פשוט שוב, זה לא המחשב שלי ואין לי ממש גישה לאינטרנט...
בכל מקרה, תודה על העידוד, וקרן (זה השם של זאת שמעליי נכון?) באמת אמרת דברים חכמים ויפים... אבל שמעתי את כל הדברים האלה, והמון פעמים. אני באמת לא חושב שהבעיה שלי היא של בטחון עצמי.

נכון, אני מאוד ביישן.. וקשה לי מאוד לגשת למישהי, אבל זה לא ממש בגלל שאין לי בטחון, זה גם... היה יכול להיות לי הרבה יותר בטחון אם הייתי מרגיש יפה או יודע שאנשים נמשכים אליי בטבעיות, אבל כרגע, כשאין לי את הדברים האלה, אני יודע שאני חייב למצוא תזמון נכון.
לא משנה למי אני ניגש, אני לא יכול פשוט לקום ולהתחיל לדבר משום מקום.. צריך למצוא את הזמן הנכון, והמקום הנכון.. אם יש מישהי במשרד שאני מחבב, והיא לא פונה אליי, אני צריך לפנות אליה איכשהו, וכשיש מסביבה 10 בנות אחרות וכמה קצינים, והיא עובדת, אני לא יכול פשוט לבוא פתאום ולדבר איתה..
אותו דבר לגבי מישהי שאני מכיר כבר שלושה חודשים ולא דיברנו ממש אף פעם ברצינות, ועכשיו פתאום אני אפול עליה? זה לא יכול לעבוד כי אנשים נרתעים כשהם שמים לב שמישהו מחבב אותם... ככה זה עובד בעולם ואין מה לעשות.

אני רוצה למצוא מישהי שתבין את הדברים כמו שאני מבין אותם.. מישהי שתתקרב אליי באותו קצב שאני מתקרב אליה.. ושתנסה באמת להתקרב אליי.. נמאס לי לשבת בקבוצה, ולראות איך בנות מדברות עם כולם, ואיתי מדברים רק כשזה מגיע לעבודה... באים וצוחקים עם כולם, ואז כשנמאס לדבר אומרים לי "טוב אני צריכה ככה וככה... אתה יכול להביא?" זה כאילו אני לא שם, כאילו אני רובוט, ששם רק כדי לשרת את מי שבא.

יש לי בטחון לגבי עצמי.. כשאני עם חברים קרובים שלי אני דיי שונה, הרבה יותר בטוח בעצמי כי חברים שלי באמת מראים שהם אוהבים אותי.. אבל גם שם, שוב, בנות לא ממש מסתכלות עליי. אף פעם לא קרה שנכנסתי לשיחה עם מישהי והיא נתנה לי רמיזות, או ניסתה להחיות את השיחה כשהיא דיי נרדמה... לי זה תמיד קורה, אני מדבר עם מישהי שמוצאת חן בעיני, והשיחה טיפה נרדמת אז אני מנסה להחיות אותה... לכל מי שמחבב מישהי, או מישהי שמחבבת מישהו, זה קורה. לא יודע, אני חיי במימד שונה לגמרי מאחרים, זה כאילו מה שאני מנסה לדבר עליו, אחרים לא ממש מנסים.. ומה שהם מנסים לדבר עליו, אני רק נמנע מלדבר עליו. אני יוצא לדאנס בארים, אני יוצא עם חברים לשבת בבתי קפה... אני לא הולך למסיבות, זה מעצבן אותי ומשעמם ומדכא אותי. אני לא אוהב את זה.

לדפוק ולזרוק אני לא יכול, בשבילי מערכות יחסים זה דבר מאוד רגיש, אני לא יכול לעשות כלום בלי לקשור את זה חזק חזק לראש שלי. תמיד הייתי כזה, ולמרות שאף פעם לא היתה לי חברה ממש, אני יודע שתספיק לי רק חברה אחת לכל החיים. אני לא צריך יותר מאחת, רק שהיא תהיה האחת הנכונה...

אגב, מאז שפתחתי את הדיון באמת הפסקתי לחפש ולנסות, קצת הוקל לי אבל אני עדיין מאוד בדאון בגלל שאיכשהו השלמתי עם זה שזה ככל הנראה לא יקרה...
אני יכול להיות הכי בטוח בעצמי בעולם, אבל כנראה כדי שמישהי תשים לב אליי אני חייב הזדמנות מושלמת, בזמן המושלם, ושמישהו יכיר בינינו, כי ברור שהרמזים שלי לא מספיקים לבנות... אם מגיל 13 אני שולח רמזים והם לא עבדו עד עכשיו, 6 שנים אח"כ, כנראה הם גם לא יעבדו.

ולא אמרתי שהיא צריכה להיות עמוקה כמוני... לא שאני עמוק.. אני פשוט כבד.
אני צריך להפך, אפילו מישהי מאוד קלילה, אבל שתבין אותי.. שלא תסתבך עם מה שאני אומר, שיהיה אפשר לדבר איתה, אבל שלא תהיה כבדה כמוני.
כשאני אומר משהו כבד לאנשים הם תמיד עושים לי כזה "תגיד.. מה אתה נפלת עליי?", אני לא יוכל לחיות עם מישהי שאומרת לי דבר כזה.

מקווה שלכם היה כוח לקרוא את ההודעה הזאת... 😊
קראתי את מה שכתבת ואת מה שזאת כתבה לפנייף-היא אמרה דברים שהם ידועים אבל הם פשוט כ"כ נכונים!
תראה, אם אמרת שאתה מחפש בת קלילה, שלא תהיה כבדה כמוך, שלא תגיד לך משפטים כאלה כמו:"מה נפלת עליי.." או משהו כזה..אז זה כבר מראה שאתה יודע מה אתה רוצה, ומה אתה מחפש. אי אפשר להבטיח שהדברים יתנהלו כפי שאנחנו רוצים, זה לא עובד ככה ברוב המקרים. שזה יהיה במקום הנכון, בזמן הנכון והכל..ברגע שאתה כ"כ רוצה שזה יקרה בדרך כזאת, הסיכוי הוא קלוש שזה יקרה. אני חושבת שהתכנונים האלה הם לא הכי נכונים לעשות. לא צריך לחשוב שזה יהיה כ"כ מושלם בעיתוי הנכון והכל. פשוט לא חשוב המקום ולא הזמן אלא האישיות שעומדת מולך. אם היא מתאימה לך או לא. אולי אתה פשוט משתדל יותר מידיי ובגלל זה לא יוצא קשר עם מישהי. תזרום..אל תתן לעצמך להיות איזה רובוט שמשרת את כולם, תעמוד על שלך ותצחק עם כולם, תראה שאתה לא כזה כבד..

אל תתייאש...אני לא יודעת עד כמה האנשים שהגיבו לך פה יכולים לעזור או לתת עצות..כי בסופו של דבר אתה זה שעושה את ההחלטות שלך..אבל אם נתתי/נתנו לך איזשהי נקודה למחשבה, זה גם טוב ומקווה שזה ישפר את מצב רוחך.

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך