טוב, היום ישבתי איתה דיי הרבה (היא היתה עסוקה אז לא יצא לדבר יותר מידי), והבנתי שיש לה חבר...
זה דיי מרגיע אותי, לדעת שהיא לא פנויה.. לא יודע להסביר למה אבל אני בעצמי יודע את התשובה אפשר להגיד.. אולי זה בגלל שאני יכול להפסיק לשבור את הראש לגביה.. =\
בכל מקרה, כשהבנתי שהיא לא פנויה זה כאילו שחרר לי איזה פקק בראש, אבל מה שכן אני יודע זה שחבר שלה לא נמצא יותר מדי.. הוא בטח קרבי, ואני יודע שהיו כמה דיבורים על החבר שלה לפני חודש-חודשיים.. כל מה שנשאר לי זה לקוות שהיא תגמור איתו (לא שאני מאחל את זה חס וחלילה, פשוט זאת הדרך היחידה שיהיה לי משהו איתה..).
בכל מקרה, אני לא הייתי רוצה לבוא ביניהם.. אני אנסה להתיידד איתה בתקווה שזה לא יהיה קשה מידי בינתיים.. היא באמת מעניינת אותי מעבר לחברות..
שיהיה, בטח מחר אני ארגיש כבר יותר טוב. 😊





