תודה.. האמת אני לא מת על השם שלי, לא מתאים לי כל כך 😊
נעים להכיר לודה 😊 יש לך שם מיוחד אני חייב להגיד.
אבל לא ענית לי למה את חושבת שהיא רוצה... =\
בכל מקרה, היום לקחתי את הצעד אפשר להגיד הראשון..
הלכתי למשרד שלה, יש להם שם אינטרנט, והייתי צריך לבדוק משהו.. אז במקום לחכות לבית, החלטתי לסבול את האינטרנט האיטי שם בשביל הזדמנות לשבת איתה קצת.
עשיתי מה שרציתי, ואז סתם דיברתי איתה איזה כמה דקות... הלכתי.
אח"כ במזל, היה לי איזה עניין לסגור עם הקצינה שלה, והיא היתה עסוקה, אז היה לי המון זמן לעמוד שם ולחכות.. ניצלתי את זה והתחלתי לדבר איתה על כל מיני דברים.. ממש סוף סוף שיחה יותר נורמלית עליה, הכרתי אותה קצת יותר, ואפילו בסוף קטעו אותנו כי הייתי חייב ללכת, ואמרתי לה שנדבר על זה יותר מאוחר כי אני באמת רוצה לשמוע (ואני באמת רוצה לשמוע.. חחחח), היא אמרה סבבה והלכתי...
בכל מקרה, יצאתי, וכשחזרתי למשרד שלי חבר אמר לי שהוא שמע אותה מדברת עם מישהו (ככל הנראה) בטלפון, והיא נשמעה נורא.. צחקוקית כזאת.. כאילו היא מדברת עם חבר שלה או משהו... והוא אומר שלדעתו זה מישהו שהיא דלוקה עליו או חבר שלה.
עכשיו, אני מאוד לא אוהב לשמוע דברים כאלה, אבל לבן אדם יש אינטואיציה דיי טובה..
מצד שני, אני מעדיף לקחת את המסלול שלי ולעשות את הדברים לאט לאט, ולהתעלם מדברים כאלה.. למרות שיכול מאוד להיות שיש לה חבר ובדרך שלי זה יפגע בי הרבה יותר.. חשוב לי מאוד לעשות את זה לאט ובצורה טובה, כדי שאם יהיה קשר אז הוא יהיה טוב ובריא.
בכל מקרה.. זה ממש מעיק לי 😠
תשאל אותה בהזדמנות אם יש לה חבר...
לא זוכרתי ששאלת, סורי 😊
השם שלי זה קיצור 😊
נו אז עכשיו ראית ששאלתי..
תעני לפי מה את רואה שהיא רוצה... =\
זה ממש מעניין אותי, אני רוצה לדעת מה אומר מה..
זה כאילו.. אני לא רוצה לפספס אם היא מנסה להעביר לי משהו.
יוואוווווו איזה מרגש נשמה
אני גם צריכה להכיר טוב את הבן אדם לפני שאני מתאהבת רוב הבנים בכיתה הם ידידים שלי יאנו אני מסתדרת יותר אם בנים ולא בגלל ששיניתי את האופי בגלל שהיראתי להם שאני לא מפחדץ וספרץ להם את דעותייי ולדעתי מזב כל הבנות תפחדות גם הבנים מאוד מפחדים להיות פתוחים אם הבנות אבל הרוב זה הבנות אז אל םחדו תזרמו........ 😊
אלון, סתכל.. אם אני הייתי רואה אתכם אז הייתי בודאות יכולה להגיד אם היא מעוניינת או לא..
אבל מפני שאני לא יכולה לראות אתכם אני צריכה לסמוך על מה שאתה מספר..
ולפי מה שאתה מספר בהתנהגות שלה היא מעבירה שביא די מעוניינת.. בצחוקים בשפת גוף..
בכל מקרה כרגע אני מסתמך על העובדה שאין לה חבר עד שאני אדע אחרת..
אוף, כל סופ"ש אין לי סבלנות לחכות עד יום ראשון שמשהו יקרה 😊
קיצר.. לדעתי קח ממנה את המספר שלה יא טמבל! אוף!!!!
לקחת את המספר עדיין יהיה ישיר מידי...
אני לא רוצה להראות לה שאני מעוניין לפני שאני יודע אם יש לה חבר או לא.
בשיחה הנורמלית הבאה שתהיה (אני מאוד מקווה שאני אצליח לעשות משהו כבר ביום ראשון), אני כבר אשתדל לדעת אם יש או אין..
יופי!
זה כבר ממש מתסכל האיטיות המעצבנת שלך! אוח!
איטיות? איזו איטיות? אני מדבר עליה סה"כ שבוע וחצי...
זה לא כמו לפגוש מישהי בפאב ולבקש ממנה את המספר כי יודעים שיותר מאוחר כבר בטח זה יהיה בלתי אפשרי, זאת מישהי שמשרתת איתי..
היא נמצאת איתי כל יום כמעט, אי אפשר במכה אחת לקפוץ עליה ככה.. מילא אם זה היה בסיס גדול מפוצץ אנשים, אבל זה בסיס קטן ונורא דיסקרטי.. כולם מכירים את כולם הכי טוב בעולם.
לא יודע מה כ"כ מעצבן אותך.. אבל אחרי שבוע וחצי ממש להתחיל עם מישהי שמשרתת איתי באותו בסיס, לפחות לעוד 8-9 חודשים, אחרי שאני מדבר עליה שבוע וחצי-שבועיים, לבקש את המספר טלפון בצורה כזאת ישירה ואדיוטית.. זה יותר גרוע מלהתחיל עם מישהי באוטובוס.. (טוב, הגזמתי, אבל את מבינה.. 😊)
חח אוקיי..
לי זה נראה יותר משבועיים... 😊
טוב, אני חייב לציין שאני בבעיה.
אני בטוח שהנושא כבר נדוש ונמאס, אבל אני חייב להגיד משהו איפשהו.
בעקרון כל מה שאני צריך עכשיו זה הזדמנות לשבת איתה ולדבר, פשוט הזדמנות כזאת, פשוטה מאוד, קלה מאוד, לשבת ולדבר... חצי שעה, שעה, שעתיים, פשוט לשבת ולדבר, כדי שאני יוכל להכיר אותה ושהיא תכיר אותי, ואז אני יוכל להתקדם ולעשות צעד משמעותי באמת.
בכל מקרה, אם הייתי איתה באותו המשרד זה היה אפשרי, אבל נכון לעכשיו, היא לא יוצאת מהמשרד (לעיתים נדירות, וגם לא להרבה זמן), ושוב.. הפעמים היחידות שלי להיות איתה זה ליזום משהו, או במקרה בבסיס... אני לא מצליח לחשוב על משהו שייתן לי אפשרות לשבת איתה ממש לפרק זמן נורמלי כדי להכיר אותה, אני יכול לקוות למצוא כזאת הזדמנות או פשוט לבקש ממנה לבוא אלינו יותר... אבל יותר מזה אני לא יודע מה אני יכול לעשות... וזה ממש מעצבן אותי.
אני מרגיש כאילו כל מה שאני צריך זה הזדמנות לשבת איתה ולדבר, כי ברגע שאני יושב בשיחה עם מישהי אני זורם ממש טוב.. הבעיה היא להכנס לשיחה הזאת.
אם היינו עושים יחד שבת, או שומרים יחד, או אפילו אם הייתי תופס אותה שומרת ובא ומתיישב לידה.. זה היה טוב, אפילו היום הסתכלתי על לוח השמירות לראות מתי יכול להיות שהיא שומרת כדי ללכת לנסות לתפוס אותה.. וגם אם אני אשב איתה בשמירה, אחרי איזה חצי שעה כבר יקראו לי לחזור למשרד.
אז הנה בקשה לעיצה פשוטה, איך אני מצליח להכנס לשיחה נורמלית עם מישהי שבקושי עוזבת את המשרד שלה?!
אני לא יכול ליפול עליה סתם ככה משום מקום ולהגיד "היי, סתם באתי, לדבר איתך", זה רק אחרי שאני אכיר אותה... זה כמו שאם היא תבוא אליי עכשיו עם אותו המשפט אני אוטומאטית יחשוב שהיא מעוניינת בי.
אני רוצה שהיא תדע.. אבל אני לא רוצה להיות ישיר מידי כי זה עלול לדחות אותה.
ועוד דבר שמפריע לי.. זה הגישה שלי..
כאילו, חלק מהאנשים אומרים לי שלקחת את הזמן ולעשות דברים לאט לאט זה בריא וטוב, וחכם.
חלק אחר מהאנשים (כמו חלק מהאנשים פה אפילו) אומרים לי שלא כדאי לחכות, ועדיף להיות ישיר... כי בנות אוהבות בנים עם בטחון וזה..
חלק מהאנשים אומרים לי שאני סתם חיי בסרט, שכל מה שהיא אמרה לי לא אומר כלום, וחלק אומרים שאני חייב לעשות משהו כי יש מצב טוב שהיא מרגישה משהו אליי...
אני ממש מבולבל..
אל תקשיב לאחרים.
תחשוב לבד מה לדעתך זה אומר....
ולגבי איך לגשת אליה אני לא יכולה לעזור לך אני לא שם.. סורי..
אממ...
מה שאני חושב זה יוצא דופן במקצת..
מצד אחד אני חושב שלעשות הכל לאט זה הכי חכם, ככה היא לא תבהל ולא תרתע, זה יתפתח באופן טוב, נלמד להכיר אחד את השני ואז נצא באיזי בראש טוב לדייט נחמד בלי לחץ ובלי ביקורתיות... חוץ מזה שהייתי רוצה להכיר אותה לפני שאני מזמין אותה לצאת, גם בשביל עצמי.
מצד שני, אני חושב שאולי היא יודעת שאני דלוק עליה, או אולי היא מחכה שאני יעשה משהו, ובינתיים היא רואה שאני לא יוזם כמעט כלום (כל עוד לא ישבתי ודיברתי איתה כמו שצריך, לא עשיתי כלום מבחינתי.. כאילו עשיתי, אבל לא משהו משמעותי), וזה לא מרשים אותה.. ועם הזמן ימאס לה.
חוץ מזה, שיכול להיות שהיא פשוט שומרת אותי כאפשרות, ובאותו הזמן יש לה עוד כמה אפשרויות...
דבר כזה אולי מכוער לחשוב, אבל זה קיים.. אנשים חושבים על האופציות שלהם.. ומה שיצא, יצא.
בכל מקרה, אני חושב שלקחת את הדרך האיטית זה יותר חכם.. לפחות במקרה הזה...
אבל האם זה הכי נכון? אולי מבחינתי זה חכם אבל מה איתה..
ובקשר לעיצה איך להתקרב אליה..
מה האפשרויות? מה אני יכול לעשות כדי שזה יראה נורמלי שאני מופיע שם בשביל לשבת איתה?
תמצא אמצע.. איזון בין הלאט לישיר....
ולגבי איך לגשת אליה כבר דיברנו על זה קודם..