אז בסה"כ את אומרת לי להיות ספונטני ולא לתכנן יותר מידי... סבבה, זה מה שאני עושה כרגע..
אלא אם זאת מישהי שאני ממש נדלקתי עליה ואני פוחד לגשת, אני תמיד זורק כל מיני משפטים הומוריסטיים ותמיד מנסה לפתח מיני שיחה קטנה כזאת... אבל אף פעם זה לא מתפתח ואוטומאטית אני חושב שזאת לא הדרך להכיר מישהי, אז מן הסתם הנסיון שלי מראה (לי לפחות) שאם רוצים מישהי, אז או שבאים ישיר למטרה, או שפשוט מכירים מישהי ונהיים ידידים לאט לאט...
אני יותר נשען לכיוון הידידות, כי ככה אני רואה את עצמי מכיר מישהי, אני לא אוהב להיות ישיר בעניינים האלה... הבעיה היא שאין לי מספיק מצבים כדי להכיר בנות.
אני מנחש שאני צריך פשוט לזרום עם החיים שלי ולראות מה יקרה בלי לחפש יותר מידי...
וזה עדיין מאוד קשה כי זה חסר לי, אז אוטומאטית אני מחפש את זה בלי להתכוון אפילו, מה עושים במצב כזה?
תראה אתה חייל בן 19!!
אני אמורה להתלונן שאין לי מצבים להכיר..לא אתה !
בחור גדול עם רשיון אתה יכול מבחינת הגיל והאמצעים ללכת למופעים בתי קפה פאבים דאנס בארים מה לא?
אם לא תצא-לא תכיר!!זה כבר חוק חיים המציאות היא לא אגדה והסיכויים שתכיר מישהי כשתרד למכולת הם אפסיים וחוצמזה כל מצב אפיול כמו ההוא שסיפרת לי בלשכה זה מצב להכיר מישהי ואין כזה דבר יותר מידי נדלק אתה לא מכיר תבחורה היא גג יכולה להראות לך יפה!
ובקשר לזה שאמרת שאתה חושב שקודם צריך להיות ידידים?!@
תסלח לי זה טיפשי כי זה מה שהאקס של חברה שלי אמר לה לפני שהם נהיו חברים והוא בן 15!
אין מצב כל כך בגילאים שלך לידידים לפני אולי אפשר לצאת כמה פעמים לפני שזה נהיה רשמי אבל אתה לא יכול להנדס תעולם איך שאתה חושב יש חוקי טבע מותק אין מצב ללכת נגדם.
אם זאת מישהי שאתה כבר מכיר ובא לך עליה אז אין דרך אחרת מלשאול אותה ביום שישי"מה את עושה היום?"
"וואלה לא יודעת\יוצאת"
"סבבה בא לך נעשה משהו?\אה חבל מותק"
פשוט ביותר ........!
מי שמתבייש מתייבש ובעיקר בנים אצל בנות הן יכולות להרשות לעצמן להיות ביישניות הן גם יכירו הרבה פחות אבל יכירו.
בקיצוור אם קשה לך להתעלם מהעובדה שמתחשק לך חברה אז פשוט תפנה את צומת הלב שלך לדברים אחרים (שבדרך כלל דרכם אתה מכיר בלי כוונה אפילו)כמו להתחיל לצאת קצת או להשקיע בתחביב ללמוד משהו ז"א אמרתי לך בגיללך האפשרויות פתוחות מאוד.
אתה לא יכול לשבת לחכות או לחפש אתה פשוט לא יכול התשובה היחידה שאני יכולה לתת לך זה שתנסה לרכז את צומת הלב שלך ברוב הזמן בדברים אחרים ואם אתה נקלע למצבים תוך כדי ..במשך היום אז ללכת על זה או יותר נכון לנסות בלי לדפוק חשבון ובלי חארטות וחרטות (חחח אם הבנת)ועיקובים מיותרים.
העניין הוא שכשאני יוצא, אני בד"כ יוצא למקומות שקטים, שאם הולכים לשם, אז הולכים כמה חברה ביחד... מקומות כאלה שאנשים לא הולכים לשם כדי להכיר, אלא כדי סתם לשבת ולצחוק, ואז הסיכוי מאוד קטן וגם האווירה לא מתאימה להיכרויות.
אם הייתי יוצא למועדונים, אולי, אבל אני פשוט יודע שבנות שמתאימות לי פשוט יעדיפו לשבת בבית במקום לצאת למועדון, אז כדי שאני אפגוש מישהי שמתאימה לי במועדון העולם צריך להתהפך 20 פעם, חוץ מזה שאני לא אוהב מועדונים.
יש מישהי שאני מכיר ושמתי עליה עין, העניין הוא שגם היא מאוד מרוחקת וקשה לגרום לה לבוא למפגשים של החברים.. למשל עוד שעה אני יוצא סתם לשבת באיזה בית קפה עם כמה חברים, והיא לא באה... אני אפילו לא יודע אם יש לה חבר כרגע אבל זה לא רלוונטי.
הבחורה האחרונה שיצאתי איתה גרמה לי לטראומה ענקית בנוסף לכל... היא אמרה לי שהיא לסבית אחרי חודש וחצי שיצאנו (היא באמת, לא מכרה לי בולשיט, אבל זה סיפור ליום אחר), ועכשיו כמעט כל אחת שאני שם עליה עין נראית לי כמו לסבית, כי משום מה נכנס לי לראש שיש לי משיכה ללסביות... אז כל בחורה שאני רואה, ולא יצאה עם יותר מידי בנים, או שנראה לי מוזר שהיא פנויה, או שפתאום היא מתעניינת במשהו גברי, אני פוחד שהיא לסבית. וגם זה מקרה ליום אחר...
קיצר, הנסיון שלי עם בנות בחיים שלי היה דרך ארוכה, מפותלת ומלאה בקקה של כלבים... אני צריך שידוך טוב שיוציא אותי מהבור הזה שנכנסתי אליו... חחח
דרך אגב.. אמרת שאני חייל בן 19 ויש לי אמצעים..
אז ככה, חיילים מקבלים 350 שקל לחודש, חיילות מקבלות 400.
עם הכסף הזה אני משלם פלאפון, טלפון בבית (בעיות..), אני יוצא, קונה פה ושם דברים, ועוד מנסה לשמור קצת בצד...
מאז שהייתי בן 17 התחילו לנו מלא בעיות כלכליות, אז רשיון גם אין, שלא נדבר על אוטו... עכשיו אני עובד על רשיון אבל זה ייקח זמן, אז ככה שאמצעים, בין אם זה רשיון או כסף, אין ממש... והאמת זה ככה לרוב החיילים, אל תשלו את עצמכם שכשתהיו חיילים פתאום יהיו לכם אמצעים, כי זה יהיה בדיוק להפך 😊
אם תעלב על מה שאני אגיד לך אז מצטערת...
אבל..... כל מה שאומרים לך.. וזה כבר שלושה עמודים.. אתה מוצא תירוצים ומבטל הכל..
מנסים לעזור לך מכל הלב וזה נראה כאילו אתה לא רוצה עזרה..
אתה לא מקבל את מה שאומרים לך..
זה כאילו שאתה לא מסוגל להתמודד עם האמת.. נכון שאומרים שהאמת כואבת..
אבל תיקח את עצמך בידיים!
תפסיק להתלונן ותתחיל לפעול!
תקרא כל מה שכתבו לך שוב ותתחיל ליישם!
זה נראה כאילו אתה כתבת את כל מה שכתבת כדי למשוך תשומת לב ולא בשביל עזרה אמתית וכנה...
ונכון שאני תוקפת אותך ואני מצטערת אם זה יוצא ככה אבל אנשים מנסים לעזור לך (קרן בעיקר) ואתה פשוט מתרץ את כל העצות שלה בזה שאתה לא מסוגל או לא יוצא לך!
אבל האמת היא שנוח לך איפה שאתה נמצא עם כל הכאב שלך כי ככה אתה צריך להתמודד רק עם עצמך ולא שום דבר אחר.. זה נוח וקל לך כי את עצמך אתה מכיר..
אז עד שאתה תחליט שאתה רוצה לחיות ושאתה רוצה לקחת את עצמך בידיים שום דבר שמישהו יגיד לך לא יעזור בגרוש!
כן זה קצת מעצבן מה שרשמת... אבל רק כי זה קצת נכון, אבל קחי בחשבון מאיפה בא בכלל הדיון הזה מלכתחילה.
כבר כתבתי פה כמה פעמים וקיבלתי עצות כמה פעמים, וניסיתי ליישם הכל, אפילו פעם אחת יצאתי עם מישהי ששידכו לי, בלי לדעת מה ממש יצא מזה (חיבבתי אותה, ולא הכרתי אותה, שדכו בינינו ויצאנו איזה חודש..) ומה בסוף? היא לסבית... סיפרתי את זה כבר.
אחרי כל כך הרבה זמן שניסיתי וניסיתי כבר הגעתי לשלב שנמאס לי ואיבדתי את כל האמון בעצמי בנושא הזה, וכתבתי את הדיון הזה יותר כדי להוציא את התסכול ולשתף אנשים בעניין הזה, בעיקר בגלל שאין לי ממש עם מי לדבר על זה.
המשפחה שלי לא רק די מרוחקת אלא גם לא ממש יוכלו לעזור לי, חברים.. אני לא ממש יכול לשתף אותם כי בד"כ מקבלים תשובות כמו "כן אני מכיר את זה... אל תדאג כל אחד והזמן שלו", וידידות כמו שאמרתי אין לי... ובד"כ עם בעיות כאלה הולכים לידידות, ככה לפחות אני רואה את זה הכי נוח.
כתבתי את זה בפורום כי פה זה הכי קל להוציא את זה, קיוויתי לקבל עיצות וקיבלתי, ואפילו חלק מהעיצות מאוד עזרו לי, ואני חייב לציין שנהייתי הרבה יותר "נינוח" לגבי כל הנושא הזה, בעיקר הכתבה שקרן נתנה לי לקרוא עזרה לי.. תודה, אבל אני לא מתרץ, אני פשוט מציין את העובדה שאת רוב העיצות שנתנו לי כבר קיבלתי, ניסיתי ליישם, וזה לא הלך לי בגלל שזה לא בא לי טבעי.
למשל, אני מרגיש מזוייף בטירוף כשאני בא אל מישהי בלי שום ידע עליה, ומנסה להתחיל איתה.. אני מרגיש כמו איזה רודף שמלות דו פרצופי מגעיל, בגלל זה אני חייב להכיר את מי שאני מתחיל איתה לפני שאני באמת מתחיל איתה.
בכל מקרה אני מקווה שהבנת מאיפה באים כל ה"תירוצים" האלה..
אז לפני שאתה מנסה להתחיל עם בת אז תנסה להתיידד איתה קצת אם זה נוח לך יותר ואח"כ תתחיל איתה...
חוץ מזה כבר אין לי ממש מה להגיד לך כי כבר אמרו לך הכל...
אני מסכימה עם כל מה שכולם אמרו ובמיוחד (!!! עם לודה!!!
אני באמת חושבת שאתה בנאדם טוב (לפי מה שכתבת שם) אבל כל מי שבא לעזור לך אתה ישר שולל..
אני חושבת שאתה לא צריך לאבד את התקווה שלך... יבוא הזמן (גם אם קצת מאוחר 😁 )
תחשוב על זה, שכשזה יבוא, זה יבוא בגדול!
אני מקווה שתפנים לפחות חלק מהדברים שתכתבו פה...
אם בא לך כנס לאייסי... (אני גם אוהבת שיחות עמוקות וכאלה.. 😊 )
שלך, לירוני=)
אה אופס שכחתי לפרסם תמספר 😁 ...
241109757
חח תודה שאת מסכימה איתי.. 😁
תראה מאמי האימרה הזאת שאתה מרגיש כמו רודף שמלות דו פרצופי ובלה בלה בלה..
וכל זה שקיבלת טראומה כולה מאיזה אחת שהחליטה היא לסבית(אתה יודע כמה זה קרוה לבנות שאומרים להן שהוא הומו?@)זה מעיד על בעייה שמעבר לכוחותינו הדלים בפורום זה לטפל בה..
בעצה הכי טובה שלי עכשיו היא-לך לפסיכולוג!ואני מתכוונת ברצינות לא צריך להיות מטורף או איזה סכיזופרן בשביל זה פשוט קצת מבולבל כמוך 😊
תראי בעקרון כל אחד אחר כבר מזמן היה הולך במצב שלי לפסיכולוג... אבל אצלי הגישה שלי לחיים מונעת ממני להאמין בזה.
אני מאמין שאדם יכול לטפל בעצמו מבחינה פסיכולוגית, ורק כשהוא באמת מאבד את זה (למשל מתחיל לקבל מחשבות אובדניות, מתדרדר לסמים, נכנס לדכאונות חוזרים ועמוקים), רק אז עדיף שילך לפסיכולוג.
אני ברוך השם חזק מספיק כדי להשאר הגיוני ולא להגיע למצבים האלה, לפחות כרגע, ולכן אני חושב שעדיף שאני אפתור את הבעיות האלה בעצמי, אחרי הכל עדיף לדעתי שאני אכוון את עצמי לכיוונים שאני בוחר, מאשר שמישהו אחר יכוון אותי לכיוונים שהוא בוחר, לא?
כמובן שיש פסיכולוגים שיגרמו לי "להחלים" מהר יותר, אבל זה כבר קשה יותר למצוא, אחד כזה שיכניס לי הגיון לראש מהר יותר משאני מכניס לעצמי.
בכל מקרה, לדעתי הבעיה המרכזית שלי היא שאף פעם לא יצא לי לשמוע מבנות שמישהי מתעניינת בי, וזה למה הבטחון העצמי שלי בנושא ירוד כל כך. ברגע שאני אשמע שלדעת בנות אני נראה טוב, ושיש בנות שמתעניינות בי, זה יוציא לי מהראש שאלות כמו "למה שהיא תגיד כן למישהו מגעיל כמוני?".
אני יודע את כל השטויות האלה שזה צריך לבוא ממני קודם כל, ואז אנשים ישימו לב, לא יודע מאיפה המשפט הזה בא, אבל לדעתי אני יכול לקבוע על המראה שלי משהו רק אחרי שאני יודע שזה באמת נכון.
אני לא רוצה לחיות באשליה שאני נראה טוב כשבעצם כולם חושבים שאני איזה פריק של הטבע שנראה כמו קוואזימודו.
אני חושב שאני ממוצע ולא יותר... מעין כזה שמשתלב ברקע, שלא ממש שמים לב אליו...
אז שים תמונה ואנחנו נחליט.. 😉
ואגב פסיכולוג לא פותר לך את הבעיות אלא עוזר לך, לעצמך, לפתור את הבעיות שלך..
אני באמת ממליצה לך לעשות את זה...
דבר ראשון..באמת שים תמונה
דבר שני..אני לא חושבת שאתה מספיק חזק לפתור לעצמך את הבעיות עם כל הכבוד לזה שאתה חכם ונבון ועמוק חכמים ממך היו צריכים פסיכולוג ולא יכלו לפתור לעצמם את הבעיות!אז מי אתה שאתה תוכל??(סלח לי אם אני תוקפת).
תראה גם להבין שאתה צריך עזרה זה להתקדם צעד אחד קדימה ואם את זה אה לא יכול לעשות אז איך בדיוק אתה רוצה לטפל בעצמך!?שזה פי אלף יותר מורכב.
אנשים למדו את התורות הללו שנים על גבי שנים וברוב המקרים הטיפול מצליח.אז מנין לך שאצלך הוא לא?
הפסיכולוגים לא בחרו להיות פסיכולוגים כי בזין שלהם לשבת כל היום ולהחליט כל אחד לאיזה כיוון הם חושבים שהוא צריך ללכת. לא את זה הם למדו!!!
הם למדו פסיכו-לוגיה משמע תורת הנפש כיצד לעזור לעצמך!!דבר שאתה,מותק!,לא למדת...!😊.
אז הם שם בכדי להעביר לך את זה אמא שלי ורבים שאני מכירה הלכו לפבסיכולוגים וחזרו תמיד עם עוד תובנה קטנה על עצמם ברגע שלמדו להכיר את עצמם (ולא לקבוע על סמך כלום שיש לך טראומה מהסיפור עם הלסביות)אז קיבלו מהמטפל כלים לעזור לעצמם קיבלו חוות דעת מקצועית עוד נקודת מבט אובייקטיבית ולא כמו במקרה שלך סובייקטיבית.
למשל הספיור עם זה שאמרתי לך שהסביבה היא הנתון ואתה המשתנה(אמרתי לך את זה באיזו שהיא דרך)
זה משפט ישר מפסיכולוגית ששמעתי אותה אומרת את זה במיני טיפול שעברתי מן טיפול חד פעמי כזה.
אתה תשמע עוד מיני משפטים כגון אלו תלמד כיצד להתמודד עם דברים איך לראות אותם .בקיצור יש אינספור תפקידים לפסיכולוג אל תתרץ לעצמך דברים עם תורות מסיני כמו ראיית העולם שלך טיפול עצמי וכ'ו אני לא אומרת שללכת נגד הזרם זה תמיד רע אבל יש מקרים בהם אנשים למדו דברים שקיימים עוד מלפני שנולדת והם משתמשים בזה עד היום וההצלחה מוכחת.
אבל אם תמשיך לחיות בבועה שלך ולא תרים את עצמך ותקח את עצמך בידיים שום דבר לא יעזור לך בטח ובטח שלא פיתוח אידאולוגיות שונות ומשונות על מצבך ועל העולם הזה.
_זה היה קצת חזק אבל הייתי חייבת להגיד לך_ 😊
ועוד דבר זה שנגיד לך פה מה שנגיד לך לא יעלה לך את הבטחון העצמי זה בא מבפנים!!!מהגרעין ובמקום הזה אתה בדיוק נוגע יחד עם הפסיכולוג.