שלומי הסתובב והלך, כאילו שלא אכפת לו. נשארתי לבד על הברכיים מתחננת לרחמים שלו אבל הוא...לא הקשיב לי....
התחלתי לרעוד כולי. התקפלתי הייתי במין טראנס. בעולם משלי. הרגשתי כמו מסומם שמשתוקק לסמים. כמו שיכור שרוצה את הבירה.
"שירלי את בסדר? הלווווו שירלי????????????" סיננה לעברי שירן. הייתי טרודה במחשבות על שלומי ועל זה שאני אמות בלעדיו. חשבתי על כל הצעדים שלי, על כל דרכי ההתאבדות חשבתי איך אני הכי אסבול, הכי אסבול על שגרמתי לשלומי אהובי לעזוב אותי.
"שירלייייייי" שירן קטעה הפעם את המחשבה שלי.
"מה את רוצה?" אמרתי כמעט בבכי.
"מה קרה לך? את ממש רזית את לא אוכלת כלום את לא שותה העיניים שלך נראות כאילו לא ישנת שבוע.
"באמת לא ישנתי שבוע. ואני גם לא אשן עד ששלומי יחזור אלי.והמזון שלי הוא שלומי שהוא יחזור הכל יחזור אלי"
"אני לא יודעת מה קרה לך עם שלומי אבל אין אף אחד בעולם ששווה את הסבל שלך פשוט א=י=ן"
"את לא יודעת מה זה להיות מאוהבת שירןןןןן. שהבנאדם הזה הוא כל החיים שלךךךךך שאת תלויה בו. שכל יום שאת לא רואה אותו את מתגעגעת יותר ויותר ושאת איתו את פשוט נמסה ממנו ואת מרגישה הכי חשובה בעולם. והוא אוהב אותך ללא גבולות עד השמים ומעבר..."
"אף אחד לא הבטיח שתתחתנו. שום דבר לא נמשך לנצח גם החיים שלך לא. בסוף את תמותי."
"את לא יודעת כמה שזה קרוב" לחשתי
" מה אמרת?"
ידעתי שאם אני אגיד לה את זה שוב היא תיקח אותי לפסיכיאטר העדפתי לעשות את זה לבד ובעצמי. שאף אחד לא יוכל לעצור אותי. "לא אמרתי כלום..."
איזה רע...😢
היא הרביצה וצעקה עליווווו!
מחכה להמשךךךךךךךך!
ובובה,
בקשר למבחנים והכל, וואלה אני באותו מצב כמו שלך רק שהמש]פחה לא מעיקה עליי בכלל. אצלי זה להיפך הם דווקה נורא עוזרים לי!
אבל בובה תחשבי שעוד מעט את מסיימת את זה.
תני את הפוש האחרון להשקעות והכל.
חברות שלי אומרות לי- אין לי כבר חיים אני אפםילו לא יוצאת בסופ"שים אני רק על לימודים.
אז שלא יהיו לך אפםילו חיי.
העיקר הציונים.
כי זו תקופה. זה לא לכל החיים!
אז בהצלחה וכולנו נעבור את זה ביחד😊 וי-ה-י-ה ט-ו-ב-! 😊
רומי.
יווו איזה מסכנהה...........
המשךך
אני יודעת שזאת רק תקופה אבל הבעיה שנורא נורא קשה לי לשבת וללמוד זה נורא מעיף אותי ומרגיז אותי...
אם רק היה לי את הרצון ללמוד הייתי מגיעה להשגים. אבל אין אם...יש עובדות וסתם הכל מתחרבש לי והציונים ממש ירדו לי משנה שעברה. אני גם נורא לא מרוכזת בשיעור..קיצר בעזרת השם יהיה טוב
ותודה תודה על העצות מאמי אני אוהבתותך מכל הלבבבבבבבבבבב 😊 😂 😁 😛
ומממ..משעמם לי אז אני אפרסם עוד המשך...חחח
יששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
ידעתי שאם אני אגיד לה את זה שוב היא תיקח אותי לפסיכיאטר העדפתי לעשות את זה לבד ובעצמי. שאף אחד לא יוכל לעצור אותי. "לא אמרתי כלום..."
ביום שלמחרת תכננתי הכל. החלטתי שאני אקח מנת יתר של כדורים.
הלכתי לבית הספר וכל היום חשבתי על המוות שלי. על שלומי. על החיים שאחרי ושאני אחכה לשלומי גם בחיים שאחרי. כל השיעור ריחפתי מרוב מחשבות.
בהפסקה ישבתי עם שרון אבל הייתה בינינו שתיקה. אני התבוננתי בשלומי וגם הוא הגניב אלי לפעמים מבטים. אבל ידעתי שזה נגמר שכבר אין לי שום טעם לחיות.
"אז...אני רואה שאת ושלומי נפרדת. תראי אני באמת מצטער...לא ידעתי שנשיקה אחת תגרום לכזה סיבוך"
"לך ממני אתה והתחנפויות שלך. את כל החיים הרסת לי אין לי שום טעם לחיות. אני כל כך שונאת אותךךךך" צעקתי לגיא. ירקתי לו בפרצו, והתחלתי לרוץ לעבר הבית.
לקחתי נייר ועט והתחלתי לרשום
"שלומי...אתה כל החיים שלי...בלעדייך אין לי שום טעם לחיים. אני מאוד מצטערת על מה שעשיתי לך...מקווה שאי פעם תוכל לסלוח לי" עכשיו היינו רק אני והכדורים. יותר נכון אני המחשבות והכדורים...
למה כזה קצא?
אוף
פליז שימי עוד המשך
בלי לחשוב פעמיים לקחתי את הכדורים את בקבוק המים ובלעתי את כל הקופסא. התחלתי להרגיש סחרחורת שלאט לאט הלכה וגברה לא יכולתי לסבול את הכאב. התיישבתי על המיטה וחיכיתי שהשפעת הכדורים תתפשט בכל בגוף שלי ותקטול אותי כבר.
טוק טוק טוק. נשמעה דפיקה בדלת "שירלייייי אני חייב לדבר איתךךךך" צעק שלומי מצידה השני של הדלת. הוא נכנס לחדר וראה אותי במצב נוראי כמעט והגעתי למצב של אנורקסיה. הוא בא אלי נפל על הברכיים והחל לבכות"שירלי אני כל כך מצטעררר אני נורא מצטער שגרמתי לך להרגיש ככה את לא אשמהההה אני סתם אידיוט ומטומטם לא מגיע לי מלאך כמוךךךךךךך. בבקשה תסלחי ליייייייייי"
חייכתי אליו חיוף קטנטן והתחלתי לבכות. הלחיים שלי התמלאו בדמעות. הוא ניגש אלי ונישק אותי נשיקה קטנה.
"אני אוהבת אותך" לחשתי לו בקול חנוק. ואז...
"בווום" נפלתי על הרצפה קיבלתי מכה בראש והתעלפתי"
"ללללללללללאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא" צרח שלומי. הוא לקח את הטלפון ומיד התקשר לאמבונס. כעבור 10 דקות הם הגיעו ולקחו אותי לחדר מיון.
שלומי נשאר בביתי כדי להודיע לאימי שהייתה צריכה לחזור כל רגע הביתה. הוא הסתובב בחדר והתחיל לבכות. "אני אשם מה עשיתי?! מה עשיתי?! לא הייתי צריך להתאכזר אליה לא הייתי צריך לפגוע בה. באהובתי . אם היא מתה אני מצטרף אליה. לא לא לא היא לא תמות היא חזקה היא יודעת שאני אוהב אותה ותמיד אהבתיייי" שלומי ישב על המיטה והתחיל להתנועע כמו ילד קטן שמרגיעים אותו. אמא שלי בדיוק חזרה הביתה וראתה את שלומי. שלומי סיפר לה את כל מה שקרה והם מיד נסעו לבית החולים.
"אתם המשפחה של שירלי?" שאל הרופא.
"כן זה אנחנו. מה קורה עם הבת שלי?"
"לקח יותר מדי זמן עד שהיא הגיעה לכאן. חלק רק מהחומר נספג בגופה וכרגע היא נמצאת בתרדמת.
היא קיבלה מכה בראש ויש לה זעזוע מוח מה שאומר שכניראה היא תסבול משכחה. לא תזכור אותכם ולא תדע מי אתם ואיפה היא ויקח לה זמן להזכר בהכל.....
--------------------
מקווה שאהבתםםםםםם............יאללה ניראה לי עוד שבוע ככה אני אמשיך מקווה שלפני!!!!!!
ביוש מתוקותתתתתתתתתתתתתתת
אננימית איזה מתוקה שאת עוקבת אחרי הסיפור מתה עליךךךךךךךךךךךךךךךך
ואני מתה על כל מי שקורא את הסיפוררר ואני במאת במאת מקווה שהוא לא משעמם ואני עומדת לסיים את הסיפור כי שלומי ושירלי כל כך חמודים יחד.......אסור להפריד ביניהם
אבל...חחח הכל עוד פתוח אולי בסוף אני אפריד ביניהם ויגיע מישו חדש לחייה 😂
ורומי תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודהההה אני פשוט אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךך
ואגב בת כמה את? וביאזה מגמה את?
וואי איזה עצובב זההה!!
וואי את לא יודעת כמה אני מתה על הסיפור הזהההה
איז משעמם ואיזה בתיךך?!?
המשךך מותק
אנונימית בת כמה את? ואיך קוראים לך?
ומה את אומרת על הסיפור? כאילו איך להמשיך אותו שהם יפרדו או ישארו יחד????
ואג תגידו כולכם מה בא לכם שיקר בסוף ותציעו רעיונות. הם יתקבלו בשמחה 😁
אני מד"ח וגיאוגרפיה😊 מה את??
מואההההההה מתה עלייך בובה אין על מה!! ממש לא😊 חח אני באותו מצב כמוך בדיוקקק!!
אני בת 17, ואת?
אי בת 15 וחצי ואני מגבירה ביולוגיה רציתי גם פיסיקה אבל זה קשה מדי אז פרשתי מזה.... 😊
מה זה מד"ח???
QUOTE (elula @ 15/01/2005) אנונימית בת כמה את? ואיך קוראים לך?
ומה את אומרת על הסיפור? כאילו איך להמשיך אותו שהם יפרדו או ישארו יחד????
ואג תגידו כולכם מה בא לכם שיקר בסוף ותציעו רעיונות. הם יתקבלו בשמחה 😁
קוראים לי גללל אבל כולם קוראים לי גולהה חחח אז אם בא לך בכיףףף
אני בת 12 וחצייי...
בת כמה את ואיך קוראים לך??
תעשי שהם יפרדו לכמה זמן ואז יחזרו כי הם לא יכולים להיות אחד בלי השני ותעשי שהיא תמות מוות קליני ואז אחרי כמה דקות שהם איבדו תקווה היא תחזור לחייםם חחח