חחח כן פיסיק זה קשששה!
מד"ח זה מדעי החברה- פסיכולוגיה סוציאולוגיה.. חח לא היה לי עוד משה מעניין.. חח עזבי סיפור ארוך מדי ומשעמם😊
סיפור מהמם ד"א שימי עוד המשך היום בבקשהההההההההה!!
מואה!!!
רומי.
חחחחחחחחחחח גולה אהבתי את הרעיון שלך.....חחחחח
אני בכלל חשבתי בהתחלה שאולי היא תתמכר לסמים מהדיכאון ותקבל דיכאון עמוק ותדרדר בלימודים ואז הוא יבוא ויבין שטעה...שיהיה יותר מרגש...חחחח ואז שהיא תמות והוא ימות איתה
אבל לא רציתי לסיים את הסיפור במשו טראגי אני רוצה שהיה סוף שמח 😊 😊 😊 😁
ולי קוראים אלה ואת יכולה ליקרוא לי אלולה אלוש\ה אלושקה או איך שבא לך וכמו שאמרתי אני בת 15 וחצי.
רומי וגולה יש לכן חבר? היה? ואם כן ספרו לי....חחחח 😊
לוב יוווווו
לא דיי אין לי כוח להמשך סיפור...זה בא לי בשוונגים כאלו...חחח
מדעי החברה זה מענין דווקא אבל אני מעדיפה להתעסק עם בע"ח אגב בעלי חיים...ראתיי שועל אצלנו בשכונה לא יודעת למה זה קשור אבל רציתי לספר לכן...חחחחח.
והממ..מה רציתי להגיד?!
בעע...שכחתי
חחח גם הרעיון שלךך יפההה!!!!!!!!!!
סבבה אלוש חיחיחי...
אממ היה חבררררר שנה שעברה אבל זה היה כזה חברות ילדותית לא יודעת איך לתאר את זה כיאילו התביישנוו אחד מהשניי היה מוזרר
פחדת??
איך שועל הגיע לשם?
יש לי😊
קרוב לשנה כבר.. מושלם שלי!!!!
רק דבר אחד,
כמה שפחות לפתח שיחות וכאלה, את הדברים האלו עדיף לעשות בפרטי ולא בפורום..😊
אוהבת,
רומי.
יש אצלנו בחולון דיונות ויש שם המון המון שועלים ולא לא פחדתי הוא כזה קטנצ'יק כזה והוא היה ממש יפה ודווקא הוא פחד ממני הוא ישר ברח. לידי היה איש כזה חח...איזה חיוך הוא דפק וכזה אמר "שועל אהה..."חחח זה היה כל כך מצחיק
ולי לא היה אף פעם חברררררר אני כל כך רוצה חבר...אני מחכה לו כבר שיגיע ואני לא מבינה למה הוא מתעכב לכל כך הרבה זמן...בטח הוא הולך ומחפש אחרות ואז בסוף הוא יבין שאני האחת ויבוא אלי...חח אשליות 😊 אבל זה כיף לחלום.
יש שם את מספר האיי סי שלי אז תוסיפי אותי אליך
ומזל טוב לכם על השניה שתהיה בלי עין הרע טפו טפו טפו!!!!!!!!!!
שימותו הקנאים --->אינשאללה!!
חח באמת מזל טוב!!!
גמשלי כנראה מתעכב איפושהו...
רומי ואלוש יש לכם אי סי?
אם כן תכניסו..
זה שלי:168745597
איך אני בודקת את ההודעה ששלחו לי??????????????????????????????? 😕 😕 😕
יאאא מאמי תמשיכי מהררר פליזזזז
ולא אחרי שבוע בקקשה מותקקק
סיפור קטלניייי חולה עליך מואהה
במילה אחת מ=ו=ש=ל=ם !_!_!_!_!_!
שימי המשך נשמה..........!!
איזה סיפור יפההההה אני פשוט מתה עליוווו 🙄