מה?
איזה בנזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז
חוצפןןןןןןןןןןן
המשךךך
איזה חוצפן הגיא הזה חחח חסר רק ששלומי יראה אוףףףףףףףףף
סיפור מהמם תמשיכייייי
יאא מה זה היה?? נישק אותך?? חוצפןןןןן
וואייירק ששלומי לא יראהה חס וחסה חח
יאללה מאמי תמשיכי ת'סיפור שלך מהררר פליזזז
תודה מראש חולה עליך מותק בייו'ש 😉
חחחחח קלטתן את הראש שלי 😉
אני לא אמריך היום את הסיפור מחר יש לי מבחן במתמטיקה...באסה!!!
מתה עליכן ומקווה שאהבתן את הסיפור ושהוא לא משעמם...
מאמוש זה מדהים איזה משעמם ואיזה בתיךךך המשך
בהצלחה במבחןן!!!
תמשיכי כמה שיותר מהר😊
בהצלחה במבחן בובה אני אחזיק לך אצבעות חח 😉
אה ואל תשכחי לעדכן מאמי בייו'ש
ואאאאאאאיייייי זה ממש ממש סיפור יפההההההההה!!!!!!!
עכשיו קראתי את כולווו והוא פשוט מרתקק!!
אהבתי כל רגעעעעע!!!!!!
שיהיה לך מחר בהצלחההההההההה במבחןן!! תלמדיי טובב טובבבב!!!
סומכת עלייך!! חחח...
ואחר כך תכתבי לנו המשכון קטן??
יש!!!!! ידעתי שתסכימיי!!!
חחחחחחח
אוהבתתתת!!
דניאלווש 😊
בעע .....ניראה לי בין כל פרק לפרק יקח לי הרבה זמן בערך שבוע ככה כי אני מזה לחוצה בזמן האחרון ואני בדאון והמצב רוח עמוק מתחת לאדמה.... 😢
וואייי מאמי למה??? מה קרה לך?? יש משהו שאני יכולה לעזור לך בו??
רק תגידי מותק ומקווה שהכל יהיה טוב ותמשיכי מאמי
לא קרה משו מיוחד...זה פשוט הלחץ של המבחנים והמשפחה הקרציה שלי והציונים שירדו לי הכל יחד גורם לי לדאון רציני ועוד מנחיתים עלי עונשים... 😢
"אל תדבר שטויות...אי אפשר להתאהב כל כך מהר" לא רציתי שהוא יתאהב בי היה לי טוב עם שלומי וגם לא רציתי שהוא יסבול כי אין לו סיכוי איתי.
הוא הקריב את שפתיו במהירות ונישק אותי. על המזל שלי שלומי היה שם, הוא לא אמר מילה הוא ישר הסתובב. הדבר שהוא לא ראה זה את השנייה אחרי...הכף שנתתי לגיא ואת הצרחה שאני עם שלומי ושבחיים אני לא אהיה איתו.
כל אותו היום ניסיתי לתפוס את שלומי בטלפון ולהסביר לו מה קרה אבל הוא לא ענה לי גם בבית הספר הוא לא דיבר איתי. אני שלחתי לו מכתבים והוא זרק לי אותם מול הפנים.
יום אחד הלכתי אליו וניסיתי לנשק אותו אבל הוא העיף אותי.
"למה אתה עושה לנו את זה? למה?????" אמרתי שעודני בוכה.
"עושה? לנו? להזכירך את עשית את זה את הלכת והתנשקת איתו"
"אבל העפתי אותו ממנייייי למה אתה לא מוכן להקשיב לי??????"
"אם את אוהבת אותי את לא היית הולכת איתו מההתחלה שהוא התבונן בך כמו מהופנט כל היום..."
"מה זה קשור??!?!! הוא רק ידידדדדדדד רק ידידדדדדדדד"
"עם ידידים לא מתנשקים"
לא יכולתי יותר התכופפתי על הברכיים והתחלתי לבכות. פרצתי בבכי כמו שבחיים לא בכיתי. הרגשתי שהחיים שלי נהרסו שהם קרסו שאין לי יותר בשביל מה לחיות.
"שלומי אתה כל החיים שלי. בלעדייך אני לא שווה כלום אני אמותתתת אמותתתתתתתתת..."
שלומי הסתובב והלך, כאילו שלא אכפת לו. נשארתי לבד על הברכיים מתחננת לרחמים שלו אבל הוא...לא הקשיב לי....
--------------------------------
מקווה מאוד שנהנתם ותגידו לי באמת באמת מה אתם חושבים על הסיפור ואם הוא משעממם אותכם!!!
מואההה מתה עליכםםםםםםםםםם וגם אם רק אחד קורה את הסיפור אז יש לי בשביל מה להמשיך אותו 😊
מואההההההההההההההההההההההההה