יו כתבי כתבי המשך!!! עכשיו קראתי הכל מהמםםם!!! י/ש לך כישרון מאמיי
מצטערת שאני לא המשכתי אני פשוט הייתי קצת חולה וכאב לי הראש בעזרת השם מחר יהיה המשך
אני מתה עליכםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם אוהבת תמידדדדדדדדדדדד
בסדר מאמי נחכה!!!
מקווה שהבראת כבר ועם לא אז החלמה מהירה 😁
רק אל תשכחי אותנו !!!!
😊 😊
מאמי מה קורה? איפה המשך???
אולי את מרגישה לא טוב??!! כפרה עליך בובה
עם כן חס וחסה אז תרגישי טוב בובית שלי
ואל תישכחי להמשיך מאמו'ש חולה עליךך
הנה המשך אחרי המון זמן שלא כתבתי
יצא חביב לא משהו מקווה שתאהבו את זה!!!! 😕
--------------------------
לאחר שקניתי את הקפה מישהו עצר אותי. כל כך נבהלתי שהקפה נפל לי מהידיים הסתובבתי וראיתי איש בן גילי בערך.
"אהה..את שירלי נכון?"
"כן, למה?"
"ירון מת. מצאו אותו מת על גג בנין של בית מלון. הוא ירה לעצמו בראש אך הוא השאיר מכתב שהיה רשום בו:האהבה שלי תישאר לנצח...גם אם את חושבת שזה לא הגיוני..."
רצתי לשלומי והתחלתי לבכות הוא לא הבין מה קרה לי וסיפרתי לו מה שהאיש אמר לי.
שלומי אמר שאין לי מה לדאוג ושהוא מבין אותי אבל עכשיו יהיה הרבה יותר טוב, והוא צודק.
בערב של אותו יום שיחררו את שלומי הלכתי אליו הביתה. הוא שכב על המיטה הסתכלתי עליו על הדבר המושלם ביותר בעולם קפצתי עליו ונתתי לו את הצירפות של החיים. "וואו איזה התקפה אפשר לחשוב שכמעט מתתי.." "אתה לא יודע כמה שהתגעגעתי אליך יפה שלי" "אני לא יודע באמת. תראי לי"
הבאתי לו עוד נשיקה לא כל כך ארוכה "לא..עם נשיקה כזאתי פשוט לא" הבאתי לו עוד נשיקה הכי ארוכה שהייתה לנו. "אוח שלומי כל כך התגעגעתי למגע שלך לריח שלך לקול שלך..." "תאמיני לי שאני יודע. את הדבר היחידי שבגללו נשארתי בחיים. אני כל הזמן חשבתי עליך ושבשבילך אני אמשיך להילחם על החיים שלי" העיניים שלי היו מלאות בדמעות אך החזקתי אותן בפנים. חיבקתי את שלומי חזק חזק חזק "שלומי אני אוהבת אותך...בחיים אני לא יעזוב אותך...אם תמות,אני אמות איתך" "שלומי אחז בפני בעדינות והסתכל לי עמוק עמוק בעיניים "נשמה שלי, מלאך שלי, אני בחיים לא יעזוב אותך ובחיים לא אמות. שאני איתך אני בן אלמוות" נתתי לו נשיקה קטנה ואמרתי לו שנאי צריכה ללכת.
"את לא הולכת לשום מקום! לא אכפת לי שאת עייפה. את ישנה אצלי!" "טוב המפקד... לפחות אני אלך להביא את הבגדים שלי" "לא צריך תלבשי את הבגדים שלי ואז ישאר לי הריח שלך עליהם" "אוחחח שלומייי אני מסוגלת לעשות בך מעשים אסורים!!!" "חחחח...אני לא חושב שאני אסבול מהם!"
"חח בטח שלא טיפשון בחיים אני לא יכאיב לך נסיך שלי. טוב אני הולכת לשתוף פנים ובאה"
חזרתי לחדרו של שלומי והדלת היתה סגורה. "שלומי..? אפשר להכנס?"
"לאאאאאא" שלומי התפרץ מהחדר וסגר את החדר במהירות.
"אם את רוצה להיכנס תני לי להוביל אותך." נכנסו לחדר והרחתי ריח משכר. "זה קטורת" מיהר שלומי להסביר לי. הוא הושיב אותי על המיטה והוריד את ידיו בעדינות מעיני. שפתחתי את עיני ראית את החדר מוצף בנרות. "שלומי אתה כזה מושלםם איזה חמוד זה פשוט מושלם" " חחח..מושלם כמוני?"
"שום דבר לא מושלם כמוך" אחזתי לו ביד ומשכתי אותו אלי. "אני רוצה שאתה תהיה הראשון שלי" לחשתי לו באוזן. הוא נשכב מעלי והחל לנשק אותי. הורדתי לו את החולצה והוא הוריד לי את החולצה . הוא נעצר וירד ממני מהר "מה קרה? אתה לא רוצה אותי?" "אני רוצה...אבל אני לא רוצה להכריח אותך אני רוצה שתעשי את זה מאהבה ולא ממחויבות כלפי או משהו.." "אוחח שלומייי אני אוהבת אותך מטורפת עליך מאושפזת עליך אתה כל החיים שלי בלעדייך אני מתה הכל אני עושה בשבילך מאהבה."
קמתי אליו והתחלתי לנשק אותו בצוואר הובלתי אותו לאט לאט למיטה ונישכבנו עליה. הוא נישק אותי ברכות מהצאוור למטה עד שהוא הגיע לי לבטן. הוא ליטף אותה בעדינות .הרגשתי בעננים.
הרגשתי שאנחנו מחוברים. שאנחנו גוף אחד. והוא היה כל כך עדין איתי.
בבוקר שלמחרת הלכתי הביתה התלבשתי והלכתי יחד עם שלומי לבית הספר. אמרתי שלום לכולם והעברנו חוויות מכל הזמן ששלומי ואני החסרנו ובצילצול נכנסנו לכיתה. התיישבנו אני ושלומי במקום הקבוע שלנו. בהפסקה שלומי יצא אל חבריו וסיפר לו את כל מה שקרה ואני ישבתי עם שרון חברתי.
"שלום. אני גיא אני תלמיד חדש הגעתי לפה אתמול."
"היי אני שירלי וזאת שרון."
"כן את שרון כבר יצא לי להכיר אבל אותך לא..."
"חח..לא נורא לא הפסדת הרבה. בהזדמנות אני אספר לך עלי"
"מחכה בקוצר רוח!"
"חחחח גם אני"
אחרי הבית ספר החלטתי ללכת עם גיא להכיר אותו קצת. התיישבנו על ספסל בגינה והסתכלתי עליו. בכנתי אותו. כל חלק וחלק מגופו. הוא היה שרירי גבוה עיניים ירוקות גדולות ושיער חום.
"חחחח מה את מהופנטת עלי?"
"ילד יפה כמוך אי אפשר שלא להיות מהופנטת..."
"תגידי מי זה הילד הזה שראיתי שישבת לידו היום?"
"זה שלומי. החבר שלי"
"אהה חבר...טווב..."
"חחח מה אתה מצובר יש עוד מליון בנות בבית הספר הזה"
"אבל אותך אני רוצה. זה אהבה ממבט ראשון"
"אל תדבר שטויות...אי אפשר להתאהב כל כך מהר" לא רציתי שהוא יתאהב בי היה לי טוב עם שלומי וגם לא רציתי שהוא יסבול כי אין לו סיכוי איתי.
הוא הקריב את שפתיו במהירות ונישק אותי.......