זה סיפור ראשון שלי מקווה שתאהבו אותו..תהנו 😊
--------------------------------------------
אני כל כך שונאת את היום הראשון ללימודים...
אני שונאת בכלל ימי לימודים צריך להקים עמותה נגד!!! אמרה שירן
אויש תרגעי...מה את לחוצה מה את רוצה להיות אהבלה?! טוב נו גם אם תלמדי תהיי אהבלה...זה טבעי אצלך...חחח סתם מאמי את יודעת שאני אוהבת אותך 😊
"חחח כן שירלי לצערי אני יודעת 😁
"שירן אני כל כך שונאת את שני אני יכולה לתת לה בעיטה לראש. אני כל כך שמחה שהיא עברה בית ספר."
שני היא ילדה שטן היא גנבה לי את החבר. את ירוני שלי 😢
כל הדרך לבית ספר היא נהפכה לנושא המרכזי שלנו עד שירון הופיע(החבר הקודם של שירן)
"שירלי בואי דקה". "מה אתה רוצה?". "תקשיבי שניה..נפרדתי משני אני שונא אותה גיליתי שהיא הפרידה ביני לביך אני כל כך מתגעגע אליך אני רוצה אותך בחזרה אני כל כך מצטער על מה שעשיתי".
"זה כבר מאוחר מדי אני לא אוהבת אותך! לך לשני שלך ותעזוב אותי בשקט!" הסתובבתי והלכתי ממנו. כל כך התעצבנתי עליו אוחחחח.. איך הוא מעז אחרי שהוא זרק אותי לפני כולם והשפיל אותי הוא רוצה לחזור אלי?! בחיים לא! אני לא אפגע מחדש למרות שאני מטורפת עליו. הסתובבתי והתחלתי ללכת לעבר שירני הוא תפס אותי והדביק לי נשיקה אני לא רציתי להתנגד כל כך התגעגעתי לזה אוחח...אבל התנתקתי ממנו ונתתי לו כאפה הוצאתי עליו את כל העצבים שלי.
"מה אתה עושה אידיוט?! אני לא רוצה אותך מה אתה לא מבין?! ביי אין לי כוח אליך"
לא משנה מה תגידי אני יודע שאת מרגישה אלי משו ואני אליך" הוא השפיל את הראש והלך מהצד השני של הכביש.
חזרתי לשירן וכמובן שהיא התחילה לחקור אותי.."מה הוא רצה ממך?"
"הוא הודיע לי שהוא נפרד מהחברה המכוערת שלו".
"מה??? הוא נפרד משניכס?(שני+איכס)"
"כן והוא רוצה לחזור אלי אבל אמרתי לא שאין סיכוי"
כן...את צודקת אל תחזרי אליו בחיים!
"טוב תקשיבי אני הולכת למצוא לי מישהו אחר ולשכוח את ירון!
הלכנו לבית ספר אמרנו שלום לכולם נכנסו לכיתה וישבנו בשורה השניה ליד הקיר של הדלת.המורה נכנסה ומיד אחריה נכנס שלומי."כולם להכיר זה שלומי הוא תלמיד חדש. שירלי אני מצמידה אותו אליך. לכי תכירי לו חברים חדשים ואני בטוחה שתסדרו מצוין" לא רק שהיא הצמידה לי ילד היא גם העבירה אותי לידו והפרידה ביני לבין שירן.
למרות שהוא היה כזה חמוד שלא ממש התנגדתי...חחח 😁
בצלצול נגשתי לשלומי והתחלנו לדבר ולהכיר אחד את השני הראתי לו את הבית ספר והכרתי לו את החברות והידידים שלי. כולם אהבו אותו ומיד הוא נכנס לחבר'ה שלנו.
שלומי גר די קרוב אלי. 5 דקות הליכה. ככה שכל בוקר היינו הולכים אני שלומי ושירן יחד לבית ספר.
הוא נהפך לידיד הכי טוב שלי. הוא ילד נשמה אני פשוט מתה עליו.הוא ידע עלי הכל הוא אפילו ידע שאני עדין אוהבת את ירון. אבל הוא אמר שהוא ישמור עלי ולא יתן לאף אחד אבל אף אחד לפגוע בי.
יום אחרי ששלומי נתן לי הבטחה שהוא ישמור עלי התכתבנו כל שיעור ביולוגיה. חחח זה היה כזה מצחיק...אנחנו והשטויות שלנו...איך שהו התחלנו לדבר על חברות...אין לי מושג איך זה קרה. הוא התחיל לחקור אם יש לי מישו ואם יש מצב לחבר עכשיו ו..כמובן שעניתי שיש לרות שיש עוד רגש לירון אז הוא אמר לי שבסוף הבית ספר הוא צריל לדבר איתי דחוף.
הייתי כל כך סקרנית שהתחננתי אליו שיספר לי .ביסלי(סילבי המורה שלנו לביולוגיה) המורה האבלה הזאתי שמעה אותי ולקחה את המכתב. היא החלה לקורא את המכתב בכל רם לא ידעתי איפה לקבור את עצמי ובסוף היא הגיעה לחלק האחרון במכתב שבו שלומי חייב לדבר איתי." שלומי בוא הנה לידי"
"כן המורה..." 😠 הוא ענה בעצבים
"אני חושבת שיש משהו שאתה צריך לספר לנו. בוא נשמע מה אתה כל כך חייב לספר לה אחרי הלימודים"
"טוב אז...אההה...שירלי א..אנ..אני אוהב אותך! את רוצה להיות חברה שלי?"
אני לא הייתי מוכנה לזה למען האמת בכלל לא חשבתי שהוא יגיד לי את זה אחרי שהוא ידע שיש לי רגש לירון ואמרתי לו ש...
--------------------------------------------
טוב זה הפרק הראשון מקווה שאהבתם מתה עליכם תשלחו תגובות ותגידו לי אם להמשיך את הסיפור
מואהה love you allll
כל הדרך לבית ספר היא נהפכה לנושא המרכזי שלנו עד שירון הופיע
בלי הסוגריים שרשומים שם!!!!
לאב יווו מואהההה
יאאאאאאאאאאא איזה מהמםםםםםם כישרון מהלך!!!!!!!!!!
חחחחחחחחח כל הכבוד!!!
המשך דחוףףףףףףףףף!
המשךךךךךך!!!!!!!!
אני רואה הולכת להיות פה טלנובלה קטנה חחח 😊
וואי ממש יפה!!!
אני אישית אהבתי
השלומי הזה ממש מתוקק
ואת כל הכבוד שעמדת על שלך!!! חולה עלייך מואאאאה 😊
איזה סיפור יפה אני רואה שיש לנו כאן עוד כישרון 😊
שימי המשך דחוף 🙄
תמשיכי מהר!
זה נשמע מדהים!!!!!!!!
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך מהררררררררררר
יאאאא מהמם ומעניין אני רוצה המשך פליזז
יצא מדהים אהבתיי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאאאאאאאאאא.....איזה יפה...!! 😁
טוב אז...אההה...שירלי א..אנ..אני אוהב אותך! את רוצה להיות חברה שלי?" אני לא הייתי מוכנה לזה למען האמת בכלל לא חשבתי שהוא יגיד לי את זה אחרי שהוא ידע שיש לי רגש לירון ואמרתי לו שכן. "תראי שירלי אני יודע שיש לך עוד רגש לירון אבל...מה אמרת?!?! את מסכימה?!?!?! יוו נשמה שלי אני יהפוך אותך לילדה הכי מאושרת בעולם ואני אשמור עליך כמו יהלום". "רצתי אליו והדבקתי לו את הנשיקה של החיים שלי עד שביסלי התחילה לצרוח עלינו שאנחנו במקום מכובד ונלך לשבת מהר במקום אם לא בא לנו להסתבך ובלה בלה בלה...לא שמתי לב בכלל למה שהיא אמרה לי...הייתי בעננים הנשיקה איתו כל כך מושלמת שזהו ידעתי מיד שהתאהבתי בו. חזרנו לשולחן ישבנו וכל השיעור רק הסתכלנו אחד על השני והחזקנו ידיים.
בסוף הלימודים חזרנו הביתה וקבענו שנצא בערב. "בשעה 7 וחצי אני מתייצב אצלך!"
"טוב נשמה יפה שלי" הבאתי לו נשיקה ונכנסתי הביתה.
פתחתי ת'מחשב ומי שלח לי הודעה?! ירון
"אני חייב לדבר איתך דחוף נשמה שלי שאת פה תענ ילי מהר"
מה כל כך דחוף אצלו?! מה הוא כבר רוצה להגיד לי? שהוא חזר לשניכס? נו זה לא מענין בכלל יש לי את שלומי שלי ואני מאושרת איתו וכלום לא יהרוס לנו את זה.
"ירון מה כל כך דחוף לך?"
"זה נכון שאת ושלומי חברים"
"כן למה?"
יוו אני יהרוג את הילד הזהה איך הוא גונב לי את החברה?"
"דבר ראשון שלא תעז לגעת בו דבר שני אני ממש לא חברה שלך ואני גם לא רוצה להיות טוב לי עם שלומי ואני מאושרת איתו ואני גם יודעת שהוא לא יבגוד בי! טוב ביי עפתי להתארגן" והתנתקתי.
התקלחתי לבשתי גופיה וורודה חצאית מיני ונעלי עקב נראיתי כמו בובה.
נשארו לי עוד עשר דקות אז חזרתי לאיי סי. ירון לא היה מחובר אבל הוא השאיר לי הודעה
"לא אכפת לי מה את אומרת אני אוהב אותך והוא לא יגנוב לי אותך. אני אגרום לו להצטער על זה!!!"
לפני שהרמתי אליו טלפון שלומי דפק בדלת. רצתי אליו כמו מטורפת פתחתי ת'דלת וקפצתי עליו הוא הרים אותי באוויר ונישק אותי אוחחח אני כל כך מטורפת עליוווו.
"יאללה מאמי בואי נצא"
שניה נשמה אני רק אביא את התיק"
בשבילך גם שתי שניות 😉 "
נעלתי את הבית והתחלנו ללכת.
"אני אוהבת אותך מאמי. ואני מודה לך שהחלטת לתת לי צ'אנס להיות איתי."
"חחח...מאמי אני לא הבאתי לך צ'אנס אני באמת אוהבת אותך, זה נכון שאני עוד מרגישה אל ירון משהו אבל זה לא חזק כמו שאני מרגישה אליך. בחיים אני לא יעזוב אותך בשבילו!"
"אהה...בשבילו את לא תעזבי אותי אבל בשביל מישהו אחר כן אהה..."
"חחח טיפשון אני לא יעזוב אותך בשביל אף אחד בחיים או. אויש כמה שאני אוהבת אותך"
"טוב אז תקשיבי...אני רוצה 4 ילדים ושנגור בווילה ואני רוצה כלב"
"בשבילך הכל מאמי כל מה שתרצה!"
"אז אני רוצה חיבוק ו..ו...וגם נשיקה" כמוןב שלא יכולתי לא לעמוד בבקשה שלו ונתתי לו חיבוק דוב ונשיקה מהסרטים.
"תקשיב שלומי אני חייבת לספר לך משו. זה לא מוכן כל כך אבל אני חושבת שאתה חייב לדעת את זה"
"חייב לדעת מה?"
"חייב לדעת ש...
----------------------------------
מקווה שנהנתם מחר יהיה המשךךך מתה עליכם מוצ'וווווווווו 😊
חחחחחחחחחחחחחחחח נו זה לא פייר מאמוששש....
את חייבת להמשיך דחוף..
"אני חייבת לספר לך שירון איים עליך, הוא אמר שהוא יגרום לך להצטער על זה שגנבת לו את החברה."
"מה?!?!?!?!?! גנבתי לו את החברה?!?!?! אני עוד אראה לו מזה שרק ינסה לעשות לי משהו."
"לא שלומי ירון מסוכן אני לא רוצה שהוא יעשה לך משהו.אני לא רוצה שיקרה לך מה שקרה ל..שקרה ליואב."
"מי זה יואב ומה קרה לו?"
"זה סיפור ארוך אבל אני אספר לך בקצרה. יואב היה חבר טוב של ירון הוא היה דלוק עלי אש. יום אחד קבענו להיפגש בהפסקה ישבנו על הספסל והוא ניסה לנשק אותי. ירון ראה את זה ומזה התעצבן הוא התחיל להתפרע ולצרוח ואמר שהוא ישלם על זה.
באותו יום החברים של ירון תפסו את יואב והתחילו לחתוך אותו עם סכין ולתקוע בו סיגריות לוהטות והם אמרו לו שאם הוא יספר על מה שעשו לו למישהו או רק יעז להתקרב אלי זה יהיה הסוף שלו.
הוא כל כך פחד שהוא עזב את הבית ספר. אז אתה מבין אני לא רוצה שיקרה לך משו אתה כל חיי אני ימות אם יקרה לך משו."
"אל תדאגי נשמתי אני לא יעשה כלום אבל אם פעם אחת הוא יגיד משהו אני מפוצץ אותו."
"חחח טוב יפה שלי."
השעה היתה מאוחרת והייתי חייבת לחזור הביתה כי יום אחרי זה היו לימודים. ירון ליווה אותי הביתה ונפרדנו בנשיקה.
בבוקר שלמחרת ראיתי את ירון מסתכל על שלומי עם מבט של רצח בעיניים אני כל כך פחדתי שהוא יעשה מה שהוא עשה ליואב אני אשתגע אם יקרה לו משהו!!! בהפסקה ישבנו כולם יחד ואני לקחתי את שירן לצד וסיפרתי לה הכל. היא בכלל הלחיצה אותי...אמרה לי לגשת למשטרה ושכל העדויות נגדו והכל יהיה בסדר. אמרתי לה שאני אחכה אם יקרה משו ואם הוא ינסה לעשות משו אני אפנה למשטרה. שירן לא כל כך הסכימה איתי אבל היא לא לחצה עלי.
בסוף היום חזרתי הביתה עם שלומי המלאך שלי ואמרתי לו שיזהר מאוד מירון כי הוא ניראה מאוד מוזר היום ושיגיע הביתה שיתקשר אלי.
סגרתי את הדלת עליתי למחשב ואז צלצל הטלפון.
"שלומי נשמה שלי אני כל כך שמחה שהתקשרתתתתתתתת"
"זה לא שלומי זה ירון. שאמרתי ששלומי ישלם על זה שהוא לקח אותך אני גם אקיים. אני כל כך אוהב אותך את לא יודעת כמה אני כל כך מצטער אני הבנתי שרק איתך אני רוצה לחיות.
עכשיו תעני לי את חוזרת אלי?
"אני בחיים לא אהיה איתך אני אוהבת את שלומי אותו ורק אותו ושלא תעז לגעת בו כי אם תיגע בו אני יהרוג אותך אתה שומע?"
"תזכרי שאמרת שאת לא חוזרת אלי...ביי"
הסתובבתי בבית כמו משוגעת לקחתי את הטלפון והתקשרתי לשלומי הוא לא ענה...
---------------------------------------------------
מתוקים זה פרק שלישי וכניראה שאחרון...אף אחד לא מגיב בפורום...