יאא ליטלוש תודה שהגבת...חיחחי א שמתי לב
אבל באמת יצא חרא כזה...
איזה פרק יפה איזה סיפור יפפפפפפפההההההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!
אלולה את מוכשרת ברמותתתת! מואההההההה!!😊)))))))
וווואאאאאאיייייי פשוט מושלםםםם..!!!!!!!!!!!!!1
איזה יפפפההה....😊
את כותבת מהמםםם...!!!! ואהבתי כל כך את הסוףף..!!!
מחכה בקוצר רוח לסיפור הבא שלךך...!!(:
אוהבת המוניםם..!! שליי!!
מאמי קראתי מההתחלה ועד הסוףףף
אין זה הסיפור הכי מרגש שיכול להיות
חחח את יכולה לעשות סרטי דרמה עם הכישרון שלךךך
מזה אהבתי אותו!!!
תמשיכי כפרההה
לאב יווו
רומי למה הפרק לא יפה????????????
אמאאאאאא... איזה גועל נפששש..!!! חחחח... סתםםםם
תגידי מה את בסדר?? זה פרק אחד היפים!! ממש אהבתי אותו..!!!!
כפרה על הכישרון שלך..!! וגם עליך..!! =]
אז יאללה מאמ'וששש תעשי המשך מהר..!!
לוב יו!!
גל!ש
איזה סוף יפההההה
הסיפור ממש מושלם! חבל שהוא נגמר 😢
ואני חייבת להגיד שאת כישרונית טונותתתת חחח
מחכים לסיפור הבאה שלך
אוהבת *-*אולוש*-*
וואיייייי מאמי רק עכשיו ראיתי שהמשכת יווווו
איזה יפהההה הסיפור שלך יפה ברמותתת מאמייי
יש לך כישרון ענקיייי מוכשרת שלייי מואהההה
מאמי יצא לך סיפור סוףףףף הדרךךךך
כתבי עוד סיפורים מאמי חבל לבזבז כזה כישרון נשמתי
מחכה בקוצר רוח לעוד סיפור שלך חולה עליךךךךך
יאללה בה ביי בנתיים ניפגש בסיפור הבא שלך חיחיחיחי
וואי מדהיםם מחכה כבר לסיפור הבאא
יאא תודה מתוקות שליייייי אני פשוט מטורפת עליכםםםם אם יהיה סיפור חדש טוב אתן כבר תדעו...
ואם למישהי מפה יש סיפור בקשה שלחו לי קישור י אני לא נכנסת לפה כל יום... 😢
אנונימית, המתוקה_שלך , שלך_תמיד, sWeEt_GaL, י-ע-ל, S-H-E-L-L-Y, romami, buster
תודה לכן על שהגבתן מואהההההההההההההההההההההההההההההההההה 😁 😁 😁 😁