"חחח איזה מטומטם הילד הזה יוו...אוחח אני כל כך שמח שאני איתך תקשיבי...היום בערב אנחנו נפגשים אצלי והבית שלי ריק."
"הופה...חח הבנתי למה אתה מתכוונן"
"חחח....אולי" וקרץ לי "יש לי הפתעה בשבילך..."
"טוב אז אני עפה להתארגן במהירות" נתתי לו נשיקה עם טעם של עוד והלכתי מהר הביתה.
הגעתי הביתה אמא חיכתה בבית נתתי לה חיבוק ענק נשיקה ורצתי ישר למקלחת התקלחתי איזה חצי שעה(חיחי זה נחשב מהיר!!!) לבשתי את השמלה השחורה שלי עם הכיווצים מקדימה שמלת מיני מהממת על הגוף מבליטה את כל מה שצריך...חיחיחי שמתי ליפסטיק רימל עיפרון שחור בעין צללית לבנה נעלי עקב לבנות שרשרת לבנה "הופההה מי זאתה כוסית הזאתי מול המראה?!...חח אני רואה פה החמאה עצמית? טוב שירלי תרגעי..את כולה הולכת לראות את שלומי .חח כולה אהה...כפרה עליו. טוב דיי לדבר לעצמך תתארגני ועופי אליו" שמתי דאורדורנט(לא רוצה להסריח לידו כפרה עליו) שמתי בושם הריח ממכר וואי נדלקתי עלו מהשניה הראשונה ו...זה הבושם האהוב על שלומי...חיחיחי. זה בושם פויסן.
טוק טוק דפקתי אצלו בדלת. הדלת נפתחה כל הבית היה חשוך והיה מואר בנרות היה שביל של נרות שהוביל למדרגות בצדדים היתה קטורת בריח וניל אוחח..הריח האהוב עלי היו מפוזרים עלים של וורדים לבנים ואדומים שהגעתי למדרגות הנסיך שלי הרים אותי על הידיים שלו הוא העלה אותי במדרגות והכניס אותי לחדר שלו על המיטה היו עלי וורדים ונרות מסביב לכל המיטה . "אני אוהבת אותך שלומי" לחשתי לו באוזן והתחלתי לנשק אותו בעדינות וברכות בצוואר שלו התמסטלתי מריח הוניל ומריח הבושם שלו (212 כאילו דהה...) הורדתי לו את החולצה לא יכולתי להתאפק אני כל כך רוצה אותוווו פתחתי לו את הג'ינס לאט לאט כפתור אחרי כפתור והורדתי לו גם את המכנס השכבתי אותו על המיטה והתחלתי לנשק אותו בבטן הוא חיבק אותי והוריד לי את השמלה והשכיב אותי מעליו הוא סובב אותי הוא המשיך להפשיט אותי ועשינו אהבה. זה היה כל כך מושלם הוא כל כך עדין איתי. הרגשתי איתו מחוברת כמו אדם אחד. "שירלי יש לי משהו בשבילך" "מה זה מתוק שלי?"
"תקחי" הוא הביא לי משהו ענקי ועטוף פתחתי את זה ומה זה היה???? דובי ענקיייי שחיבק לב ועל הלב היה דף בדך היה בית. ווילה
"נו מה את אומרת על הווילה?" "היא יפה...אבל מה אני יעשה איתה?" "אהה זה יהיה הבית שלנו תכננתי כבר הכל!!! טוב אז ככה..יהיו לנו חמש ילדים " "חחח...חמש לא נסחפנו אני יולדת אותם לא אתה.." "אם את איתי אני יעזור לך מצידי שאני יכנס להריון ולא את" "חחח כן...אתה טוב בדיבורים מאמי..חח"
"יהיה לנו כלב אפילו שתיים אם תרצי והממ..תהיה לנו גינה " "החלום שלך מושלםםם נסיך שליייי אנחנו רק צריכים להתחתן והכל יהיה מושלםםם" "בואי בואי למטבח...שם יש לי עוד הפתעה בשבילך."
"וואוו..כמה הפתעות ביום אחד....חחת תמשיך ככה כל יום" חייכתי אליו ונתתי קריצה. הלכנו למטבח ושם חיכתה לי עוגה שתי שכבות כאלו באמצע יש קצפת למעלה יש תותים ועל התותים יש פודינג ממש כמו בסרטים. התחלנו לאכול ואז צרחתי כמו פוסטמה "אהההה" "מה קרה יפה שלי???" "יש שם משו קשה...הלכה לי השןןן...חח מה הכנסת לשם אבן?"
חחח טוב זה לא הסוף פשוטמ אין לי כוח להמשיךך אח שלי מרגיז אותי ברמותתתתתת
אולוש את מוזמנת לתת לו מכות שונאת אותו...ילד מטומטם...
נו מה אתם אומרים יש בעוגה? חחח באמת אבן? כניראה הוא לא יודע לבשל טוב...חיחיחי
אממממ... זה מה שאני חושבת?! חחחחחחח 😊
חחח כמו תמיד ואף יותר הסיפור מהמם!!
וי'חוצפנית את ההמשך לא שלחת לי הא?! נעלבתי... 😢 חח סתם מותק מואהההה
אוהבת *-*אולוש*-*
התחלנו לאכול ואז צרחתי כמו פוסטמה "אהההה" "מה קרה יפה שלי???" "יש שם משו קשה...הלכה לי השןןן...חח מה הכנסת לשם אבן?"
"חח טוב תביאי לי את האבן הזאתי אני אזרוק אותה לפח" "חח אתה לא יודע לבשל..." תפסתי את ה"אבן" ביד ובאתי להגיש לו אותה פתחתי את היד ואמרתי לו קח" הוא הסתכל על היד שלי בחיוך רחב ואמר "האבן הזאת בשבילך" קירבת את היד אלי ואתם לא מאמינים מה ראיתייייי
אולוש מאמי את באיי סי???? אני לא רואה אותך שםםםם אם כן הודעה ומיד!!!!!
חח את צוחקת עלי נכון?! מה זה ה"פרק" הקצרצר הזה?! 😠
וכה אני באיסי בעין נעלמת.. שלחתי לך הודעה ואת יצאת.. 😢
אוהבת *-*אולוש*-*
המשךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
סיפור מדהים!😊))))))))))))
בבקשה שימי המשך עוד היום!!!!!!!!!!!!😊))))))))))
יאאאא אלו'שש שימי המשךךך מהררר פליזזזז
היוםםםם בבקשה מתוקה שלייייי
יאאא את לא יכולה להפסיק פה... מה זה הפרק הזה?! הוא קצרצרון!!! 😢
פליז מאמי תמשיכי בהקדם!!!
נווו כברר שימייי המשךך אני אמותתתת
המשךךךךךךךךךךךךךךךך
מאמיי
חחחחח חולה עליייך
זה פרק אחרוןןןןןןןןןן מקווה מאוד מאוד שתאהבו אותו ופליז תגיבו זה חשוב לי לדעת מה את חושבים על הסיפור
טוב תהנו מתוקות שלי מואהההההההההה ביי ביי
ראיתי טבעת זהב עם שני יהלומים "יווו אתה לא נורמליי זה יקר טילים בטחחחח" "חסכתי לזה כל הזמן שהכרתי אותך מהרגע הראשון ידעתי שאני רוצה שתהיי שלי לנצח" התחלתי לבכות מרוב אושר הוא התכופף על הברכיים ואמר "שירלי אני אוהבת אותך ותמיד יאהב אותך את האחת והיחידה בשבילי אני רוצה להקים איתך בית להוליד ילדים ולגדל אותם רק איתך אני יודע שאנחנו עוד צעירים וכל החיים לפנינו אבל אני רוצה להיות בטוח שתהיי שלי...התנשאי לי?"
הייתי ב-ש-ו-ק שמתי את הידים על הפה והתחלתי לבכות כמו ילדה קטנהההה "בטח שכן אהוביייי בטחחחח וכלום לא יפריד ביננו לעולם לאאאאאא" הוא קם וחיבק אותי הרים אותי וסובב אותי הוא נתן לי נשיקה לא נורמלית עוד שניה אכל לי את הפה...חיחיחי
"אני לא יכולה לחכות כבר עד מחר לספר לכולם יווו איזה מתחחחח מעניין מה יגידו לנו..."
"חח יגידו שאנחנו סופר מתאימים את תראי!!!! טוב יאללה בואי לישון אני מת מעייפות"
"טוב מאמי אני רק אודיע לאמא שלי"
בבוקר התארגנו והלכנו לבית הספר כולם היו במעגל ככה שלא היה לנו צורך להודיע רק לחצי
"טוב תקשיבו כולם לי ולשירלי יש משהו להגיד לכם. אני ושירלי הגענו למסקנה שאנחנו נשארים יחד עד סוף החיים ואנחנו..מאורסים "
"נו תגיבו" אמרתי
"ייייוווווווו אני לא מאמינהההההההה "קפצה עלי שירלי "איזה שמחההההה מזל טובבב אתם זוג כל כך מושלםםםםם" "חח אמרתי לך?!" קטע את שירן שלומי וקרץ לי. כולם באו אלינו וחיבקו אותנו כולם כל כך שמחו בשבילנוווו."רגע..." שאל ניר החבר הכי טוב של שלומי "אז..מתי החתונה?" "עוד לא החלתנו אבל אל בנתיים קודם נלמד נלך לצבא ואז ניראה כבר מה יקרה אבל מה שבטוח זה שאנחנו נשארים יחד לנצח ובנתיים נעבוד על הזוגיות שלנו" "אני צריך לתעד את הקטע הזההה אין מצב בלי תיעוד!!! " אמר רועי(זה ששירן הכירה...רק לריענון) לקח את הפלאפון מצלמה שלו וצילם איזה 10 תמונות שלי ושל שלומי עם הטבעת וששלומי מרים אותי על הידיים ובסוף...הוא נתן את המצלמה לאחד המורים והצטלמנו כל החברה. בסוף היום אני ושלומי חזרנו יחד מחובקים ושלומי אמר "עכשיו נותר להודיע רק להורים..."
ההורים שלי הסכימו הם קצת היו בשוק אבל שהבינו שאנחנו מתחתנים רק בגיל 23 ומעלה הם נרגעו גם ההורים של שלומי הסכימו מיד. בגיל 23 באמת התחתנו התחלנו שנינו ללמוד באוניברסיטה אני למדתי רפואה-וטרינריה והוא הלך להיות עורך דין אחרי שנתיים נולדה לנו הבת הראשונה שלנו קראנו לה אגם.
הסיפור הבא כבר יהיה עליה...
😢 לא יצא פרק יפה כמו שציפיתי... 😢 😢 😢
בכל זאת מקווה שנהנתן מאוד!!!
ווואי איזה יפה!!!!!!!!!!
חבל שניגמר!!!!!!!!
ויצא פצצה..!!!!! דונט וורי... חיחי
ייווווו התבאסתי ממכן רצחחחחחחח אף אחד לא מגיב....
טוב לא משנה 😢