חחחחחח מתוקות שלי אני עובדת על המשך ודרך אגב אני נכנסתי לסיפור גם חזק חחח
מה אתם אומרים יקרה לשלומי??????????
יאללה תגיבו ניראה אם אתם צודקים
ביי יפות שלי ויפים אם יש מואהההההההההההההההה
השם הזה ירון 😢((((((((((
כולי פה בבכי בגלל השםםם
יאאאאאאאאאאא מאמיייייייי איזה יפההההה יווו איזה מתחחחחחחח
תמשיכי בבקשהההההההההה!!!!!!!
ורעותיקס מה קרה מותק?????. 😕
. שלומי נתן לי נשיקה במצח ואמר שיש לו עניין קטן לסדר ושהוא כבר חוזר. הוא יצא מהשער ואחריו יצא ירון. שניהם נעלמו באופק.
לה לה לה לה לה..."שיט צילצולללללל. תקשיבי שירן אני עפתי לחפש את שלומי הוא וירון יצאו החוצה מהבית ספר ואני מפחדת שיקרה משהו לשלומי, תחפי עלי"
"טוב מאמי רק תחזרו מהר" רצתי לשער ובאתי לצאת.
"שירליייי מה את חושבת שאת עושה?"אמרה לי המנהלת.
"אאהה..אננ...אני אבדתי את השעון ובאתי לחפש אותו". " אבל הוא על היד שלך". "אהה נכון לא שמתי לב...חחח איזה מרחפת אני". "לכי ותרחפי בכיתה! לכי לשם מיד! לא כדאי לך פעם הבאה שאני אמצא אותך מחוץ לכיתה" כן המנהלת" חזרתי לכיתה בעצב והראש מוטרד במחשבות.
"שירלי למה את פה? לא אמרה שאת הולכת?"
"כן אבל המנהלת האהבלה הזאתי תפסה אותי באה לצאת מהשער ואמרה לי לחזור מהר לשיעור לא הייתה לי ברירה וחזרתי. שירן אני לא מסוגלת יותר אני הולכת. המורההההה יש לי אני עומדת להקיאאא יוו אני חייבת לצאת מהרררררררררר יוו המורה אני מתהההההה"
המורה כמובן שלא יכלה לעמוד בהצגה שלי ושחררה אותי החוצה. רצתי מהר לשער בית הספר ויצאתי החוצה. המשכתי ישר ואחרי דקה שמעתי אמבולנס התחלתי לרוץ לא חיכיתי, שהגעתי למקום שבו היה האמבולנס ראיתי מעגל של אנשים ובאמצע היה מישהו. כל הגוף שלו היה מלא דם. אני לא הצלחתי לראות את הפנים שלו כי האנשים הסתירו לי. אני נכסתי בין כל האנשים ואז ראיתי אותו את שלומי שליי התחלתי לצרוח ולבכות האנשים ניסו להרגיע אותי אך ללא הועיל. לא הקשבתי להם. רציתי לקום מהחלום הזה לא האמנתי שזה אמיתי ,לא רציתי להאמין. התכופפתי לעבר שלומי העיניים שלו היו עצומות. התחלתי לצרוח עליו שיענה לי אבל הוא לא ענה. הדמעות שלי הרטיבו לו את הפנים והוא פתח את העיניים.
"שירלי זאת את?"
"כן נשמה אני פה ואני לא יעזוב אותך בחיייייייייים"
"איך קוראים לך?" שאל אותי הנהג. " קוראים לי שירלי אני החברה של שלומי"
"בואי תעלי איתנו לאמבולנס ונספר לך על המצב שלו" הם העלו אותו על אלונקה חיברו לו כל מיני מכשירים מוזרים זה היה כל כך מפחיד ישבתי לידו מאחורה החזקתי לו את יד אבל הוא לא אחז בי בחזרה. הוא שוב עצם את עיניו. הוא התעלף.
נסענו מהר לבית החולים הרופאים קיבלו אותו ומיד הוא נלקח לחדר הניתוח. הרופא המנתח יצא מהניתוח. הבעת הפנים שלו לא הייתה שמחה. הדמעות פרצו לי ,לא יכולתי לעמוד בלחץ, התחלתי לבכות כמו ילדה קטנה. הוא אחז לי ביד והתחיל להגיד משהו...
------------------------------------
כניראה מחר אני לא אהיה אז הכנתי המשך היום ביי אני ממש אוהבת אותכםםםםםםםםםםםםםם
מואההההההההההההההה אוהבת תמיד אלולה 😊
אמאאא הסיפור מהמם ובאותו רגע גם מפחיד 😢
תמשיכייי מאמי אני במתחחח
איזה סיפור יאפפפפפפה!!
יווו אני יכניס לירון הזה כאפפפהה!!
מניאקק שימותת בן זונהה שיחנק!!
אווווווווווווףף אני שונאתתתתתתתתתתתתת אותו!!
זבללל מה את רכוש שלו!?!?!?
חחח עזבי אני כועסת על ירון אני פורקת תעצבים חחח
תמשיכי תסיפורר סיפור מעלףףףףף!!!
בתאלוששששששש
רעותיקס נשמה שלי למה מה קרה????
ירון היה חבר שלך לשעבר...? 😮 😮 😮 😮
מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
באמת אבל!!
את כישרון אמיתי!!!
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא מסכן שלומיייייייייי😢
בן זונה הירון הזההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!
הייתי הורגת אותווווווו........!!
וואייי מאמי עם לא תהייה מחר תמישיכי היוםםםםםםםם פליזזזזזזז! 😢
תמשיכי כאילווווווווו................~!!
אני במתח יאלה המשך איזה מוכשרת...!!!!!!!!!
יש לי המשך מוכן או אומנם קצר אבל יש
אני אפרסם אותו מחר כדי שיהיה מה לקרוא מחר מכוונה שתהנו ממנו כמוני
מואהה מתה עליכםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
אגב רומאמו'ש איך שמת תמונה? ואיך שמים תמונה בצד?
תודה מראש 😊
אוהבתותכם מכל הלבבבבבבבבבבבבבבבבב
הרופא המנתח יצא מהניתוח. הבעת הפנים שלו לא הייתה שמחה. הדמעות פרצו לי ,לא יכולתי לעמוד בלחץ, התחלתי לבכות כמו ילדה קטנה. הוא אחז לי ביד והתחיל להגיד משהו בקול חנוק:"אנחנו עדין לא יודעים מה יקרה עם שלומי. עכשיו זה השניות הכי חשובות אנחנו לא נוכל לעשות כלום. נאלץ לחכות. עכשיו הכל תלוי בשלומי הוא יאלץ להלחם על החיים שלו. בנתיים אנחנו מחפשים את הדוקר. אני מצטער אם יהיו עוד חדשות אנחנו נודיע לך". הוא קם והחל ללכת רצתי אחריו ונעמדתי מולו:"אני יכולה להכנס אליו?"שאלתי עם דמעות בעיניים" "את יכולה אבל רק לחמש דקות לא יותר מזה הוא צריך לנוח"
ניגבתי את הדמעות והתחלתי ללכת לחדרו של שלומי. פתחתי את הדלת בשקט ובצעדים קטנים נכנסתי לחדר. לקחתי כיסא והתיישבתי לידו. אוחח המסכן הקטן שלי אני לא מסוגלת לראות אותו סובלללל הוא כל כך שקט ורגוע כאילו שהוא לא מודע למצב שלו.
נשקתי אותו במצח הוא היה כל כך חם ושלו כמו מלאך קטן, המלאך שלי. התחלתי לדבר אליו ספרתי לו הכל את כל מה שאני מרגישה אליו ושבחיים אני לא רוצה לאבד אותו. "אני לא יודעת אם אתה שומע אותי...אבל אני אתפלל כל יום בשבילך שתבריא אני יודעת שתבריא. אנחנו ננקום יחד בירון הזה אני עוד אראה לו.
"אני מצטער שירלי" אמר הרופא. "אני נאלץ לקחת אותך מפה שלומי חייב לנוח כדי שהגוף יהיה חזק"
"אני אבוא מחר אני אבוא כל יום עד שהוא יפקח את עיניו!"
"שתצאי מהחדר מחכים לך אורחים" "לי?! אורחים?!"
יצאתי בציפייה לגלות מדוע לי יש אורחים הרי לא אני זאתי ששוכבת במיטה ונמצאת בין חיים למוות. שיצאתי החוצה חיכתה לי המשטרה.
"חח...אורחים עלק..רק זה מה שחסר לי על הראש." חשבתי לעצמי. נגשתי לאחד השוטרים ושאלתי מה רצונם.
"החבר שלך נדקר ואנחנו מחפשים את החשוד אנחנו אפילו חושבים שזה היתה חבורה. יש לך אנשים שיכולים להיות חשודים?"
"כן. ירון,החבר שלי לשעבר. הוא איים עליו ואמר שהוא יצטער על זה שהוא גנב לו את החברה" ישבתי איתם והתחלתי לספר להם את כל הסיפור עם ירון ועל היום ששניהם יצאו מהשער השוטרים רשמו את הכל לקחו את הפרטים של ירון והלכו לביתו. התיישבתי על הכסא וחיכתי לחדשות מהרופא.
"שירליייייי איפה הבן שליייייייי" צעקה אמו של שלומי. הוא נמצא בחדר עכשיו הוא יצא מקודם מניתוח מחכים לתוצאות הרופא אמר שאלו השניות הכי חשובות". "לא שלומי רק לא הבן שלייייייייי לאא" אימו החלה לבכות לא יכולתי לעצור את הדמעות התחלתי לבכות גם, באתי אליה וחבקתי אותה ואמרתי לה שאין מה לדאוג למרות שבתוך תוכי לא הייתי שלמה עם המשפט הזה אבל אנחנו חייבים להיות חזקים למען שלומי! הרופא יצא החוצה ובא לבשר לנו מה עם שלומי. כיוון שאמו הייתה שם הוא העדיף לקחת אותה ולבשר לה את הבשורה ולעדכן אותה בכל מה שקרה עד עתה הם נכנסו למשרדו של הרופא ואני נותרתי לבדי בחוץ...
--------------------------------
הנה המשך וכניראה שלא אכתוב כל השבועעעעעעע 😢 😢 😢 😢 😢
בגלל שקללתי את אחותי שהיא העירה אותי רוצים לתת לי עונש לא לגעת במחשב שבועעעע 😢 😢 😢
ואני נראית לך אפחד!!!! 😢 😊
יאללללה מאמי סיפור יפההה תמשייייכי
מתוקה את תותחית!!!!!!!!!!
וזה בסדר לקלל אחיות קטנות ומעצבנות שמעירות אותך משינה..חח מנסיון..😊
איזה סיפור יפה..יש עתיד!!!!!!!!!!!!!
וואי איזה יפההה....!!!
פשוט מעלףףף..!!!
הלואי שיעצרו את הירון הזה...
חתיכת זבל מה הוא הורג את שלומי?!
חחחח....
ובאמת זה בסדר לקלל אחיות קטנות שמעירות אותך..
תעשי המשךךך....