יאאאאאאא לא אחרוןןןןן 😢
אני אמותתתתתתתתתתתתתתתתת אם לא יהיה המשךךךךךךך
זה מסקרןןןןןןן
איזהה מגעילל ירון הזה בעע עליווווווו
ואיזה חמוד שלומייי חיחיחי
וגם זאת שכאילו מדברת בסיפור מתוקה בטירוףף
תמשיכי לנו בובה
סיפור מהמם יש לך כישרון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאא נאפייייי מתה עליך מאמי
ניראה לי רק בשבילך אני אמשיך את הסיפור...חחח
מואהההההההההההההההההה לוב יוווווווווווווווווווווווווווווו 😊
איזו מתוקה את בובהההה חולה עליך הכי בעולםםםםםם
ותמשיכי מאמי הוא מקסיםםם באמת שאני נהנת לקרוא אותו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
סיפור מדהים תמשיכי אמאל'ה הירון הזה חוצפן!!!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
רומייייייייייי הרגתתתתתתת אותיי עם הירון הזה חוצפן חחחחחחחחחחחחחחח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😊
חחח כי אני פוחדת מהאנדשים שמאיימים כי מישהי שהם אוהבים עם מישהו אחר...!
אם הוא אוהב אותה אז שישמח שטוב לה...
זה קשה אבל הוא לא הראשוןשעושה את זה ולא האחרון!שיתבגר!
😊
מואה!!!
רומי.
חח מסכימה איתך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מה?!?!?! לא האחרוןןן..!!!
תמשיכי...
זה נשמע דווקא סיפור ממש ממש מעניין...!!!!
תמשיכי פליזזזזז..!!!!
מתוקות שלי יש לי המשךךךך במיוחד בשבילכןןןןןןןן
מקווה שתאהבו אותו מואהההההההההההההההההההההההההההההה
נ.ב- אתן ההשראה שליייייייייייייייייי 😁
"לא...הנה אני! ואני בחיים לא יעזוב אותך ולא אנטוש אותך ואני גם לא אתן שירון יעשה לי משהו"
"למה לא ענית לי ? צלצלתי אליך לפלאפון ודפקתי בדלק כמו משוגעת"
"הפלאפון אצל בן דוד שלי ואני התקלחתי אז לקח לי זמן להגיע לדלת"
"יוו נשמה שלי אתה לא יודע איך דאגתייייייי טוב לא מענין אותי העיקר שכלום לא קרה לך"
"וגם לא יקרה! בובה תכנסי פנימה ותשטפי את פני המלאך שלך."
"יווו מתוקי שלי אני פשוט כל כך אוהבת אותך אתה כל כך מושלםםם"
"דיי דיי תמשיכי..." "חחחח איזה חמוד טוב עפתי לשטוף פנים ואני כבר באה אל תברח לי!!!"
שלומי כזה מושלם אחרי ששטפתי פנים ישבנו על הספפה ומרוב הבכי עצמתי את העיניים ונרדמתי לישון שלומי נרדם עלי גם.חחח השינה הראשונה שלנו בתוך זוג. הרגשתי כל כך מוגנת בידיים שלו. אני לא יכולה לתאר את ההרגשה.
אמא שלו נכנסה הביתה והעירה את גיא התחילה להטיף לשנינו שאנחנו עוד קטנים. ממש מצאה לה זמן...
אחרי ששלומי ואני הצלחנו לשכנע אותה שכולה ישנו עפתי הביתה התקלחתי וטסתי למיטה.
בבוקר שלמחרת לא אמרתי שלום לאף אחד ישר רצתי לשלומי לבדוק שהוא פה. היום בבוקר לא הלכנו יחד הוא אמר שהוא צריך ללכת מוקדם יותר כדי לדבר עם המורה לספרות...
בבוקר החלטתי להגיע מוקדם יותר כדי לוודא שירון לא עשה לו כלום. בדרך לבית ספר ראיתי את ירון. לא דיברנו אבל החלפנו ביינו מבטים. הבטתי אליו במבט כל כך מפוחד והוא...היה כל כך רגוע שהרוגע שלו הפחיד אותי. נכנסתי עוד יותר ללחץ. הבאתי בו מבט חטוף והוא קרץ לי ונופף בידו. לא אמרתי כלום סובבתי את הראש ורצתי מהר לבית ספר, לכיתה. לשלומי
בהפסקה ישבנו כל החבר'ה יחד. היה כל כך כיף ששכחתי את כל קטע עם ירון. שלומי נתן לי נשיקה במצח ואמר שיש לו עניין קטן לסדר ושהוא כבר חוזר. הוא יצא משער בית הספר ושתי דקות אחריו יצא ירון. שניהם נעלמו מתווח הראיה שלי... 😮 😮
----------------------------------------------------
אוהבת אותכן מוצ'ווו ואם יש לכן להמשך אתן מוזמנות לתת לי עצותתתת 😊
אופסססססססססס
זה לא כל ההמשךךךךךךךךךך
אל תקראו אותווווווווווו
הנה החלק השלם
------------------
הסתובבתי בבית כמו משוגעת לקחתי את הטלפון והתקשרתי לשלומי הוא לא ענה. רצתי מהר לקחתי מפתח והלכתי לבית של שלומי. לא יכולתי פשוט התחלתי לבכות רצתי ובכיתי כל כך פחדתי שיקרה לו משהו המחשבות בראש התרוצצו וחשבתי על הכי נורא-שהוא מת.
אני ראיתי את כל התמונה בראש שלי אני משתגעת מרוב כאב וכל המשפחה שלו מאשימה אותי במוות שלו. רצתי לא הפסקתי לרוץ בקושי ראיתי את הדרך רצתי והגעתי לבית של שלומי שלי דפקתי בדלת אין תשובה. צלצלתי באינטרקום אף אחד לא בא לענות לי התחלתי לצרוח הייתי כל כך נואשת נפלתי על הרצפה והתחלתי לפרוץ בבכי הדמעות פשוט יצאו החוצה. הדלת נפתחה. הייתי כל כך בשוק ממה שראיתי. זה היה שלומי נעמדתי מהר על הרגליים ונתתי לו כזה חיבוק שהוא נמחץ. לא יכולתי לעזוב אותו הוא הדבר הכי חשוב לי בחיים.
"מה את כל כך לחוצה?"
"אני חשבתי שאבדתי אותך שבחיים לא אראה אותך יותר"
"לא...הנה אני! ואני בחיים לא יעזוב אותך ולא אנטוש אותך ואני גם לא אתן שירון יעשה לי משהו"
"למה לא ענית לי ? צלצלתי אליך לפלאפון ודפקתי בדלק כמו משוגעת"
"הפלאפון אצל בן דוד שלי ואני התקלחתי אז לקח לי זמן להגיע לדלת"
"יוו נשמה שלי אתה לא יודע איך דאגתייייייי טוב לא מענין אותי העיקר שכלום לא קרה לך"
"וגם לא יקרה! בובה תכנסי פנימה ותשטפי את פני המלאך שלך."
"יווו מתוקי שלי אני פשוט כל כך אוהבת אותך אתה כל כך מושלםםם"
"דיי דיי תמשיכי..." "חחחח איזה חמוד טוב עפתי לשטוף פנים ואני כבר באה אל תברח לי!!!"
שלומי כזה מושלם אחרי ששטפתי פנים ישבנו על הספפה ומרוב הבכי עצמתי את העיניים ונרדמתי לישון שלומי נרדם עלי גם.חחח השינה הראשונה שלנו בתוך זוג. הרגשתי כל כך מוגנת בידיים שלו. אני לא יכולה לתאר את ההרגשה.
אמא שלו נכנסה הביתה והעירה את גיא התחילה להטיף לשנינו שאנחנו עוד קטנים. ממש מצאה לה זמן...
אחרי ששלומי ואני הצלחנו לשכנע אותה שכולה ישנו עפתי הביתה התקלחתי וטסתי למיטה.
בבוקר שלמחרת לא אמרתי שלום לאף אחד ישר רצתי לשלומי לבדוק שהוא פה. היום בבוקר לא הלכנו יחד הוא אמר שהוא צריך ללכת מוקדם יותר כדי לדבר עם המורה לספרות...
בבוקר החלטתי להגיע מוקדם יותר כדי לוודא שירון לא עשה לו כלום. בדרך לבית ספר ראיתי את ירון. לא דיברנו אבל החלפנו ביינו מבטים. הבטתי אליו במבט כל כך מפוחד והוא...היה כל כך רגוע שהרוגע שלו הפחיד אותי. נכנסתי עוד יותר ללחץ. הבאתי בו מבט חטוף והוא קרץ לי ונופף בידו. לא אמרתי כלום סובבתי את הראש ורצתי מהר לבית ספר, לכיתה. לשלומי
בהפסקה ישבנו כל החבר'ה יחד. היה כל כך כיף ששכחתי את כל קטע עם ירון. שלומי נתן לי נשיקה במצח ואמר שיש לו עניין קטן לסדר ושהוא כבר חוזר. הוא יצא משער בית הספר ושתי דקות אחריו יצא ירון. שניהם נעלמו באופק...
יואווו איזה חוצפן הירון הזה(רומי עכשיו אני אומרת את זה חח) יאא שלא יעשה לירונו'ש המתוקי כלוםם
איזוו מתוקההההה יפה שלי את כישרוןןןן מעצמךךךךך
מתה עליך לנצח נצחיםםם
שיחקת אותה עם הסיפור בובה תמשיכי לכתוב לנו נשמתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחח אוך כבר קראתי את הראשון
טוב לא נורא!
ה=מ=ש=ך=!!!!!
א'ימלההההה איזה סיפווווווור מהמםם!!
דיי די את חייבת להמשיך!!!
אני יהרוג את הירון הזה אם הוא יעשה משהו!!
די אמאאא אני מפחדתת!!
ניכנסתי לסיפורר חחח
את חחיייבת לשים המשך!!
אם לא אני חותכת אותך עם סכיןן חחח 😉
תמשיכיי!! ודחוףףףףףףףףף!!!
בתאלוששששששש