חחח : ) רק עכשיו שמתי תנו לי קצת לנוח..ואממ בןאדם לא סיפרתי לך איך היה מה?
חח... רואה אני כבר יודעת מה את הולכת להגיד..חחחח
טוב כפרה צודקת אבל עשי כמה שיותר מהר המשךךך לאב יווו
מוואאההה צ'או{ 😊 סתם מהשיעמום חח}
איזה סיפור יפהההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
😁 😁
המשך רצוי עוד החודש (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
😊 😊
חח אני אמשיך בקרוב פשוט אין לי ממש זמן עכשיו..וציבקה שתדע שאני מאוד מאוד מאוכזבת ממך!!
טוב מתי שבא לך אבל תמשיכי בזמן הכי קרוב....
סורי שלקח לי הרבה זמן..המשך:
אמרתי כשקלטתי את אבא שלי יורד מוכן. "יאללה בואו המונית כבר אמורה להגיע." אמר ויצאנו..וידעתי שלבית אני לא אתגעגע..
חיכינו קצת בחוץ עד שהמונית הגיעה..מצד אחד רציתי כבר לנסוע ולהגיע לבית מלון וכבר לשכוח הכול ולהנות..אבל מצד שני כול כך לא רציתי להיפרד מאורי.. היה לי כיף השבוע, הסתכלתי עליו וכמו תמיד קישט את פרצופו חיוך. "אני מאוד אתגעגע לשטויות שלנו" אמר וצבט אותי. חייכתי וחיבקתי אותו כשראיתי שהמונית עוד שתי שניות עוצרת לידנו.
אורי עזר לאבא שלי להכניס את כול המזודות שלנו לאוטו, כשהוא הרים את שלי הוא שלח לי קריצה חמודה..אחח איזה בן אדם.
נכנסו למונית וראיתי אותו מנופף לנו.
דנה מעכשיו רק להנות! זה החופש שלך! אמרתי לעצמי ושמתי את האוזניות
.אם יש משו שאני ממש לא סובלת זה כשהנהג מונית מתחיל לפטפט על כול מיני דברים כמו מכוניות פוליטיקה וכ'ו.
לא הרגשתי איך הזמן עובר. הייתי שקועה במחשבות שלי..על איתי על אורי על כול החברות שלי שאני בטוח אתגעגע..והבנתי שאוליי בכול זאת יש חסרונות בחופשה הזאת.
הרגשתי את הדלת נפתחת וקלטתי שאנחנו כבר בנמל התעופה. פפפפ
אחי לקח את הדבר עם הגלגלים ששמים עליו את המזוודות והלכנו לפגוש את נתי וחן.
ואויי כמה זמן לא ראיתי אותםם.."מה נשמע דנה??" שאל אותי חן. חן ממש אבל ממש מצחיק אבל הוא כזה ביישן שזה הורג אותי. אבא שלהם חנן דיבר עם ההורים שלי.
"אחלה ואצלך?" שאלתי והוא לא ענה. הוא כבר נפנה לדבר עם עידן.
"נתתיי...בוא הנה!" צרחתי.."ואיי מאמי מה קורה כבר לא שומעים ממך?" שאלתי כשהתקרב...ואיי אני יכולה למות מהילד הזה..הוא כזה מאמי ויש לו ת'ריחות הכי טעימים בעולם! אני יכולה להסניף אותו במשך שעות.."מה קרה אותך כבר לא רואים?" שאל.."ממ יו נו חופש ישנים עד כמה שאפשר."
"יאללה אני זזתי, תהנו כמה שאתם יכולים ותבזבזו כול מה שיש!" אמר חנן לבנים שלו לא ליפני שהדליק סיגריה..הסתכלתי עליו במבט רצחני. הוא חייך וכיבה אותה.
"בימיוחד את דנה..את נראית נורא מוטרדת! איפה החיוכים היפים שלך כשצריכים אותם?" שאל והראתי לו את כול השיניים שלי. הוא צחק ונופף לשלום.
"יאללה נלך למלאות את הבטן שלנו באוכל ליפני הטיסה??" שאלה אמא שלי.."יאללה...." אמר חן והתחלנו ללכת לאיזו מסעדה חמודה. הכול היה צבוע בצבע בורדו שם והכיסאות היו מול בר והיה גם כיסאות ליד שולחנות..זה היה מקום ממש נחמד ומזמין..ישבנו בכיסאות שליד השולחן כי אמא שלי העדיפה. הזמנתי לי שוקו חם והתחלנו לפטפט. הרגשתי כול כך מדוכאת. אוףף..בשיחה לא הייתי מרוכזת והרגשתי כול כך לא שייכת. הוצאתי אחד מהספרים שלקחתי. כן אני תולעת ספרים זה רישמי..אני קוראת ספרים כי אני אוהבת לקרוא! זה מעניין והרבה יותר כיף מלראות טלוויזיה (חוץ מכמה סדרות) אני אישית אוהבת סיפרי מתח ורומנים קלילים..לקחתי את אחד מסיפרי המתח שהבאתי והתחלתי לקרוא.
נתי גחן מעלי. "דנה מה יש? רוצה לשתף אותי במשו?" תמיד הוא דאג לי והיה אחלה איתי. אבל הפעם פשוט לא היה לי כוח בישבילו. "לא ממש..למה?"
"סתם את נראית לא פה.." אמר והניח ת'יד שלו על הכתף שלי. "אני בסדר", וחזרתי לשקוע בספר שלי.
אחרי משו כמו 10 דקות אמא שלי אמרה לנו שאנחנו כבר צריכים להתחיל לזוז לבדיקות וכול השטויות האלה..ואיי אני לא סובלת את זה.
"את באה איתי עכשיו" אמר לי נתי ומשך אותי..
*****
מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
המשךךךךךךךךךךך
סיפור מושלםםםםםםםםםםםםם
תעשי כמה שיותר מהר המשךךך בבקשה
לאב יווו
ממש יפה, ואני צריך לדבר איתך, הבטחתי לא?
עריכה:
זה ציבקה למקרה שלא הבנת