ממ פעם ראשונה שאני מנסה אז תגידו לי מה אתן חושבות..שיהיה בכיף:
הלב שלי פעם בחוזקה, היתפללתי שמכושפות לא ייגמר.
לא היה לי שמץ של מושג על מה הפרק של היום,בדרך כלל אני עוקבת אחרי הסידרה הזו.היא מדהימה אני אוהבת אותה הכי בעולם..אך היום לא הצלחתי לא הייתי מרוכזת ביכלל, כול הזמן המחשבות שלי נדדו למה שעומד לקרות אחרי שהפרק ייגמר..הסתכלתי בשעון ואיי עוד 5 דקות ככה זה ייגמר..אני עושה את הדבר הנכון? האם כדאי לברוח כול עוד אני יכולה?
"דנננההה" צעקה לי אילת ישר לתוך האוזן. "יאללה מספיק ייבשנו אותו..קבעתם בשתיים ועכשיו כבר שתיים וחצי".
"אילת אני לא יכולה, אני פשוט לא מסוגלת. אוליי את צדקת וזה לא צעד נכון,אני מפה לא זזה."
אמרתי לה בקול רועד.
"חח מותק תרגיעי, נשים קצת מייק אפ תיראי איך את חיוורת. את תיהיי מהממת והוא אחלה בן אדם, את תהני אני אהנה הוא יהנה בקיצר כולם פה יצאו מורווחים. את רוצה את זה אחרת לא היית מסכימה וזה סך הכול נשיקההה" טוב אוליי עד כאן זה נשמע לכן מזה מטומטם..יענו ממתי קובעים תאריך לנשיקה? ולמה אני כזה בלחץ מזה?
זה מאוד פשוט, האמת שאני על הילד הזה דיי דלוקה כבר הרבה זמן והתברר לי ליפני כמה חודשים שהוא גם שם עליי ת'עין שלו, לכול אלה שמרימות גבה ל-א אנחנו לא חברים וגם לא נראה לי שניהיה לא משנה כמה אני ארצה..איך להסביר ממ הוא מה"מקובלים" יענו הוא אחד מהשווים של השיכבה, ואילו אני..אני זאת פשוט אני..לא מהחנג'ים האלה שכול היום לומדים אבל לא גם מאלה שכול היום במסיבות.
איך הגעתי למצב הזה? יש תוכנה מקוללת שאני בטוחה שאתן מכירות שקוראים לה ICQ ושם הוא שאל אם אני רוצה..אז כמובן שאני רוצה.
"דנה אני לא מבינה אותך! אוליי תפסיקי לחלום ותעלי להתלבש??" אמרה והקימה אותי בכוח. "יאללה אני עליתי..תקשרי אליו ותגידי לו שעוד איזה 10 דקות ככה יצא.."
"אוו ככה אני אוהבת אותך בובי" אמרה לי אילת. והרימה ת'פלא שלה.
בלחץ אטומי לבשתי ג'ינס שקניתי ליפני כמה ימים וחולצה עם מחשוף אך לא גדול מידי, סידרתי את השיער נחמד והתאפרתי בטיל.
"ואוה איזו כוסססהה, בואי לפה נצלם אותך" שרקה לי אילת.
"חהחהחה מאוד מצחיק,את לא רואה שאני לא במצב רוח לבדיחות? התקשרת? מה הוא אמר? מה קורה? אני חייבת ללכת? אוליי בכול זאת נישאר בבית ונאכל ככה טונה גלידה??"
******
חחחחחח יפה אהבתי! תני המשך נראה מה קורה 😁
מואההה ג'ויה
יפהה מאמי יאללה מאמי המשךךךך
סיפור חמודי ביותר!!!
למרות שזו רק ההתחלה
אבל תמשיכי!!!!
אני בטוחה שנאהב!!!!!!!!
😁 🙄 😁 🙄 😁 🙄 😁 🙄
😁 🙄 😁 🙄 😁 🙄 😁 🙄
נשמע טובבב
תמשיכיייייייייייייייייי
נמע מעניין...
המשך מאמי...
ומהרררררררררררר...
הממשששךךך נשמע מהמממם תמשיכי
חחח איזה חמודות.. : ) תכף אני שמה המשך..עכשיו עובדת על זה..
יאללה המשך טיפה ארוך אבל תהנו:
"חהחהחה מאוד מצחיק,את לא רואה שאני לא במצב רוח לבדיחות? התקשרת? מה הוא אמר? מה קורה? אני חייבת ללכת? אוליי בכול זאת נישאר בבית ונאכל ככה טונה גלידה??"
"עזבי אותך שטויות, הוא אמר סבבה ואנחנו עכשיו יוצאות, את עוד תודי לי" אמרה לי בנשימה אחת, כאילו אם הייתה עוצרת לשנייה אחת כדי לקחת אוויר העולם היה קורס.
איכשהו יצאנו מהבית, אין לי מושג כמה זמן הלכנו אבל בסופו של דבר הגענו למדרגות.
בשלב הזה כבר הייתי מוכנה לקחת את הענף הקרוב ביותר ולתלות את עצמי.
"כאן אני עוזבת אותך מאמוש.. תלכי עד סוף המדרגות ותמשיכי ישר עד שתיראי אותו". אמרה אילת והתסובבה. "הפפהה מה נראה לך? את תבואי איתי עד לסוף המדרגות את מצידי תיהיי איתי בתוך הבית את לא עוזבת אותי פה" אוקיי אני מודה שפה קצת הייתי היסטרית..אבל סתכלו על זה ככה..ילדה בת 14 וכמה ימים הנשיקה הראשונה וכן יש לי נטייה לנפח דברים..
אתן מכירות ת'תחושה הזאת..שמרוב שהלב שלכן דופק חזק ומהר כול האזור כואב כאילו עוד רגע הכול יתפוצץ שם?
זה בידיוק מה שהרגשתי כשראיתי את איתי הולך בשביל בדרך אליי.
הוא היה מהפנט, בכלליות הוא ילד יפה..עיניים כחולות עמוקות שברגע שאת מסתכלת עליהן את פשוט לא יכולה להוריד ת'מבט..שיער חום גבוה ורזה..אבל לא שחיף..שרירי באופן חמוד למדיי..
"תנגבי ת'רוק וסגרי ת'פה מאמי" לחשה לי אילת והגניבה לי קריצה.
אילת היא לא החברה הכי טובה שלי אך היא בין החברות הקרובות שלי, אני אוהבת אותה מכול הנשמה, לא מיפני שהיא מוכנה להעניק הכול בשביל כול אחת ואחד, אלא מיפני שהיא מכירה אותי כזה טוב, אני לא מוציאה מילה מהפה והיא יודעת טוב מאוד מה אני חושבת או מרגישה.
"נו יפתי אל תעמדי כמו בול עץ תקדמי אליו..שיהיה בהצלחה וספרי לי הכול.." אמרה ושלחה לי נשיקה באוויר.
טוב אז בעצם אני לא חושבת שאני אוהבת אותו, אני פשוט דיי דלוקה עליו כמה שנים טובות..זה מה שאני תמיד אומרת לחברות שלי..אבל אפילו אני לא ממש מאמינה לזה אז שהן יאמינו? למה אני מכחישה? אני גם לא ממש יודעת..יש מצבים שאני פשוט לא מבינה את עצמי..אוליי אני מפחדת להיפגע? ראסמי שמעתי סיפורים על כול החברות שהיו לו.. וגם אני דיי מתביישת ממנו ומכול העולם.. אני ילדה ביישנית מה לעשות..חברות שלי תמיד אומרות לי שאם הייתי פחות ביישנית הייתי יכולה להגיע רחוק.. אני ילדה לא גבוהה ולא נמוכה שיער תלתלים חום עייני דבש ושפתיים מלאות.. הגוף שלי דיי נחמד..יענו אני לא שטוחה ואני רזה..רוב הפעמים הבנים מתחילים איתי ביגלל הגוף שלי..מנסים למשש מנסים משו..והאמת שזה דיי פוגע..כאילו מה שיש למעלה לא חשוב? כול מה שאתם רוצים זה קצת ציצי?? מה קורה פה? אבל איתי לא כזה.. אני יודעת- אני מרגישה... ובלי ששמתי לב כבר היינו במרחק של שניות אחד מהשני..הייתי בטוחה שהוא יכול לשמוע את פעימות הלב שלי.. מה אני צריכה לעשות עכשיו????
*******
אם תרצו אני אמשיך..בה ביי
יו יו יו יו יו
זה כזה יפהההההההההההההההההה
את חייבת להמשיך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
פ----ל----י----ז-----!!!!!!!
😕 😮 😉 😂 😁 😛 😎 🙄 😊 😊 😕 😯 😊 😁 😊
אממ את צריכה להמשיייך אבל מהרררררררר נווו נוו קדימה!!!
חחחח עוד מעט נמשיך..תודה על התגובות..
סיפור מושלם מאמי!!,
תמשיכי!!,
אוף אוף אוף אוף !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אין לי כוח יותר לחכות!!!!!!!!!!!
תמשיכי כבר!!!!!!!!!
😕 😮 😉 😂 😁 😛 😎 🙄 😊 😢 😠 😊 😕 😯 😨