בובה את חיה?!?!?!
או ששכחת ממני או שאת כותבת לי המשך משהו ארוך ומפוצץ???!?!?!?!?!!?!?
חחחחיחיחיחיחחי
😁 😁
חח איזו מאמי..פשוט לא היה לי כול כך מוטיבציה אבל עכשיו הכול טוב והנה מוקדש לך:
שאני נרגעתי נדבקתי מהצחוק שלו, ולאט לאט הייתי פחות לחוצה ויותר נהניתי ליהיות בקרבתו.
"מאמי בא לך לאכול?" שאל אחרי שסוף סוף נרגענו.
האמת שהבטן כבר נידבקה לי לגב..אבל ליפני שהגעתי לפה החלטתי, אין מצב אני אוכלת מולו! מה אני צריכה שהמושלמוש הזה יראה איך אני טורפת כמו חזירה??....
"לא ממש..לא רעבה" שיקרתי..."טוב אז בואי לפחות נשתה משו..הפה שלי יבשששש" חייך אליי.
ושוב עלינו.."מה בא לך לשתות?"
"מממ תביא מים.." ביקשתי.
אחרי שהוא מזג לי הוא לקח קרטון מיץ ושתה ממנו..אוי איזה מאמי הוא..חח מה קורה לי? כמה פעמים אני יכולה להגיד שהוא מאמי?!
"בטוחה שלא בא לך עוד משו?" ממ חוץ ממך לא ממש.."לא תודה..אבל אם אתה רוצה לאכול בכיף לא מפריע לי.."
"חח איזו מותק את.." אמר וצבט אותי.."אווי..תרגיע עם היידים האלה.." חייכתי.
"ננסה" אמר וקרץ לי.
ושוב ירדנו.."נו אז אילת סיפרה לך?".שאל.."סיפרה לי מה?"
ראסמי זה מזה נראה כאילו אין לי עוד חברות חוץ מאילת..אילת אילת אילת אילת!! דיי!! כמה אפשר?? טוב אז זה ככה...פשוט אילת היא אחת מהידידות הקרובות של איתי..אז ממ איך להגיד..כול האינפורמציה הטובה זורמת אליי.. למשל..אילת "שידכה" בנינו..כאילו לא שידכה במובן של חברים אלא יוו נוו..בוא נגיד שאנחנו ידידים בזכותה ונסגור ת'עיניין.
"נו על זה.." אמר והצביע על החזה שלו. "אוקיי אני מזה לא בעיניינים..מה יש לך שם?"
"חח" צחק והרים את החולצה..אין מצב שהוא לא קלט עד כמה אני אדומה! יוו יוו יוו מה הוא עושה?! האם הגעתי לגן עדן??
*****
המשך פצצה מותק!
אם יש לך כוח תמשיכי עוד!
אבל מה קרה קודם שאמרת שלא היתה לך ממש מוטיבציה?!?!?!?!
חח סתם שטויות לא הצלחתי להתבטא טוב..ומזה אין לי כוווחחח..😊 תיתאפקי עוד קצת..
רק בגלל ההקדשה אני מוכנה לוותר!!!!!!!
רק הפעם !!
אה ותודה בובה!
😛 😛
חחח
N E TIME...
ציבקה רואה..בכול זאת למדתי ממך משו..😊
נו מה קורה עם המשך???????????????????
המשך
המשך
המשך
המשך
המשך...
יוווווווווווווו המשךך מאמי
פעם ראשונה שקראתי תסיפור הזה וכבר אני מתה עליו!
חחח תודה.. 😁
יאללה המשך:
"חח" צחק והרים את החולצה..אין מצב שהוא לא קלט עד כמה אני אדומה! יוו יוו יוו מה הוא עושה?! האם הגעתי לגן עדן??
"תיראי" אמר והצביע על מין שקע חמוד שהיה לו בחזה.."חחחח..מזה??" התגברתי קצת על המבוכה.
"חור.." ושתינו התחלנו לצחוק. אויי כמה אני חולה על הילד הזה. "דבר אחד אני לא מבין." אמר
"שפוך" אמרתי לו.."למה את יושבת כזה רחוק ממני?" שאל.."ממ זה לא נחשב לכזה מרחק.." רק אמרתי והוא משך אותי אליו. "כך יותר טוב." השתתקתי..הרגשתי את הברך שלי שנגעה קלות בברך שלו רותחת.. ושוב התחלנו לפטפט..על כול מה שעלה לנו לראש,הרגשתי כול כך קרובה אליו..הופפ מה קורה פה?? אוקיי לא להיכנס לפאניקה..אוליי היד שלו התעופפה ובמקרה נחתה על הירך שלי? ממ אוקיי לחשוב בהיגיון..מה אני צריכה לעשות עכשיו?! לא משנה מה אל תזיזי את הפאקינג ירך! אם רק ירדן הייתה פה..ירדן היא ה-חברה הכי טובה שלי..אני אוהבת אותה הכי בעולם..תמיד אבל תמיד כשאנחנו ביחד יש מזה צחוקים..אנחנו שמות זין ועשות כול מה שבא לנו..לא איכפת מי רואה ומי מקשיב ואיך זה נראה מהצד..וזו אחלה תחושה, כשאני איתה אני כאילו- שוכחת את הביישנות שלי..אם היא הייתה פה..אני בטוחה שהיינו צוחקות מכול הקטע..והייתי נרגעת קצת..ואיי מאז שהתחיל החופש הגדול בקושי נפגשתי איתה..ופתאום התחלטתי שאני חייבת ליראות אותה. "היי מאמי מה קרה את עצובה?"איתי העיר אותי מהחלומות שלי. קלטתי שהיד שלו כבר לא הייתה שם. מזל.. 😊
******
סיפור סוף אבל למה פרקים כאלה קצרים?!!
תמשיכיייייייי
המשך מאמי סיפור ממש יפה...!!
חח אני אנסה לכתוב בעתיד יותר ארוך..ותודה.. 😍
סיפור מושלם מאמי!!,
המשך דחוף!!,
מתה על הסיפור הזה שלך!!
ככה את מתנתקת לי בפרצוף 😊
ומי זאת ירדן?