נוו ברוררר שאת הדבר הנכוון!!
שתלך אליו ושניהם יתוודו על אהבתם...ויחיו באושר ועושר לנצח נצחים
בטירה קטנה עם המון ילדים קטניםם......
כןן...
יאללה חחח לפני שאני פה נכנסת לעולם האגדות אני זקוקה להמשךך!!
מוכשרתתתתתתתת!!
אוהבתתתתתת
דניאלווש 😊
אני עושה ת'דבר הנכון?
הלכתי לכיוונו אבל אז החלטתי שקודם נלך לשירותים.
היסתובבתי וניכנסתי לחדר הקטן. מהר הסתכלתי במראה וניסיתי לארגן ת'מחשבות שלי. יאללה דנה מספיק נגמור עם זה וזהו.
יצאתי מהשירותים והלכתי לכיוונו, לא הסתכלתי על כלום הייתי שקועה במחשבותיי הרמתי את מבטי כשהגעתי לכיסאו, נתי ישב לו שם על כיסאו ולידו ישבו עידו ואחת מהכיתה שלו.
ראיתי איך הם מצחקקים ומבטי הגיעה ליד של נתי שהיה מונח על ידה.
נתי סובב את ראשו ולרגע קט מבטנו ניפגשו. מיהרתי להסב את פני וחייכתי חיוך מאולץ. חזרתי למקומי לדיסקמן שלי והרגשתי את המחנק בתוכי פושט.
כשהיתעוררתי המטוס כבר נחת. היתמתחתי מהשינה הכבדה וחיכיתי בקוצר רוח שהמנורה של החגורה תיכבה ונוכל לקום.
לאחר חמש דקות קמנו והלכנו לקחת את המזוודות. אמא שלי סיפרה לי שסבא וסבתא מחכים לנו בקבלת פנים.
אוף אני לא רוצה ליראות אותם..אין לי כוח אליהם.
לקחתי את מיזוודתי וכבר ראיתי את השטיח האדום, תמיד כשהייתי רואה אותו הייתי מתרגשת אבל הפעם כשנתי עמד כמה סניטמטרים ממני ולא יכולתי אפילו להסתכל עליו לא היה כזה סבבה.
כולם התחבקו עם כולם. היו כאלה שהחזיקו זרים והיו כאלה שהחזיקו שלטים עם שמות. אני חיפשתי את סבא שלי כשהרגשתי ידיים חמימות על פניי. "נחשי מיזה?" שאל אותי הקול שהיה לי ממש מוכר..."מממ רמז.." ביקשתי כשידייו עדייו עליי ושמעתי ציחקוקים.
"טוף את ממש ממש אוהבת אותי ואממ התגעגעתי אלייך." חייכתי ואמרתי בקול כשאני דרך אגב צוחקת.."צבי?" שאלתי והורדתי את ידיו.
צבי זה הידיד הכי מאמי שיילייי ואני חולה עליו! קפצתי עליו בחיבוק גדול גדול, גרר כמה הייתי צריכה את זה. הבטתי על פניו המחייכות ופיתאום מאחוריו ראיתי את עינבל ירדן ואילת עומדות שם ומסתכלות על נתי מבלי למצמץ.
גמאני התסכלתי עליו והוא הסתכל עליי. הרגשתי שלא בנוח אז חזרתי לצבי לשמוע חוויות ממנו.
******
מדהייםם...!!
המשך דחווףף!!
דחוףףףףףףףף
המשךךךךךךךךךךךךך
סיפור מדהים יפתיי
שימי המשך מהרר!! =]]
אוהבת אותך פול נונה שלייי
מואההה ענקיתתת
סיפור מהמם!!
שימי המשך..
אוהבת*-*אולוש*-*