איזה חמודוווותתת...יאללה המשך:
הרחתי את הריח שאהבתי. והרגשתי את הדמעות החמות זורמות ומרטיבות את חולצתו.
עמדנו מחובקים זמן מה. עד שנירגעתי, המוח שלי קדח במחשבות. לא ידעתי מה אני רוצה..אוףף איך אני מבולבלת..למה העיניינים כאלה מסובכים?! האם זה נורמלי לאהוב שני בנים? ועוד כול כך שונים...עזבתי את חיבוקו החם והבטתי בו.
אני זוכרת איך הכרנו. ההורים שלי נפגשו עם חברים שלהם מהאוניברסיטה והלכנו ביחד ליראות סרט. ובסרט החברים שלי ההורים שלי- משפחת כהן, פגשו חברים קרובים שלהם- משפחת ניצן. מהרגע שראיתי אותו נידלקתי. הוא באמת משו מיוחד.
וכן היו לנו קטעים. הוא פשוט ילד עדיין ומתוק. ואילו איתי..איתי שלי שכמה זמן לא חשבתי עליו...איתי הוא משו אחר..הוא לא עדיין ואיתו אני לא מרגישה בטוחה..אני יודעת שיכאב לי, אבל המשיכה...ואוו המשיכה..הוא מדהים ביופיו ויש לו אחלה אישיות..אבל מצד שני נתי ומצד אחר איתי.
את מי אני רוצה?!
הלכנו לחדרו יד ביד,שותקים. נישכבתי על המיטה והוא הלך למיטה השנייה. הוא הדליק טלוויזיה ומידי פעם קלטתי אותו מגניב מבט. ונירדמתי.
היתעוררתי לאחר משו כמו חצי שעה לחיבוק שהעיר אותי.
*******
וואי איזה יפההההה
שימי המשךךך
אוהבת *-*אולוש*-*
המשךךךך..
ומאמי אם את יכולה תעשי ת'פרקים יותר ארוכים..
אוהבת המונים שלי.!
פצצהההההההההההההההההההההההההההה
המשךךךךךךך אבל ארוך נשמה איזה קצר עשית
אני רוצה שהיא תהיה עם נתי!!!!!!!!! הוא מזה מאמיייייייי
סורי שיצא כזה קצר..עכשיו אני עושה ארוך:
היתעוררתי לאחר משו כמו חצי שעה לחיבוק שהעיר אותי.
הרגשתי איך חן מרים אותי ומניח אותי על המיטה שבחדר שלנו. אמא שלי נישקה אותי עם חוסר התחשבות בזה שאני רוצה לישון. "דנה מחר את צריכה לעזור לי לארגן ת'מזוודות..." אמרה לי ועזבה אותי.
בבוקר קמתי עם מצב רוח טוב. היתגעגעתי לבית שלי ולחברות שלי., ולא האמנתי שבעוד פחות מ-3 שעות אנחנו על המטוס..
היתמתחתי והתחלתי לקפל ת'דברים שלי לתוך המזוודה, כשסיימתי הדלת ניפתחה. אבא שלי היה לבוש מכנסיים קצרים וקרא לנו לחדר אוכל.
לשבתי משו פשוט וכולנו יצאנו. בחרנו שולחן גדול והתחלנו לטחון. ראיתי איך נתי מסתכל עליי והיה לי חשק נורא גדול ללכת ולנשק אותו. אבל היתאפקתי.
אני והוא לא החלפנו מילה, אוליי חוץ מה-איך את מרגישה? שהוא שאל אותי בבוקר ולא חיכה לתשובה. ידעתי שהוא פגוע, ידעתי שהוא מרגיש אליי משו אבל השאלה היא מה.
הבטתי מהשעון, עוד שעה רק עוד שעה. אמרתי לעצמי כשהיינו בבריכה אחרי שסיימנו לאכול.
נישכבתי על המגבת שהנחתי על הדשא ונתתי לשמש לחמם אותי. כשהגעתי לפה הייתי ממש לבנה ועכשיו כשאני מסתכלת על עצמי במראה אני בקושי מכירה את עצמי. אהבתי את הצבע החדש שלי.
"יאללה דנה, אנחנו זזים." אמר לי עידן והסתיר לי ת'שמש. קמתי מהדשא והלכנו לכיוון החדר.
הוצאנו את כול המזוודות ולקחתי את תיק הגב שלי. הבטתי פעם אחרונה לחדר שבמשך שבוע שהייתי בו ויצאנו.
בחוץ חיכתה לי הפתעה. להב עמד שם כולו חיוכים ומיקה עמדה לידו. מיקה רצה לאח שלי וחיבקה אותו ואילו להב היה טיפה יותר אדיש אליי. "אנחנו נישארים פה עוד שבוע." אמר לי וניסה לתפוס את מבטי. "את ממש חמודה" אמר והתקרב לתת לי עוד נשיקה, הפנתי לו את הלחי והוא נתן לי שם. יצאנו מהמלון ועלינו על האוטובוס. "אפשר לשבת?" שאל אותי נתי בחיוך. "כה" אמרתי והבטתי בחלון.
נירדמתי כשהאוטובוס התחיל לנסוע. והיתעוררתי כשהאוטובוס עשה קפיצה קטנה. היסתובבתי ושם ישב עידן, מה הוא עושה פה.? איפה נתי?
******
מוזר..
באיפה נתי??
המשךך מאמי יצאא ממש ממש יפה
באמת איפה הוא?? חחח
סיפור מדהים! שימי המשך מאמי
אוהבת*-*אולוש*-*